-
3450 -
11310 -
1383 -
593
18927 plików
6765,19 GB
![Foldery Foldery](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
![Ostatnio pobierane pliki Ostatnio pobierane pliki](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
Deus Ex jest grą komputerową stworzoną przez studio Ion Storm w 2000 roku. Jest to połączenie cyberpunkowej gry akcji typu FPS z grą cRPG.
Producent: Ion Storm
Wydawca: Eidos Interactive
Dystrybutor PL: Cenega
Silnik: zmodyfikowany Unreal Engine
Data wydania: 23 czerwca 2000
Gatunek: FPS, cRPG
Tryb gry: gra jednoosobowa, gra wieloosobowa
Kategorie wiekowe: ELSPA: 15+, ESRB: Mature, PEGI: 16
Platforma: Microsoft Windows, Mac OS, PlayStation 2
Nośniki: CD (1)
Język: polski (napisy)
Akcja gry Deus Ex rozgrywa się w roku 2052, w świecie przepełnionym terroryzmem, korupcją, biedą i opanowanym przez tajemniczą zarazę – Szarą Śmierć. Gracz wciela się w postać JC Dentona, agenta walczącego z terroryzmem. Wszystkie główne postacie mają ciekawe historie, osobowość i wiele do powiedzenia. Ponadto gracz może rozmawiać ze zwykłymi ludźmi, jakich spotyka wielu na swej drodze, czytać gazety, informacje w terminalach publicznych oraz cudze e-maile. Gra cechuje się dość dużą interakcją, większość zadań można wykonać na wiele sposobów, co nie zdarza się aż tak często w grach komputerowych.
W styczniu 2011 roku Deus Ex zajął pierwsze miejsce w rankingu najlepszych gier w historii elektronicznej rozrywki. Wyróżnienie to otrzymał od popularnego magazynu PC Gamer.
JC Denton jest jednym z pierwszych agentów nowej ery (obok swojego brata, Paula i kilku "projektów" będących w końcowej fazie "produkcji"), służących w UNATCO (United Nations Anti-Terrorist Coalition), wyposażonych w nanowszczepy (implanty oparte na nanotechnologii) dające nadludzkie możliwości. Gra zaczyna się na nowojorskiej Liberty Island, gdzie widzimy okaleczoną Statuę Wolności opanowaną przez terrorystów. Jednak to tylko wierzchołek góry lodowej. W świecie, gdzie w Nowym Jorku i Paryżu panuje stan wojenny, a konstytucja została wyrzucona przez okno, JC Denton ma niewielu sojuszników. Początkowo główny bohater gry pracuje dla UNATCO, z czasem jednak odkrywa że jego pracodawcy mają związek z wirusem szarej śmierci, Majestic 12 i FEMA. JC dezerteruje i zaczyna współpracę z NSF - organizacją gdzie pracuje również jego brat Paul. Po ucieczce z siedziby MJ12 do JC'a przyłącza się Alex Jacobson, główny informatyk UNATCO oraz Jaymie Reyes (opcja do wyboru podczas rozmowy). Przed misją w bazie łodzi podwodnych JC spotyka Sama Cartera, zdegradowanego generała z UNATCO, który pracował w zbrojowni. Gracz zwiedzając Nowy Jork, Hongkong, Paryż i kilka innych odwzorowanych z dużą dokładnością znanych lokacji, zagłębia się coraz bardziej w mroczny, zakonspirowany świat, nad którym ktoś zdaje się przejmować całkowitą kontrolę. JC odkrywa, że to FEMA, Walton Simons i Bob Page stoją za wirusem "Szarej Śmierci", że UNATCO to skorumpowany oddział Majestic 12 - fundacji, która planuje zawładnąć rządami całego świata oraz to, że wirus został stworzony, aby zlikwidować problem przeludnienia na świecie. W trakcie gry mamy do czynienia z kilkoma nagłymi zwrotami akcji - zatopienie PRCS "Wall Cloud" (statek z ładunkiem "Szarej śmierci"), wizyta u Tracera Tonga, który wyłącza "kill-switch" Paula i JC'a, odkrycie bunkra w posiadłości Du Clare'ów, który umożliwi kontakt z Morganem Everettem czy wydobycie schematu UK i przyczynienie się do rozpoczęcia produkcji "Ambrozji" (leku na "Szarą Śmierć")
Pomimo tego że gra to FPS, mamy możliwość rozbudowy naszych broni (dodawanie celowników, tłumików, modyfikatorów zasięgu czy odrzutu), a także zbieramy pkt doświadczenia, które rozdysponowujemy na nasze umiejętności - mogą to być m.in. otwieranie elektronicznych zamków, włamywanie się do komputerów, znajomość medycyny czy zaawansowanie w posługiwaniu się różnymi rodzajami broni. Gra jest nastawiona na wielokrotne przechodzenie m.in. ze względu na kilka możliwości prowadzenia rozmowy. Na dodatek Deus Ex ma trzy różne zakończenia co jest niespotykane w grach z tamtego okresu. Tylko od nas zależy jak zakończymy tę produkcję - możemy przejąć władzę nad światem i rządzić jako dyktator wraz ze sztuczną inteligencją Heliosem, zabić Boba Page'a (twórcę projektów nanomodyfikacji oraz "Szarej Śmierci", a także "właściciela" Strefy 51) i przyłączyć się do Iluminatów bądź zniszczyć znajdujące się w Strefie Centrum Akwinu, przez które przechodzi każda elektroniczna wiadomość i pogrążyć świat w nowych "mrocznych wiekach".
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
Deus Ex Invisible War jest grą komputerową stworzoną przez Ion Storm i wydaną przez Eidos Interactive w 2003 roku. Jest to cyberpunkowe połączenie strzelanki i cRPG, kontynuacja pierwszej części gry Deus Ex.
Producent: Ion Storm
Wydawca: Eidos Interactive
Dystrybutor PL: Cenega
Silnik: Unreal Engine
Data wydania: 3 grudnia 2003
Gatunek: FPS, cRPG
Tryb gry: gra jednoosobowa
Kategorie wiekowe: CERO: 18+ / ESRB: Mature / OFLC: M / PEGI: 16 / USK: 16
Platforma: Microsoft Windows, Xbox
Nośniki: CD (2) lub DVD
Wymagania: Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, akcelerator 3D
Fabuła gry została osadzona w 2072 roku, w dwadzieścia lat po wydarzeniach z Deus Ex. Świat podniósł się po globalnej ekonomicznej katastrofie tzw. Wielkim Upadku do której doprowadził JC Denton - główny bohater poprzedniej części gry. Gracz wciela się w Alexa D, kadeta akademii Tars, w momencie gdy uczelnia zostaje zaatakowana przez Poszukiwaczy Ładu - członków światowej religii.
W stosunku do poprzednika, Ion Storm wprowadził szereg zmian. W warstwie technicznej zaimplementowano sztuczną fizykę Havok oraz dynamiczne cienie. W mechanice rozgrywki usunięto system rozwoju postaci oparty o punkty doświadczenia. Gracz ma większą swobodę w wyborze pracodawców, jednak konsekwencje czynów mają mały wpływ na rozgrywkę.
W fabule gry znaleziono miejsce dla trzech nowych (ApostleCorp, Ład, Omar) oraz dwóch znanych z Deus Ex organizacji (Templariusze, Illuminati). Wybór pracodawcy należy do gracza, jednak rozgrywka nie jest zbyt nieliniowa. Niektóre główne zadania wykluczają się nawzajem, nie mniej większość z nich nie dają żadnego pola manewru. Sposób ich wykonania zależy od gracza. Podobnie jak w pierwszej części gry istnieje wiele stylów na przejście gry. Można potraktować grę jako skradankę i nikogo nie zabijać, niczym haker eliminować przeciwników za pomocą przejętych urządzeń bądź w typowy dla shoterów sposób zabijać wrogów za pomocą broni . Akcja gry dzieje się w Seattle, Kairze, Trewirze, Antarktydzie i Nowym Jorku.
Rozwój postaci opiera się o piętnaście biomodyfikacji - roboty stworzone na bazie nanotechnologii, które wzbogacają postać o nadludzkie możliwości takie jak np. widzenie w noktowizji, szybka regeneracja ran czy maskowanie termiczne. Każda z nich posiada trzy stopnie zaawansowania. Podobnie jak w Deus Ex, tak też w kontynuacji do dyspozycji gracza oddano wiele rodzajów broni, którą również można ulepszać za pomocą modyfikacji.
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
Project Snowblind - gra komputerowa z gatunku first-person shooter stworzona przez studio Crystal Dynamics .
Producent: Crystal Dynamics
Wydawca: Eidos Interactive
Silnik: GexOmen
Data wydania: 22 lutego 2005 (Xbox, PS2), 18 marca 2005 (PC)
Gatunek: FPS
Tryb gry: singleplayer / multiplayer
Platforma: Windows, PS2, Xbox
Nośniki: DVD (1)
Wymagania:
Pentium IV 1.5 GHz
Windows 2000/XP
256 MB RAM
Karta graficzna obsługująca Pixel Shader v1.1
3 GB przestrzeni na dysku twardym
Hong Kong 23 sierpnia 2065. Stojący na granicy wojny domowej Hong Kong został zaatakowany przez wojska Republiki z generałem Yan-Lo na czele. Porucznik Nathan Frost który właśnie przybył z akademii wziął udział w obronie placówki Koalicji Wolności w Kowloon. Frost został ciężko ranny gdy próbował uratować jednego z żołnierzy. Po operacji został wyposażony w eksperymentalne biomody.
Zarządzono ewakuację i flota statków transportowych oczekiwała w porcie Victoria. Na szlaku ucieczki personelu placówki Koalicji Wolności znajdowała się baza Republiki wyposażonej w cztery działa magnetyczne. Zaplanowano iż trzy grupy przeprowadzą desant, a czwarta będzie osłaniać akcję z pokładów śmigłowców. Nathan Frost został dowódcą drugiej grupy która poprowadziła szturm po wschodniej stronie bazy. Pierwsza i trzecia grupa podchodziły na skrzydłach. Celem ofensywy było unieszkodliwienie wspomnianych działek magnetycznych. Po drodze śmigłowiec Frosta został postrzelony z działa magnetycznego i konieczny był desant na ulicach dzielnicy finansowej w centrum Kowloonu. Przedzierając się przez zastępy wroga spotkał sierżanta Chunga który również brał udział w akcji. Następnie przez właz w podłodze w jednym z budynków Frost dostał się do podziemnego parkingu. Przez niego dotarł do windy. Zlokalizował działa i zniszczył je. Opuszczając budynek włamał się do komputera rebeliantów. Dowiedział się że przeciwnicy wzięli w niewolę oddział Echo i przetrzymują ich w pobliżu Sai Kung.
Frost udał się do więzienia które zostało utworzone w Tongzhou Cultural Palace i uwolnił żołnierzy w tym sierżanta Andrew Stilwella. Od niego dowiedział się że Republikanie zatrudnili naukowca pracującego nad bronią o globalnym zasięgu i ich pierwotnym zadaniem było odnalezienie go. Wspólnie dokończyli misję i zlokalizowali doktora Josepha Liaw. W drodze powrotnej do bazy naukowiec wyjawił że pracował nad operacją o kryptonimie "Projekt: Snowblind". Budowali bombę elektromagnetyczną wyłączającą wszystkie urządzenia elektryczne. Generał Yan-Lo chciał poddać ludzkość próbie (oddzielić ziarna od plewu) i uderzyć w Nowy Jork, Paryż i Tokio co w efekcie domina miało przynieść katastrofalne efekty na całym świecie.
Dotarłszy na miejsce, okazało się że placówka została opanowana przez wroga. Podpułkownik Kanazawa zostawił wiadomość w której polecił zniszczyć bazę, jako że na serwerach znajdują się istotne informacje zagrażające istnieniu Koalicji. Pitney i inni żołnierze zostali uwięzieni w piwnicy nie mniej udało im się obezwładnić strażników i czekali na Frosta. Gdy się w końcu spotkali Pitney wezwał oddział Bravo który przeprowadził ich ewakuację z powietrza.
Dokonali przegrupowania na wzgórzu Lion Hill. Było ich ledwie dziewiętnastu. Znajdowali się w sercu działań wroga i nie wiedzieli czy statki już odpłynęły. W akcie desperacji postanowili powstrzymać generała Yan Lo. Doktor wyjawił jego kryjówkę pod bunkrem zlokalizowanym w Tuen Mun. Frost z oddziałem Bravo ruszyli z misją rozpoznawczą jednak zostali rozbici. Frostowi udało się dotrzeć do Yan-Lo i go zabić.
Jak się okazało większość kompanii Koalicji Wolności z Kowloon jednak przeżyła - podczas szturmu Republiki na bazę ci już byli w połowie ewakuowani. W ukryciu czekali na rozkazy od Frosta lub o sierżanta Chunga. Frost dołączył do nich. Zniszczył też dwie wyrzutnie przeciwlotnicze uniemożliwiające lądowanie dodatkowych posiłków.
Po zgrupowaniu wszyscy ruszyli do bazy Republiki na wyspie Lantau gdzie składowane były bomby EMP. Frost w pojedynkę udał się do głównego kompleksu. Zniszczył główne generatory co spowodowało eksplozję elektromagnetyczną, która unieruchomiła cały sprzęt elektroniczny w promieniu pięciu mil. Po zwycięskiej walce żołnierze Koalicji Wolności na piechotę ruszyli w drogę powrotną do najbliższej bazy oddalonej o pięćdziesiąt mil.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB
![Chomikowe rozmowy Chomikowe rozmowy](http://x4.static-chomikuj.pl/res/a2dccdc43c.png)
![Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (12) Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (12)](http://x4.static-chomikuj.pl/res/cba406437d.png)