Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

5 najlepszych listow handlowych.pdf

stecu131 / Ebooki / ebooki-Sprzedaż / 5 najlepszych listow handlowych.pdf
Download: 5 najlepszych listow handlowych.pdf

2,95 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Poznaj pięć najskuteczniejszych listów
promocyjnych, jakie kiedykolwiek stworzono.

To są listy, które były na tyle ciekawe i przekonujące, że zostały zauważone i przeczytane. Nie tylko zostały przeczytane, ale zmusiły czytelników do działania, czyli do wydania pieniędzy.

Wszystkie zostały stworzone w Stanach Zjednoczonych i w związku z tym musiały zdać o wiele trudniejszy test niż teksty reklamowe tworzone na przykład u nas. Tam po prostu klienci otrzymują o wiele więcej korespondencji reklamowej.

Przeczytaj dokładnie każdy z nich, a zauważysz, że są stworzone według sprawdzonego i bardzo skutecznego schematu. Jeśli nauczysz się wykorzystywać go w swoich listach albo tekstach reklamowych, to możesz być pewien, że będą bardzo skuteczne.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Klucz do umysłu klienta Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Jeżeli zapytam Cię, czy to w ogóle możliwe, aby można było sprzedać wszystko (prawie) każdemu klientowi, to prawdopodobnie uśmiechniesz się sceptycznie i pomyślisz, że gdzieś już to słyszałeś. Rozumiem Cię. Mam świadomość, że w każdym miesiącu powstają książki, organizowane są kursy, w których dokładnie tego typu obietnice możesz usłyszeć. Czy nie wydaje Ci się jednak skuteczny schemat sprzedaży, w którym: Krok 1 Docierasz do umysłu klienta i odkrywasz klucz, którym posługuje się, gdy podejmuje decyzje? Krok 2 Używasz "klucza", perfekcyjnie diagnozując jego potrzeby? Krok 3 Dajesz klientowi dokładnie to, czego potrzebuje i z sukcesem zamykasz sprzedaż? Jak przejść od NIE do TAK w sprzedaży? Czy gdzieś w głębi Twojego umysłu nie rysuje się teraz sytuacja, w której o wiele łatwiej i częściej możesz uzyskać TAK w sprzedaży? No i wszystko byłoby fantastycznie, gdyby nie jeden brakujący element tej układanki. Tym elementem są pytania, które być może zadajesz sobie teraz: jak odkryć kod, za pomocą którego klienci podejmują decyzje o zakupie, inwestycji czy czymkolwiek w swoim życiu? skąd czerpać pomysły na takie przeprowadzenie rozmowy z klientem, aby opowiedział nam o sobie więcej? jak pytać o potrzeby podczas rozmowy telefonicznej, skoro w 80% przypadków słyszysz nie, dziękuję, nie jestem zainteresowany ofertą?
obrazek Jak skutecznie porozumiewać się z innymi ludźmi, zarządzać i promować? Chcesz skuteczniej porozumiewać się z innymi ludźmi? Chcesz zajmować się marketingiem, ale nie jesteś pewien, czy masz do tego odpowiednie umiejętności? Chcesz założyć własny biznes, ale nie jesteś pewien czy będziesz potrafił go wypromować i przyciągnąć nowych klientów? Jeżeli odpowiedziałeś „Tak”, na któreś z powyższych pytań, to znaczy, że zdajesz sobie sprawę, że tym co jest Ci teraz potrzebne jest wiedza i praktyczne umiejętności. Marketing Reklama Skuteczna komunikacja Zarządzanie projektami Oto tylko część tego, co musisz wiedzieć, aby radzić sobie w świecie marketingu, biznesu i skutecznego działania.
Dzwonisz, sprzedajesz Telemarketing i handel telefoniczny przypominają trochę sztukę podrywu – bo tak w jednym, jak i w drugim wypadku sporo zależy od statystyki. Oczywiście są „podrywacze” lepsi i gorsi – ci pierwsi mają większą skuteczność, ponieważ wiedzą, że… …magiczne techniki nie działają! TelemarketingSam powiedz, kto w Twoim odczuciu ma większe szanse na poderwanie dziewczyny w klubie – mężczyzna „X”, który podchodzi i raczy ją jednym z tych oklepanych tekstów typu: „Bolało… jak spadałaś z nieba?” albo „Anioły skryły się w Twoich oczach”, czy może wymykający się wszelkim szablonom „Y”, który zamiast rzucać wyuczonymi truizmami, najpierw studiuje swoją wybrankę, a dopiero potem nawiązuje kontakt i wykorzystując wcześniej zdobytą wiedzę, budzi w niej pozytywne emocje, sprawiając, że nagle to jej zaczyna zależeć bardziej? Odpowiedź jest prosta. Podobnie jest ze sprzedażą telefoniczną – jaki jest sens stosowania tych samych wyświechtanych trików na każdym kliencie, w oczekiwaniu na tego 1 na 30, który wedle statystyk po prostu musi wreszcie złapać haczyk? Niestety, wielu handlowców, mamionych „cudownymi skryptami”, wciąż wierzy, że istnieje coś takiego jak jedna magiczna technika, która jest w stanie skłonić do zakupu każdego. Być może nawet Tobie zdarzyło się paść ofiarą takiego nadużycia. Cóż, przynajmniej teraz zdajesz sobie sprawę, że schematy po prostu nie działają.
Spotkanie z klientem Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu. Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury. Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie. Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”. Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link: Artur Wojciechowski – "Umysł sprzedawcy" Artur Wojciechowski – "Poszukiwanie klienta Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?
obrazek Jak w ciągu 21 dni zwiększyć swoją skuteczność i zwielokrotnić zyski jakie generuje Ci sprzedaż bezpośrednia. Sekrety skutecznego sprzedawcy Jeśli sprzedaż bezpośrednia to Twoje pole działania, niezależnie od tego czy pracujesz na własny rachunek, czy w jakiejś firmie i pragniesz zrozumieć przyczyny Twoich trudności i frustracji ze sprzedaży, a przede wszystkim chcesz dokonywać satysfakcjonujących sprzedaży i transakcji zakończonych sukcesem, zwielokrotniając swoje zyski, możesz się tego dowiedzieć od osoby, która dzięki zastosowaniu pewnych prostych zasad zwielokrotniła swoje zyski, które generowała sprzedaż bezpośrednia.
obrazek 11 niezmiennych zasad skutecznego działania W ebooku znajdziesz konkretne i sprawdzone przez tysiące ludzi sukcesu (również przeze mnie) rady dotyczące togo, jak skuteczniej działać w swoim życiu. Jednak żeby one zadziałały i żebyś otrzymał maksymalne korzyści z tych rad, musisz spełnić jeden bardzo ważny i trudny (dla większości ludzi zbyt trudny) warunek — zastosować je w życiu. Niestety, samo przeczytanie tego krótkiego poradnika Ci nic nie da. Jedynie wykorzystanie go w prawdziwym życiu i zastosowaniu tych rad w codziennych sytuacjach zwiększy Twoją skuteczność. Nie będzie to lekkie, łatwe i przyjemne, jednak rezultaty i zyski, które dzięki temu osiągniesz, w całości zrekompensują Ci poniesiony wysiłek. Mogę Ci to zagwarantować. UWAGA: Rady, które znajdziesz w tej publikacji, nie są wyssanymi z palca pomysłami. Są to zasady i pryncypia sukcesu, których nauczają takie sławy, jak Brian Tracy, Anthony Robbins czy Stephan Convey. Ci wszyscy wielcy myśliciele pomogli niezliczonym rzeszom ludzi osiągnąć spektakularne sukcesy i całkowicie odmienić swoje życie. Miej to na uwadze, kiedy zacznie Ci świtać w głowie myśl: „Eee, to niemożliwe” albo: „To zbyt proste, żeby było prawdziwe”.
obrazek Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek prowadzić tak wciągającą rozmowę telefoniczną, że chciałoby się prowadzić ją w nieskończoność? A teraz wyobraź sobie, że prowadzisz z klientami w taki sposób rozmowy telefoniczne. Jest to możliwe, gdyż dobrze napisany scenariusz rozmowy telefonicznej i "hipnotyzujący" głos podczas rozmowy, wzbudza w Kliencie tak przydatne stany emocjonalne jak: ogromną ciekawość, pragnienie posiadania i chęć działania. Tak właśnie działa Hipnotyczny Telemarketing. Kto jeszcze chce poznać sekrety skutecznej rozmowy telefonicznej, czyli hipnotyczny telemarketing w praktyce?
obrazek Wielu właścicieli firm czasy kryzysu wykorzystują do wymówek: „Nastały ciężkie czasy, mój budżet marketingowy zmniejszył się dziesięciokrotnie…”, Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie na jej rozwoju, poznaj praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspieszenie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług. Co zrobić, żeby nie wypaść z rynku? Wielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że marketing w ich firmie nie jest najskuteczniejszych, ale nie próbuje nawet tego zmienić. Ba, nawet nie wiedzą dokładnie czym tak naprawdę jest marketing. Nie wiedzą oni, że przy skromnym budżecie można nadal prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia niż drogie reklamy prasowe czy billboardy w centrum miasta.
obrazek Jak wywołać u Klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Czego możesz nauczyć się od kasyn z Las Vegas? Istnieje ogromna ilość "szczegółów", które powodują, że kasyna niezwykle skutecznie "wyciągają pieniądze" od swoich klientów. Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Dlaczego marketingowa wiedza i doświadczenie właścicieli kasyn są praktyczne uniwersalne? Proces podejmowania decyzji o zakupie jest podobny, bez względu na to, czy kupujesz żetony w kasynie, ebooki w naszym serwisie, czy samochód u dealera samochodowego... Zobacz, jak wiele wspólnego ma marketing kasyn z marketingiem internetowym: "Gdy klient jest gotów zapłacić, ułatw mu to jak najbardziej. Honoruj jak najwięcej głównych rodzajów kart kredytowych, kart debetowych, czeków, czegokolwiek. Zakupy pod wpływem impulsu wymagają od Ciebie błyskawicznego finalizowania transakcji. Opóźnienia prowadzą do wahania i, w konsekwencji, do utraty klientów. Ta zasada sprawdza się także w sieci." - takich przykładów znajdziesz wiele w całym ebooku „Marketing impulsowy”. To nie przypadek, że współautorem opisywanego tu ebooka jest dr Joe Vitale - ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, który napisał między innymi bestseller "Hipnotyczny Marketing".
obrazek Kto jeszcze chce wiedzieć w jaki sposób małym kosztem zwiększać zyski firmy? Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów. Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane. Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki? Świat należy do małych i średnich firm. Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia. Popiera ludzi gotowych postawić wszystko na jedną kartę i z podniesioną głową iść przez świat.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności