Wipeout 2097 (PC CD MDS MDF).7z
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D
Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie. * Sporych rozmiarów świat gry podzielony pomiędzy strefy wpływów czterech nacji Hiszpania, Francja, Anglia, Holandia. W sumie na mapie znajduje się około 60 miast. * Szereg scenariuszy szkoleniowych, które mają za zadanie wprowadzić nas w kulisy tej produkcji. * Osiem specjalnych scenariuszy przygotowanych przez autorów oraz oczywiście rozgrywka typu „open”. * Szesnaście rodzajów okrętów występujących w grze. * Efektowne bitwy morskie prezentowane przy pomocy nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego. * Specjalny system ekonomiczny, dysponowanie różnymi surowcami, produktami i dobrami. Zawieranie umów handlowych z innymi przedsiębiorcami, ustanawianie szlaków handlowych, itp. * Zaawansowane procedury sztucznej inteligencji (A.I.), dzięki którym piraci czy okręty wojenne zachowują się w charakterystyczny dla siebie i zależny od panującej sytuacji sposób.
wymagania sprzętowe: procesor: 1,2 GHz pamięć: 128 MB grafika: 32 MB hdd: 2 GB Delta Force One: Next Gen, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Delta Force One: Next Gen, znany wcześniej pod nazwą Delta Force: Reloaded, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Udało im się zachować wysoką grywalność pierwowzoru, okraszoną spełniającą wymogi dzisiejszych standardów oprawą audio-wizualną , m.in. realistyczne opady atmosferyczne, takie jak deszcz czy śnieg. Dzięki temu gra znakomicie trafia w gusta zarówno weteranów, pamiętających początki serii Delta Force, jak i początkujących graczy, poszukujących ciekawych FPSów. W Delta Force One: Next Gen ponownie wcielamy się w członka elitarnego oddziału Delta Force. Swoje umiejętności możemy sprawdzić w ogniu walki w ponad 20 graficznie ulepszonych misjach dla jednego gracza, wybranych z najlepszych oferowanych przez oryginalną grę. Do tego dochodzą nowe misje, zaprojektowane specjalnie na potrzeby Delta Force One: Next Gen. Oprócz samotnych walk, gra oferuje także zmagania wieloosobowe. Twórcy gry przygotowali ponad 25 map przeznaczonych do rozgrywek w trybie co-op, a także ponad 20 map dla trybów Deathmatch, King of the Hill, Team King of the Hill, Team Deathmatch czy Capture the Flag, na których jednocześnie może zmierzyć się do 32 graczy. Swego rodzaju nowością jest system rankingowy, gdzie w dowolnym momencie możemy porównać swoje umiejętności i osiągnięcia z innymi Delta Force'owcami. Nowy silnik gry, oprócz znacznie ulepszonego modułu odpowiedzialnego za generowanie i wyświetlanie grafiki (wykorzystanego w najnowszych produkcjach Novalogic), oferuje także znacznie szybsze wyszukiwanie i likwidację oszustów.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Przeznaczona na komputery PC gra Crimson Skies stworzona została na bazie wydanej w 1998 roku przez firmę FASA Interactive planszówki Crimson Skies: A Game of Aerial Combat. Dewelopingiem zajęło się studio Zipper Interactive, które doświadczenia z symulatorami lotniczymi zebrało w trakcie prac nad średnio udanym projektem Top Gun: Hornet's Nest. Od strony wydawniczej nad całym przedsięwzięciem czuwał jednak wydawca znakomitego cyklu Flight Simulator – Microsoft Game Studios. Wspólny mianownik dla planszówki i gry komputerowej stanowi nietuzinkowe uniwersum Crimson Skies. Przedstawia ono alternatywną wizję historii Ameryki lat 30. ubiegłego wieku. Po zakończeniu I wojny światowej, w obawie przed światową epidemią grypy, Stany Zjednoczone obierają kurs izolacjonistyczny. Ustawa prohibicyjna i kryzys gospodarczy sprawiają, że kraj pogrąża się w Wielkiej Depresji, po czym cała Ameryka Północna dzieli się na autonomiczne i często skłócone ze sobą terytoria. Kolej i międzystanowe autostrady przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, a transport odbywa się głównie dzięki ogromnym sterowcom. Te z kolei stają się celem ataków podniebnych piratów.
wymagania sprzętowe:Procesor Pentium III 1.1 GHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB „Wings of War” to gra komputerowa studia Silver Wish Games, umożliwiająca wcielenie się w postać pilota z okresu I Wojny Światowej. W odróżnieniu od realistycznych symulatorów lotu, tutaj styl rozgrywki bardziej przypomina typową grę zręcznościową – co, zdaniem autorów, niezaprzeczalnie jest plusem, gdyż gracz całą swą uwagę skupia głównie na nieskomplikowanym pilotowaniu maszyny i spektakularnym atakowaniu wroga. Program pozwala zasiąść w kokpicie dwudziestu pięciu samolotów sił alianckich bądź niemieckich. Podniebne, wielkie, widowiskowe bitwy toczone są na terenie całej Europy. Rozbudowana kampania składająca się z szeregu misji powiązanych ze sobą logiczną i spójną warstwą fabularną, pozwala wcielić się w pilota bądź, co warte jest podkreślenia, operatora naziemnych działek przeciwlotniczych, umiejscowionych między innymi na dachach pociągów czy też na statku. Nie bez znaczenia jest także system nagród – za heroiczne czyny i zasługi wirtualni dowódcy potrafią wynagrodzić odpowiednim medalem czy też stopniem wojskowym. Dla osób lubujących się w ryzykanckim stylu życia przygotowane zostały dodatkowe, niebezpieczne pojedyncze misje, stanowiące doskonałą odskocznie od reszty, czyli trybu kampanii.
wymagania sprzętowe: Pentium 2.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 500 MB HDD, Windows XP/Vista/7 Sailing Simulator 2011 to realistyczny symulator, cechujący się również wysokiej jakości oprawą graficzną. W grze zastosowanie znalazł zaawansowany system pogodowy oraz na zachowanie się kontrolowanych żaglówek.Jednym z najważniejszych elementów Sailing Simulator 2011 jest rozbudowany system notowań i statystyk. Za ich sprawą nie tylko dowiadujemy się jak wiele brakuje nam do najlepszych wirtualnych żeglarzy, ale również otrzymujemy wskazówki odnośnie tego, co powinniśmy poprawić, by wspiąć się wyżej w drabince.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB, 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Gra strategiczna osadzona w historycznych realiach lat 1756-1763. Wówczas to miała miejsce wojna pomiędzy Wielką Brytanią, Prusami i Hanowerem a Francją, Austrią, Rosją, Szwecją i Saksonią, która to uznawana jest przez historyków za pierwszy konflikt o zasięgu globalnym. Walczono bowiem nie tylko w Europie, ale także w Ameryce Północnej, Indiach czy na wyspach karaibskich. Rise of Prussia zrealizowano przy użyciu unowocześnionej wersji silnika Athena Game Engine, znanego m.in. z takich gier studia AGEOD jak American Civil War czy Napoleon's Campaigns. Otrzymujemy zatem odświeżony system zarządzania naszym państwem, jednostkami, armią oraz poddanymi, w założeniach dostosowany do realiów historycznych lat pięćdziesiątych XVIII wieku.W Rise or Prussia wprowadzono również zupełnie nowy system produkcji i zakupu jednostek, pozwalający graczom na ich rekrutowanie w trakcie trwających kampanii. Istotną rolę w grze odgrywają także historyczne wydarzenia, znacząco wpływające na ekonomiczną i militarną sytuację gracza. Co więcej w przypadku większości realnych wydarzeń mamy możliwość wyboru naszej reakcji i dalszego działania spośród kilku propozycji przedstawionych przez komputer.Szczegółowość i historyczny realizm produkcji gwarantuje również kompletny zestaw informacji statystycznych związanych z okresem XVIII wieku, który znajdziemy w Rise of Prussia. Jest on istną kopalnią przydatnych wiadomości związanych nie tylko z historią, ale również prowadzoną rozgrywką. Podobnie jest z wiernie odwzorowanymi mapami, które obejmują teren ponad 1000 różnorodnych regionów na terenie obecnych Niemiec i ich sąsiadów. Całość uzupełnia blisko 400 realnych, historycznych jednostek i przywódców oraz muzyka z tego okresu.
wymagania sprzętowe: Pentium 166 MHz, 32 MB RAM ako książę Galador (który właśnie uciekł na widok przeciwnika...) musisz udowodnić swoją... odwagę. Kolejna całkowicie polska gra przygodowa firmy Metropolis. Książe Galador zawsze słynął ze swojej odwagi. Niestety w momencie pojawienia się w królestwie Czarnego Rycerza za sprawą tajemnej magii jego ciało przybiera żądny przygód młodzieniec, który... niestety odwagą nie grzeszy. Na widok przeciwnika bierze nogi za pas i ucieka. W tym momencie nad zhańbionym młodzieńcem przejmuje kontrolę gracz. Jego celem jest rozwikłanie szeregu intryg i zagadek w baśniowym królestwie, pełnym magii, krasnoludów, wampirów i smoków. Na szczęście szybko znajdzie on sprzymierzeńca w wielkim magu Ariwaldzie, który akurat w pobliskiej karczmie sączy kolejny kufelek piwa... Gra Książe i Tchórz jest w całości dziełem polskich programistów z firmy Metropolis., którzy wzorowali się na klasycznych już tytułach, takich jak seria Monkey Island. Na uznanie zasługuje poziom jej wykonania, niezła grafika i ciekawy, momentami zabawny scenariusz. Autorom można wytknąć jednak nie zawsze logiczne (a czasami wręcz bezsensowne) zagadki, które sprawiają, że dla najmłodszych gra może być momentami za trudna. Za to niewątpliwym plusem jest dobre podłożenie głosów głównym bohaterom (Ariwaldowi głosu użyczył Kazimierz Kaczor).
wymagania sprzętowe:Pentium 200 MMX, Win98, 32MB RAM, 175MB HDD Return Fire byl, mowiac oglednie, najlepsza gra wydana przez 3D0, i jedna z najbardziej zabawnych gier akcji, jakie kiedykolwiek wydano.Tobie i koledze (lub graczowi komputerowemu - do wyboru) dano kontrole nad bunkrami -kazdy wyposazony w wojskowe pojazdy. Twoim zadaniem jest przejescie flagi przeciwnika.Kazdy z Was posiada 4 wehikuly. Pierwszym jest czolg. Szybko sie porusza, jest wyposazony w obracajace sie niezaleznie od samego pojazdu, dzialo, jednakze sila razenia nie jest zbyt wielka, w porownaniu do innych pojazdow. Nastepnym w kolejce jest samobiezna wyrzutnia rakiet. Ogromna sila razenia jest dekompensowana poprzez mala manewrownosc i powolnosc, jednakze posiada dodatkowa zdolnosc:moze podkladac miny, co umozliwi Ci lepsza obrone flagi i niszczenie mostow.Mozesz takze wybrac helikopter, wyposazony w rakiety powietrze - ziemia i karabin maszynowy.Jest bardzo szybki, ale szybko moze zostac zniszczony. W koncu, jest jeszcze jeep.Bardzo szybki i prosty w manewrowaniu, jednakze jego uzbrojenie jest..zadne: tylko granaty.Jest to jednak JEDYNY pojazd, ktory moze przejac flage, dzieki czemu bedziesz mogl wygrac. Może też pływać po wodzie w głębszych miejscach, co niestety robi wolno i jest wtedy zdatnym do zestrzelenia przez helikoptery.W trybie dla pojedynczego gracza, gra jest troche nudna. Jednak w grze z przyjacielem na podzielonym ekranie grywalnosc jest wprost ogromna! Polecam!
wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB
War In Colombia (pol. Wojna w Kolumbii) to kolejna część serii dynamicznych gier akcji, pt. Terrorist Takedown. Za jej stworzenie ponownie odpowiadają pracownicy polskiego studia developerskiego City Interactive. Jak wskazuje nazwa opisywanej produkcji, gracze tym razem przenoszą się do Ameryki Południowej (do tej pory walki z terrorystami odbywały się na Bliskim Wschodzie). Osoby siedzące przed komputerami wcielają się w żołnierza amerykańskiej jednostki do zadań specjalnych (U.S. Army Special Task Force), którzy został zrzucony na tyłach wroga. Przydzielone zadanie polega na wyeliminowaniu szefa olbrzymiego kartelu narkotykowego, który działa w nieuprzemysłowionych, górskich rejonach Kolumbii. Rząd Stanów Zjednoczonych chce raz na zawsze rozprawić się z procederem szmuglowania kokainy. Sprawa jest jednak utrudniona, gdyż aż 70% tamtejszego społeczeństwa żyje z produkcji, dystrybucji, oczyszczania czy przemytu narkotyków, tak więc jakiekolwiek siły interwencyjne są bardzo niemile wdziane.