Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Hugo TROPIKALNA_WYSPA.mdf

sophie096 / Gry / Hugo / Hugo TROPIKALNA_WYSPA.mdf
Download: Hugo TROPIKALNA_WYSPA.mdf

739,71 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Hugo to śmieszny i zabawny stworek. Tym razem trafia do zupełnie nowego świata. Hugolina i dzieci – Trik, Trak i Truk – zostali uprowadzeni przez Scyllę, która ukryła się z nimi na Tropikalnej Wyspie. Ścigając ich Hugo zaprzyjaźnił się z małpką Bananówką i tukanem Fernandem. W tym czasie Scylla weszła w komitywę z krokodylem Don Kroko – groźnym tyranem Tropikalnej Wyspy. Musisz pomóc Hugo w uwolnieniu Hugoliny i dzieci – to Twoja misja.

* „Hugokopter”: W tym epizodzie, by uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przelecieć nad dżunglą - nie jest to jednak łatwym zadaniem. Scylla i złośliwe małpy robią wszystko, by utrudnić mu osiągnięcie celu.
* „Wspinaczka po lianach”: Hugo musi się wspiąć na najwyższe drzewo w dżungli, by skorzystać z tajemnej liny pozwalającej dostać się na szczyt wulkanu. W dżungli jednak niczego nie można być pewnym. Wśród drzew czają się groźne niebezpieczeństwa.
* „Tajemnica piramidy Inków”: Aby uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przedrzeć się przez dżunglę w kierunku piramidy Inków. Także i to przedsięwzięcie okazuje się trudne i niebezpieczne - za sprawą Scylli, Don Kroka i niebezpiecznych bestii.
* „Podążaj za małpą”: Aby zostać "Trollem Dnia" Hugo musi stawić czoła licznym wyzwaniom. Na szczęście Bananówka pomaga mu odnaleźć właściwą drogę.
* „Zabawy z małpami”: Aby pomóc Bananówce, Hugo stara się odebrać banany złośliwym małpom mając do dyspozycji tylko oślizgłą rybę.
* „Gra w pary”: Trzeba będzie nieźle się nagłowić, szukając w dżungli par identycznych zwierząt.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Troll Hugo wraca do dżungli, razem ze swoimi przyjaciółmi - małpką Jean-Paulem i tukanem Fernandem. Jeszcze raz musi spotkać się ze starymi wrogami - czarownicą Scyllą i jej wiernym sługą, Donem Kroko. Znowu pojawiają się nieznośne małpy, wciąż próbujące uniemożliwić Hugowi uratowanie jego pięknej żony, Hugoliny, oraz trójki dzieci. Do przejścia przygotowano kilka różnych zabaw. W zabawie „dżokej” Hugo musi pokonać labirynt, jadąc na grzbiecie szybkiego strusia. Trzeba uważać na lwy i inne groźne zwierzęta, które bynajmniej nie śpią. W grze „Wulkan” trzeba pomóc Hugowi wdrapać się na szczyt wulkanu zanim dogoni go fala gorącej lawy. Oprócz lawy grożą mu także spadające kamienie i bezczelne małpy. „Głośna jazda” to szalone wyścigi ciężarówką przez sztolnie kopalni ukrytej głęboko w Wulkanie. Za to „Bitwa żuków” to fascynująca gra planszowa, w którą można zagrać tylko na wyspie. Trzeba w niej pokonać Jean-Paula w bitwie zwierząt. Wreszcie w „Pojedynku Małp” możemy odgryźć się nieznośnym małpom siedzącym na pniu i przedostać się na drugą stronę. Ostatnia zabawa to „Mahjongg”, gdzie należy wykazać się bystrym wzrokiem i sprytem – Hugo powinien zdejmować cegiełki we właściwej kolejności, by opróżnić planszę. obrazek
Hugo wygląda zdecydowanie lepiej. To dobra wiadomo?ć. Dotšd bowiem, choć w telewizji troll trzymał się cišgle ?wietnie (nie z takich maszkar wizaży?ci potrafiš zrobić Claudię Schiffer), to jednak w wersji roboczej, mianowicie w grach ze swoim udziałem, Hugo odsłaniał swoje prawdziwe oblicze ? już nie tak rumiane i nieco kanciaste. Trochę więcej pracy włożonej w filmiki i menu poprawiło jednak sytuację, i w kolejnej czę?ci swoich przygód - Hugo: Runamukka - troll prezentuje się o niebo lepiej. Jedno już wiemy, wizualia znacznie się poprawiły, choć i tu medal ma dwie strony, ale o tym za chwilę... Tym razem Hugo podczas kolejnej ze swoich wędrówek trafia na ziemie należšce do plemienia Kawa. I jego małe różki, ?wiadczšce o lekko diabelskiej naturze, stajš się przyczynš katastrofy, z której gracz musi trolla wycišgnšć. Tubylcy czczš bowiem róg we wszelkiej postaci, a ujęci oryginalno?ciš wyrostków na głowie Huga, obwołujš go królem. Problemy zaczynajš się dopiero wtedy, gdy główny bohater chce wrócić do swoich bliskich. Otóż posada władcy okazuje się być tu dożywotnia i dlatego o legalnym wyje?dzie nie ma mowy. Trzeba zorganizować kilka rekwizytów i z ich pomocš spróbować zwyczajnie nawiać. Jak widzimy, fabuła jest nawet niczego sobie, jednak choć nasze poczynania sš logicznym następstwem opowiedzianej historii, to jednak w trakcie zabawy zupełnie o tym zapominamy. Ziemie Kawów to istny labirynt, w którym musimy znale?ć dynamit, lont i detonator, a następnie bramę, którš wysadzamy za pomocš zebranych rekwizytów. I voila! Jeste?my w kolejnej lokacji... która niestety niewiele różni się od poprzedniej. I to jest największa bolšczka Hugo: Runamukka. Wcišż chodzimy po labiryncie, szukajšc cišgle tych samych przedmiotów i używajšc ich w tym samym, wiadomym celu. Po wysadzeniu kilku bram zmieniamy otoczenie, choć w rzeczywisto?ci różnice zachodzš tylko w kolorystyce, wystroju i rozmieszczeniu obiektów. Krótko mówišc, rozgrywka jest do?ć monotonna i może ucieszyć rzeczywi?cie jedynie najmłodszych graczy. W labiryncie nie jeste?my sami. Naszych przeciwników możemy sobie dokładnie obejrzeć na poczštku, klikajšc w jednš z zakładek menu. Prezentacji poszczególnych członków plemienia, którzy nam będš utrudniali ucieczkę, towarzyszy krótki opis czytany przez lektora. Postacie wrogów różniš się od siebie i dopracowano je zarówno pod względem szczegółowo?ci, jak i animacji. Cóż z tego jednak ? i to wła?nie ta druga strona medalu, o którym wspominałam - je?li w trakcie zabawy wszystko oglšdamy z góry, wobec czego animacja i detale, które nas tak miło przywitały na poczštku gry, nie odgrywajš większej roli, ba, sš trudno zauważalne. Omijamy więc lub likwidujemy to co się rusza, nie wnikajšc czy to plemienny czarownik, czy jaki? inny dzikus. Narzędzi po temu mamy trzy rodzaje, mianowicie wybuchajšce miksturki, którymi rzucamy, strzałki usypiajšce i biczyk niczym sam H. Ford w Indianie. Nasi oponenci brak tego ostatniego rekompensujš sobie zarzucajšc na nas sieci, a mikstury i strzałki posiadajš podobnie jak my. Zdrówko regenerujemy standardowo ? za pomocš apteczek, a rozsiane tu i ówdzie bonusy zaopatrujš nas w broń.
Hugo wygląda zdecydowanie lepiej. To dobra wiadomo?ć. Dotšd bowiem, choć w telewizji troll trzymał się cišgle ?wietnie (nie z takich maszkar wizaży?ci potrafiš zrobić Claudię Schiffer), to jednak w wersji roboczej, mianowicie w grach ze swoim udziałem, Hugo odsłaniał swoje prawdziwe oblicze ? już nie tak rumiane i nieco kanciaste. Trochę więcej pracy włożonej w filmiki i menu poprawiło jednak sytuację, i w kolejnej czę?ci swoich przygód - Hugo: Runamukka - troll prezentuje się o niebo lepiej. Jedno już wiemy, wizualia znacznie się poprawiły, choć i tu medal ma dwie strony, ale o tym za chwilę... Tym razem Hugo podczas kolejnej ze swoich wędrówek trafia na ziemie należšce do plemienia Kawa. I jego małe różki, ?wiadczšce o lekko diabelskiej naturze, stajš się przyczynš katastrofy, z której gracz musi trolla wycišgnšć. Tubylcy czczš bowiem róg we wszelkiej postaci, a ujęci oryginalno?ciš wyrostków na głowie Huga, obwołujš go królem. Problemy zaczynajš się dopiero wtedy, gdy główny bohater chce wrócić do swoich bliskich. Otóż posada władcy okazuje się być tu dożywotnia i dlatego o legalnym wyje?dzie nie ma mowy. Trzeba zorganizować kilka rekwizytów i z ich pomocš spróbować zwyczajnie nawiać. Jak widzimy, fabuła jest nawet niczego sobie, jednak choć nasze poczynania sš logicznym następstwem opowiedzianej historii, to jednak w trakcie zabawy zupełnie o tym zapominamy. Ziemie Kawów to istny labirynt, w którym musimy znale?ć dynamit, lont i detonator, a następnie bramę, którš wysadzamy za pomocš zebranych rekwizytów. I voila! Jeste?my w kolejnej lokacji... która niestety niewiele różni się od poprzedniej. I to jest największa bolšczka Hugo: Runamukka. Wcišż chodzimy po labiryncie, szukajšc cišgle tych samych przedmiotów i używajšc ich w tym samym, wiadomym celu. Po wysadzeniu kilku bram zmieniamy otoczenie, choć w rzeczywisto?ci różnice zachodzš tylko w kolorystyce, wystroju i rozmieszczeniu obiektów. Krótko mówišc, rozgrywka jest do?ć monotonna i może ucieszyć rzeczywi?cie jedynie najmłodszych graczy. W labiryncie nie jeste?my sami. Naszych przeciwników możemy sobie dokładnie obejrzeć na poczštku, klikajšc w jednš z zakładek menu. Prezentacji poszczególnych członków plemienia, którzy nam będš utrudniali ucieczkę, towarzyszy krótki opis czytany przez lektora. Postacie wrogów różniš się od siebie i dopracowano je zarówno pod względem szczegółowo?ci, jak i animacji. Cóż z tego jednak ? i to wła?nie ta druga strona medalu, o którym wspominałam - je?li w trakcie zabawy wszystko oglšdamy z góry, wobec czego animacja i detale, które nas tak miło przywitały na poczštku gry, nie odgrywajš większej roli, ba, sš trudno zauważalne. Omijamy więc lub likwidujemy to co się rusza, nie wnikajšc czy to plemienny czarownik, czy jaki? inny dzikus. Narzędzi po temu mamy trzy rodzaje, mianowicie wybuchajšce miksturki, którymi rzucamy, strzałki usypiajšce i biczyk niczym sam H. Ford w Indianie. Nasi oponenci brak tego ostatniego rekompensujš sobie zarzucajšc na nas sieci, a mikstury i strzałki posiadajš podobnie jak my. Zdrówko regenerujemy standardowo ? za pomocš apteczek, a rozsiane tu i ówdzie bonusy zaopatrujš nas w broń.
obrazek Sims 2: Nocne Życie. Twoje Simy wyruszyły na miasto, by odwiedzić wszystkie najmodniejsze lokale. Niezależnie od tego, czy będą tańczyć aż do rana, flirtować i nawiązywać romanse lub zdobywać kolejne punkty na kręgielni - to będzie z pewnością niezapomniana noc! Niech nacieszą się wolnością i ulubionymi nocnymi rozgrywkami, realizując zupełnie nowe życiowe aspiracje. Do Ciebie należy odpowiednie kojarzenie Simów, tak by poznały smak prawdziwej miłości. Czy ich aspiracje i osobowości będą do siebie pasować? To może być początek burzliwego związku lub fatalnego zauroczenia. Czy jesteś gotowy na pełne romansów nocne życie? Najwyższy czas ruszyć na podbój miejskich lokali!
ang. Seasons piąty oficjalny dodatek wydany 2 marca 2007 rokuobrazek
ang. H&M Fashion Stuff wydany 8 czerwca 2007 roku obrazek
ang.Kitchen and Bath Interior Design Stuff) obrazek
ang. Festive Holiday Stuff wydany 10 listopada 2006 rokuobrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności