Sploidz 1.0.zip
-
Analiza fundamentalna -
Analiza koniunktury i badanie rynków -
Analiza techniczna rynków finansowych -
Ania z zielonego wzgórza -
Bajki po angielsku -
Bajki po angielsku(1) -
BAJKI PO ANGIELSKU(2) -
Cena i czas - zarys metod analizy technicznej -
Cykle giełdowe Jake Bernstein -
Dzieci z Bulerbyn -
Dzieci z Bulerbyn(1) -
Egzaminy, Testy -
Filmy dokumentalne -
FOREX -
Forex - analiza techniczna -
Forex - podstawy giełdy walutowej -
Forex - strategie oraz systemy transakcyjne -
Giełda - fachowe porady, e-books -
Inwestor jednosesyjny Jake Bernstein -
INWESTOWANIE -
Jacek Maliszewski -
Kiedy sprzedawać akcje -
Komputerowa analiza rynków terminowych -
Kontrakty terminowe w praktyce -
Książki -
Kurs rysowania -
Kurs rysowania mangi -
Kurs rysowania potworów -
Kurs rysowania zwierząt -
Latarnik - Henryk Sienkiewicz -
Liczby Fibonacciego na giełdzie -
Marketing -
MetaStock 5.1 - podręcznik użytkownika -
Piotr Surdel -
PL -
Pośrednik -
Programy -
Różne -
Rysowanie głowy -
SPOSÓB NA ALCYBIADESA-LEKTURA -
Strategie -
Ten obcy -
Wielka Encyklopedia Małego Przedsiębiorcy -
Wielkie konstrukcje mkv -
Wielkie Projekty -
Wielkie projekty Domy Brazylii -
Wielkie projekty za granicą -
Zarabiaj-na-nieruchomosciach-audiobook -
Zemsta -
zemsta(1)
Sudoku to łamigłówka wymyślona w 1783 roku przez wybitnego matematyka z Bazylei. Po tym jak przeszła wiele zmian i mutacji, zaczęła cieszyć się ona ogromnym zainteresowaniem i popularnością w Japonii. Kilkanaście lat później grę znał już niemalże cały świat. Grono jej fanów rozrasta się z każdym dniem.
Jak każda tetrisopodobna łamigłówka, Sploidz również wymaga od gracza umiejętności szybkiego myślenia oraz sprytnego planowania przebiegu zdarzeń w trakcie trwania rozgrywki. Do czynienia mamy z kolorowymi granatami, które układane w odpowiednich konfiguracjach (minimum 3 w jednej linii) eksplodują i powiększają nasz dorobek punktowy zwalniając tym samym miejsce na polu gry dla kolejnych elementów. Ich rotacja jest bardzo szybka albowiem systematycznie dochodzą one z dołu całymi rzędami, a dodatkowo spadają po jednym z góry. W lewym górnym rogu przez cały czas trwania gry widnieje informacja o kolorze granatu, który właśnie usiłujemy umieścić w możliwie najkorzystniejszym miejscu na planszy. Rozgrywkę należy prowadzić w taki sposób, aby w pierwszej kolejności wyeliminować te elementy, na których widnieją literki. Gdy zbierzemy ich komplet, widoczny po prawej stronie ekranu napis "SPLOIDZ" zamruga do nas przyjaźnie, a my zostaniemy przeniesieni do kolejnego, trudniejszego układu.
Następne wcielenie nieśmiertelnego Sokobana. Znów trzeba przesuwać paczki w oznaczone miejsca. Mamy do dyspozycji 60 zwykłych poziomów i 20 dodatkowych (SokoMind Plus) różniących się tym, że paczki są ponumerowane i należy każdą umieścić w odpowiednim miejscu. Jak zwykle zabawa znakomita dla lubiących pogłówkować, można mocno nadwyrężyć swoje zwoje w głowie ;) Tryb gry SokoMind - SokoMind Plus wybieramy kombinacjami: CTRL+U i CTRL+T.Istnieje możliwość tworzenia własnych poziomów, można również pobrać nowe ze strony producenta.
W pięknej zielonej krainie żyła sobie razu pewnego mała owieczka. Całe swoje życie spędzała na gryzieniu trawy lecz pewnego razu stwierdziła, że zajadanie się zieleniną nie leży do końca w jej guście i naturze. Już od dłuższego czasu zastanawiała się nad wzbogaceniem swej diety w dodatki mięsne. Inne owce zdecydowanie nie pochwalały zamysłu małej owieczki, ale pewnego razu nasza owca - nazwijmy ją owieczką Małgosią - postanowiła zakraść się do miejsca, gdzie spokojny żywot wiodły sobie małe "kurczaki-pisklaki"...
Sequential to prosta w zasadach i łatwa w opanowaniu produkcja logiczna, która zmusza gracza do wspinania się wręcz na szczyty swojego intelektu. W początkowej fazie rozgrywki czujemy się pewni swych sił i umiejętności nawet przez moment nie przeczuwając nadciągającej klęski - nieoczekiwane problemy zaczynają się bowiem już w okolicach 15 układu, podczas gdy znajdziemy ich tutaj aż 140. Gra polega na takim zakrywaniu specjalnym zarysem porozrzucanych nieregularnie po planszy kolorowych klocków, aby w jak najmniejszej liczbie ruchów wyeliminować je wszystkie z planszy. Z czasem pojawia się utrudnienie w postaci dodatkowych kolorów, które obierają kostki. Z układu na układ gra wymaga coraz doskonalszej strategii i umiejętności przewidywania kolejnych swoich ruchów.
Rewelacyjna zabawa - kółko i krzyżyk ale na dużym polu. Należy ułożyć nie trzy a pięć kolejnych kółek bądź krzyżyków. Jest to jedna z lepszych rozrywek jakie może dostarczyć kartka w kratkę - jednak w przypadku kartki potrzebny jest żywy rywal. Dzięki grze Ritzi-Pitzi możemy szaleć z komputerem. Gra oferuje 5 poziomów trudności i naprawdę dobrą zabawę..
Paper Ball to bardzo wciągająca gra logiczna, jej wersja papierowa ma rzesze zwolenników wśród uczniów i studentów miewających napady nudy podczas zajęć ;) Zasady nie są specjalnie skomplikowane choć najłatwiej zrozumieć je patrząc na rozgrywkę (ruchy komputera). Zasadniczo celem jest strzelenie gola na schematycznym boisku poprzez prowadzenie w sposób optymalny "zawodnika" i przewidywanie posunięć rywala. Gra wymaga koncentracji, wyobraźni oraz zdolności przewidywania.
W grze kierujemy poczynaniami sympatycznego zielonego kosmity z planety Zerg wysłanego na Ziemię w celu przyjrzenia się przepięknej architekturze Andaluzji. Nimuh to gra logiczna o walorach edukacyjnych polegająca na doprowadzeniu tytułowego bohatera do wyjścia z każdej kolejnej planszy. Sprawę komplikują porozstawiane tu i ówdzie przeszkody i pułapki oraz wiecznie podążający naszym tropem przedstawiciele andaluzyjskiego oddziału „Z archiwum X” ;-). Dodatkowym utrudnieniem jest to, że nasza postać porusza się zaledwie po jednym kroku przy dwukrotnie szybszych oponentach. Należy więc mocno się nagłówkować, aby w drodze do celu nie zostać złapanym. Do przebycia jest 40 lokacji, zaś całość utrzymana jest w sympatycznej oprawie audiowizualnej. System operacyjny: MS Windows XP
Nemegraphe to interesującą produkcja logiczna mającą w sobie coś z kultowego Sapera oraz znanych z gazet krzyżówek. Do wyboru dostajemy 15 plansz z możliwością błyskawicznego pobrania w menu kolejnych 65 układów – wystarczy połączyć się na chwilę z Internetem. Zasady gry są dosyć proste, należy wypełnić dany poziom kwadracikami w taki sposób, aby ukazał się naszym oczom ukryty obrazek. Cyfry na skrajach planszy informują ile oraz jakie póla pod rząd powinniśmy zapełnić w pionie jak i w poziomie. Pomocą służy stały podgląd tworzonej przez nas na bieżąco ikonki. Startujemy z pułapu 500000 punktów i liczba ta spada w dół, aż do czasu rozwiązania łamigłówki. Gdy osiągnie zero - przegrywamy. Kiedy przebrniemy przez wszystkie układy warto zainteresować się dołączonym do produkcji edytorem plansz i spróbować stworzyć coś własnego, co później warto byłoby pokazać światu.
Łamigłówka Sudoku o kształcie, jaki widzimy dzisiaj, została rozpowszechniona w Japonii w 1986 roku. Jednak rzeczywistym twórcą Sudoku jest matematyk z Bazylei: Leonhard Euler - ten sam, którego znamy z lekcji dotyczących funkcji zespolonych i równań różniczkowych. Gra Moje Sudoku wydana jest na licencji Shareware, ale autor postanowił udostępnić ją w pełnej wersji ze wszystkimi jej funkcjami, które będą działać zawsze. W grze występują trzy stopnie trudności.
Pobierz