-
320 -
15230 -
2564 -
75
24345 plików
7028,1 GB
Perfect Dark Zero jest następczynią gry z gatunku FPS, która była jedną z najpopularniejszych pozycji dla stacjonarnej konsoli Nintendo 64 od 2000 roku. Tym razem programiści z firmy Rare postanowili zrobić użytek ze sporych możliwości platformy Xbox 360 i postarali się o włączenie omawianego produktu w poczet tzw. tytułów startowych tego elektroniczno-rozrywkowego systemu ze stajni korporacji Microsoft.
Perfect Dark Zero jest następczynią gry z gatunku FPS, która była jedną z najpopularniejszych pozycji dla stacjonarnej konsoli Nintendo 64 od 2000 roku. Tym razem programiści z firmy Rare postanowili zrobić użytek ze sporych możliwości platformy Xbox 360 i postarali się o włączenie omawianego produktu w poczet tzw. tytułów startowych tego elektroniczno-rozrywkowego systemu ze stajni korporacji Microsoft.
Scenariusz „zerówki” traktuje o wydarzeniach, poprzedzających wypadki z pierwszej części Perfect Dark. W roli głównej bohaterki ponownie występuje Joanna Dark - specjalna agentka a la Cate Archer z przebojowego pecetowego cyklu o nazwie No One Lives Forever. Protagonistka musi wykonać szereg misji w ramach trybu single player, a w przygodzie towarzyszy jej ojciec, czyli Jack. Naturalnie poszczególne zadania połączone są nastrojowymi scenkami przerywnikowymi, za sprawą których mamy wrażenie oglądania interaktywnego filmu sensacyjnego.
Developerzy zaimplementowali bogaty arsenał broni, składający się z ponad dwudziestu rozmaitych rodzajów narzędzi bojowych (m.in. pistolet i karabin maszynowy). Dodatkowo Joanna może wykorzystać przeróżne szpiegowskie gadżety o futurystycznym charakterze (np. plecak odrzutowy) oraz poprowadzić motocykl, pokierować poduszkowcem etc. Jednakże sukcesy w zmaganiach z przeciwnikami osiąga się nie przez bezmyślne szarżowanie, lecz dzięki atakowaniu według zawczasu ustalonego planu (bardzo istotne jest przede wszystkim krycie się za osłonami i bezszelestne zakradanie się na tyły wroga).
Dla entuzjastów rozgrywki multiplayer przygotowano natomiast obsługę internetowego systemu Xbox Live. Maksymalna liczba uczestników pojedynczego sieciowego spotkania przekracza trzydzieści, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby zorganizować przykładowo klasyczną walkę typu deathmatch. Niezależnie od wybranego trybu zabawy zawsze widzimy perfekcyjnie wykonaną grafikę trójwymiarową z perspektywy pierwszej osoby. Autorzy nie zapomnieli ponadto o wprowadzeniu realistycznych algorytmów fizycznych i dopracowanej Sztucznej Inteligencji.
G A L E R I A
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
9 plików
6,11 GB