SM2.2O11.part25.rar
SCANIA Multi 02.2011 Multilanguage | 7,14 GB
Program SCANIA umieszczone na 2 DVD i podwozia, zasady zakwaterowania siodło i osi zawiera informacje na temat części zamiennych, akcesoriów, a także zasady zmian i aktualizacji, obliczenie obciążenia na ramie, itd.
Scania Multi zawiera informacje na temat części zamiennych, akcesoriów dla samochodów i autobusów Scania. Wszystkie dane prezentowane są od 1985 r. do samochodów ciężarowych, podwozie-P, GR, T, 3, 4, 5 autobusów i serii F, K-, N-series SCANIA, dla wszystkich regionów (różne wyposażenie i wydajność). Zawiera instrukcje oraz czas naprawy. Scania Multi jest jednym z najbardziej zaawansowanych systemów informatycznych warsztat na rynku. Korzystanie z numeru podwozia, możliwe jest indywidualnie dostosować wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przeprowadzenia obsługi, uszkodzeń oraz napraw poszczególnych pojazdów, zwiększając tym samym jakość i precyzja warsztatu operacji. W tym samym czasie, korzyści dla klientów z krótszym czasie postoju.
Oszczędność czasu i lepszej jakości dla klienta
• Precyzja: prawą, czasu i działań od samego początku.
• Łatwo dostępne informacje: szybkie wyszukiwanie, tylko istotne informacje.
• Szybkie reagowanie: kosztorys przy pierwszym kontakcie.
• W wielu językach: informacje w 9 językach zwiększa precyzję i szybkość.
• Prosta aktualizacja: tylko aktualne informacje znajdują się w systemie.
• Warsztaty przyszłości: każdy w warsztacie Scania ma dostęp do informacji w Scania Multi, co sprawia, elastycznej organizacji.
• Lokalne zmiany są proste: Scania Multi jest skonstruowany tak, że specjalne dostosowania mogą być zintegrowane w ramach każdego konkretnego rynku.
Oto typowy ciąg zdarzeń podczas wizyty w warsztacie, który wykorzystuje Scania Scania Multi:
Kierowca obserwuje winy hamowania na jego samochód i jedzie do warsztatu Scania. Z pomocą numeru podwozia, recepcjonista klient dzwoni do specyfikacji samochodu ciężarowego Scania Multi i używa do określenia pracy, która musi zostać przeprowadzona. Recepcjonista w ten sposób klient może od razu zaoferować klientowi czas i kosztorys.
Mechanika, który wciela się w pracy sprawdza Scania Multi dowiedzieć się, jak należy rozwiązać na tym ciężarówka, i sprawdza dokładnie, które części będą potrzebne do tego numeru podwozia. System depesze celu przechowywania części, które pobiera odpowiednie części. Samochód został naprawiony i Scania Multi następnie automatycznie generuje niezbędne dokumenty do fakturowania klientów.
Wszystkie te informacje są łatwo dostępne dla wszystkich użytkowników Scania Multi. System otwiera drzwi do restrukturyzacji działalności warsztatu. Mechanik może w razie potrzeby działać jako recepcjonistka klienta i może obsługiwać nawet faktur i innych następczych.
Region: Wszystkie regiony
Języki: angielski, węgierski, holenderski, duński, hiszpański, włoski, chiński, niemiecki, holenderski, norweski, polski, rosyjski, turecki, francuski, czeski, szwedzki, japoński