Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
sebry
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

imie

widziany: 22.09.2024 21:42

  • pliki muzyczne
    2115
  • pliki wideo
    59398
  • obrazy
    2351
  • dokumenty
    6906

78381 plików
34677,63 GB

Ukryj opis
FolderyFoldery
sebry
▧ ▍AUDIOBOOKI-HASŁO -12345
 
Audiobooki po angielsku dla dzieci
►►► Filmy Popularnonaukowe, dokumentalne itp 3
 
►►► Filmy Popularnonaukowe, dokumentalne itp. 2
 
3D SBS
 
Ableton
Ableton and FL Studio
 
Adobe After Effects Wedding Projects
Adobe Premiere Praktyczne Projekty
After Effects Tutorial DVD
Angielski
 
ANIMACJE WESELNE
 
HD
Podkłady muzyczne do DVD WESELA
Arturia
Autodesk SketchBook Designer 2012 ENG 32 i 64 bit
Automapy
 
Biologia i Chemia
CAD general and engineering
chwyty itd
Czytamy w oryginale
Dla dzieci
 
Dokumenty
 
ebooki-Dieta Zdrowie
Dom
 
Efekty dźwiękowe
 
Efekty dzwiękowe
fx ludzie
Elektrotechnika
 
Artykuły elektryczne
PODRĘCZNIKI
Filmy
 
FL Studio 20 - czyste instalki
FreeCAD
Galeria
Giełda
Gitara
 
GRY
 
GRY bitewne i modelarstwo
 
Historia w postaciach zapisana
Inne
IPAD
jak rysowac
jak rysowac(1)
Jarre pack yamaha
Języki obce
 
Angielski
Profesor Henry 6.0
K_U_R_S_Y
KARAOKE
 
Keyboard dla początkujących
 
Komiksy
 
Action Comics
 
2.New 52 series
Action Comics Annual
Adventure Comics
 
Asterix
Batman
 
Batman [1940 - 2011]
Kajko i kokosz
Kajtek i Koko
Kapitan kloss
Kapitan żbik
Przygody Blake'a i Mortimera
Przygody Kleksa
Seria główna
Smerfy
Superman [pl]
 
Superman Vol 1
Superman-Batma n
Szninkiel
Thorgal
Transformers TM-Semic
Tytus, Romek i A`Tomek
Komputery przyszlosci
Krytycznym okiem
Kursy
 
Adobe After Effects CS4 Kurs PL
Legendarne samoloty bojowe
Lego
 
LyndaCom Adobe After Effects CS4 Tutorial
Machiny wojenne XXI wieku
Mapy jpg
Medycyna
MIDI24
MOJA FIRMA
Motoryzacja
 
elektronika
elektryka
mechanika
mp3DirectCut
Niemiecki
 
Norma Pro 4.33
 
Cenniki do Normy
KOSZTORYSOWANI E
Norma Pro
Normy
 
N SEP-E
Opracowania
Pluginy do After Effects
Poradniki
Prawo Budowlane
Programy
 
Prywatne
Rachunkowość
Rachunkowość, Analiza finansowa
Ramki i obwoluty do zdjec i plyt
 
Rozmaitosci
 
spryciarze
sztuczki iluzjonistyczn e
ksiega magii dla dzieci
Magia bez tajemnic - odcinki AVI
SPRYCIARZE.PL
 
Spryciarze
STEP 7 v5.5 SP4
Style tyros
style yamaha
STYLE YAMAHA PSR S 910
Technika
 
Total Training Adobe After Effects CS5 Essentials Interactive and Video Tutorial
V-RAY
Warsztaty z After Effects - Vol.. 1 i 2
Wesele
 
Przyspiewki
Windows 7
 
Windows XP
 
Wszystko na ślub
 
Yamaha
 
Paczka 500 styli YAMAHA DISCO POLO 2017, POP, ROCK, DANCE
pioblo5
yamaha s900 najnowsze style
Yamaha PSR-SX700 Expansion Pack
Yamaha PSR-SX900 Expansion Pack
YAMAHA Style Tyros PSR Genos
YAMAHA World Music Packs
Pokazuj foldery i treści
  • 27,6 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek

zachomikowany

  • 19,2 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek

zachomikowany

  • 20,9 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek

zachomikowany

  • 25,7 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek

zachomikowany

  • 33,4 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek

zachomikowany

  • 32,0 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek

zachomikowany

  • 28,7 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek

zachomikowany

  • 1,0 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek

zachomikowany

  • 1,1 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek

zachomikowany

  • 6,8 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Do spokojnego grodu, władanego przez kasztelana Mirmiła, przybywa grupa rycerzy. To Czarne Trójkąty. Podejmują się oni wybudować dla kasztelana piękny zamek. Rozbijają swój obóz w pobliżu Mirmiłowa i zabierają się do pracy. Tymczasem zostaje skradziony złoty puchar księcia. Jest to jedyne naczynie, z którego Mirmił zwykł pijać miód, toteż jego utrata wywołuje w nim straszną depresję. Ponieważ nie ma innego sposobu, żeby wyleczyć kasztelana, więc Kajko i Kokosz wyruszają na poszukiwanie pucharu. Odkrywają, że sprawcami kradzieży są Czarne Trójkąty, zatem wdzierają się do ich obozu i odbierają puchar. Jednak wkrótce potem naczynie znów wpada w ręce łotrów. Niebawem wychodzi na jaw, że Czarne Trójkąty chcą w ten sposób wymusić na Mirmile zgodę na zajęcie świeżo wybudowanego zamku. Dodatkowo żądają, żeby Mirmił przyniósł podpisany dokument razem z głowami swoich rycerzy - Kajka i Kokosza. Z opresji uratować rycerzy i gród może tylko pomoc Ciotki Jagi - starej czarownicy spokrewnionej z Kokoszem...

zachomikowany

  • 7,1 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Z pomocą Jagi, Kajko i Kokosz rozprawiają się z Czarnymi Trójkątami i wyrzucają ich z bezprawnie zajętego zamku. Jednak Trójkąty nie rezygnują z planu przejęcia zamku. Wkrótce wymuszają na Mirmile podpisanie dokumentu i udają się do króla, żeby ten umożliwił im zamieszkanie w zamku. Równocześnie do króla wyruszają Kajko, Kokosz i Mirmił, żeby przedstawić swoją wersję wydarzeń. Król zostaje więc zmuszony do rozstrzygnięcia sporu, jednak dysponuje tylko zeznaniami obu stron, które nie potrafią przedstawić rzetelnych dowodów na potwierdzenie swych słów. Wobec niemożności sprawiedliwego rozsądzenia tej sprawy, król zarządza pojedynek pomiędzy Mirmiłem a Wielkim Kompanem Czarnych Trójkątów. Czy Mirmił ma szansę pokonać potężnego rycerza? Z pomocą Ciotki Jagi wszystko jest możliwe!!!

zachomikowany

  • 10,0 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Brat Mirmiła - Wojmił, który w swych wiecznych kampaniach wojennych stracił całą swą drużynę rycerzy, prosi Mirmiła o przysłanie posiłków. Kajko i Kokosz zostają więc oddelegowani i wyruszają w podróż. Po drodze spotykają woja Wita, który mówi wierszem i jest śmiertelnie zakochany w pięknej Fochnie. Na nieszczęście, Fochna jest córką Mszczuja - sąsiada Wojmiła, z którym toczą się ciągłę wojny. Wojmił podejmuje decyzję, że skoro Fochna nie chce wyjść za Wita dobrowolnie, to trzeba ją porwać i zmusić do tego. Jednak podczas ataku sam zakochuje się w tej pięknej dziewczynie a to oznacza kłopoty dla Kajka i Kokosza, bowiem Wit i Wojmił zaczynają rywalizować w staraniach o wdzięki Fochny. Tymczasem ona wymyśliła sobie, że wyjdzie za tego, który wykona jej trzy zadania - zdobędzie złote jabłko, jajo mitycznego Żar Ptaka oraz koronę króla piratów. Ponieważ Wojmił i Wit leczą rany po ostatnim pojedynku, do wykonania zadania wysyłają Kajka i Kokosza. Nasi przyjaciele wyruszają więc w długą i niebezpieczną podróż...

zachomikowany

  • 7,6 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Kajko i Kokosz usiłują wykonać ostatnie z zadań Fochny i w tym celu zatrudniają się u Wikingów jako opiekunowie syna wodza. Niestety - nie udaje im się zdobyć korony, bowiem zostają zdemaskowani. Wikingowie wyruszają na wielką wyprawę przeciwko Wojmiłowi. Kajko i Kokosz doganiają ich gdy już okupują zamek Wojmiła i Mszczuja. Dzięki sprytowi Kajka udaje się odeprzeć ataki wikingów, zaś Fochna... zakochuje się w synu wodza i postanawia zostać jego żoną. Jest to straszny cios dla Wojmiła i Wita, lecz Kajko i Kokosz oddychają z ulgą, że nie muszą się już bawić w swatów tych dwóch. Dodatkową korzyścią jest pokój jaki zapanował pomiędzy Mszczujem i Wojmiłem, którzy zmuszeni do wspólnej walki z wikingami doszli do wniosku, że trzeba zakończyć wieczne wojny między sobą. Oczywiście taki stan rzeczy nie może trwać zbyt długo i wkrótce Wojmił urządza kolejny najazd na sąsiada. I wtedy okazuje się, że Mszczuj ma jeszcze jedną córkę - Kochnę. Wygląda na to, że konkury o jej rękę rozpoczną się znów, lecz tym razem Kajko i Kokosz postanawiają zrezygnować z pomagania Wojmiłowi i Witowi. Ogłaszają, że sami chcą stanąć w konkury. Po tej wiadomości Wojmił postanawia natychmiast odprawić ich do rodzinnego Mirmiłowa...

zachomikowany

  • 6,1 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Kajko i Kokosz, którzy zdecydowali się pozostać w grodzie otrzymują zaszczytną funkcję świniarzy. Nie przeszkadza im to w sabotowaniu wszelkich działań Dajmiecha, który tymczasem usiłuje pozbyć się kłopotliwych rycerzy i Łamignata, który niegdyś zdobył list od kanclerza, w którym ujawnione zostały wszelkie machlojki mające na celu przejęcie władzy nad Mirmiłowem. Niestety - list został zjedzony przez myszy (ale Dajmiech o tym nic nie wie) i Kajko z Kokoszem muszą znaleźć inny sposób, żeby zmusić Dajmiecha do przyznania się do winy. A akurat trafia się idealna okazja, bowiem książe przybywa z oficjalną wizytą, żeby sprawdzić jak się sprawuje nowy kasztelan. I w tym momencie do akcji wkracza ciotka Jaga, która pomaga Kajkowi i Kokoszowi zdobyć eliksir prawdy. W napadzie szczerości, wojski Dajmiecha ujawnia wszelkie brudne sekrety Dajmiecha. Książe natychmiast usuwa Dajmiecha z urzędu, przekazując go ponownie Mirmiłowi. Zwalnia także z pracy swego kanclerza. Wkrótce potem w Mirmiłowie znów panuje błogi spokój...

zachomikowany

  • 29,0 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Mirmił ze swoim bratem próbuje zadowolić kanclerza, który przyjechał skontrolować działania Kasztelana. Niestety nie wie, że przygotowywany jest zamach stanu, mający na celu zdjęcie go ze stanowiska... Czy Mirmił utrzyma swoje stanowisko?

zachomikowany

  • 30,1 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Kolejny tom prześmiesznej serii fantasy. Dajmiech twardą ręką rządzi Mirmiłowem. Kajko i Kokosz sabotują jego rządy. Dowiadują się, że Zbój Łamignat posiada list, w którym opisane są wszystkie machlojki Dajmiecha. Niestety, okazuje się, że list został... zjedzony przez myszy! Dzielni wojowie muszą znaleźć inny sposób na obalenie tyrana. Okazją jest przyjazd do Mirmiłowa księcia, który osobiście chce się przekonać jak nowy kasztelan sprawuje rządy. Kajko i Kokosz, z pomocą czarownicy Jagi zdobywają eliksir prawdomówności i podają go wojskiemu Dajmiecha...

zachomikowany

  • 26,9 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Zbójcerze planują jak zdobyć gród Mirmiła. Wreszcie wpadają na mało odkrywczy pomysł, że trzeba po prostu zaatakować gród. Wdzierają się więc i rozpoczynają bitwę. Oczywiście Kajko i Kokosz trwają na posterunku i mężnie odpierają ataki. Niedługo po zbójcerzach nie ma już śladu. Pobici i zniesławieniu wracają do swego zamku. Brakuje wśród nich tylko ich wodza - Hegemona, który właśnie wdraża w życie swój nowy plan. Pod przebraniem kupca roztacza przed Mirmiłem piękne wizję lotów podniebnych. Trafia na podatny grunt bowiem Mirmił zawsze fascynował się lotnictwem. Ponieważ próby nauczenia Mirmiła obsługi latającej miotły ciotki Jagi zakończyły się niepowodzeniem, więc kasztelan decyduje się udać do Szkoły Latania prowadzonej przez wykształcone czarownice. Razem z nim wyruszają Kajko i Kokosz. O to właśnie chodziło Hegemonowi, który natychmiast udaje się do swego zamku, żeby przygotować kolejny, tym razem skuteczny, atak na Mirmiłowo. W swoich planach nie przewidział on tylko, że Kajko, Kokosz i Mirmił powrócą tak szybko wyposażeni w czarodziejską maść latania oraz umiejętność obsługiwania pojazdów latających jak miotły, kufry czy pierwszy lepszy kawał drewna. Tym razem rozczarowani Zbójcerze muszą stawić czoła także lotnictwu Mirmiła, a z taką techniką nie mają szans. Mirmiłowo po raz kolejny zostaje ocalone...

zachomikowany

  • 25,7 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Zbójcerze podrzucają Mirmiłowi swoją tajną broń - zmorę senną, która wywołuje w biednym kasztelanie koszmarne sny o baranach. Na pomoc zostaje wezwana ciotka Jaga, która skutecznie usuwa zmorę. Kajko i Kokosz zakupują ją w lesie, gdzie wkrótce zostaje odnaleziona przez Hegemona. I w ten sposób ma on nie-przyjemność poznać skutki działania własnej broni. Tymczasem do Mirmiłowa przybywa książęcy prezes krzepy i turniejów, żeby zaprosić Mirmiłowo i Zbójcerzy do udziału w wielkim turnieju z okazji święta barana. Turniej polega na walce specjalnie wybranych baranów. Kajko i Kokosz zostają oddelegowani z misją zdobycia barana, który zwycięży turniej dla Mirmiłowa. Na droge otrzymują od ciotki Jagi trzy magiczne woreczki, które po wypowiedzeniu odpowiednich zaklęć pomogą bohaterom pokonać różne przeszkody. Jednak, żeby zioła nabrały magicznej mocy Kajko i Kokosz przed ich użyciem muszą zrobić trzy dobre uczynki. Pomagając trzem spotkanym ofiarom zbójcerzy (oni również wyruszyli na poszukiwanie barana) Kajko i Kokosz wydają prawie całe pieniądze przeznaczone na zakup barana. Na szczęście od hodowcy otrzymują jednego barana w prezencie, jednak daleko mu do ideału zwycięskiego barana. Hodowca jednak twierdzi, że jeśli Kajko i Kokosz spełnią trzy skryte życzenia tego barana, to pokona on wszelkich wrogów na turnieju. Tylko czy nasi bohaterowie w porę odgadną o czym marzy baran?

zachomikowany

  • 32,3 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Kajko i Kokosz odnajdują ogromne jajo. Pomimo namawiań Kokosza, żeby je po prostu zjeść, przyjaciele decydują się wysiedzieć jajko i zobaczyć co się z niego wykluje. Ku ich i całego grodu przerażeniu, z jajka wykluwa się... smok!! W jednej chwili cały gród ogarnia panika, lecz już wkrótce okazuje się, że jest to niegroźny smok roślinożerny. Kajko i Kokosz postanawiają zaadaptować smoka i nadają mu imię Miluś. Okazuje się jednak, że stwór jest dość kłopotliwy, gdyż ciągle chce się bawić i nie zważa na to, że jego siła powoduje spore spustoszenia w grodzie. Widząc, że rycerze sobie nie radzą, Lubawa postanawia, że ona wraz z Mirmiłkiem zajmą się Milusiem. Jednak i oni muszą się wkrótce poddać. W przypływie złości kasztelan rozkazuje Kajkowi i Kokoszowi opuścić gród wraz ze smokiem. Wywołuje to sprzeciw mieszkańców grodu, którzy ogłaszają strajk powszechny dopóki Mirmił nie sprowadzi rycerzy i smoka z powrotem. Chcąc, nie chcąc, kasztelan wyrusza na poszukiwania. Tymczasem na Milusia, Kajka i Kokosza czeka w lesie pułapka zastawiona przez Zbójcerzy...

zachomikowany

  • 33,8 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Minął rok od kiedy Kajko i Kokosz znaleźli w lesie jajo, z którego wykluł się smok Miluś. Teraz już podrósł, a w dodatku wyrosły mu skrzydła, więc jego opiekunowie zgodnie orzekli: "Miluś musi latać!". Jednak próby nauczenia smoka sztuki latania kończyły się dla Kajka i Kokosza dość nieszczęśliwie. Zazdroszcząc Jadze możliwości wznoszenia się dzięki czarodziejskiej maści latania, postanowili ukraść jej trochę tego środka. Sprytna czarownica podsunęła im jednak maść wzrostu, przez co dłonie Kajka i Kokosza stały się wielkie i nieporadne. Wkrótce jednak czarownica przywróciła im dawny rozmiar. Tymczasem Zbójcerze szykowali kolejny podstęp. Miluś, wysłany do grodu, wpadł w pułapkę Zbójcerzy i został uwięziony w ponurych lochach ich warowni. Za zwrot smoka Hegemon zażądał tyle złota i kosztowności ile sam waży. Oczywiście dzięki sprytowi Kajka nie doszło do przekazania okupu a podczas ucieczki z warowni Zbójcerzy... Miluś sam wzbił się w powietrze! Okazało się, że Miluś umie latać... ale jako lotniska potrzebuje tafli wody :-)

zachomikowany

  • 33,8 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Zbójcerze wpadają na kolejny "genialny" plan - zarażają Mirmiła grypą. Kasztelan jak zwykle zaczyna desperować, że to już na pewno zakończy jego żywot, więc Kajko i Kokosz wyruszają w podróż do cudownego źródła Pochwista. Woda z tego źródła podobno leczy wszelkie choroby i dolegliwości. Po przybyciu na miejsce trafiają do zamku, gdzie mieszka piękna Kaprylda i stają się obiektem jej machinacji, dostarczając jej w ten sposób rozrywki. Okazuje się także, że przez machinacje tej dziewczyny źródło Pochwista utraciło swą cudowną moc. Udają się więc do żyjącej w górach wróżki Grety. Jednak przed spotkaniem z nią muszą pokonać strzegącego jej spokoju Marzana. Gdy wreszcie docierają do wróżki okazuje się, że jest ona... matką Kapryldy. Dowiadują się od niej w jaki sposób przywrócić źródłu jego dawną moc. Zadanie to nie jest łatwe, jednak naszym bohaterom udaje się tego dokonać. Zdobywają też nieco cudownej wody dla Mirmiła. Przed powrotem postanawiają jeszcze pomóc Grecie odmienić charakter Kapryldy. Porywają ją więc z zamku i wywożą na bezludną wyspę. Gdy księżniczka przeżyje tam dzięki swojej własnej pracy jakiś czas, jej charakter ulegnie zmianie. Po powrocie do zamku dowiadują się, że ojciec Kapryldy popełnił samobójstwo na wieść o jej porwaniu. Kajko i Kokosz wykorzystują więc wodę, żeby przywrócić mu życie. Potem wracają do Mirmiłowa, lecz bez wody i... bez Milusia, który odnalazł swoją miłość - piękną smoczycę i postanowił spędzić z nią resztę swych dni w krainie smoków. Pozostaje pytanie w jaki sposób Kajko i Kokosz przywrócą zdowie kasztelanowi skoro nie mają już cudownej wody?? Sprytny Kajko i na to znajdzie sposób...

zachomikowany

  • 21,1 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Mirmiłowo zwiera tymczasowy pokój ze Zbójcerzami, z okazji zbliżającego się Festiwalu Czarownic. Jest wielka impreza na której czarownice z całego świata prezentują swoje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie czarów. Zbójcerze postanawiają wykorzystać konkurs dla własnych celów - wystawiają własną "zawodniczkę" i pragną wygrac konkurs dzięki oszustwu. Oczywiście jury szybko rozpoznaje fałszywą czarownicę i Zbójcerze zostają zdyskwalifikowani. Ostatecznie konkurs wygrywa ciotka Jaga, ze swoim płynem powiększającym. Na drugi dzień Mirmił, który od wielu lat obawiał się, że jego niewielki wzrost czyni go mniej poważanym, postanawia skorzystać ze specyfiku Jagi. Wkrótce staje się olbrzymem. Równocześnie z jego ciałem rośnie jego mniemanie o sobie - staje się przesadnie pewny siebie. Aby odzyskać dawnego kasztelana, Kajko i Kokosz podrzucają Mirmiłowi butelkę, ze specyfikiem o przeciwnym działaniu. Wkrótce Mirmił staje się krasnoludkiem. Najgorsze, że właśnie w tym momencie Zbójcerze przypuszczają ataka na gród!! Kasztelan musi obronić swoich poddanych nawet jako liliput. Jednak dzięki pomocy krasnoludków przekona się, że wzrost wcale nie świadczy o człowieku...

zachomikowany

  • 40,7 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Zbójcerze wpadają wreszcie na nowy, odkrywczy pomysł jak pognębić Mirmiłowo. Zanieczyszczają wodę w studni grodu co wywołuje kompletną suszę. Aby ratować mieszkańców, Kajko i Kokosz wyruszają do Pani Przyrody by prosić ją o "ożywienie" studni. Ich podróż wiedzie prosto przez krainę borostworów - tajemniczych leśnych istot. Podczas podróży pomagają rozwikłać kilka problemów borostworów, dzięki czemu mogą liczyć na ich pomoc. Od skrzatów otrzymują na przykład zioła, dzięki którym mogą zrozumieć język istot lasu. Uspokajają także dokuczliwego dowcipnisia - Bugiego oraz pomagają uporać się z niesfornym dzieckiem jednej z borostworów. Wreszcie docierają do Pani Przyrody i otrzymują od niej liść, który po wrzuceniu do studni przywróci jej wodę. Nasi bohaterowie bez ociągania wracają do Mirmiłowa i wrzucają listek do studni. Okazuje się, że Kokosz na wszelki wypadek wziął jeszcze jeden listek i również wrzucił go do studni. Tymczasem Zbójcerze, którzy weszli w posiadanie maczugi Łamignata szykują się do ataku na Mirmiłowo...

zachomikowany

  • 32,8 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
Wyjątkowy tom klasycznej polskiej serii fantasy z olbrzymią dawką humoru. Po raz pierwszy w jednym tomie zebrano kilka krótkich historyjek, publikowanych w różnych magazynach komiksowych. To nie lada gratka dla kolekcjonerów i wszystkich wielbicieli dzielnych wojów.

zachomikowany

  • 1,5 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek

zachomikowany

  • 6,1 MB
  • 25 sty 14 23:27
obrazek
"Woje Mirmiła" to pierwsza część dylogii, której drugą częścią jest tom "Rozprawa z Dajmiechem". To jest stare wydanie.
W nowym wydaniu zrobili z tego trylogię, której drugą i trzecią część stanowią "Woje Mirmiła 01 i 02". Na stronie 22 tomu 2 jest miejsce, gdzie zaczyna się "Rozprawa z Dajmiechem" pierwszej edycji.

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    26
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

26 plików
540,7 MB




wagnerka9595

wagnerka9595 napisano 2.06.2018 18:51

zgłoś do usunięcia
obrazek
tgvb

tgvb napisano 25.01.2019 22:27

zgłoś do usunięcia
o/
robert-tlen11

robert-tlen11 napisano 4.02.2019 21:16

zgłoś do usunięcia
nie działa uszustwo Ulead.Video.Studio.v9.0.rar i proszę o zwrot transferu

alulka napisano 20.06.2020 09:22

zgłoś do usunięcia
obrazek
runner07

runner07 napisano 4.02.2021 00:39

zgłoś do usunięcia
obrazek
wagnerka9595

wagnerka9595 napisano 6.03.2021 16:53

zgłoś do usunięcia
obrazek
A-western

A-western napisano 1.12.2021 15:28

zgłoś do usunięcia
The legend of Lobo , James Algar 1962 -właśnie zrobiłem napisy, zapraszam
vagilaw468

vagilaw468 napisano 22.04.2022 14:54

zgłoś do usunięcia
Super chomik
meyepas293

meyepas293 napisano 14.01.2023 03:57

zgłoś do usunięcia
Super chomik
stopa77_

stopa77_ napisano 12.02.2023 20:39

zgłoś do usunięcia
CZAS NA RELAX*stopa77_*ZAPRASZAM

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (104)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (104)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności