-
433 -
87 -
100 -
90
1139 plików
76,2 GB
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB, 250 MB HDD
Światowa data premiery - 05 kwietnia 2005
-----------------------------------------------------------------
Deadhunt to dynamiczna strzelanka pierwszoosobowa (gra akcji/FPS), za której przygotowanie odpowiada firma REL Games. Gracz wciela się tutaj w obrońcę ostatniego z ocalałych bastionów ludzkości przed nieustannie atakującymi hordami nieumarłych. Tylko od jego starań zależy ostateczny wynik bitwy o dominację na Ziemi.
Omawiany tytuł przypomina swoimi założeniami starsze strzelanki FPP, których idee wskrzesił chociażby Serious Sam - podczas rozgrywki należy przetrwać za wszelką cenę i pokonać jak największą ilość przeciwników, nie mają przy tym praktycznie żadnej chwili na wytchnienie czy krótki odpoczynek. Do przejścia przygotowano czterdzieści misji, fabularnie połączonych w cztery większe epizody. Na kolejnych poziomach grający staje do rywalizacji z całymi zastępami oponentów (50 rodzajów), których można podzielić na trzy główne typy (zombie, szkieletory oraz robaki; z różnymi rodzajami pancerza czy zbroi). W ich likwidowaniu pomaga bogaty arsenał broni, wśród których wypada wymienić pistolety, shotguny, karabiny maszynowe i granaty. W programie nie brakuje także prowizorycznych elementów RPG (pokonane bestie „wyrzucają” bonusy, przedmioty, broń oraz runy, za które rozwijamy prowadzonego herosa i dajemy mu tymczasowo super moc, podwójne obrażenia czy ogólnie zwalniamy całą akcję). Jako dodatek przygotowano jeszcze dwa tryby gry: „Survival” i „Greed”. W tym pierwszym gracz musi zdobyć jak najwięcej punktów, przyznawanych za likwidowanie nieumarłych czy zbieranie przedmiotów, zaś w tym drugim rozgrywka toczy się do momentu, w którym osoba siedząca przed monitorem komputera uzna, że bohater może zaraz umrzeć (zmagania są przerywane po naciśnięciu odpowiedniego klawisza; jeśli grający spóźni się z decyzją i prowadzona postać zginie, to osiągnięty rezultat punktowy zostanie wyzerowany).
Za generowanie efektów wizualnych odpowiada autorski, w pełni trójwymiarowy silnik. Obrazu całości dopełniają: możliwość wybrania jednego z trzech poziomów trudności rozgrywki oraz klimatyczna ścieżka dźwiękowa, składająca się z piętnastu utworów.
Screeny z Gry:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
-
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
34,23 MB