Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Profesjonalna obsluga klienta - szkolenie interaktywne(1).iso

rikiman / Rozwój osobisty / Profesjonalna obsluga klienta - szkolenie interaktywne(1).iso
Download: Profesjonalna obsluga klienta - szkolenie interaktywne(1).iso

644,51 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

obrazek
Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” stanowi kompendium wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się oraz obsługi klienta. To nie tylko efektywna sprzedaż, ale również radzenie sobie z niezadowolonymi klientami, to sprawna komunikacja i wysoka jakość obsługi w bezpośrednim kontakcie, podczas rozmowy telefonicznej czy też wirtualnej. Celem naszego szkolenia jest wzmocnienie kompetencji, niezbędnych do wysokiej jakości obsługi Klienta, aby nie tylko pozyskiwać nowych odbiorców, ale żeby nawiązane relacje były trwałe i obustronnie satysfakcjonujące.

CELE SZKOLENIA:
Kultura prokliencka
Podstawy komunikacji
Komunikacja niewerbalna
Komunikacja werbalna
Etapy procesu obsługi klienta
Strategie obsługi klienta
Typy klientów

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności