Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Boot Diablo 2.rar

Download: Boot Diablo 2.rar

26,97 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

D2NT. 3.0 - ladder 1.13

Jest to bot d2nt ktory poprawnie dziala na wersji 1.13c. Konfiguracja jest prosta jezeli ktos mial juz doczynienie z botem D2NT.
A teraz jak to wlaczyc:

1. Sciagamy plik
2. Wypakowujemy wszystko w pliku z Diablo II(mozna zrobic skrot na pulit zeby szybciej odpalac)
3. Zmieniamy nazwe NTConfig_Sorceress (dla czarodziejki) na NTConfig_Sorceress_ImieCzarodziejki
4. Konfigurujemy calosc
5. Konfigurujemy D2NT Manager


4) Wchodzimy w scripts/NTBot/char_configs i wybieramy jedna z konfiguracji (czarodziejki, paladyna lub barbarzyncy)
Reszta configuracji (zabojczyni, amazonka itp) znajduje sie w Scripts/NTMap/char_configs.


KOD

var NTConfig_CastStatic;

function NT_LoadConfig()
{
//------------------------------------------------------------------------------
// Boss configuration
//------------------------------------------------------------------------------
//NTConfig_Script.push("NTPindleskin.ntj"); NTConfig_NihlathakExtension = false; (Jezeli przed bosem stoi // to bot nie bedzie na niego latal)
//NTConfig_Script.push("NTNihlathak.ntj"); NTConfig_PindleskinExtension = false;
//NTConfig_Script.push("NTEldritch.ntj"); NTConfig_ShenkExtension = false;
//NTConfig_Script.push("NTThreshSocket.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTFrozenRiver.ntj"); NTConfig_ClearFrozenRiver = false;
//NTConfig_Script.push("NTGlacialTrail.ntj"); NTConfig_ClearGlacialTrail = false;
//NTConfig_Script.push("NTIcyCellar.ntj"); NTConfig_ClearIcyCellar = false;
//NTConfig_Script.push("NTBaal.ntj"); NTConfig_KillBaal = true;
//NTConfig_Script.push("NTDiablo.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTHephasto.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTIzual.ntj");
NTConfig_Script.push("NTMephisto.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTTravincal.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTKurastTravel.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTAct3Sewers.ntj"); NTConfig_ClearA3SewersLevel1 = 1; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
NTConfig_Script.push("NTSummoner.ntj"); NTConfig_KillFireEye = true;
//NTConfig_Script.push("NTDuriel.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTAncientTunnels.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTColdworm.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTRadament.ntj");
NTConfig_Script.push("NTAndariel.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTCountess.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTTreehead.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTPit.ntj"); NTConfig_ClearPitLevel1 = 1; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
//NTConfig_Script.push("NTMausoleum.ntj"); NTConfig_KillBloodRaven = true;
//NTConfig_Script.push("NTHole.ntj"); NTConfig_ClearHoleLevel1 = 1; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
//NTConfig_Script.push("NTTristram.ntj"); NTConfig_KillRakanishu = true;

//------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------
me.maxgametime = 0; // time in seconds, maximum game length (0 is infinite) (maksymalna dlugosc gry 0=nieskonczonosc)
NTConfig_StartDelay = 0; // Delay time in milliseconds to start;
NTConfig_AreaDelay = 500; // Delay time in milliseconds to change area;
NTConfig_SnagDelay = 500; // Delay time in milliseconds to wait before starting picking items

//------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_SkipHealLife = 60; // If you have more than this percent of life, you won't go to a healer
NTConfig_SkipHealMana = 30; // If you have more than this percent of mana, you won't go to a healer
NTConfig_UseMerc = true; // Set to true if you use a mercenary, will revive merc at a reviver npc. (czy bot ma odkupywac merca False=nie True=tak)
NTConfig_ResetWeapon = false; // Set to true to reset weapon when reviving merc (czy bot ma resetowac bron merca)

NTConfig_LifeThresh = 60; // Drink a normal potion if under this percent of life.(przy tej ilosci life bot wypije miksture zycia)
NTConfig_LifeRejuvThresh = 40; // Drink a rejuvenation potion if under this percent of life.(J/W tylko z miksturka wzmocnienia)
NTConfig_ManaThresh = 30; // Drink a normal potion if under this percent of mana.
NTConfig_ManaRejuvThresh = 10; // Drink a rejuvenation potion if under this percent of mana. (J/W tylko z mana)
NTConfig_LifeChicken = 20; // This is your chicken life percent. If you go below this life total, exit game. (przy tej ilosci hp bot wyjdzie z gry)
NTConfig_ManaChicken = 0; // This is your chicken mana percent. If you go below this mana total, exit game. (J/W z mana)

NTConfig_MercLifeThresh = 50; // This is the threshold to use a life potion on your merc in percent. (przy tej ilosci hp merc zostanie uleczony)
NTConfig_MercRejuvThresh = 30; // This is the threshold to use a rejuv potion on your merc in percent. (J/W tylko z mikstura wzmocnienia)
NTConfig_MercChicken = 10; // This is your mercs chicken life percent. If he goes below this, exit game. (przy tej ilosc hp bot merca wyjdzie z gry)

//------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_FreeSpace = 4; // Number of free columns. If less full columns are free stashing is set.

// The numbers correspond to your inventory. Set 0 to keep whatever is there, 1 to stash it.
NTConfig_Columns[0] = [1,1,1,1,1,0,0,0,0,0]; (Ustawienia ekwipunku 1=wolne 0=zajete)
NTConfig_Columns[1] = [1,1,1,1,1,0,0,0,0,0];
NTConfig_Columns[2] = [1,1,1,1,1,0,0,0,0,0];
NTConfig_Columns[3] = [1,1,1,1,1,0,0,0,0,0];

NTConfig_MinGoldToStash = 100000; // Maximum gold amount carried before going to stash

//----------------------------------------------------------------------------------------------
// Type of potion used in each belt column
// Available types : "hp" = health | "mp" = mana | "rv" = rejuv. Can use other potion types too.
// Keep equal types at adjacent columns. First HP then MP and then HP again is a bad choice.
// Keep HP and MP at the beginning of the belt (in case you want to use rejuv and other types).
// Rejuvenations MUST, I REPEAT MUST be at the end of the belt (last x columns).
// To use rejuvenations only, put "rv" in all columns.
//----------------------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_BeltColType[0] = "hp"; (W jakiej kolejnosci bot ma ustawiac mikstury mp=mana hp=life rv=wzmocnienia)
NTConfig_BeltColType[1] = "rv";
NTConfig_BeltColType[2] = "rv";
NTConfig_BeltColType[3] = "mp";

//-----------------------------------------------------------------------------------
// SnagIt configuration
// Select one group only (normal / advance / extreme)
//-----------------------------------------------------------------------------------
//NTConfig_NIPFilePath.push("normal/normal.nip"); (konfiguracja dotyczaca itemow)
NTConfig_NIPFilePath.push("normal/magic_rare.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("normal/set.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("normal/unique.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("normal/craft.nip");

//NTConfig_NIPFilePath.push("advance/normal.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("advance/magic_rare.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("advance/set.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("advance/unique.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("advance/craft.nip");

NTConfig_NIPFilePath.push("extreme/normal.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("extreme/magic_rare.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("extreme/set.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("extreme/unique.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("extreme/craft.nip");

NTConfig_SnagRange = 40; // Radius to check for dropped items. 40 is a good number here

//------------------------------------------------------------------------------
// Cubing configuration
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_Cubing = false; // Enable cubing

//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_GEM, 560]); // Flawless Amethyst
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_GEM, 565]); // Flawless Topaz
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_GEM, 570]); // Flawless Saphire
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_GEM, 575]); // Flawless Emerald
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_GEM, 580]); // Flawless Ruby
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_GEM, 585]); // Flawless Diamond
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_GEM, 600]); // Flawless Skull

//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_MAGIC, 420]); // Magic Tiara
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_MAGIC, 421]); // Magic Diadem

//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_MAGIC_CHARM, 603]); // Magic Small Charm
NTConfig_CubingItem.push([NTCU_MAGIC_CHARM, 605]); // Magic Grand Charm

NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_HITPOWER_GLOVES, 382]); // Craft Heavy Bracers
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_HITPOWER_GLOVES, 452]); // Craft Vambraces

//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_BLOOD_HELM, 354]); // Craft Casque
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_BLOOD_HELM, 424]); // Craft Armet
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_BLOOD_BOOTS, 388]); // Craft Battle Boots
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_BLOOD_BOOTS, 458]); // Craft Mirrored Boots
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_BLOOD_GLOVES, 381]); // Craft Sharkskin Gloves
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_BLOOD_GLOVES, 451]); // Craft Vampirebone Gloves
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_BLOOD_BELT, 392]); // Craft Mesh Belt
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_BLOOD_BELT, 462]); // Craft Mithril Coil
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_BLOOD_AMULET, 520]); // Craft Amulet
NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_BLOOD_RING, 522]); // Craft Ring

NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_CASTER_AMULET, 520]); // Craft Amulet

//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_SAFETY_SHIELD, 447]); // Craft Monarch
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_CRAFT_SAFETY_AMULET, 520]); // Craft Amulet

//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_THUL, 562]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_AMN, 557]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_SOL, 567]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_SHAEL, 577]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_DOL, 572]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_HEL, 582]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_IO, 563]);
NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_LUM, 558]);
NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_KO, 568]);
NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_FAL, 578]);
NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_LEM, 573]);
NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_PUL, 583]);
NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_UM, 564]);
NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_MAL, 559]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_IST, 569]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_GUL, 579]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_VEX, 574]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_OHM, 584]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_LO, 565]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_SUR, 560]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_BER, 570]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_JAH, 580]);
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_RUNE_CHAM, 575]);

//***** Include the following, Primary item must be setted in item_configs folder *****

//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_SOCKET_BODYARMOR, 442]); // Socket Sacred Armor

//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_SOCKET_WEAPON, 255]); // Socket Thresher
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_SOCKET_WEAPON, 256]); // Socket Cryptic Axe
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_SOCKET_WEAPON, 257]); // Socket Great Poleaxe
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_SOCKET_WEAPON, 258]); // Socket Giant Thresher

//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_UPGRADE_E_UNIQUE_WEAPON, 295]); // Titan's Revenge : Exceptional -> Elite

//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_UPGRADE_N_UNIQUE_ARMOR, 337]); // Magefist : Normal -> Exceptional
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_UPGRADE_E_UNIQUE_ARMOR, 360]); // Skin of the Vipermagi : Exceptional -> Elite
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_UPGRADE_E_UNIQUE_ARMOR, 383]); // Magefist or Lava Gout : Exceptional -> Elite
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_UPGRADE_E_UNIQUE_ARMOR, 389]); // Gore Rider : Exceptional -> Elite
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_UPGRADE_E_UNIQUE_ARMOR, 477]); // Arreat's Face : Exceptional -> Elite
//NTConfig_CubingItem.push([NTCU_UPGRADE_E_UNIQUE_ARMOR, 481]); // Herald Of Zakarum : Exceptional -> Elite

//------------------------------------------------------------------------------
// Gamble configuration
// To specify what items to gamble, adjust the array with the desired item codes
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_Gamble = true; // Enable gambling
NTConfig_GambleStartGold = 800000; // Gold amount to start the gambling
NTConfig_GambleStopGold = 300000; // Gold amount to stop the gambling

NTConfig_GambleItem.push(520); // Amulets
NTConfig_GambleItem.push(522); // Rings
NTConfig_GambleItem.push(418); // Circlets
NTConfig_GambleItem.push(419); // Coronets
//NTConfig_GambleItem.push(334); // Leather Gloves
//NTConfig_GambleItem.push(335); // Heavy Gloves
NTConfig_GambleItem.push(336); // Chain Gloves
//NTConfig_GambleItem.push(337); // Light Gauntlets
//NTConfig_GambleItem.push(338); // Gauntlets

//------------------------------------------------------------------------------
// General configuration
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_PublicMode = false; (czy bot ma robic publiczne gry)
NTConfig_CheckCloneDiablo = false; // Set to true if you want to wait in game after notifying "Diablo Walks the Earth" msg. (czy bot ma czekac na diablo clona)
NTConfig_OpenChest = true; // Set to true to open chest
me.quitonhostile = false; (czy bot ma wychodzic z gry jak ktos okarze mu wrogosc)

//------------------------------------------------------------------------------
// Attack configuration
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_AttackSkill[0] = 59; // First skill. Set to 0 if you won't (ustawienia atakow w moim przypadku soso blizz Wszystkie skile sa w sdk/skills)
NTConfig_AttackSkill[1] = 59; // Primary skill to boss.
NTConfig_AttackSkill[2] = 45; // Primary untimed skill to boss. Set to 0 if you won't
NTConfig_AttackSkill[3] = 0; // Primary skill to others.
NTConfig_AttackSkill[4] = 0; // Primary untimed skill to others. Set to 0 if you won't
NTConfig_AttackSkill[5] = 0; // Secondary skill in case monster is immune to primary skill. Set to 0 if you won't
NTConfig_AttackSkill[6] = 0; // Secondary untimed skill. Set to 0 if you won't
NTConfig_ClearPosition = false; // Set to true if you want to clear area after killing boss. (bot bedzie czyscil poziom po zabiciu bosa True=tak False=nie)

// Check self safe in field (NOT in town). Set to 0 if you won't
// 0x01 : Potion, 0x02 : Poison, 0x04 : Amplify Damage, 0x08 : Weaken, 0x10 : Iron Maiden, 0x20 : Decrepify, 0x40 : Lower Resist
NTConfig_CheckSelfSafe = 0x04|0x40;
// Check merc's safe in field (NOT in town). Set to 0 if you won't
// 0x01 : Death, 0x02 : Poison, 0x04 : Amplify Damage, 0x08 : Weaken, 0x10 : Iron Maiden, 0x20 : Decrepify, 0x40 : Lower Resist
NTConfig_CheckMercSafe = 0x01|0x04|0x10|0x40;

NTConfig_CastStatic = 60; // Cast Static Field until monster's HP lower less than this percent. Set to 100 if you won't
}


5. D2NT Manager

Wchodzimy w plik z botem i wlaczamy D2NT Manager. Kilikamy add i konfigurujemy:

Profil name: Nazwa profilu
Path: Klikamy auto detection
Play type: Batle.net
Account Name: Nazwa konta
Room name: Nazwa gry
Room pw: Haslo do gry
Server: Europe
Difficulty: Poziomy hell/kosz/norm bierzemy Hell
Position: Wybieramy pozycje na ktorej jest nasza postac do latania

Klikamy Ok i Save
Bierzemy Run i wpisujemy haslo do konta.
Teraz nasz bot powinien zalogowac sie na BN i zaczac latac




obrazek
Inne pliki do pobrania z tego chomika
wszystkie ebooki de Mello
obrazek

Ubuntu jest prawdopodobnie najpopularniejszą dystrybucją Linuksa na świecie przeznaczoną przede wszystkim do zastosowań biurowych i domowych. Ubuntu opiera się na na dystrybucji Debian i jest wydawane w regularnych, sześciomiesięcznych, odstępach czasowych.

bardzo dobry program dziala na win7 vista xp win8 umożliwia zmianę ustawień ukrytych opcji w systemie operacyjnym Windows XP/Vista/7. Oprogramowanie pozwala ingerować w ukryte ustawienia Windows Media Player (np. umożliwia deinstalację Windows Media Player, pobieranie automatycznie licencji). Dzięki aplikacji możliwe jest też wyłączenie raportu o błędach. Kolejne zakładki: - Inne ustawienia - Sieć (ustawienia dotyczące sieci) - Internet Explorer - Usługi (programy, które mogą automatycznie połączyć się z Internetem bez wiedzy użytkownika systemu operacyjnego) - Tweaks
DiMAGE Transfer for MAXXUM 7D/DYNAX 7D Darmowy program pozwalający po podpięciu aparatu Dynax 7D kablem USB do portu USB zgrywać zdjęcia bezpośrednio na dysk komputera i wyświetlać je na ekranie monitora.
DiMAGE Transfer for MAXXUM 7D/DYNAX 7D Darmowy program pozwalający po podpięciu aparatu Dynax 7D kablem USB do portu USB zgrywać zdjęcia bezpośrednio na dysk komputera i wyświetlać je na ekranie monitora.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności