pOrIipL.part02.rar
-
007 Legends -
Anno 1404 -
Anno 1503 The New World -
Anno 1503 Złota Edycja PL -
Anno 1701 -
Assassins Creed 3 -
Assassin's Creed Revelations -
Batman Arkham City -
Battlefield Vietnam -
Call of Duty - Black Ops 2 PL -
Call of Duty Black Ops -
DIRT 3 -
Dishonored -
Euro Truck Simulator 2 -
F1 2011 -
Fallout New Vegas -
Far Cry 3 -
Farming Simulator 2013 -
FIFA 11 -
FIFA 12 -
FIFA 2001 -
FIFA 2002 -
FIFA 2003 -
FIFA 2004 -
FIFA 2005 -
FIFA 2013 -
FIFA Manager 13 -
Football Manager 2013 -
Football Manager 2013 Crack Skidrow -
Hitman Codename 47 -
Hitman Kontrakty -
Hitman Kwadrologia -
Hitman Rozgrzeszenie -
Hitman Wyzwanie Snajpera -
LANDWIRTSCHAFTS SIMULATOR - GOLD EDITION 2010 -
Lucius 2012 -
Mark of the Ninja -
Medal Of Honor Allied Assault -
Medal of Honor Warfighter FLT (ISO) CRACKED -
Need for Speed Most Wanted 2012 PL Skidrow -
Painkiller Hell & Damnation -
Paktofonika - Archiwum kinematografii -
Paktofonika - Kinematografia -
Paluch - 10-29 -
Sleeping Dogs Nightmare in North Point -
Słoń - Brain Dead Familia (2015) [320] -
Symulator Farmy 2013 -
Symulator Farmy 2013(1) -
Worms Revolution -
WRC 3
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 128 MB , 7.6 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7
Portal 2 to oryginalna produkcja należąca do gatunku gier logicznych, stworzona przez studio Valve Software. Akcja rozpoczyna się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części. Nasze działania w pierwszym Portalu spowodowały przebudzenie dziesiątek rdzeni osobowości. Jednym z takich SI jest Wheatley. Znudzony monotonią laboratoriów Aperture postanawia wydostać się na zewnątrz. W tym celu budzi Chell (bohaterkę części pierwszej, do tej pory uśpioną w komorze hibernacyjnej) i proponuje wspólną ucieczkę. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem i duet natyka się na śpiącą sztuczną inteligencję GLaDOS (przeciwnik z części pierwszej), która dla dobra nauki postanawia nam przebaczyć i szybko wznawia znane z pierwszej części testy.
Graczom zaoferowano znacznie większą swobodę działania niż w pierwszej części. Poprzednio lokacje dawały jasno do zrozumienia czego można w nich dokonać, a czego nie. Teraz uległo to zmianie. Grający mogą zmieniać właściwości pomieszczeń oraz korzystać z zaawansowanego silnika fizycznego, dzięki któremu przez otwarte portale działają np. siły przyciągania. Przykładowo, tuba zasysająca powietrze jest zdolna przez otwarty portal poderwać działko strażnicze. Często natkniemy się też na urządzenia emitujące wiązkę przyciągającą lub mosty tworzone z czystej energii. Takie elementy otoczenia w połączeniu z otwartymi portalami posłużą do rozwiązywania kolejnych problemów logicznych. Inną ważną nowością jest wprowadzanie żelów, które potrafią zmieniać właściwość powierzchni. Tu znowu przykład - przejście po pokrytej pomarańczowym kolorem podłodze powoduje przyspieszenie, dzięki czemu osiągamy prędkości niedostępne tradycyjnymi metodami. Natomiast powierzchnie, które pomalujemy na niebiesko działać będą jak trampoliny. Kolejną nowością są obiekty odbijające światło, dzięki którym możliwe ma być zmienianie trajektorii laserów.
Portal 2 pochwalić się może także rozbudowanym trybem kooperacyjnym, który zawiera zupełnie odrębną kampanię, z oddzielną fabułą oraz zagadkami. Gracze wcielają się w nim w duet robotów, stanowiących ewolucje technologii wykorzystanych w działkach strażniczych. Każdy z nich uzbrojony jest we własne urządzenie do tworzenia portali (na raz otwarte mogą być cztery portale). By ułatwić współpracę między grającymi Valve udostępniło m.in. tryb split-screen, jak również możliwość włączenia mini kamery dającej podgląd na poczynania partnera. Pojawił się też system komend wizualnych, dzięki którym możemy umieszczać na poziomach ikony informujące drugiego gracza czego od niego w danym miejscu oczekujemy.