Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Settlers 2 Dziesieciolecie PC.iso

rafal0218 / GRY NA PC DO 1GB / Settlers 2 Dziesieciolecie PC.iso
Download: Settlers 2 Dziesieciolecie PC.iso

527,74 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 128MB

The Settlers II: The Next Generation to odświeżona wersja drugiej odsłony cyklu gier strategicznych, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w 1996 roku. Program został przygotowany przez niemiecką firmę Blue Byte z okazji dziesiątych urodzin pierwowzoru.

Fabuła nowej edycji gry nie różni się niczym od historii opowiedzianej w pierwowzorze. Po upadku Imperium Rzymskiego, wielu ówczesnych przywódców postanowiło wyruszyć w długi rejs statkiem, poszukując krainy, gdzie możliwe stałoby się stworzenie nowego państwa. Jednym z nich był Nautius, który po wylądowaniu w nieskalanym ludzką obecnością świecie, postanowił założyć małą kolonię. Jak nietrudno się domyśleć, trud przerodzenia wioski w wielkie imperium, spada na barki gracza.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Nietypowa i kontrowersyjna strategia czasu rzeczywistego, w której gracz staje się przywódcą agresywnej grupy kibiców piłkarskich. Tytuł tylko dla graczy powyżej 18 roku życia. Hooligans: Storm over Europe to dość nietypowa i kontrowersyjna strategia czasu rzeczywistego. Nietypowa, ponieważ jej tematem nie jest jakaś wojna pomiędzy zwaśnionymi krajami, czy obcymi nacjami, jak to ma miejsce w większości RTS-ów, lecz krwawe walki kibiców piłki nożnej (znanych pod pseudonimem „szalikowcy”). Akcja gry toczy się w europie, a zadaniem gracza jest okaleczenie i zabicie wszystkich kibiców innych drużyn piłkarskich. Do naszych obowiązków jako szefa należy organizowanie grup kibiców i kierowanie ich działaniami w walce. Musimy odpowiednio uzbroić naszych ludzi w pałki, łańcuchy, a nawet broń palną oraz zadbać o utrzymanie ich w dobrej formie, tj. rozdawać narkotyki i alkohol. Do przejścia czeka dziesięć misji w trybie single player oraz pięć misji w trybie multiplayer (do czterech osób w sieci lokalnej i Internecie). W każdej zmierzymy się z agresywnymi chuliganami oraz oddziałami policji, kierowanymi przez zaawansowane A.I. Gra posiada izometryczną grafikę. Przepełniona jest krwią, walką i ogólną brutalnością. To tytuł tylko dla graczy powyżej 18 roku życia.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Portal to oryginalna gra logiczna, która została opracowana przez firmę Valve Corporation w trakcie prac nad drugim dodatkiem do Half-Life 2. W grze wcielamy się w kobietę, która budzi się w jednym z pomieszczeń placówki naukowo-badawczej Aperture Science Enrichment Center, a jej zadaniem jest przetestowanie prototypowego urządzenia o nazwie Aperture Science Handheld Portal Device (ASHPD). Jest to potężna broń umożliwiająca tworzenie tytułowych portali na niemal każdej z płaskich powierzchni. Przygotowane w ten sposób „bramy” pełnią funkcję przejść, które łączą ze sobą fizycznie dwa różne punkty w przestrzeni. Zabawa podzielona jest na kolejne etapy, w których musimy zmierzyć się z przygotowanymi przez autorów gry problemami. Oprócz poszukiwania sposobu na ukończenie planszy, będziemy również eliminować stacjonarne ośrodki obronne w postaci wieżyczek strzelniczych oraz manipulować porzuconymi w salach przedmiotami (broń posiada podobne właściwości jak Gravity Gun z Half-Life 2). W odnajdywaniu dalszej drogi pomaga nam operująca kobiecym głosem sztuczna inteligencja, wydająca polecenia za pomocą systemu łączności. Jej wskazówki są bardzo cenne, zwłaszcza w początkowej fazie zmagań, gdy gracz musi szybko przyzwyczaić się do specyficznego charakteru rozgrywki. Na późniejszych poziomach komentarze AI pozwalają jednak przypuszczać, że może mieć wobec nas wrogie zamiary.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB Sentinel: Descendants in Time to gra przygodowa stworzona w polskim studiu developerskim Detalion znanym z realizacji obu części znakomitego Schizma. Podobnie jak w przypadku drugiej części serii Schizm, autorzy zdecydowali się na stworzenie świata nowej gry przy użyciu zaawansowanego silnika graficznego „Jupiter”, znanego też z takiego głośnego tytułu jak No One Lives Forever 2. Oprawa wizualna prezentuje się więc bardzo okazale, twórcy dołożyli też starań, aby świat, w którym toczy się przygoda był różnorodny i cieszył gracza bogactwem krajobrazów. Łącznie w Sentinel: Descendants in Time odwiedzimy osiem odmiennych światów, w których m.in. zobaczymy krainy pełne wysokich ośnieżonych szczytów górskich oraz połacie ziemi wypalone przez rozgrzane i buchające lawą wulkany. Fabuła gry opowiada o podróży głównego bohatera, młodego mężczyzny o imieniu Beni, do tajemniczych jaskiń, pozostawionych przez dawno wymarłą rasę Tastan. Obecnie jedna część społeczeństwa uważa, że owe groty kryją niewyobrażalne bogactwa materialne, druga zaś uważa, że to co można w nich znaleźć to wiedza i technologia, daleko wykraczająca poza teraźniejsze osiągnięcia. Beni usiłuje dowiedzieć się czy któraś z tych teorii ma uzasadnienie, czy też być może kryje się tam coś innego. Wkrótce po rozpoczęciu eksploracji jaskiń, bohater napotyka na holograficzną strażniczkę spuścizny Tastan. Od tej pory będzie się ona pojawiała w różnych momentach jego przygody..., jakie są jednak jej intencje...? Stanowi to kolejną zagadkę do rozwiązania.
obrazek Strategia czasu rzeczywistego. Akcja przenosi gracza do Stanów Zjednoczonych w lata 20. obecnego stulecia. Cel gry - stworzyć największą, najlepiej prosperującą na rynku organizację przestępczą. Narzędzia pracy - wszelkie dostępne, ze wskazaniem na te śmiercionośne. Cel uświęca środki, a zwycięzca może być tylko jeden.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB Richard Burns Rally jest kolejną (po produktach z serii Colin McRae Rally marki Codemasters) grą, firmowaną nazwiskiem znanego kierowcy wyczynowego. Patronem został w tym przypadku słynny Rajdowy Mistrz Świata z 2001 roku, urodzony na początku lat siedemdziesiątych XX wieku w Wielkiej Brytanii i jeżdżący wspólnie z pilotem Robertem Reidem. Obaj wspomniani osobnicy ujawniają się w wirtualnej przestrzeni, jako swoiści nauczyciele jazdy w pomysłowo zaprojektowanej opcji treningowej. Ta ostatnia stanowi znakomite przygotowanie do rozbudowanego trybu kariery zawodniczej (siedem rozmaitych tras, składających się z pięciu odcinków specjalnych każda). Dzięki odpowiednim licencjom możemy oglądać w akcji szereg prawdziwych czterokołowców klasy WRC (World Rally Championship), a wśród nich m.in. następujące maszyny: Subaru Impreza, Peugeot 206 i Citroen Xsara. Wszystkie zaimplementowane modele „wozów” charakteryzują się niezwykle precyzyjnym wykonaniem, ponieważ developerzy postanowili profesjonalnie podejść do tematu realizmu (uwagę zwraca szczególnie sposób funkcjonowania hamulców, zawieszenia, turbosprężarek i układów chłodzenia). Ponadto wprowadzono innowacyjny system generowania warunków pogodowych w czasie rzeczywistym (poranne mgły, marznący deszcz, kurz niesiony przez porywisty wiatr itp.), co obok wysokiej jakości algorytmów Sztucznej Inteligencji jeszcze zwiększa autentyczność aplikacji. Perfekcyjną warstwę techniczno-merytoryczną kapitalnie uzupełnia wzorowa oprawa dźwiękowa i trójwymiarowa grafika o wyjątkowej dokładności.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Gobliiins 4 jest kontynuacją cyklu popularnych na początku lat ’90 logicznych przygodówek. Seria pomimo kompletnie liniowej rozgrywki i bardzo wymagających (czasem wręcz absurdalnych) zagadek logicznych zaskarbiła sobie serca wielu fanów głównie ze względu na humor przejawiający się zarówno w grafice, dialogach jak i konstrukcji fabuły. Czwórka jest efektem pracy niewielkiego, niezależnego studia Societe Pollene, pod kierownictwem Pierre Gilhodes, który pracował nad poprzednimi częściami Goblins oraz Woodruff and the Schnibble of Azimuth jeszcze dla studia Coktel Vision. Mimo upływu lat najnowsza odsłona trzyma się ścieżki wyznaczonej przez pierwowzór, co zresztą widać już na pierwszy rzut oka. Podobnie jak w pierwszej części gracze otrzymują do dyspozycji trzy gobliny (stąd właśnie trzy literki „i” w tytule), każdy z nich posiada określone umiejętności, oczywiście niedostępne dla reszty stworków, i tak Tchoup może zbierać i używać przedmioty, Stucco przypadła rola typowego osiłka zdolnego przesunąć nawet najcięższe przeszkody, natomiast arkanami magii zajmie się Perluis. Kluczem do pokonania licznych zagadek, które pojawią się w drodze do celu jest umiejętne wykorzystanie zdolności każdego z nich.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB SBK 08 to gra wyścigowa, nakierowana na sympatyków jednośladów. Zgodnie z tym co może sugerować jej tytuł, uczestniczymy w wyścigach motocyklowych. Produkt ten opracowany został przez włoskie studio developerskie Milestone, znane też dzięki takim grom jak S.C.A.R., Screamer czy Evolution GT. Firma ta w latach 1998-2001 zajmowała się ponadto developingiem tytułów z serii Superbike dla koncernu Electronic Arts. Omawiany produkt podejmuje tematykę wyścigów Superbike World Championship, stanowiących poważną konkurencję dla cyklu Moto GP. W grze dostępni są wszyscy zawodnicy, zespoły oraz większość tras z sezonu 2008. Warto dodać, że elementem odróżniającym mistrzostwa Superbike od zawodów z cyklu MotoGP jest rodzaj zastosowanych maszyn. Są to bowiem seryjne motocykle, które na potrzeby wyścigów w pewnym stopniu stuningowano. Nie jest więc tak, że dosiada się niedostępnych w sprzedaży modeli. Producent SBK 08 położył szczególny nacisk na zapewnienie wysokiego realizmu rozgrywki. Do dyspozycji gracza oddano jednak wiele opcji pozwalających na korzystanie z różnego rodzaju asyst. Mogą one wspomagać hamulce, przyczepność czy uczynić sterowaną maszynę niezniszczalną. Możliwe jest także wyłączanie obowiązujących w serii Superbike reguł. Gracz przed każdym startem może dokonywać zmian w ustawieniach swojej maszyny, modyfikując zawieszenie czy wydłużając przełożenia skrzyni biegów. Możliwe jest także skonsultowanie się z osobistym inżynierem w celu dopracowania szczegółów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy. Gracz staje się przywódcą jednaj z takich grup i wykorzystując swój potencjał taktyczno-strategiczny musi doprowadzić do stworzenia nowego świata i nowego prawa. Łącznie do przejścia czeka dwadzieścia misji. Akcja gry toczy się na wielkim, różnorodnym trójwymiarowo modelowanym terenie, (lasy, tereny wyżynne i nizinne, góry, itp.) w różnorodnych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, itp.) i o różnych porach dnia i nocy. W grze kierujemy współczesnymi, realistycznymi jednostkami wojskowymi (w sumie 23 typy jednostek, czołgi, transportery opancerzone, śmigłowce, itp.). Autorzy zaimplementowali do gry edytor scenariuszy oraz tryb rozgrywki wieloosobowej z możliwością gry do ośmiu osób równocześnie.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, 32 MB karta grafiki No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900). Na wszystkich chętnych czeka tu 30 misji składających się na trzy duże kampanie, w których można opowiedzieć się po stronie jednej z sześciu stron konfliktu (każda grupa posiada swoje specyficzne cechy): Anglików, osadników, amerykańskich patriotów, Hiszpanów oraz Indian zamieszkujących prerię i lasy. Każda z misji w mniejszym lub większym stopniu oparta jest na historycznych wydarzeniach, a jednostki którymi dowodzimy charakteryzowane są przez szereg cech bojowych, między innymi: morale, doświadczenie oraz zdolność do poruszania się w terenie. Gra uwzględnia postęp technologiczny i naukowy jaki następował w latach 1600 – 1900, dlatego też z czasem gracze będą mieli dostęp do nowego typu jednostek. W grze został wykorzystany silnik graficzny umożliwiający m.in. użycie funkcji „zoom” (możliwość dowolnego oddalania i przybliżania widoku, gra toczy się zarówno w dzień jak i w nocy), a rozgrywkę dodatkowo wydłuża zaimplementowany generator map oraz tryb multiplayer z możliwością gry za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB W Alarm for Cobra 11: Nitro gracz wciela się w członka elitarnej jednostki policyjnej – tytułowej Cobra 11. Przynależność ta stawia nas praktycznie ponad prawem – siedząc za kierownicą wozu patrolowego mamy jeden cel – dopaść przestępców, bez względu na okoliczności i podejmowane działania (czerwone światła i znaki drogowe nie są dla nas żadną przeszkodą). W grze bierzemy udział w efektownych pościgach ulicami (i autostradami) znanych metropolii: Paryża, Londynu czy Nowego Jorku. Pewnym utrudnieniem jest dość gęsty ruch uliczny, dzięki temu jednak możemy przetestować nasze umiejętności jako kierowcy. System widowiskowych powtórek, „Replay-Technik”, pozwala nam na obejrzenie bardziej efektownych karamboli czy eksplozji. Alarm for Cobra 11: Nitro oferuje 25 trzymających w napięciu misji w trybie kariery oraz 3 tryby rozgrywki przeznaczone dla miłośników rozgrywek wieloosobowych. Całości dopełnia doskonała, realistyczna grafika oraz przyzwoicie zrealizowane efekty dźwiękowe.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności