WP-BOS-2.iso.011
-
7554 -
Arcania Fall of Setarrif PL -
Battlefield 2 Complete Collection -
Binary Domain -
Blades of Time -
Capture The Flag -
Choplifter HD 2012 -
Crusader Kings II -
Dead Island Game of the Year Edition PL -
Dead Rising 2 - Off The Record -
Deep Black -
Dirt Showdown FLT -
Fallout New Vegas Ultimate Edition -
Fifa 2012 -
Fireburst -
FlatOut 3 - Chaos & Destruction -
Gas Guzzlers Combat Carnage -
Global Ops - Commando Libya -
Gra o Tron -
Heavy Fire Afghanistan -
Inversion -
Iron Fron Liberation 1944 -
King Arthur II - The Role Playing Wargame -
Kingdoms of Amalur Reckoning -
Max Payne 3 PL -
Men of War Condemned Heroes -
MUD FIM Motocross World Championship -
Multiple Gametype -
Prototype 2 FLT -
Resident Evil Operation Raccon City PL -
Ridge Racer Unbounded -
Risen 2 Mroczne Wody -
Shoot Many Robots -
SinglePlayer -
Sniper Elite V2 PL -
Spec Ops The Line -
Spellforce 2 Faith in Destiny FLT -
STCC The Game 2 -
Steam Slug -
Street Fighter X Tekken PL -
Stronghold 3 Gold PL -
Syndicate 2012 -
Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier PL -
UEFA EURO 2012 PL -
Wargame - Zimna Wojna PL -
Wiedźmin - Edycja Rozszerzona PL -
Władca Pierścieni - Bitwa o Śródziemie PL -
Władca Pierścieni - Wojna na Północy -
WRC 2 -
Ys The Oath in Felghana
![obrazek](https://simg.chomikuj.pl/1433d75fd162c3a6191a37352234782c90e7a000?url=http%3a%2f%2fwww.gry-online.pl%2fgaleria%2fgry13%2f132987734.jpg)
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 6600 lub lepsza), 5.5 GB HDD, Windows XP
Opis Gry :
Sequel popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth. Całość bazuje zarówno na kultowej, książkowej trylogii J.R.R. Tolkiena, jak i na jej kinowych adaptacjach w reżyserii Petera Jacksona.
Sequel popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth. Całość bazuje zarówno na kultowej, książkowej trylogii J.R.R. Tolkiena, jak i na jej kinowych adaptacjach w reżyserii Petera Jacksona. Za przygotowanie „dwójki” ponownie odpowiadają pracownicy studia developerskiego Electronic Arts Los Angeles (twórcy m.in. Command & Conquer: Generals).
Fabuła opisywanego tytułu przeniesie graczy na północne tereny Śródziemia, gdzie siły złego Saurona (armie Goblinów, Mordoru i Isengardu) walczyły z połączonymi wojskami Elfów, Krasnoludów oraz „Ludzi z Zachodu” (Rohan plus Gondor). Twórcy przygotowali do przejścia po piętnaście scenariuszy przypadających na każdą, grywalną stronę konfliktu w kampanii singleplayer. Jak przystało na sequel z prawdziwego zdarzenia, w The Battle for Middle-Earth 2 nie zabrakło szeregu nowych jednostek, którymi przyjdzie graczom kierować podczas rywalizacji (krasnoludzka piechota, czarodzieje Elfów, wojacy Goblinów, etc.), a także dobrze znanych bohaterów, którzy zasilają oddziały prowadzonej armii (podczas rozgrywki zauważymy m.in. Elronda, Arwenę, Daina, Glorfindela, czy Haldira).
W grze pojawiła się możliwość tworzenia własnego bohatera (ustalamy wygląd, wybrane atrybuty, posiadany ekwipunek, etc.) i kierowania jego stopniowym rozwojem. Zebrane punkty doświadczenia, po rozdzieleniu na umiejętności czy inne atrybuty sprawią, iż staje się on coraz potężniejszy w miarę postępów w rozgrywce. Podwojeniu uległa również liczba czarów dostępnych do wykorzystania, nie wspominając o orężu i przedmiotach, z których gracze korzystają podczas wirtualnych zmagań. Usunięto także „mankament” pierwszej odsłony gry, związany z ograniczonym miejscem na stawianie nowych budynków. Teraz tylko od osób siedzących przed komputerami zależy, gdzie umieszczają swoje bazy.
O ile akcja pierwszej części rozgrywała się jedynie na lądzie, tak tutaj doszły również działania na morzu (bitwy okrętów, desanty wojsk, etc.). W programie dostępne są statki transportowe i wojskowe, jakimi należy z powodzeniem dowodzić („Białe Okręty” po stronie Elfów, „Czarne Statki” i „Korsarze” po stronie sił Saurona). Twórcy postarali się również o rozmaite usprawnienia trybu rozgrywki wieloosobowej programu (doszły nowe opcje rywalizacji, poprawiono komunikację z serwerami itd.).
Za efekty audio-wizualne w The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth 2 ponownie odpowiada, znany z oryginalnej pozycji, silnik o nazwie SAGE. Uległ on jednak sporym przeróbkom i dopracowaniu, dzięki czemu z powodzeniem obsługuje większą ilość jednostek pojawiających się na ekranie (poszczególne jednostki wyglądają lepiej i co ważniejsze, realistycznej), czy obszary morskie.