Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

G3_QUEST_PACK_4_U1_h1_pl.exe

racjonalizator / GRY / Gothic 3 [PL] / G3_QUEST_PACK_4_U1_h1_pl / G3_QUEST_PACK_4_U1_h1_pl.exe
Download: G3_QUEST_PACK_4_U1_h1_pl.exe

236,71 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Gothic 3 - Quest Pack 4 PL wydany!

W sobotę 28 sierpnia, punktualnie o godzinie 14:00, spracowany Quest Pack 4 PL Team oddaje w Wasze ręce polską wersję - nie zawaham się tego sformułowania użyć - największej modyfikacji do Gothic 3. Oczywiście na dzień dzisiejszy, bo w przyszłości ma pojawić się wielki Community Story Project, ale kiedy to nastąpi - nie wiadomo. O tym czy najlepszy (nie tylko w swojej kategorii) - zadecydujecie Wy. Poświęciliśmy wiele czasu, aby polonizacja stała na najwyższym poziomie - mamy nadzieję, że się nie zawiedziecie. Tyle słowem wstępu - cały zespół życzy miłej gry! :)


Ogólne

- Ostatnie wydanie Quest Packa!

- Pełna kompatybilność z Community-Patch 1.73.

- Community-Patch jest wymagany do instalacji Quest Packa.

- Musimy rozpocząć grę od nowa.

- Quest Pack jest oparty na Alternatywnym Balansie (dodanym w Community-Patch 1.70). Uzbrojenie, złoto i inne wartości są zaprojektowane dla gry z Alternatywnym Balansem. Gdy jest on wyłączony, niektóre przedmioty mogą być zbyt potężne.

Balans (Magia) – Tylko z aktywowanym Alternatywnym Balansem

- „Noc w dzień“ wymagała 175 pkt Prastarej Wiedzy , natomiast „Podróż duszy“ 220 pkt. Ponieważ „Noc w dzień“ jest potężniejszym czarem, wymaga teraz 225 pkt Prastarej Wiedzy.

- Obrażenia czaru „Kula Ognia“ zostały dostosowane do obrażeń dwóch pozostałych podstawowych ataków magicznych.

Rozgrywka

- System zbroi został ulepszony i wszystkie zbroje zostały podzielone na trzy kategorie: przyjazną dla danej frakcji, neutralną i wrogą. W zależności od założonej zbroi, NPC mogą być przyjaźni lub natychmiast atakować bohatera. ........

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Gothic 3 - Quest Pack 4 PL wydany!

W sobotę 28 sierpnia, punktualnie o godzinie 14:00, spracowany Quest Pack 4 PL Team oddaje w Wasze ręce polską wersję - nie zawaham się tego sformułowania użyć - największej modyfikacji do Gothic 3. Oczywiście na dzień dzisiejszy, bo w przyszłości ma pojawić się wielki Community Story Project, ale kiedy to nastąpi - nie wiadomo. O tym czy najlepszy (nie tylko w swojej kategorii) - zadecydujecie Wy. Poświęciliśmy wiele czasu, aby polonizacja stała na najwyższym poziomie - mamy nadzieję, że się nie zawiedziecie. Tyle słowem wstępu - cały zespół życzy miłej gry! :)


Ogólne

- Ostatnie wydanie Quest Packa!

- Pełna kompatybilność z Community-Patch 1.73.

- Community-Patch jest wymagany do instalacji Quest Packa.

- Musimy rozpocząć grę od nowa.

- Quest Pack jest oparty na Alternatywnym Balansie (dodanym w Community-Patch 1.70). Uzbrojenie, złoto i inne wartości są zaprojektowane dla gry z Alternatywnym Balansem. Gdy jest on wyłączony, niektóre przedmioty mogą być zbyt potężne.

Balans (Magia) – Tylko z aktywowanym Alternatywnym Balansem

- „Noc w dzień“ wymagała 175 pkt Prastarej Wiedzy , natomiast „Podróż duszy“ 220 pkt. Ponieważ „Noc w dzień“ jest potężniejszym czarem, wymaga teraz 225 pkt Prastarej Wiedzy.

- Obrażenia czaru „Kula Ognia“ zostały dostosowane do obrażeń dwóch pozostałych podstawowych ataków magicznych.

Rozgrywka

- System zbroi został ulepszony i wszystkie zbroje zostały podzielone na trzy kategorie: przyjazną dla danej frakcji, neutralną i wrogą. W zależności od założonej zbroi, NPC mogą być przyjaźni lub natychmiast atakować bohatera.

- Około 125 NPC z biegiem czasu pojawi się w innym miejscu Myrtany, aby świat sprawiał wrażenie żywszego.

- Interfejs został zmodyfikowany, aby pasował bardziej do stylu Gothic 1 i 2.

Przedmioty

- Ubranie Myśliwego można kupić u Jensa, Lukjana i Wilsona.

- W grze można znaleźć Zbroję Pirata.

- Lekka Szata Nowicjusza znajduje się w sprzedaży.

- Szata Nowicjusza Ognia została przemianowana na Szatę Nowicjusza.

- Pancerz z płytek pełzaczy może być wykuty, gdy posiadamy odpowiedni przepis (można go kupić w Okarze).

- Piwo powróciło do Myrtany. Możemy je uwarzyć z przepisy bądź kupić u handlarzy. Do uwarzenia wymagane są odpowiednie składniki.

- U Xardasa można nabyć więcej mikstur przemiany.

* Przemiana w demona.

* Przemiana w ogra.

* Przemiana w smoka.

* Przemiana w gargulca.

* Przemiana w potwora.

- Więcej ikon zostało poprawionych.

- Liczne przedmioty mają nowy opis.

- Cena złotych strzał została obniżona do 50% poprzedniej wartości.

- Zmienione zostały minimalne wymagania do używania poniższych broni:

* Ognisty miecz „Wieczny Płomień“ wymaga umiejętności „Lepsza walka mieczem“, a co za tym idzie 150 pkt Siły. Miecz zadaje dodatkowych 20 obrażeń od ognia i kosztuje 30.000 sztuk złota.

* Zwykły ognisty miecz wymaga umiejętności „Lepsza walka mieczem“ i 160 pkt Siłt. Miecz zadaje dodatkowych 10 obrażeń od ognia i kosztuje 20.000 sztuk złota.

* „Błogosławiona Zbroja Paladyna“ wymaga oprócz Siły także 80 pkt Prastarej Wiedzy.

* „Szata Innosa“ wymaga umiejętności „Mag Ognia“.

* „Mroczna Szata Beliara“ wymaga umiejętności „Mroczny Mag“.

- „Błogosławiona Zbroja Paladyna“ dodaje 10 punktów obrony przed lodem.

- Wszystkie zbroje, które mogą wywołać atak przeciwnej frakcji są oznaczone w ekwipunku poprzez ikonę dwóch skrzyżowanych mieczy.

- Wszystkie zbroje, które mogą wywołać atak każdego NPC są oznaczone w ekwipunku poprzez ikonę ludzkiej czaszki.

- Wszystkie zbroje bez dodatkowej ikony w ekwipunku mogą być noszone w każdym miejscu bez żadnego ryzyka.

- Wartość Miecza Nordmarczyka została zmniejszona o 4000 sztuk złota.

- Zbroje Bandytów są nieco tańsze.

Grafika

- Kolor trofeów myśliwskich z poszczególnych dzikich zwierząt został skorygowany.

- Twarz Lestera została zmieniona (Tatuaże z G1/G2, skóra, kolor warg, broda i brwi, a także tęczówka)

- Dodano dwa zdjęcia na ekranie ładowania. Pokazują one nowe tekstury Myrtany.

NPC

- Wszystkie NPC i potwory z włączonym lub wyłączonym Alternatywnym Balansem dają 20% mniej Punktów Doświadczenia.

- Xardas ponownie, tak jak w Gothic 1, posiada magiczne zwoje, mikstury i artefakty, które sprzedaje bohaterowi za odpowiednią cenę.

- Jens, Chris, Falk, Lukjan, Tom i Wilson noszą Ubranie Myśliwego. Nosi je także Diego po oddaniu nam Zbroi Cienia.

- Większość złodziei w Myrtanie nie może zostać okradzionych.

- Z wszystkich gatunków pełzaczy możemy teraz zabrać uszkodzone płytki z pancerza pełzacza. Czynność ta nie wymaga żadnych umiejętności myśliwskich.

- Z truchła Pełzacza Wojownika możemy zabrać nieuszkodzone płytki z pancerza pełzacza. Czynność ta nie wymaga żadnych umiejętności myśliwskich.

- Elber ma monopol na piwo w Myrtanie. Sprzedaje wszystkie potrzebne składniki i każdy przepis.

- Niektórzy handlarze żywnością sprzedają piwo.

- Kilku handlarzy ma więcej przedmiotów w ofercie sprzedaży.

- Sebastian i inni Magowie Ognia sprzedają Szatę Nowicjusza.

- W wewnętrzym pierścieniu Faring znajdują się teraz handlarze, u których można kupić każdy rodzaj amunicji, jeżeli tylko ma się gruby portfel.

- U większej liczby NPC edytowano liczbę pkt Siły

* Hogar jest teraz silniejszy

* Thorald jest teraz silniejszy

* Mort jest teraz silniejszy

* Lisk jest teraz silniejszy

* Jorn jest teraz silniejszy

Zmiany w zadaniach

- Wszystkie zadania dodane w QP dają teraz dużo więcej Punktów Doświadczenia.

- Trzydziestoprocentowa redukcja PD z Quest Packa 3 została zlikwidowana. Za wszystkie zadania otrzymujemy pełnię Punktów Doświadczenia.

- Aby ukończyć zadanie „Ostatnia bitwa najwyższego kapłana“ w całości, musimy zabić tego Głównego Kapłana Ożywieńców, który pojawia się dopiero po otrzymaniu zadania.

- Ukończenie zadania „Danina dla Cape Dun“ nie jest już wymagane, aby zostać dopuszczonym do Uruka. Oczywiście nadal będziemy musieli zdobyć 75 pkt reputacji.

Naprawa błędów

- Z Ugo ponownie będzie można handlować.

- Phil nie ma więcej Zbroi Straży Miejskiej w ekwipunku.

- Diego nie ma więcej zbroi w ekwipunku.

- Puste okno dialogowe w rozmowie z Porganem zostało usunięte.

- Poprawiono wyświetlanie imion kilku bandytów.

- Poprawiono wyświetlanie imion kilku Orków.

- Poprawiono kilka mniejszych błędów w skryptach.

„Zabawa“

- Przemiana w krowę, świnię, jelenia, królika i węża przy pomocy mikstur wciąż jest możliwa, jednakże bez animacji.

- Storyhelper został piratem.

Inne

- Podręcznik został całkowicie przebudowany i zawiera aktualne zmiany.

- Poprawiono błąd w Podręczniku.

- Poprawiono błąd w creditsach.




Quest Pack 4 Update 1 [03-11-2009]

Ogólne

- Hotfix do Community-Patch 1.73 jest kompatybilny z Quest Packiem 4.

- Podstawowe pliki modów (np. zadań, przedmiotów, wyglądu zbroi, NPC) nie muszą być koniecznie zainstalowane. Pozwala to na wybór instalacji nowego intra, muzyki lub tekstur.

- Podczas instalacji można wybrać większą odległość wyświetlania obiektów oraz roślinności. Obie opcje wpływają na działanie gry, ale tylko wtedy, gdy ich wartość zostanie ustawiona na "Bardzo duża". Słabsze komputery nie odczują zatem tej zmiany.

Przedmioty

- Pancerz Milicji nie powoduje już wrogich reakcji większości NPC.

- Więcej przedmiotów ma nowy opis.

- Poprawiono kilka literówek.

Grafika

- Wygląd nieba nie ulega zmianie, gdy zainstalujemy nowy zestaw tekstur.

Zmiany w zadaniach

- Dodano nowe zadanie: "Najlepszy łowca. Zabójca smoków"

- Zadanie "Sługa Adanosa: Utrzymanie równowagi!“ zostało usunięte, ponieważ działało wadliwie.

NPC

- Wyświetlanie nazwy Króla Rhobara II zostało poprawione.

- Seruk nie nosi już Zbroi Bandyty, tylko Skórzany Pancerz.

- Ciało Ortegi nie zawiera już złotych strzał.

- Bandyta atakujący Rocko został przesunięty dalej, aby bohater miał więcej czasu na uratowanie jego życia. Gdy bohater nie interweniuje, Rocko zostaje zabity.

Naprawa błędów

- Kilka zadań nie zapisywało się poprawnie w dzienniku. Ten błąd uniemożliwiał otrzymanie premii do atrybutów po ukończeniu zadania.

- Wieczorem można było ujrzeć na horyzoncie wschodzący czerwony księżyc. Prawdopodobieństwo zobaczenia go znacznie zmalało.

Inne

- Kilka literówek w Podręczniku QP zostało poprawionych.

- Dodano brakujące nazwiska w creditsach.

- Plik Materials.mod nie jest instalowany, gdy podczas instalacji zaznaczyliśmy wgranie nowych tekstur.

- Plik _compiledImage.m00 został przemianowany na _compiledImage.p01, aby można było posiadać je osobno.


Quest Pack 4 [03-10-2009]

Ogólne

- Ostatnie wydanie Quest Packa!

- Pełna kompatybilność z Community-Patch 1.73.

- Community-Patch jest wymagany do instalacji Quest Packa.

- Musimy rozpocząć grę od nowa.

- Quest Pack jest oparty na Alternatywnym Balansie (dodanym w Community-Patch 1.70). Uzbrojenie, złoto i inne wartości są zaprojektowane dla gry z Alternatywnym Balansem. Gdy jest on wyłączony, niektóre przedmioty mogą być zbyt potężne.

Balans (Magia) – Tylko z aktywowanym Alternatywnym Balansem

- „Noc w dzień“ wymagała 175 pkt Prastarej Wiedzy , natomiast „Podróż duszy“ 220 pkt. Ponieważ „Noc w dzień“ jest potężniejszym czarem, wymaga teraz 225 pkt Prastarej Wiedzy.

- Obrażenia czaru „Kula Ognia“ zostały dostosowane do obrażeń dwóch pozostałych podstawowych ataków magicznych.

Rozgrywka

- System zbroi został ulepszony i wszystkie zbroje zostały podzielone na trzy kategorie: przyjazną dla danej frakcji, neutralną i wrogą. W zależności od założonej zbroi, NPC mogą być przyjaźni lub natychmiast atakować bohatera.

- Około 125 NPC z biegiem czasu pojawi się w innym miejscu Myrtany, aby świat sprawiał wrażenie żywszego.

- Interfejs został zmodyfikowany, aby pasował bardziej do stylu Gothic 1 i 2.

Przedmioty

- Ubranie Myśliwego można kupić u Jensa, Lukjana i Wilsona.

- W grze można znaleźć Zbroję Pirata.

- Lekka Szata Nowicjusza znajduje się w sprzedaży.

- Szata Nowicjusza Ognia została przemianowana na Szatę Nowicjusza.

- Pancerz z płytek pełzaczy może być wykuty, gdy posiadamy odpowiedni przepis (można go kupić w Okarze).

- Piwo powróciło do Myrtany. Możemy je uwarzyć z przepisy bądź kupić u handlarzy. Do uwarzenia wymagane są odpowiednie składniki.

- U Xardasa można nabyć więcej mikstur przemiany.

* Przemiana w demona.

* Przemiana w ogra.

* Przemiana w smoka.

* Przemiana w gargulca.

* Przemiana w potwora.

- Więcej ikon zostało poprawionych.

- Liczne przedmioty mają nowy opis.

- Cena złotych strzał została obniżona do 50% poprzedniej wartości.

- Zmienione zostały minimalne wymagania do używania poniższych broni:

* Ognisty miecz „Wieczny Płomień“ wymaga umiejętności „Lepsza walka mieczem“, a co za tym idzie 150 pkt Siły. Miecz zadaje dodatkowych 20 obrażeń od ognia i kosztuje 30.000 sztuk złota.

* Zwykły ognisty miecz wymaga umiejętności „Lepsza walka mieczem“ i 160 pkt Siłt. Miecz zadaje dodatkowych 10 obrażeń od ognia i kosztuje 20.000 sztuk złota.

* „Błogosławiona Zbroja Paladyna“ wymaga oprócz Siły także 80 pkt Prastarej Wiedzy.

* „Szata Innosa“ wymaga umiejętności „Mag Ognia“.

* „Mroczna Szata Beliara“ wymaga umiejętności „Mroczny Mag“.

- „Błogosławiona Zbroja Paladyna“ dodaje 10 punktów obrony przed lodem.

- Wszystkie zbroje, które mogą wywołać atak przeciwnej frakcji są oznaczone w ekwipunku poprzez ikonę dwóch skrzyżowanych mieczy.

- Wszystkie zbroje, które mogą wywołać atak każdego NPC są oznaczone w ekwipunku poprzez ikonę ludzkiej czaszki.

- Wszystkie zbroje bez dodatkowej ikony w ekwipunku mogą być noszone w każdym miejscu bez żadnego ryzyka.

- Wartość Miecza Nordmarczyka została zmniejszona o 4000 sztuk złota.

- Zbroje Bandytów są nieco tańsze.

Grafika

- Kolor trofeów myśliwskich z poszczególnych dzikich zwierząt został skorygowany.

- Twarz Lestera została zmieniona (Tatuaże z G1/G2, skóra, kolor warg, broda i brwi, a także tęczówka)

- Dodano dwa zdjęcia na ekranie ładowania. Pokazują one nowe tekstury Myrtany.

NPC

- Wszystkie NPC i potwory z włączonym lub wyłączonym Alternatywnym Balansem dają 20% mniej Punktów Doświadczenia.

- Xardas ponownie, tak jak w Gothic 1, posiada magiczne zwoje, mikstury i artefakty, które sprzedaje bohaterowi za odpowiednią cenę.

- Jens, Chris, Falk, Lukjan, Tom i Wilson noszą Ubranie Myśliwego. Nosi je także Diego po oddaniu nam Zbroi Cienia.

- Większość złodziei w Myrtanie nie może zostać okradzionych.

- Z wszystkich gatunków pełzaczy możemy teraz zabrać uszkodzone płytki z pancerza pełzacza. Czynność ta nie wymaga żadnych umiejętności myśliwskich.

- Z truchła Pełzacza Wojownika możemy zabrać nieuszkodzone płytki z pancerza pełzacza. Czynność ta nie wymaga żadnych umiejętności myśliwskich.

- Elber ma monopol na piwo w Myrtanie. Sprzedaje wszystkie potrzebne składniki i każdy przepis.

- Niektórzy handlarze żywnością sprzedają piwo.

- Kilku handlarzy ma więcej przedmiotów w ofercie sprzedaży.

- Sebastian i inni Magowie Ognia sprzedają Szatę Nowicjusza.

- W wewnętrzym pierścieniu Faring znajdują się teraz handlarze, u których można kupić każdy rodzaj amunicji, jeżeli tylko ma się gruby portfel.

- U większej liczby NPC edytowano liczbę pkt Siły

* Hogar jest teraz silniejszy

* Thorald jest teraz silniejszy

* Mort jest teraz silniejszy

* Lisk jest teraz silniejszy

* Jorn jest teraz silniejszy

Zmiany w zadaniach

- Wszystkie zadania dodane w QP dają teraz dużo więcej Punktów Doświadczenia.

- Trzydziestoprocentowa redukcja PD z Quest Packa 3 została zlikwidowana. Za wszystkie zadania otrzymujemy pełnię Punktów Doświadczenia.

- Aby ukończyć zadanie „Ostatnia bitwa najwyższego kapłana“ w całości, musimy zabić tego Głównego Kapłana Ożywieńców, który pojawia się dopiero po otrzymaniu zadania.

- Ukończenie zadania „Danina dla Cape Dun“ nie jest już wymagane, aby zostać dopuszczonym do Uruka. Oczywiście nadal będziemy musieli zdobyć 75 pkt reputacji.

Naprawa błędów

- Z Ugo ponownie będzie można handlować.

- Phil nie ma więcej Zbroi Straży Miejskiej w ekwipunku.

- Diego nie ma więcej zbroi w ekwipunku.

- Puste okno dialogowe w rozmowie z Porganem zostało usunięte.

- Poprawiono wyświetlanie imion kilku bandytów.

- Poprawiono wyświetlanie imion kilku Orków.

- Poprawiono kilka mniejszych błędów w skryptach.

„Zabawa“

- Przemiana w krowę, świnię, jelenia, królika i węża przy pomocy mikstur wciąż jest możliwa, jednakże bez animacji.

- Storyhelper został piratem.

Inne

- Podręcznik został całkowicie przebudowany i zawiera aktualne zmiany.

- Poprawiono błąd w Podręczniku.

- Poprawiono błąd w creditsach.


Wczuj się na nowo w mroczny świat Gothic......!!! Rozgrywkę czas zacząć na nowo..!!
Inne pliki do pobrania z tego chomika
DOSBox - prosta instrukcja Autor: Bartek o 10:46 niedziela, 4 stycznia 2009 Źródło: LINK DOSBox jest emulatorem, który służy do uruchamiania programów i gier przeznaczonych dla systemu DOS pod nowszymi systemami (Windows XP, Linux, Mac OS X). Niestety jego obsługa może sprawiać początkującym problemy. W tym tutorialu pokażę jak uruchamiać programy za pomocą DOSBoksa na przykładzie gry Micro Machines 2. DOSBoksa można pobrać z oficjalnej strony. Po zainstalowaniu uruchamiamy program skrótem utworzonym w menu Start. Widzimy dwa okna - okno statusu, a także właściwe okno programu, w którym wpisujemy komendy oraz uruchamiamy programy. Aby sprawnie korzystać z emulatora trzeba znać kilka podstawowych poleceń. HELP /all - wyświetla pełną listę poleceń wraz z opisem w języku angielskim CD nazwa_folderu - przechodzi do folderu nazwa_folderu DIR - wyświetla zawartość bieżącego folderu program.exe - uruchamia program o nazwie program.exe MOUNT C c:\folder - montuje folder c:\folder jako wirtualny dysk C: emulatora DOSBox Dla wygody utworzyłem na dysku c: komputera katalog dos, gdzie przechowuję gry i programy przeznaczone dla systemu DOS. Mam w nim między innymi folder MM2, w którym jest gra Micro Machines 2. Po uruchomieniu DOSBoksa wpisujemy w głównym oknie polecenie "mount c c:\dos" oraz zatwierdzamy klawiszem ENTER, dzięki czemu możemy korzystać z danych zawartych w folderze c:\dos na dysku - będą one widoczne jako dysk c: w emulatorze. Kolejny krok to przejście na wirtualny dysk C: - wystarczy wpisać po prostu "c:". O sukcesie informuje nas zmieniona ścieżka przy znaku zachęty [A]. Chcemy sprawdzić co znajduje się na podmontowanym dysku. Umożliwia nam to polecenie "dir". Dzięki niemu upewniamy się, że dane na dysku c: odpowiadają zawartości folderu c:\dos - w moim wypadku znajduje się tam tylko folder MM2 [B], który przechowuje grę Micro Machines 2. Kolejnym poleceniem jest "cd MM2". Zmienia ono bieżący folder na MM2, o czym ponownie informuje nas zmiana bieżącej ścieżki [C]. Kolejny raz wpisujemy polecenie "dir" [nie widać na screenie] aby zobaczyć zawartość katalogu. Plikiem uruchamiającym grę jest MM2.BAT [D] - programy w systemie DOS mają rozszerzenia EXE, COM lub BAT (pliki wsadowe). Wpisujemy więc komendę "MM.BAT". Dzięki niej uruchomiliśmy grę. Na kolejnym screenie widzimy, że działa :) Mam nadzieję, że powyższy tutorial przyda się wszystkim chcącym uruchomić stare gry i programy. Myślę, że nie ma żadnych niejasności. Jeśli są jakieś pytania proszę pisać w komentarzach.
Aby można było coś z tym zrobić wymagane jest oprogramowanie Adobe Flash Player. Modification, making it possible to customize the appearance of markers. Also you can customize the behavior of markers in different states (ally, enemy, destroyed vehicle, pressed Alt). The modification includes custom component for displaying the damage done, health bar. The modification uses an external configuration file, which you can edit with a special editor. Modification created on the original interface element. The main idea of ​​the configuration file by default, show as much useful information as possible without the user interaction (without pressing Alt): vehicle status, vehicle type icon, vehicle name, inflicted damage. Setup: 1. Donwload latest version of modification 2. Backup original file VehicleMarkersManager.swf (path: game folder\res\gui\flash\), for example add .bak extension(result VehicleMarkersManager.swf.bak) 3. Extract archive content 4. Archive content (VehicleMarkersManager.swf, OTMData.xml) copy to game folder\res\gui\flash\ 5. Install OverTargetMarkers Editor, if desired, customize the visual style to fit your tastes 6. Discuss or suggest feature (Community section)
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności