Emergency 4 - CD2 [PL].iso
-
0.6.7 -
0.7.0 -
0.7.1.1 -
0.7.2 -
0.7.3 -
0.7.4 -
0.7.5 -
0.8.0 -
0.8.1 -
0.8.2 -
0.8.3 -
0.8.4 -
Anno 1404 - Wenecja [PL] -
Anno 2070 - Deep Ocean [PL] -
Assassin's Creed III [PL] v1.01 [reloaded] -
Assassin's Creed III [PL] v1.01 [skidrow] -
AVI -
Cities in Motion 2 [PL] -
Dodatki -
DVD1 -
DVD2 -
EasyMetin2 1.0.40.2235 -
EasyMetin2 1.0.42.2244 -
EasyMetin2 1.0.47.2269 -
Fani czterech kółek - Sezon 1 [PL] -
Fani czterech kółek - Sezon 10 [PL] -
Fani czterech kółek - Sezon 9 [PL] -
FLV -
Heroes of Might & Magic VI [PL] [Skidrow] -
Instalacje -
King’s Bounty - Wojownicy Północy [PL] -
Kości - The Bones - Sezon 8 [Lektor PL] -
Król Artur 2 [PL] -
League of Legends -
League of Legends - PBE -
Merida Waleczna [PL] -
Patch -
Sezon 2 -
Symulator Ośrodka Narciarskiego [PL] -
Szatan z Siódmej Klasy -
The Sims 3 - Diesel Stuff [PL] -
The Sims 3 - Księżycowe Jeziora -
The Sims 3 - Magiczne Źródła -
The Sims 3 - Nie z Tego Świata [PL] -
The Sims 3 - Zatoka skorupiaków -
The Sims 3 (16) - Studenckie Życie [PL] -
Tomb Raider 2013 [PL] [SKIDROW] -
Train Simulator 2013 Deluxe Plus [PL] -
Tysiąc złych uczynków -
W pustyni i w puszczy [PL]
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz,
1 GB RAM,
karta grafiki 128MB (GeForce 5700 lub lepsza),
2 GB HDD,
Windows 2000/XP
Emergency 4 to kolejna odsłona unikatowej serii gier strategicznych, będących połączeniem klasycznego RTSa z realistyczną symulacją działań różnego rodzaju zespołów ratowniczych. W czwartej części piastujemy stanowisko szefa fikcyjnej organizacji ratunkowej, w skład której wchodzą wyspecjalizowane grupy zadaniowe – od strażaków, przez ratowników medycznych, policjantów, a na specach od usterek technicznych kończąc. Oprócz standardowych rozwiązań znanych z poprzednich części, twórcy wprowadzili szereg unowocześnień i innowacji.
Bodaj najistotniejszym novum w Emergency 4 jest związanie niemal wszystkich misji „kampanii” (głównego trybu gry) z jednym, tętniącym życiem miastem, co w efekcie owocuje ciągiem przyczynowo-skutkowym między kolejnymi zadaniami i wynikami naszych działań. Firma posiada własny budżet i szczegółowy zakres obowiązków, tylko od gracza zależy na co przeznaczy w danym miesiącu dostępne środki oraz jaki będzie efekt jego poczynań. Sama gra zaś toczy się w czasie rzeczywistym, świat gry jest w pełni dynamiczny, ulega nieustannym zmianom, zaś naszym głównym zajęciem jest baczna obserwacja kolejnych zdarzeń oraz podejmowanie odpowiednich decyzji w celu zminimalizowania ilości ofiar oraz strat w mieniu. Oprócz ratowania ludności lokalnej od wszelkiego rodzaju nieszczęść i katastrof, gracz otrzymuje także zadania w skali międzynarodowej – wraz z ekipą wyrusza np. zwartą jednostką zadaniową na mroźną Antarktydę, czy też formuje i wysyła oddział specjalistów mających nieść pomoc na Bliskim Wschodzie, bez przerwy zagrożonym atakami terrorystycznymi. Misje przygotowano ze szczególną dbałością o zróżnicowanie, każde zadanie wymaga więc indywidualnej analizy oraz zaangażowania konkretnych służb, w zależności od rodzaju zagrożenia. Czasami będzie to zwykła konieczność udzielenia komuś pomocy medycznej, czasami przytrafi się samochodowy karambol, innym razem zdarzą się pożary wielkich połaci terenu, powodzie, trzęsienia ziemi, a nawet brutalne i bezwzględne akty terroru. Liczba wszystkich, odgórnie przygotowanych przez autorów zadań, sięga dwudziestu, co przy olbrzymiej kompleksowości naszych działań i dużym poziomie skomplikowania większości wydarzeń, zapewnia graczowi kilkadziesiąt godzin strategicznej, realistycznej rozgrywki.
Zupełną nowością w serii Emergency jest przygotowany specjalnie dla czwartej części tryb multiplayer, oczywiście opierający się na zasadzie cooperative. Łączymy więc swoje siły i wspólnie staramy się zażegnać wielkiemu niebezpieczeństwu. Do naszej dyspozycji oddano także nowe zabawki ratownicze – np. awionetka rekonesansowa, górski śmigłowiec ratowniczy czy też „TransAid”, duży samolot transportowy, przeznaczony do misji międzynarodowych. Udoskonalenia nie ominęły szaty graficznej, programiści i artyści ze szczególną pieczołowitością koncentrowali się na przygotowaniu zapierających dech w piersiach efektów, np. niezwykle efektownego i realistycznego rozprzestrzeniania się ognia, wiernego odwzorowania efektów pogodowych, refleksów światła czy gry światłocieni. Fizykę gry napędza zmodernizowany silnik, zapewniający symulację rzeczywistości na wysokim poziomie – każde zawalenie się mostu czy budowli wygląda inaczej, w zależności od masy obiektu i wykorzystanych w konstrukcji materiałów. Z racji na duży poziom trudności i komplikacji gry, programiści ze szczególną uwagą podeszli do usprawnienia interfejsu użytkownika i ułatwienia kontroli nad akcją gry, m.in. poprzez poprawienie systemu tzw. micromanagementu, wprowadzenie systemu aktywnej pomocy w czasie gry oraz przygotowanie kompleksowego i rozbudowanego tutoriala, który nawet kompletnego laika nauczy tajników ratowania życia i mienia przed różnorakimi niebezpieczeństwami. Wreszcie, gracz ma możliwość skorzystania z tzw. Challenge Mode i wypróbowania się w zupełnie nowym środowisku.