Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Colin McRae Rally 04 [cd3] [PL].iso

racjonalizator / GRY / Colin McRae Rally 04 [PL] / Colin McRae Rally 04 [cd3] [PL].iso
Download: Colin McRae Rally 04 [cd3] [PL].iso

650,44 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek


CD3



Codemasters Software ( producent )
Codemasters Software ( wydawca )
CD Projekt ( dystrybutor PL )
wyścigi ( samochodowe )
02 kwietnia 2004 ( światowa data premiery )
22 kwietnia 2004 ( data wydania w Polsce )
PC
tryb gry: single / multiplayer
nośnik: 4 CD
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń

Wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 4 1.4 GHz,
512MB RAM,
karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza)

Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”.

Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon.

System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy).

W tej części serii pojawia się całkiem nowy element, z którym nie mieliśmy jeszcze do czynienia, tj. nowe technologie rajdowe. W Colin McRae Rally 04 możemy zdobywać nowe bajery techniczne pomiędzy rajdami w szeregu indywidualnych mini-gier, a następnie wyposażać w nie samochód. Mowa tu o ulepszeniach zarówno silnika, układu jezdnego, opon, zawieszenia i innych newralgicznych części.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek


Codemasters Software ( producent )
Codemasters Software ( wydawca )
CD Projekt ( dystrybutor PL )
wyścigi ( samochodowe )
02 kwietnia 2004 ( światowa data premiery )
22 kwietnia 2004 ( data wydania w Polsce )
PC
tryb gry: single / multiplayer
nośnik: 4 CD
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń

Wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 4 1.4 GHz,
512MB RAM,
karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza)

Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”.

Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon.

System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy).

W tej części serii pojawia się całkiem nowy element, z którym nie mieliśmy jeszcze do czynienia, tj. nowe technologie rajdowe. W Colin McRae Rally 04 możemy zdobywać nowe bajery techniczne pomiędzy rajdami w szeregu indywidualnych mini-gier, a następnie wyposażać w nie samochód. Mowa tu o ulepszeniach zarówno silnika, układu jezdnego, opon, zawieszenia i innych newralgicznych części.
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

CD1

Codemasters Software ( producent ) Codemasters Software ( wydawca ) CD Projekt ( dystrybutor PL ) wyścigi ( samochodowe ) 02 kwietnia 2004 ( światowa data premiery ) 22 kwietnia 2004 ( data wydania w Polsce ) PC tryb gry: single / multiplayer nośnik: 4 CD tryb multiplayer: LAN / Internet wymagania wiekowe: brak ograniczeń Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza) Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”. Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon. System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy). W tej części serii pojawia się całkiem nowy element, z którym nie mieliśmy jeszcze do czynienia, tj. nowe technologie rajdowe. W Colin McRae Rally 04 możemy zdobywać nowe bajery techniczne pomiędzy rajdami w szeregu indywidualnych mini-gier, a następnie wyposażać w nie samochód. Mowa tu o ulepszeniach zarówno silnika, układu jezdnego, opon, zawieszenia i innych newralgicznych części.
obrazek

CD4

Codemasters Software ( producent ) Codemasters Software ( wydawca ) CD Projekt ( dystrybutor PL ) wyścigi ( samochodowe ) 02 kwietnia 2004 ( światowa data premiery ) 22 kwietnia 2004 ( data wydania w Polsce ) PC tryb gry: single / multiplayer nośnik: 4 CD tryb multiplayer: LAN / Internet wymagania wiekowe: brak ograniczeń Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza) Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”. Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon. System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy). W tej części serii pojawia się całkiem nowy element, z którym nie mieliśmy jeszcze do czynienia, tj. nowe technologie rajdowe. W Colin McRae Rally 04 możemy zdobywać nowe bajery techniczne pomiędzy rajdami w szeregu indywidualnych mini-gier, a następnie wyposażać w nie samochód. Mowa tu o ulepszeniach zarówno silnika, układu jezdnego, opon, zawieszenia i innych newralgicznych części.
obrazek

CD2

Codemasters Software ( producent ) Codemasters Software ( wydawca ) CD Projekt ( dystrybutor PL ) wyścigi ( samochodowe ) 02 kwietnia 2004 ( światowa data premiery ) 22 kwietnia 2004 ( data wydania w Polsce ) PC tryb gry: single / multiplayer nośnik: 4 CD tryb multiplayer: LAN / Internet wymagania wiekowe: brak ograniczeń Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza) Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”. Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon. System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy). W tej części serii pojawia się całkiem nowy element, z którym nie mieliśmy jeszcze do czynienia, tj. nowe technologie rajdowe. W Colin McRae Rally 04 możemy zdobywać nowe bajery techniczne pomiędzy rajdami w szeregu indywidualnych mini-gier, a następnie wyposażać w nie samochód. Mowa tu o ulepszeniach zarówno silnika, układu jezdnego, opon, zawieszenia i innych newralgicznych części.
UltraISO.jpg
UltraISO jest narzędziem służącym do tworzenia, edytowania oraz konwertowania obrazów płyt. Aplikacja pozwala zmieniać pliki w danym obrazie. Umożliwia tworzenie bootowalnych ISO, jak również obrazów Audio CD. UltraISO obsługuje m.in. następujące formaty: .ISO, CDRWin (.BIN, .CUE), CloneCD (.IMG, .CCD), Easy CD Creator (.CIF), Nero Burning ROM (.NRG), BlinkWrite (.BW, .BWT, .BWI), Virtual CD (.VC4, .000), Virtual Drive (.VCD), DiscJuggler (.CDI), Roxio Easy Media Center (.C2D), WinOnCD (.C2D), CDSpace (.LCD), Duplicator (.TAO, .DAO), Fantom CD (.MDF, .MDS), Farstone , Gear (.p01, .md1, .xa), Instant Copy (.pdi), Noum Vapor CDROM (.VaporCD), NTI CD-Maker (.NCD), Pinnacle Instant CD/DVD (.PDI), Prassi (.GCD, .GI), RecordNow Max (.GI), VCDROM Extension (.FCD), Virtuo CD Manager (.VDI).
UltraISO.jpg
Potężne narzędzie pozwalające na tworzenie, rozpakowywanie, edytowanie, konwertowanie oraz wypalanie obrazów płyt CD. Dzięki niemu szybko i bezproblemowo można zmieniać pliki w obrazie ISO, tworzyć obrazy płyt CD oraz DVD (nie przekraczające 10 GB), jak również wypalać dyski na podstawie obrazów zapisanych na dysku twardym lokalnego komputera (dodatkowo można nadać im atrybut płyt startowych). Dodatkowo, program oferuje konwersję praktycznie wszystkich najpopularniejszych formatów obrazów do ISO, BIN, CUE, Nero (NRG), CloneCD (CCD, IMG, SUB), korzystając przy tym z wirtualnego czytnika CD. Ogólna liczba formatów obsługiwanych przez UltraISO przekracza 27 i obejmuje: BlinkWrite (BW*, BWT), CDSpace (LCD), CDRWin (BIN, CUE), CloneCD (IMG, CCD), DiscJuggler (CDI), Duplicator (TAO, DAO), Easy CD Creator(CIF), Fantom CD (MDF, MDS), Farstone Virtual Drive (VCD), Gear (p01, md1, xa), Instant Copy (pdi), Nero Burning ROM (NRG), Noum Vapor CDROM (VaporCD), NTI CD-Maker (NCD), Prassi (GCD, GI), VCDROM Extension (FCD), Virtual CD (VC4, 000), Virtuo CD Manager (VDI), WinOnCD (C2D).
UltraISO.jpg
Potężne narzędzie pozwalające na tworzenie, rozpakowywanie, edytowanie, konwertowanie oraz wypalanie obrazów płyt CD. Dzięki niemu szybko i bezproblemowo można zmieniać pliki w obrazie ISO, tworzyć obrazy płyt CD oraz DVD (nie przekraczające 10 GB), jak również wypalać dyski na podstawie obrazów zapisanych na dysku twardym lokalnego komputera (dodatkowo można nadać im atrybut płyt startowych). Dodatkowo, program oferuje konwersję praktycznie wszystkich najpopularniejszych formatów obrazów do ISO, BIN, CUE, Nero (NRG), CloneCD (CCD, IMG, SUB), korzystając przy tym z wirtualnego czytnika CD. Ogólna liczba formatów obsługiwanych przez UltraISO przekracza 27 i obejmuje: BlinkWrite (BW*, BWT), CDSpace (LCD), CDRWin (BIN, CUE), CloneCD (IMG, CCD), DiscJuggler (CDI), Duplicator (TAO, DAO), Easy CD Creator(CIF), Fantom CD (MDF, MDS), Farstone Virtual Drive (VCD), Gear (p01, md1, xa), Instant Copy (pdi), Nero Burning ROM (NRG), Noum Vapor CDROM (VaporCD), NTI CD-Maker (NCD), Prassi (GCD, GI), VCDROM Extension (FCD), Virtual CD (VC4, 000), Virtuo CD Manager (VDI), WinOnCD (C2D).
obrazek
MagicISO jest narzędziem pozwalającym tworzyć, otwierać, edytować oraz wypalać pliki ISO, stanowiące obraz płyt CD/DVD (duplikat). Dzięki aplikacji możliwe jest utworzenie kopii zapasowej wybranego nośnika. Oprogramowanie umożliwia tworzenie bootowalnych płyt CD/DVD. MagicISO konwertuje pliki obrazów CD/DVD (takich jak NRG, BWI, IMG, MDF itp.) do BIN lub ISO. Program obsługuje: - obrazy CD/DVD * ISO (Generic CD images) * BIN CUE * BIN (CDRWin) * IMA/IMG (Generic disk images) * CIF (Easy CD Creator) * NRG (Nero - Burning ROM) * IMG/CCD (CloneCD) * MDF/MDS(Alcohol120%) * VCD (Farstone Virtual Drive) * VaporCD (Noum Vapor CDROM) * P01/MD1/XA (Gear) * VC4/000 (Virtual CD) * VDI (Virtuo CD Manager) * C2D (WinOnCD) * BWI/BWT (BlinkWrite) * CDI (DiscJuggler) * TAO/DAO (Duplicator) * PDI (Instant Copy) * DMG (APPLE Disk Image) - systemy plików CD/DVD (CDFS) * Standard ISO-9660 * Joliet ISO extension (CD pod Windows 95 i wyższe) * RockRidge ISO extension (CD pod FreeBSD, Linux) * El Torito extension (bootowalne CD) * Univeral Disk Format (UDF) * XBOX DVD Format * APPLE HFS * APPLE HFS+ - obrazy dysków * ima * img * bif * flp * wbt, itp.

Program, dzięki któremu uzyskasz Master Code. Wystarczy, że wpiszesz numer IMEI a program wygeneruje Master Code. Nie potrzeba żadnych kabelków !!! Nie jest to Sim-Lock.

obrazek
Paczka zawiera program oraz instrukcje mojego autorstwa jak usunąć simloka z telefonów SONY ERICSSON z modeli wymienionych: K310i, K530i, K550i, K610i, K770i, K790i, K800i, K810i, S500i, T650i, W610i, W660i, W700i, W710, W850i, W880i, Z710i
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności