Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

commandos 2 expansion PC.exe

prabunek / Gry Na Peceta / GRY - STRATEGIE / commandos 2 expansion PC.exe
Download: commandos 2 expansion PC.exe

699,83 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM

Commandos 2 to gra strategiczno-taktyczna, będąca kontynuacją niewątpliwego przeboju z 1998r – Commandos: Behind Enemy Lines. Ponownie przejmujemy kontrolę nad oddziałem świetnie wyszkolonych żołnierzy i musimy wykonać szereg misji na tyłach wroga. Każdy z komandosów (tym razem mogą to być: Zielony Beret, saper, szpieg, Natasha, snajper, nurek, kierowca i pies!) posiada odmienne, ale wzajemnie uzupełniające się umiejętności, dlatego też jedynie skoordynowane współdziałanie całego zespołu może doprowadzić do pomyślnego zakończenia postawionych przed graczem zadań.

Do wykonania mamy dziesięć różnorodnych misji rozrzuconych po całym świecie (Europa, północna Afryka, Azja, Arktyka, itp.), z których każda składa się z kilku mniejszych zadań takich jak: wysłanie meldunku, wykradzenie tajnych dokumentów czy też maszyny szyfrującej Enigma, zniszczenie danego obiektu, wyeliminowanie konkretnej osoby, ucieczka samolotem, itd. Po zebraniu wszystkich kawałków zdjęcia ukrytych w różnych zakamarkach mapy (w szafach, skrzynkach, itp.) otrzymujemy możliwość zagrania w dodatkowe, ukryte levele np. rajd motorówką pomiędzy minami.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować



Więcej NOWOŚCI FILMOWYCH pod tym linkiem : ZAPRASZAM MASSIVE-X-2014 :)

obrazek

Więcej NOWOŚCI FILMOWYCH pod tym linkiem : ZAPRASZAM MASSIVE-X-2014 :)

obrazekobrazek



Inne pliki do pobrania z tego chomika
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.13 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB King Arthur to hybryda strategii turowej i RTS-a z elementami gier RPG, za której powstanie odpowiedzialne jest studio Neocore Games, mające na swoim koncie mało znanego RTS-a Crusaders: Thy Kingdom Come. Na silniku tego ostatniego powstał też Król Artur. W grze dane nam jest wcielić się w samego legendarnego, tytułowego władcę Brytów i na nowo spisać jego historię jednocząc 40 prowincji Brytanii w jedno spójne państwo. W drodze do tego celu powołujemy ogromną armię, budujemy zamek Camelot, dbamy o rozwój naszych miast, a także werbujemy rycerzy Okrągłego Stołu. Świat gry to wczesnośredniowieczna Brytania podzielona na 40, niekoniecznie żyjących w zgodzie, prowincji, będących mieszaniną różnych kultur, plemion i królestw. W ten historyczny kraj wplecione zostały elementy fantasy i mitologii.
wymagania sprzętowe: Pentium II 266 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 2 MB For the Glory jest tytułem należącym do serii Europa Universalis, opracowanym przez studio Crystal Empire Games. Stworzono go w oparciu o bardzo popularną modyfikację fanowską przeznaczoną do części drugiej cyklu - AGCEEP (Alternative Grand Campaign / Event Exchange Project), która rozszerzała możliwości oryginalnej gry o szereg nowych wydarzeń historycznych, alternatywną kampanię oraz przeróżne zmiany mające na celu podniesienie autentyczności zabawy. Gra oferuje możliwość objęcia rządów w jednym z ponad 180 krajów na przestrzeni 400 lat (w okresie 1419-1819). Zajmujemy się każdym aspektem funkcjonowania państwa, polityką wewnętrzną i zewnętrzną, gospodarką, dyplomacją, konfliktami militarnymi itd. Czy postanowimy wzmacniać nasze imperium pokojowo poprzez handel i rozwój ekonomiczny, czy też poprzez ekspansję, na drodze agresywnej dyplomacji i konfliktów zbrojnych – zależy tylko od nas. Nie jesteśmy tym samym w żadnej mierze zobowiązani do podążania wyznaczoną ścieżką historii, więc gdy nadarzy się sprzyjająca nam okazja możemy ją pochwycić, pisząc tym samym nowe dzieje świata. Rozgrywkę dodatkowo urozmaica około 10 tysięcy przeróżnych wydarzeń historycznych, które mają wpływ na przebieg wydarzeń oraz rozwój naszego państwa.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki GeForce 3 64 MB Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji jak i pomiędzy nimi. Akcja Homeworld 2 toczy się 100 lat po wydarzeniach które miały miejsce w części pierwszej i opisuje desperacką walkę rasy Hiigaran z rasą wojowników Vaygr. Jak twierdzą autorzy Homeworld 2 to produkcja o iście epickim wymiarze - pierwszy Homeworld skupiał się wyłącznie na jednej planecie tu otwiera się przed nami cała galaktyka, poznajemy szereg tajemnic świata gry, m.in. przeznaczenie galaktycznych kupców Bentusi.Każda z dwóch ras, na których skupia się fabuła, w znacznym stopniu różni się od siebie. Obie nacje używają innych jednostek, wykorzystują inne technologie, taktykę walki, itp. W grze występuje kilka typów okrętów znanych z oryginalnego Homeworlda, np. Statek Matka, jednakże lwią część jednostek widzimy po raz pierwszy, np. Hiigaranski Krążownik Bojowy. Okręty przedstawione zostały w nowej skali, tzn. jeszcze wyraźniej dostrzegalna jest różnica pomiędzy malutkimi myśliwcami, a ogromnymi jednostkami. Teraz można wyposażać statki kosmiczne w określone podsystemy, np. zamontować w Korwecie centrum kontroli ognia zwiększające efektywność ostrzału lub też system maskowania. Podczas rozgrywki zetkniemy się także z nowymi instalacjami typu: stocznia, co wpływa na urozmaicenie gry wieloosobowej. W przestrzeni kosmicznej spotykamy się również z większą ilością baz kosmicznych, pozostałości po dawno zapomnianych cywilizacjach, itp.
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.1 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola jest bardziej rozbudowaną wersją Mount & Blade: Ogniem i Mieczem. Oprócz zawartości znanej z tego tytułu, wprowadzono również szereg usprawnień do rozgrywki, a przede wszystkim dodano tryb wieloosobowy. Produkt jest bardzo dobrą propozycją przede wszystkim dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z podstawową edycją. Tym razem dostaliśmy bowiem to samo, a jeszcze wzbogacone o nowe możliwości. Akcja gry rozgrywa się w XVII wieku, a przedstawiane w niej sceny i zadania wyraźnie są inspirowane powieściami Henryka Sienkiewicza oraz adaptacjami filmowymi tych dzieł. Rozgrywka stanowi połączenie elementów gier akcji, RPG oraz strategii. Najpierw działamy w trybie mapy, gdzie kontrolujemy całą naszą armię, by po napotkaniu zagrożenia wkroczyć do trybu akcji. W tym przypadku kontrolujemy określoną postać z widoku pierwszej lub trzeciej osoby, a zabawa zaczyna przypominać rasową grę akcji.
Wymagania: Processor: 2.33Ghz Memory: 2GB Video Card: 512MB Fate of the World rozgrywa się w nie tak dalekiej przyszłości - 2020 roku, ale nie jest to przyszłość, którą chcielibyście poznać. Zignorowano zmiany klimatyczne, miasta zalała woda, giną całe gatunki, a ludzie, którzy przetrwali, szykują się do wojny. A gracz ma za zadanie ten kataklizm powstrzymać. FotW wygląda na miks gry strategicznej, ekonomicznej i nawet karcianej. Celem jest rozwiązanie rozmaitych realnych ziemskich problemów - od kryzysu paliwowego począwszy, aż po zadania ambitniejsze jak uczynienie z Afryki najbardziej zaawansowanego regionu albo... eksterminacja rasy ludzkiej.
wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM Druga edycja strategii turowej, z konkurencyjnej dla Sid Meier’s Civilization serii, w której rozwijamy wybrana populację ludzką podejmując wszelkie decyzje dotyczące dziedzin wojskowości, ekonomii, nauki czy kultury. Naszym celem jest stworzenie największego imperium świata. Na jego realizację mamy... 6300 lat, od prehistorii aż po odległą przyszłość, znaną wyłącznie z fantastyki naukowej. Będziemy musieli zarządzać wzrostem miast, odkrywać nowe tereny oraz wydobywać złoża surowców potrzebnych do funkcjonowania państwa. Nowe sposoby zarządzania pozwalają na kontrolę sytuacji produkcji i ekonomii w każdym z miast z osobna, lub pozostawienie tych decyzji ministrom i doradcom, dzięki czemu można skoncentrować się na najpilniejszych sprawach dotyczących imperium.
obrazek wymagania sprzętowe: 1GHz CPU; 512MB RAM; 32MB RAM na karcie graficznej Making History: The Calm and the Storm jest stworzoną przez Muzzylane Software, a wydaną przez Strategy First turową strategią na PC osadzoną w realiach II wojny światowej. Gracze wcielają się w rolę przywódcy jednego z państw biorących udział w konflikcie: Francji, Włoch, Stanów Zjednoczonych, Związku Radzieckiego, Japonii lub Niemiec. Tylko od ich poczynań zależą losy wojny. Gra aż prosi się, by przeprowadzić rozliczne scenariusze pokroju: „co by było, gdyby…”.W odróżnieniu od innych produkcji traktujących o wydarzeniach lat 1939-1945, w tej nie liczy się sam aspekt militarny wojny, lecz także ekonomia. W końcu skądś trzeba czerpać środki na produkcje nowego uzbrojenia i utrzymanie wojska. Rozgrywkę na poziomie ekonomicznym urozmaica zawansowana sztuczna inteligencja, dzięki której poszczególne kraje odznaczają się specyficznymi dla nich celami i wzorcami zachowań. Jest to bardzo istotne, ponieważ zwycięstwo w dużej mierze zależy również od utrzymywanych przez gracza stosunków dyplomatycznych z innymi państwami.Autorzy zadbali o wierne odwzorowanie realiów historycznych okresu II wojny światowej. Dotyczy to nie tylko globalnej sytuacji polityczno-militarno-ekonomicznej, ale również oprawy graficznej. Państwa, miasta i regiony (77 krajów i ponad 800 regionów) zostały przedstawione zgodnie z rzeczywistością. To jednak nie koniec, ponieważ z równą dbałością o szczegóły odwzorowano poszczególne jednostki wojskowe. Ponadto po zakończeniu rozgrywki, wyniki osiągnięte przez gracza są porównywane z rzeczywistym przebiegiem wojennych działań.Te natomiast są różnorodne – cechują się innymi charakterystykami, a starcia w ich ramach przebiegają inaczej w zależności od tego, jaki jest preferowany styl walki gracza oraz jakimi siłami wojskowymi dysponuje. Można stawiać na frontalny atak piechotą albo niszczyć zaplecze przeciwnika za pomocą nalotów bombowych. Dla państw posiadających potężne siły powietrzne nie jest również problemem trzymanie na dystans wrogich jednostek.
World War III: Black Gold to gra z gatunku strategii czasu rzeczywistego, opowiadająca historię wojny rozpoczętej w 2001 roku o wyczerpujące się złoża ropy naftowej. Gracz może dowodzić siłami każdej ze stron konfliktu, tj. Stany Zjednoczone, Rosja, Irak. Na każdą ze stron przypadają po dwie kampanie zawierające średnio po pięć misji każda. Walka toczona jest przy pomocy jednostek naziemnych i powietrznych. Jedynym dostępnym surowcem w grze jest ropa naftowa, zamieniana na gotówkę bezpośrednio po wydobyciu bez procesu przetwarzania. Rozgrywka toczy się w trójwymiarowym środowisku, pozwalającym na dowolne ustawienie kamery w każdej płaszczyźnie oraz dokonywanie zbliżeń i oddaleń. Teren oraz wszystkie obiekty występujące w grze są trójwymiarowe, posiadają zróżnicowane i dynamicznie zmieniające się parametry fizyczne (np. pojazdy szybciej poruszają się po drogach, a znacznie wolniej na piasku). Świat przedstawiony jest w postaci trójwymiarowej mapy, na której: prowadzimy działania wojenne, dowodzimy swoimi jednostkami, budujemy budynki, zamawiamy nowe jednostki, wydobywamy surowce oraz prowadzimy badania naukowe. W trakcie gry następują zmiany pory dnia i nocy oraz zmiany warunków pogodowych, co wpływa znacząco na rozgrywkę.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB Gary Grigsby’s World at War: World Divided to sequel wyróżnionej nagrodą Origins Vanguard Unique Game of the Year Award, strategii turowej Gary Grigsby’s World at War. Nowy tytuł wprowadza kilka zmian, które mogą okazać się rewolucyjnymi w kategorii gier strategicznych. Pierwsze dzieło programistów z Matrix Games i 2by3 Games stawiało graczy w roli przywódcy, jednego z pięciu wielkich mocarstw biorących udział w zmaganiach na frontach II Wojny Światowej. Decydując o liniach zaopatrzenia, przemyśle i wielkości produkcji, wydobyciu surowców, ruchach wojsk i miejscu rozegrania bitew, wpływaliśmy na losy świata. A wszystko to z możliwością ustawiania poziomu trudności i detali, w zależności od zawansowania w dziedzinie gier strategicznych. Sequel wzbogaca oryginał o kilka, niespotykanych dotąd, aspektów. World Divided dodaje do i tak już szerokiego zestawu czynników wpływających na powodzenie kampanii, takie elementy jak: szpiegostwo, możliwość łamania kodów wroga i przechwytywania technologii, zawirowania polityczne, konieczność stosowania działań dyplomatycznych w stosunku do państw neutralnych itp. Te nowości mocno wpływają na sposób i szybkość rozgrywki, więc teraz gracze mają tak dużo czynników, które muszą brać pod uwagę, że niemożliwym jest stosowanie jednej strategii. Od tej chwili trzeba być bardziej elastycznym w działaniu i lepiej przewidywać przyszłość.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB Children of the Nile to strategia ekonomiczna (tzw. „city-building game”) zrealizowana przez studio Tilted Mill Entertainment, założone przez osoby, które niegdyś stanowiły trzon zespołu Impressions Games znanego z takich gier jak: Caesar, Pharaoh i Zeus: Master of Olympus. Warto odnotować, iż w roku 2001 gra Faraon i dodatek do niej pod tytułem Kleopatra, zostały wciągnięte na listę szkolnych pomocy dydaktycznych dla gimnazjów i szkół ponadpodstawowych. Akcja gry przenosi nas do starożytnego Egiptu, gdzie mamy okazję stać się Faraonem. Cel naszej działalności jest jasny jak słońce – rozwijać swoje państwo i dbać o swój lud, by w końcu zapisać się w historii jako najpotężniejszy władca Egiptu. Wiąże się to ze wznoszeniem wspaniałych miast zamieszkiwanych przez setki wirtualnych poddanych dzień po dniu wykonujących swoją pracę, komunikujących się między sobą oraz posiadających własne potrzeby, kierowaniem armią i marynarką wojenną, odkrywaniem najdalszych zakątków antycznego świata, także wznoszeniem wspaniałych, monumentalnych budowli będących dowodami świetności państwa (w tym i własnej piramidy).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności