Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Sacred Złota Edycja (2005) PL-FPRG.iso

prabunek / Gry Na Peceta / GRY - STRATEGIE / Sacred Złota Edycja (2005) PL-FPRG.iso


Więcej NOWOŚCI FILMOWYCH pod tym linkiem : ZAPRASZAM MASSIVE-X-2014 :)

obrazek

Więcej NOWOŚCI FILMOWYCH pod tym linkiem : ZAPRASZAM MASSIVE-X-2014 :)

obrazekobrazek



Inne pliki do pobrania z tego chomika
wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Outforce to tradycyjna gra RTS rozgrywająca się na polu bitwy w przestrzeni. Aby ułatwić kontrolę i prowadzenie strategii gracz musi tylko czuwać nad swoimi jednostkami na dwuwymiarowym polu walki z niewielkimi tylko, kosmetycznymi zmianami głębokości. Pole bitwy jest usiane asteroidami, chmurami gazowymi i gruzami, a także stacjami kosmicznymi, obiektami handlowymi i bazami wojskowymi, które to są częścią interaktywnego środowiska. Fabuła gry rozgrywa się w odległej przyszłości XXV wieku. Ludzka rasa musiała opuścić rodzimą Ziemię po uderzeniu asteroidu. Teraz pozostali przy życiu starają się osiąść w pobliskim systemie gwiezdnym, Epsilon Eridani, walcząc o przetrwanie z dala od Ziemi. Okazało się, że nie jesteśmy sami w tej części galaktyki. Nowy dom ludzkości leży na linii ognia dwóch obcych ras, z których każda chce rządzić na tym obszarze. Obce rasy, Gobińczycy oraz Crionowie, prowadzili wojnę przez setki lat wyniszczając się nawzajem. Armia Criona niemalże uzyskała przewagę nad ważnym obszarem Gobina. Chce wykorzystać swoją ostatnią szansę, aby przełamać sytuację patową po 50 latach.
wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D Populous: The Beginning to kolejna cześć kultowej serii strategicznej, a raczej symulatora boskości stworzonego przez firmę Bullfrog jeszcze w czasach popularności komputerów 8-bitowych, typu Atari, czy Commodore. Ta część stanowi duży przełom ponieważ wprowadza naszą walkę o nieśmiertelność w erę zaawansowanej trójwymiarowej grafiki z pełnym 360 stopniowym zakresem odbioru i zakrzywioną linią horyzontu. Naszym zadaniem jest opanowanie wszystkich 25 poziomów gry i ostateczne zapanowanie nad całym światem Populous. Osiągnięcie tego celu umożliwi nam pakiet 26 boskich mocy i zaklęć. To dzięki nim możemy nawracać zamieszkujących piękne światy dzikusów i sprawić, by czcili ślady Twoich stóp, wznosili całe wioski dla Twej wielkości i walczyli w twym imieniu. Ponadto, to one dają nam między innymi moc wynoszenia i obniżania mas lądowych, wznoszenia wulkanów w centrum najzagorzalszych walk i wzywania niebios, by zesłały na rywali deszcz ognia.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Takeda 3 to kolejna odsłona serii gier strategicznych stworzonych przez studio Magitech Corporation. Firma odpowiada za opracowanie kilku innych pozycji strategicznych, jak chociażby Strength & Honor, The Chronicles of the Three Kingdoms i Sango 2. Wszystkie części sagi Takeda przenoszą nas do feudalnej Japonii i pozwalają wcielić się w dowódcę prowadzącego własną armię w bardzo burzliwym okresie historycznym znanym jako Sengoku Jidai. W trzeciej odsłonie wcielamy się w potężnego Daimyo, czyli po prostu władcę jednego z 25 historycznych klanów działających w tamtych czasach. Naszym zadaniem jest nie tylko dowodzenie wojskiem, ale też angażowanie się w sprawy dyplomacji oraz zarządzanie terytorium i zamkami.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Order of War to strategia stworzona przez studio Wargaming.net. Firma specjalizuje się w tego typu produkcjach i w przeszłości opracowała już między innymi: Massive Assault oraz Galactic Assault: Prisoner of Power. Latem 1944 roku II Wojna Światowa wkroczyła w swoją prawdopodobnie najważniejszą fazę. Alianci rozpoczęli dwie poważne operacje, które miały odeprzeć siły niemieckie na obu frontach – Zachodnim i Wschodnim. Właśnie o tych wydarzeniach opowiada Order of War, pozwalający graczom wcielić się zarówno w dowódcę armii amerykańskiej (Front Zachodni) oraz niemieckiej (Front Wschodni).
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Fate of Hellas to rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej Ancient Wars: Sparta. Produkcją zajęła się ekipa z World Forge, natomiast za wydanie dodatku odpowiedzialna jest firma JoWood. Trafiamy do starożytnej Grecji, na kilkaset lat przed powstaniem Rzymu. Akcja rzuca nas na pola bitwy, gdzie walczymy ramię w ramię z Aleksandrem Wielkim i innymi Macedończykami. Do zadań gracza należy podbijanie ziem oraz zaprowadzanie pokoju na terenie starożytnej Grecji. Ponadto celem ostatecznym jest zostanie najwybitniejszym z dowódców tych czasów. Rozgrywka pozwala nam na odbycie dwóch kampanii, przy czym każda składa się z siedmiu misji. W jednej i w drugiej kierujemy losami jednego spośród wybitnych Greków. Główną atrakcją Fate of Hellas jest walka. Bitwy sprowadzają się do otwartych starć w terenie, oblężeń miast, a nawet do potyczek na morzu. Dodatek oddaje w nasze ręce aż sześćdziesiąt różnych typów jednostek, a wśród nich znajdują się oczywiście oddziały piesze, rydwany oraz maszyny oblężnicze. Każdej grupie wojowników możemy narzucić jedną z trzech formacji bojowych, co bezpośrednio wpływa na strategiczną stronę gry. Co więcej, na polu walki nasi podkomendni mogą odbierać oręż od pokonanych przeciwników i używać go w dalszej bitwie.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB The Guild 2 jest oryginalną grą, która przy pomocy mikstury dwóch gatunków, strategii i cRPG, stara się w możliwie najbardziej realistyczny sposób odwzorować egzystencję w późnym średniowieczu. Po odpaleniu programu, gracz zostaje w magiczny sposób przeniesiony do XIV wieku, a więc okresu mocno niespokojnego, pełnego konfliktów, bitew i intryg – krótko mówiąc, wymarzonego dla oportunistów i spryciarzy, pragnących szybko się wzbogacić i awansować w społecznej drabince. Taki właśnie cel przyświeca nam w sequelu gry Europa 1400: The Guild, zaś to, w jaki sposób owe zadanie zrealizujemy, zależy tylko i wyłącznie od naszej inwencji i pomysłowości.
wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek. Akcja osadzona została w świecie znanym w pierwszej części gry, spotkamy się tu ze znanymi już postaciami, tzn.: krowami, pastuszkami, niedźwiedziami i rycerzami, ale oczywiście nie brakuje też nowych bohaterów oraz wielu ciekawych ulepszeń. W grze zaimplementowano elementy znane z gatunku cRPG, dzięki czemu nasze postacie zdobywają doświadczenie, używają różnorodnych typów broni, czarów i innych przedmiotów, a każda z nich posiada unikalne imię np. Maćko syn Kowala. Zależności ekonomiczne pozostały podobne jak w pierwszej części, tzn. ekonomia świata Polan oparta jest na mleku, którego produkcję możemy zwiększyć stosując na przykład specjalne techniki wypasu krów. Całkowicie trójwymiarowa grafika oparta jest na zmodyfikowanym engine serii Earth, z możliwością obserwacji terenu z dowolnie umieszczonej kameryGra składa się z 3 kampanii połączonych ze sobą wątkami fabularnymi układającymi się w historię księcia Mirko. Cel każdej kampanii jest odmienny, a do jego osiągnięcia prowadzą inne drogi. Każda z kampanii rozpoczyna się i kończy filmem prezentującym fabułę oraz podsumowującym historię, której stał się świadkiem i twórcą. W Polanach pojawia się ponadto rozbudowany tryb potyczki i gry sieciowej. Daje to graczowi dodatkowe możliwości przetestowania swoich zdolności taktycznych i zmierzenia się nie tylko z AI, lecz również z umiejętnościami innych graczy. Gra sieciowa oferuje kilka różnych trybów rozgrywki, w każdym z nich do osiągnięcia zwycięstwa wymagane jest spełnienie innych warunków.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Hostile Waters: Antaeus Rising to strategiczna gra akcji 3D, której akcja przenosi nas w rok 2032. Na Ziemi panuje ogólnoświatowy pokój, a wszystkie narody współpracują ze sobą, pragnąc stać się cywilizacją globalną. Z takim stanem rzeczy nie mogą pogodzić się byli prominenci i wojskowi, którzy pragnąc odzyskać władzę i wpływy, organizują tajną armię na wyspach Pacyfiku. Ich celem jest destabilizacja sytuacji politycznej i powrót do starego stylu życia. Sprzyja im ogólnoświatowe rozbrojenie i brak jakichkolwiek lokalnych konfliktów.Jedyną nadzieją ludzkości staje się tytułowy Antaeus, ostatni z super krążowników, posiadający na swym pokładzie nanofabrykę umożliwiającą produkcję różnego typu jednostek bojowych: czołgów, helikopterów, samolotów itp. Jednostki te pilotowane są przez umysły martwych żołnierzy, które dzięki technologii „Soulcatcher” mogą być wielokrotnie wykorzystywane. Antaneus zużywa resztki swoich zapasów energii do stworzenia poszczególnych członków załogi i wyrusza do ostatniej walki. Jego celem jest infiltracja archipelagu podejrzanych wysp i zniszczenie centralnej bazy operacyjnej wroga.
wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM Submarine TITANS jest strategia czasu rzeczywistego osadzoną w podwodnym świecie. W XXII wieku olbrzymia kometa uderzyła w Ziemię, zmuszając ludzkość do zbudowania podwodnych baz. Razem z kometą przybyli również kosmici, którzy teraz toczą boje z ludźmi. W grze możemy objąć dowodzenie nad jedną z trzech frakcji: bojowymi Białymi Rekinami, specjalizującymi się w technologii Czarnymi Ośmiornicami lub przybyłymi z kosmosu Silikonami. Wybór kierowanej przez nas frakcji będzie miał duży wpływ na styl rozgrywki, ponieważ każda grupa posiada właściwe tylko sobie jednostki, technologie, mając w związku z tym mocne i słabe strony.Submarine TITANS jest jedyną reprezentantką gier RTS, której akcja odbywa się wyłącznie pod wodą. Umiejscowienie rozgrywki wiąże się z aż pięcioma poziomami terenu, dzięki czemu gracz może chować się przed przeciwnikiem np. w kryjówkach skalnych. Kierując swoją frakcją, oprócz działań militarnych prowadzimy także badania rozwojowe, wynajdując własne technologie lub kradnąc je oponentowi.Podwodna produkcja Ellipse Studios posiada rzadko spotykaną w swoim gatunku możliwość całkowitego programowania sztucznej inteligencji. System może samodzielnie rozegrać wszystkie misje, opierając swoją strategię na instrukcjach wprowadzonych przez gracza. Na płycie z Submarine TITANS znajdziemy szczegółową instrukcję objaśniającą, jak modyfikować AI obranej przez siebie frakcji.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności