Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Arcana Heart 3 PC.7z

prabunek / Gry Na Peceta / GRY(3) / Arcana Heart 3 PC.7z
Download: Arcana Heart 3 PC.7z

521,12 MB

3.3 / 5 (3 głosy)



obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor: 1.8Ghz,1GB DDR2 SDRAM,HDD: 1 GB,Video: 128 MB,Monitor: 640x480 (VGA)

Arcana Heart 3 to kolejna gra z serii dwuwymiarowych bijatyk, w którą od pół roku można zagrać w Japonii na automatach. Dzięki firmie Arc System, która zajmuje się obecnie portowaniem trzeciej części Arcana Heart już zimą będzie można w nią zagrać w domach na Playstation 3 lub Xboxie 360.23 postacie do wyboru, story mode, mangowa grafika Full HD oraz dynamiczna akcja, którą już teraz możemy oglądać na filmach z wersji arcade. Czy to wystarczy, aby móc konkurować z BlazBlue: Continuum Shift lub King of Fighters XIII?

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek Blades of Time to luźna kontynuacja gry akcji/TPP X-Blades. Ponownie przejmujemy kontrolę nad łowczynią skarbów Ayumi, która jednak nie przypomina już tej samej dziewczyny z poprzedniej gry. Przede wszystkim nie jest już półnaga i nie wygląda jak postać wyjęta z japońskiej kreskówki. Lądujemy na egzotycznej wyspie zamieszkałej przez przedziwne i niebezpieczne istoty. Przemierzamy między innymi tajemnicze świątynie, obszary pokryte lodem, lasy tropikalne i podniebne miasta. Wszędzie tam zbieramy artefakty, rozwiązujemy zagadki i krok po kroku poznajemy tajemniczą historię wyspy opanowanej przez złowrogą magiczną siłę. Ayumi korzysta z szeregu broni białych i palnych oraz magii. W sumie do odblokowania jest 40 różnorodnych czarów i umiejętności. Największą atrakcją Blades of Time jest możliwość kontrolowania czasu. Producent zapożyczył w tym temacie rozwiązania znane z gry Braid. Możemy cofać wydarzenia w grze o kilkanaście sekund, tworząc maksymalnie sześć klonów głównej bohaterki. Klon wykonuje wówczas czynności, które Ayumi wykonała przedtem. Cały patent znakomicie sprawdza podczas walki oraz przy rozwiązywaniu prostych łamigłówek np. kiedy trzeba jednocześnie przesunąć kilka dźwigni. obrazek
obrazek Prison Tycoon 4: SuperMax to kolejna odsłona serii popularnych strategii ekonomicznych. Gracz wciela się w postać prywatnego przedsiębiorcy, zarządzając zaprojektowanym przez siebie zakładem karnym. Główną nowością omawianej odsłony cyklu jest możliwość tworzenia więzień o zaostrzonym rygorze, wykorzystywanych do przetrzymywania najbardziej niebezpiecznych przestępców. W SuperMax gracz dysponuje bardzo dużą swobodą działania. Zmagania rozpoczyna się od konstruowania niewielkich więzień, lecz w trakcie rozgrywki obiekty te rozrastają się i zaczynają cechować coraz wyższymi standardami bezpieczeństwa. Rozgrywka rozpoczyna się na etapie projektowania więzienia. Gracz musi stawiać nie tylko budynki, w których przetrzymywani będą przestępcy, ale również obiekty przemysłowe, mury, zbrojownie czy wieże obserwacyjne. Bardzo istotną rolę odgrywa dbanie o fundusze placówki, gdyż w przeciwnym wypadku można ją doprowadzić do bankructwa. Pieniądze przeznacza się nie tylko na zakup nowych budynków, ale również na pensje dla zatrudnionych w kompleksie więziennym pracowników. Zignorowanie ich żądań płacowych może zaowocować obniżeniem ich morale i wydajności pracy. Co ciekawe, w SuperMax przewidziano możliwość korzystania z dodatkowych źródeł dochodu. Mowa tu między innymi o manufakturach, w których zatrudniani są więźniowie zdatni do pełnej resocjalizacji. Wytwarzane przez nich dobra pozwalają podreperować stan finansowy placówki. Duży nacisk położono na konieczność wchodzenia w interakcje z przetrzymywanymi kryminalistami. Może to odbywać się już na poziomie globalnym, gdyż przewidziano opcje ustalania poziomów bezpieczeństwa poszczególnych sektorów placówki. Należy tu wykazać się sporym wyczuciem, gdyż ustalenie za wysokiego poziomu zaowocuje zamieszkami, a zbytnie obniżenie środków bezpieczeństwa spowoduje, że części więźniów może udać się uciec.Nie zabrakło znanych z poprzednich odsłon serii opcji komunikowania się z pojedynczymi więźniami, jak również przywódcami lokalnych gangów, celem łagodzenia narastających spięć. Ciekawą nowością jest możliwość zwalniania więźniów za dobre sprawowanie lub wysyłania ich do izolatek, gdzie przez większość dnia znajdują się z dala od reszty skazanych. obrazekobrazek
obrazek Hard Truck Tycoon to, jak określają grę sami jej twórcy, symulacja ekonomiczna w środowisku przemysłu przewozowego. Innymi słowy dzięki tej produkcji gracz ma możliwość poczucia atmosfery tworzenia amerykańskiego transportu drogowego, którego „sercem” są ogromne ciężarówki. Jest to jedyna w swoim rodzaju okazja uczestnictwa w procesie, który ukształtował największy system transportowy świata. Rozgrywkę rozpoczynamy na samym dole „drabiny” przewozowej, jako właściciel mało liczącej się firmy. Z biegiem czasu jednak, gdy rozwiniemy swoje przedsiębiorstwo oraz powiększymy kapitał poprzez efektywny i niedrogi system przewozów, konkurencja na rynku zacznie się zaostrzać, co sprawi, iż zarządzanie firmą stanie się jeszcze większym wyzwaniem. Do naszej dyspozycji oddano 30 modeli pojazdów, wzorowanych na rzeczywistych, generowane losowo misje oraz prawdziwe wydarzenia z historii transportu w USA począwszy od 1960 roku. Jako szef przedsiębiorstwa musimy wykorzystać nasze umiejętności w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zatrudniać oraz szkolić kierowców. Mamy również bezpośredni wpływ na ich umiejętności, co może przełożyć się na wzrost ich wydajności, a co za tym idzie, większe zyski firmy. Do naszych zadań należy również zakup nowego taboru oraz umiejętna rozbudowa infrastruktury. obrazekobrazek
obrazek Arcania: Gothic 4 to czwarta odsłona legendarnego cyklu komputerowych gier role-playing Gothic. W odróżnieniu od poprzednich części, za produkcję programu nie odpowiada już studio Piranha Bytes. Wydawca serii, firma JoWooD, po licznych perypetiach zdecydowała się bowiem na zatrudnienie developerów ze Spellbound Studios, mających na swoim koncie takie tytuły, jak Desperados: Wanted Dead or Alive czy Robin Hood: The Legend of Sherwood. Doświadczenie w tworzeniu poważnych produktów z gatunku cRPG zdobyli oni już w latach 90 poprzedniego stulecia (trylogia Das Schwarze Auge, znana także pod nazwą Realms of Arkania). Akcja Arcanii rozgrywa się dziesięć lat po Zmierzchu bogów (dodatek do trzeciej części Gothika), w którym Bezimienny, widząc zbliżający się wielkimi krokami konflikt pomiędzy przywódcami odbitej z rąk orków Myrtany, postanowił kolejny raz interweniować. Wskutek tych wydarzeń, heros objął wreszcie samodzielne rządy nad zjednoczonymi krainami i obwołał się królem, przybierając imię Rhobara III. Gracz wciela się w nową postać, która także zwana jest Bezimiennym i pragnie zemścić się na władcy za to, że ten najechał jej wioskę położoną na niewielkiej wysepce Feshyr i wymordował jej wszystkich mieszkańców. Właściwa zabawa wiąże się z eksploracją kolejnych obszarów znacznie większej Argaanii, a w dokonaniu zemsty głównemu bohaterowi pomaga między innymi znany z poprzednich odsłon cyklu Diego. obrazekobrazek
obrazek Sniper Elite: Nazi Zombie Army strzelanka autorstwa studia Rebellion. Produkcja oparta jest na fundamentach Sniper Elive V2, ale jest jednocześnie dodatkiem samodzielnym, więc do działania nie wymaga posiadania tej gry. Nazi Zombie Army oferuje nową kampanię, którą możemy rozegrać samotnie lub w trybie kooperacji dla maksymalnie czterech osób. Jej akcja toczy się u schyłku II wojny światowej. Świadom swojej nieuchronnej klęski, zdesperowany Adolf Hitler zwraca się ku mrocznym rytuałom, które przeobrażają większość mieszkańców Niemiec w żywe trupy. Garstka ocalałych żołnierzy amerykańskich, niemieckich oraz radzieckich musi zapomnieć o dotychczasowych waśniach swoich narodów i połączyć siły, aby zwiększyć swoje szanse na przetrwanie. Kampanię możemy przejść samotnie, ale całość zaprojektowana została głównie z myślą o trybie kooperacyjnym. W skład czteroosobowej drużyny wchodzi znany z poprzednich odsłon Amerykanin Karl Faiburne, niemiecki oficer, radziecki żołnierz i jeden naukowiec. Każdy z bohaterów równie sprawnie włada karabinem snajperskim. obrazekobrazek
Stronghold: Crusader to sequel świetnej gry strategicznej Stronghold (w Polsce Twierdza), tym razem przenoszący nas do świata Bliskiego Wschodu w epoce wypraw krzyżowych (XI – XII wiek). Podobnie jak poprzednik, Stronghold: Crusader jest określany mianem „symulator twierdzy”. Gracz może od podstaw wybudować swoją twierdzę, zapewnić jej ludności i żołnierzom wyżywienie oraz odeprzeć niejeden potężny atak, czy nawet samemu zdobyć wrogi zamek. W stosunku do Twierdzy poza oczywistą zmianą scenerii oferuje m.in. cztery oddzielne kampanie, zarówno po stronie europejskiego rycerstwa prowadzonego przez Ryszarda Lwie Serce, jak i arabskich wojowników dowodzonych przez Saladyna. Do tego nowe jednostki, m.in. konni łucznicy, teutońscy rycerze, grenadierzy i przenośne ballisty oraz nowy element strategiczny – woda, a raczej jej brak. obrazekobrazekobrazek
obrazekobrazekobrazek The Matrix: Path of Neo jest kalką filmowej trylogii (a poza tym opowiada historie znane z serii filmów animowanych Animatrix), więc oglądamy tu wszystkie najsłynniejsze sceny znane z kinowych ekranów, takie jak pamiętny pojedynek Neo z kilkoma setkami Agentów Smithów. Pomimo tego autorzy dali nam trochę dowolności, dzięki czemu nieraz stajemy przed moralnymi wyborami. Niektóre decyzje mogą nawet w ograniczonym stopniu zmienić losy Matrixa. Rozgrywkę zwieńcza zupełnie nowe, zaskakujące zakończenie. Neo w pojedynkach z przeciwnikami wykorzystuje znane z filmu sztuki walki (uczymy się ich w podobny sposób, co w ekranizacji), a poza tym bierze w dłoń broń palną (pistolety, strzelby, karabiny). W sumie dostajemy siedem stylów walki, a także szereg zdolności, np. widzenie świata przedstawionego za pomocą charakterystycznego jaskrawozielonego kodu, unikanie pocisków czy fruwanie w powietrzu. obrazekobrazekobrazek W Enter The Matrix wcielamy się w jedną z dwóch postaci, Niobe lub Ghosta. Oboje są częścią tej samej grupy ludzkich rebeliantów co bohaterowie pierwszego filmu serii Matrix, tj. Morpheus, Trinity oraz Neo. Niobe to kapitan okrętu Logos, najszybszej i najmniejszej jednostki we flocie rebelianckiej, zaś Ghost to pierwszy oficer owej jednostki i spec od wszelakiej broni. Przed nami fascynująca przygoda opowiadająca o walce ludzi z maszynami, pełna elementów znanych z filmów, tj. widowiskowej walki wręcz, strzelanin, włamywania się do systemów komputerowych, a nawet sterowania okrętem Logos. Na nudę wprost nie można narzekać, a w zależności od zaangażowania i preferowanego stylu rozgrywki tytuł ten oferuje od 10 do 50 godzin satysfakcjonującej rozrywki.
obrazek Game Dev Tycoon to strategia ekonomiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym. Grę opracowało niezależne studio Greenheart Games. Akcja rozpoczyna się w latach 80-tych ubiegłego wieku. Gracze wcielają się w fana gier, który w garażu rodziców zakłada swoje pierwsze studio deweloperskie. Naszym zadaniem jest przeobrażenie tej skromnej firmy w potężną korporację. Metodą realizacji tych ambicji jest projektowanie i produkcja gier. W początkowych fazach nasz budżet jest ograniczony, więc musimy decydować jakiemu aspektowi produkcji poświęcić więcej uwagi kosztem pozostałych elementów. Nasze dzieła są oceniane przez prasę branżową, co wpływa na ich wyniki sprzedaży. Wymagania klientów z każdym rokiem są coraz bardziej wygórowane, więc musimy cały czas prowadzić badania nad nowymi technologiami oraz silnikami graficznymi. Wraz ze wzrostem poziomu skomplikowania projektów konieczne staje się także zatrudnianie kolejnych deweloperów oraz zmiana biura na większe. Z czasem stać nas będzie również na otwarcie własnego sekretnego laboratorium, gdzie spróbujemy opracować takie rewolucyjne pomysły jak technika motion-capture czy serwis dystrybucji cyfrowej. Game Dev Tycoon symuluje zmiany, jakie zachodziły na prawdziwym rynku gier. Kolejne konsole i komputery zyskują popularność, a potem odchodzą w cień. Wraz z upływającymi latami możemy obserwować przestawienie się branży na grafikę trójwymiarową, narodziny zabezpieczeń antypirackich oraz dystrybucji elektronicznej. obrazekobrazek
obrazek o dziewięciu latach od wydania strategii ekonomicznej Space Colony, tytuł ten powrócił w wersji HD. Podobnie jak oryginał, Space Colony HD stworzone zostało przez FireFly Studios – zespół znany przede wszystkim dzięki serii Twierdza (Stronghold). Autorzy nie wprowadzili istotnych zmian w warstwie rozgrywki, ograniczając się do poprawienia grafiki. Zadaniem graczy w Space Colony HD jest rozbudowa kosmicznej bazy na różnych planetach galaktyki. Wlicza się w to stawianie budynków użyteczności publicznej i umocnień obronnych, wydobywanie surowców oraz dbanie o obywateli. Nie wszystkie struktury dostępne są od razu. Na początku zabawy nasze miasto jest co najmniej skromne, ale wraz z postępem w grze otrzymujemy nowe budynki, które pomogą stworzyć prawdziwą galaktyczną metropolię. Koloniści nie są bezpłciowymi statystami – mają oni własną osobowość, unikalne zdolności i specyficzne potrzeby, które musimy w miarę możliwości zaspokajać. Do ich szczęścia przyczynia się stopień rozbudowania miasta i ilość dostępnych atrakcji, w tym parki ZOO, bary i salony gier. Jednak nie wystarczy dbać o zadowolenie naszych podopiecznych – przede wszystkim musimy chronić ich życie. Wymaga to m.in. utrzymywania właściwego poziomu tlenu, zaopatrywania w niezbędne produkty codziennej potrzeby oraz bronienia przed zakusami wroga. Musimy być stale przygotowani na ataki obcych cywilizacji niezadowolonych z naszej niezapowiedzianej wizyty na ich planecie. Przy czym nie można pozwolić sobie na opieszałość, gdyż rozgrywka prowadzona jest w czasie rzeczywistym. Widoczne są także pewne naleciałości z Twierdzy – gracze mogą zadecydować, czy chcą podążyć drogą pokoju i współpracy, czy wkroczyć na wojenną ścieżkę i siłą podbić obce rasy. Grafika w Space Colony HD to największa zmiana w stosunku do pierwowzoru z 2003 roku. Choć nadal jest dwuwymiarowa, rozdzielczość podniesiono do jakości HD – obraz może być wyświetlany w parametrach 2560x1600 pikseli. Zwiększyło się również pole widzenia, dzięki czemu możemy zobaczyć na ekranie całe nasze miasto. obrazekobrazek
obrazek Timber and Stone to sandboxowa strategia czasu rzeczywistego inspirowana takimi seriami jak The Settlers, Anno oraz Stronghold. Grę praktycznie w całości opracował jeden człowiek - Robert Reed. Akcja toczy się w pełnej magii krainie fantasy przypominającej średniowiecze. Rozgrywka koncentruje się na budowie i zarządzaniu miastem. Musimy gromadzić surowce, konstruować domy mieszkalne oraz struktury wytwarzające konkretne dobra i dbać o rozwój wirtualnej gospodarki. Gra jest strategicznym sandboksem, więc w niczym nie ogranicza budowlanych zapędów gracza. Tylko od nas zależy czy wzniesiemy małą osadę, czy też stworzymy olbrzymie królestwo. Na początku każdej rozgrywki silnik losowo generuje duża mapę oraz znajdujące się na niej surowce, jak również pierwszych podległych naszym rozkazom osadników. Aspekt ekonomiczny zabawy nie jest jedynym. Duży nacisk położono także na elementy bitewne, które zrealizowane zostały z większym poziomem skomplikowania niż w typowych RTS-ach. Pierwsze fazy gry przebiegają zawsze stosunkowo spokojnie, ale im więcej bogactw zgromadzimy, tym większe zainteresowanie nami wykażą hordy goblinów i kontrolowane przez nekromantów armie nieumarłych. Prędzej czy później doprowadza to do bitew z siłami zła. Timber and Stone oferuje rozbudowaną mechanikę oblężeń. W ich trakcie wykorzystywane są m.in. ruchome wieże, drabiny, katapulty oraz balisty. Oparcie gry na voxelach sprawia, że każdy element budynków i terenu można zniszczyć. Istotną rolę odgrywa też ogień i bez naszej interwencji podpalone drewniane struktury szybko zamienią się w popiół. Co gorsza, gobliny i żywe trupy to nie jedyne niebezpieczeństwa, jakie spotkamy w złożonym z klocków świecie. Pod ziemią czyhają gigantyczne pająki oraz czerwie, które mogą wyjść na powierzchnię jeśli zbyt agresywnie będziemy rozbudowywali nasz przemysł górniczy lub gdy przesadzimy z wycinką drzew. Spotkanie z tymi potworami czasem jest jednak opłacalne, gdyż z ich łusek i pajęczyn można wytworzyć najpotężniejsze uzbrojenie i pancerze. obrazekobrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności