Heroes3CompletePL.rar
-
- █ MapaMap SDTop 10.3.2 Mapa [2016.Q4] -
# Czarnobyl - Terrorist Attack -
Age of empire 3 -
Akcent -
Asembler -
borland -
C# -
C++ -
CiEkAwOsTkI -
ENG -
Flash Tool -
Frontside - Sprawa Jest Osobista (2014) -
Frontside ALBUMY RAR -
Gadżety do windowsa 7 -
Grupa C -
Grupa D -
Gry PSX Xperia Play -
Heroes 3 WoG 3.58 Final PL -
Heroes III wersja bez instalacji -
INFORMATYKA -
Java -
Klub przyjaciół Myszki Miki -
KOLĘDY PIOSENKI HITY ŚWIĄTECZNE -
Krew Z Krwi Sezon 1 chomikuj -
LOST Zagubieni Gra PC -
Materiały dla słuchacza Szkoły Policyjnej -
Materiały dla słuchacza Szkoły Policyjnej(1) -
Materiały dydaktyczne Szkół Policyjnych -
Materiały dydaktyczne Szkół Policyjnych(1) -
Mikrokontrolery -
Piraci z Karaibów -
Podróż do wnętrza ziemi - 1999 - pl -
policja -
Policja -
Policja dokumenty, materiały szkoleniowe -
psx4droid emulator PSX na ANDROIDA -
Python-kurs -
Romy i modyfikacje -
Skrillex - My name is Skrillex EP (2010) -
Szkoła Policji -
Szkoła Policji Katowice -
SZKOŁA--Ściągi-Streszczenia -
Świąteczne filmy -
Tablice inf !!!!!!!! -
Tablice informatyczne -
---TATUAŻE--- -
TrackMania Original full -
visual -
W GŁĘBI LASU -
Wehikul czasu
Wstęp
In the Wake of Gods [WoG] (Odrodzenie bogów) to chyba największy projekt fanowski w historii gier Mocy i Magii. Jest to niezależny dodatek tworzony przez WoG Team, któremu przez 7 lat, do niedawna dowodził programistyczny geniusz - Slava Salnikov (obecny wódz to tzw. Sir Four). Najbardziej zaskakujące jest to, że WoG powstał bez ŻADNEJ ingerencji w kod źródłowy HoMM3 (!). Projekt jest wciąż rozwijany, z biegem miesięcy i lat fani otrzymują kolejne wersje - aktualna to 3.58F. 3.59 jest niecierpliwie wyczekiwane od 4 lat, a dalej nie widać go na horyzoncie - między innymi dlatego urosło do rangi mitu :-)
Co nowego w In the Wake of Gods
Główną cechą tego dodatku jest przeolbrzymia dawka nowości, jakich dostarcza - stąd też nazwa "Heroes 3.5", która bynajmniej nie jest tylko chwytem marketingowym. Wymienianie ich wszystkich jest technicznie niemożliwe, ale najważniejsze to:
język skryptów ERM, dzięki któremu każdy może w znacznym stopniu urozmaicać swoje i mapy i samą grę (!)
stworzenia ósmego poziomu
zaawansowany system doświadczenia jednostek i wież sy
specjalne postacie - emisariusze tytułowych bogów
dowódcy - wręcz walczący bohaterowie
rój nowych obiektów, dekoracji i skarbów
cała gama nowych potworów neutralnych
dodatkowe artefakty
bardzo liczne zmiany balansujące grę
nowy, niewiarygodnie cenny surowiec - mithril
nowe możliwości, w tym burzenie miast i zostawianie jednostek na mapie
oraz wiele, wiele innych...
...a nawet jeszcze więcej...
Kilka słów o dodatku
Warto też wspomnieć o kultowym scenariuszu "Cave of Gerfrex" i nowych kampaniach. Już nie jeden dostał od nich mózgoskrętu. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że wprowadzają grę na zupełnie nowe tory. To nie jest już stara, poczciwa walka wsechmogących dowódców przepotężnych armii. Kampanie są już niemal grą RPG. Nie mamy pod sobą hord kosmitów Kreegan czy świetnie wykwalifikowanych oddziałów leśnej straży. Nasze zdolności strategiczne się na nic nie zdadzą - mamy przeolbrzymią swobodę w działaniu, dosłownie WSZYSTKO jest możliwe, kierujemy losami pojedyńczych poszukiwaczy przygód i... Chyba nie myślałeś, że powiem, co będzie potem :-P
Jednak gra Heroes of Might and Magic 3.5: In the Wake of Gods ma jedną, zasadniczą wadę która decyduje o jego względnej kontrowersyjności - DRAMATYCZNĄ niestabilność!
Wielu zniechęciło się do WoGa właśnie przez jego sypkość, kruchość i wywrotność. Jak wyżej wspomniałem WoG był tworzony bez posiadania kodu źródłowego gry, ekstremalnymi metodami godnych Starożytnych - Cud, że Slavie WoGóle się udało, tak więc nie marudzić mi tu :-P Doprowadzenie do ideału gry o dziwo WoGóle istniejącej jest fizycznie niemożliwe.
Zdarza mi się umierać, kiedy przypomnę sobie jeszcze o modach, projektach przybocznych, nowych miastach i wielu innych cudaków ściśle związanych z tym naddodatkiem. Możnaby o nich napisać całą książkę. Ale o tym oraz innych tajemniczych mysich sprzętach, już w następnym odcinku :-P
Najczęściej zadawane pytania
1. Co to jest WoG i gdzie to ściągnąć?
Heroes of Might and Magic 3.5: In the Wake of Gods to rozwijany od ośmiu lat fanowski dodatek do Heroes III. Po szczegółowe informacje odsyłam do Kwasowej Groty. Pobrać go można tamże.
2. Boję się, że WoG zniszczy mi grę i namąci w starym, dobrym The Shadow of Death.
To żaden kłopot - po prostu zainstaluj na dysku drugą kopię Heroes III i na niej zainstaluj WoG-a.
3. Nie podoba mi się pomysł z dowódcami, ale chciałbym mieć przycisk do kupowania wszystkich stworzeń. Czy da się go jakoś włączyć bez WoG-a?
Nie ma takiej potrzeby, wszystkie nowości w WoG są opcjonalne, tzn. można je dowolnie włączać i wyłączać. Wystarczy, że przed załadowaniem mapy w zakładce "Opcje wogifikacji" włączysz tylko te skrypty, które ci się podobają. Im jest ich mniej, tym mniej musisz się martwić o stabilność gry.
4. Podobno można podwójnie ulepszać jednostki!
Tak, w standardowym WoG-u można włączyć skrypt trzecie ulepszenia, który pozwala m.in. na ulepszanie ogrzych szamanów do trolli w forcie na wzgórzu. Mod Nowe Ulepszenia autorstwa Acida Dragona dodaje do każdego miasta specjalny budynek, w którym można "podwójnie ulepszać" 3 z siedmiu rodzajów jednostek. Z kolei mod Four Upgrades stworzony przez Dragonara rozszerza możliwości Nowych Ulepszeń, tak że można "podwójnie ulepszać" aż cztery rodzaje jednostek w każdym mieście.
5. WoG to jakaś bzdura, psuje klimat i niepotrzebnie dodaje doświadczenie jednostek, jakby nie mogli dodać samego 8. poziomu
Jeśli doświadczenie jednostek ci nie odpowiada, po prostu je wyłącz.
6. Jakie są kody do WoG-a?
Odpowiedź znajdziesz w zakładce Kody.
7. Czy są jakieś nowe miasta?
Póki co istnieje jedno - Gaj (ang. Grove), który można pobrać jako oddzielną łatkę tutaj. Uwaga, z przyczyn technicznych Gaj zastępuje Cytadelę. WoG Team od lat zapowiada też, że najnowsza wersja 3.59 będzie zawierała Warownię (ang. Bastion), która ze względu na swoją stylistykę bywa nazywana "egipskim miastem".
Wymyślanie miast stało się bardzo modne, dlatego istnieją też plany odtworzenia Kuźni (ang. Forge - dziesiąte miasto Heroes III wycofane przez NWC po protestach), stworzenia miasta Słowian, piratów czy stworzeń morskich. Póki co nikt nie traktuje ich poważnie, bo to tylko plany od lat pozostające bez pokrycia.
8. Czy są jakieś inne mody albo dodatki do Heroes III?
Jeszcze przed powstaniem WoG-a stworzony został niewielki mod Heroes III: The Memory, który można ściągnąć na tej stronie. Oprócz tego w minionym roku głośno było o dodatku Horn of the Abyss, który miał zrewolucjonizować Heroes III, dodając aż 3 nowe miasta oraz dziesiątki artefaktów, budowli i zaklęć, jednak jego premiera jest od ponad roku odkładana. M. in. z tego względu coraz mniej graczy wierzy, że się kiedykolwiek ukaże, podejrzewając też, że wszystkie dotąd pokazywane screeny to fotomontaż.
Polscy fani, głównie z Kwasowej Groty, pracują również nad dodatkiem Two Islands, jednak i jego ukończenie pozostaje pod wielkim znakiem zapytania.