POCZET PAPIEŻY.doc
-
1 Specyficzne trudności w uczeniu się mat -
ABC -
Alfabet labirynt -
Będę mówić,czytać i pisać poprawnie -
Bogdanowicz Marta -
cw.ort.dla klas1-2 CH -
CWICZENIA W CZYTANIU(1) -
Część 1 klasa 1 -
Część 2 klasa 1 -
Część 4 klasa 1 -
Czytanie - metoda sylabowa J. Cieszyńskiej -
czytanie i pisanie -
Ćwiczenia percepcji wzrokowej -
ĆWICZENIA W POZNAWANIU LITER -
Ćwiczenia w poznawaniu liter(1) -
Dziecko nieśmiałe i lękliwe -
edukacja matematyczna -
ENGLISH GRAMMAR -
English Time 1 -
FAIRY TALES -
Fairyland Starter -
Grammar Englisz wszystkie ksiązki!!! -
I can do it -
j. angielski -karty pracy -
j. polski(1) -
Język angielski SUUP0ER NOWE BOMBA -
KARTY PRACY DO MATEMATYKI(1) -
Kindergarten Activity Books -
klasa 1 -
Klasa VI SP czytanie ze zrozumieniem -
Krzyżówki,zabawy,zagadki,malowanki -
Książki do Angielskiego dla dzieci [pdf] -
matura czytanie ze zrozumieniem -
Metoda Bobath -
Metoda Mc Kenzie -
Metoda Sherborne -
Nauka czytania różnymi metodami -
oligofrenopedagogika i wczesne wspomaganie -
Pi-szę , czy-tam Bastek(1) -
powtóki minutówki język polski klasa II -
PRINTABLES angielski dla dzieci -
przymiotniki -
socjoterapia - super -
testy na inteligencję- NOWE -
Testy dla kl.6 bardzo fajn e i nowe! -
Vocabulary -
Writing -
wrzesień kl 3 -
WSPOMAGANIE ROZWOJU -
zajęcia socjoterapeutyczne
Otóż okazuje się, że między wiedzą a pieniędzmi istnieje ścisła matematyczna zależność. Można ją udowodnić korzystając z kilku prostych wzorów.
Przede wszystkim odnotujmy oczywiste fakty:
1. Wiedza to potęga.
2. Potęga to moc.
3. Czas to pieniądz.
Wszystkie te stwierdzenia są banalne i jako takie nie wymagają dowodu.
Dalej:
Moc = praca/czas
Z faktów 1. i 2. otrzymujemy:
Wiedza = praca/czas
a z faktu 3.:
Wiedza = praca/pieniądz
czyli:
Pieniądz = praca/wiedza
Widać z stąd, że pieniądze są zawsze odwrotnie proporcjonalne do wiedzy, czyli im mniej wiesz, tym masz więcej pieniędzy.
Więc po co się uczyć ??