Android2_tworzenie_aplikacji.pdf
-
09-05-06 -
1Wire -
2011 -
adc_pot -
alternatywy 4 -
Altium Designer -
Android 2 tworzenie aplikacji -
avrub_en -
buzzer -
char_lcd -
default -
ds18x20_demo -
Elektronika Praktyczna -
Galileo.Extra.2010.E01-E42.TVRip.RmvBusterS -
Glina.S01.PL.TVRip.RmvBusterS -
graph_lcd -
IMIKSE -
ir_rc5 -
Kalkulator LCD -
Kulesza -
L - Systemy i sieci telekomunikacyjne -
Labora - Radio Man -
led -
LED_blinks -
led2 -
LEDs -
Łączność bezprzewodowa -
Matlab -
microsyl -
Nowy folder -
Pakiety SCADA -
pasp -
Pliki bin -
PolishSource -
Porty -
Pozostałość z bustersmovies.pl -
prezentacja -
Programowanie ARM w systemach przemysłowych -
rtc_m41t00 -
rtc_m41t00_time -
Semestr 6 -
SIST -
temp_tc77 -
test -
Top Gear -
Top Gear Top 41 -
uart -
wyk -
Wykład -
Zaliczenie wykładu
Tworzenie aplikacji
Autorzy: Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean
Tłumaczenie: Krzysztof Sawka
ISBN: 978-83-246-2754-7
Tytuł oryginału: Pro Android 2
Format: 158×235, stron: 704
Błyskawicznie opanuj środowisko produkcyjne dla Androida!
• Jak rozpocząć przygodę z systemem Android?
• Jak korzystać z usług geolokalizacyjnych?
• Jak tworzyć trójwymiarową graikę, korzystającą z biblioteki OpenGL?
Jakiś czas temu mogło się wydawać, że rynek systemów operacyjnych dla smartfonów jest
podzielony i nie ma na nim miejsca dla żadnych debiutantów. Jednak najwięksi gracze tego
segmentu byli w dużym błędzie. Pojawił się Android. Nowatorski, przyjazny, atrakcyjny oraz
w najwyższym stopniu zintegrowany z usługami Google’a system operacyjny dla telefonów. Fakt,
że był irmowany przez jedną z najbardziej znanych irm – Google – niewątpliwie dał mu
ogromną siłę przebicia. Liczba jego fanów rośnie wręcz w tempie geometrycznym!
Błyskawicznie powstały niezliczone aplikacje dla tego systemu. Codziennie zastępy programistów
tworzą nowe, jeszcze lepsze programy. Dzisiaj ich liczba jest szacowana na grubo ponad 80 tysięcy!
Teraz i Ty będziesz mógł dołączyć do grona ludzi tworzących aplikacje na tę platformę. Niniejsza
książka stanowi kompletny przewodnik po najnowszej wersji systemu Android. Na samym początku
dowiesz się, jak skonigurować środowisko produkcyjne, oraz poznasz strukturę i elementy składowe
aplikacji dla Androida. Kolejne rozdziały to same smakowite kąski dla każdego programisty –
tworzenie interfejsu użytkowników i animacji dwu- oraz trójwymiarowych. Nauczysz się także
efektywnie korzystać z zasobów i usług lokalizacyjnych, tworzyć widgety oraz podłączać się do
zasobów sieci Internet. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego, kto chce rozpocząć przygodę
z tworzeniem aplikacji dla telefonów komórkowych.
• Przygotowanie środowiska pracy
• Podstawowe składniki systemu Android
• Wykorzystanie zasobów, dostawców treści oraz intencji
• Tworzenie interfejsu użytkownika – używanie kontrolek
• Zastosowanie menedżerów układu graicznego
• Praca z menu
• Prezentowanie animacji dwuwymiarowych
• Geokodowanie w Androidzie
• Wykorzystanie usług geolokalizacyjnych
• Zastosowanie modułu HttpClient
• Wykorzystanie biblioteki OpenGL do tworzenia graiki trójwymiarowej
• Zarządzanie preferencjami
• Tworzenie widgetów ekranu początkowego
• Usługi wyszukiwania
• Korzystanie ze sklepu Android Market