-
10 -
456 -
92 -
3
807 plików
335,23 GB
<center>
<hr /></center></div>
<div class="quote" style="font:normal normal normal 10pt/normal Verdana;text-align:justify;padding:15px;border:1px dotted #bebebe;">
<center><hr />Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 512 MB , Windows XP/Vista/7
<hr />
</center><center></center>Kingdoms of Amalur: Reckoning to RPG akcji przeznaczony dla pojedynczego gracza. Debiutancki projekt 38 Studios łączy rozległy, różnorodny świat oraz dynamiczną walkę. Za powstanie gry odpowiadają ludzie znani nie tylko w branży komputerowej: szefem projektu jest Ken Rolston (projektant The Elder Scrolls III: Morrowind i TES IV: Oblivion), oprawę artystyczną wykreował Todd McFarlane (artysta, twórca postaci Spawna), a całość rozgrywa się w świecie stworzonym w wyobraźni pisarza R. A. Salvatore.
Akcja gry toczy się w krainie nazwanej Amalur. Wcielamy się człowieka, który został wskrzeszony w ramach tajemniczego eksperymentu związanego z urządzeniem zwanym Kołem Dusz. W czasie rozgrywki staramy się odkryć jaka intryga stoi za naszym powrotem na padół żywych i dlaczego nie posiadamy Przeznaczenia – wszyscy mieszkańcy Amalur mają bowiem z góry zapisaną przyszłość, której nie mogą zmienić.
Tytuł łączy cechy klasycznego RPG, z wielkim, otwartym światem wypełnionym postaciami, bogatą historią i rozbudowanym drzewkiem rozwoju oraz dynamicznej gry zręcznościowej przypominającej nieco serię God of War (głównie w zakresie walk). Twórcy poszli na pewne ustępstwa, ale nie zrezygnowali z oryginalnych rozwiązań – przykładowo klasy postaci nie wybieramy na początku zabawy, gdyż jest ona naturalną konsekwencją wyborów dokonywanych podczas przygody. Z drugiej strony o zwycięstwie w potyczkach decyduje nie tylko sprawność palców, ale przede wszystkim poziom bohatera. Na rozwój fabuły istotnie wpływa rozbudowany system dialogowy stworzony na wzór modułu znanego z Mass Effect, co pozwala w znacznej mierze decydować o kierunku, w którym podążamy.
Tworzenie postaci odbywa się za pomocą rozbudowanego kreatora, pozwalającego na wybór jednej z czterech ras oraz zmodyfikowanie praktycznie każdej części ciała. Zgodnie z kanonem gier RPG bohater z czasem nabywa wielu przydatnych umiejętności zarówno bojowych (podzielonych na trzy drzewka: walka wręcz, finezja oraz czarnoksięstwo) jak i rzemieślniczych (np. alchemia, kowalstwo czy tworzenie pierścieni). W sumie zdobyte punkty rozwoju możemy rozdysponować między ponad 60 ogólnych umiejętności. Walkę, stworzoną na modłę dynamicznych gier akcji, urozmaicają m.in. bomby, bronie wzbogacone o magiczne umiejętności czy tryb Reckoning spowalniający czas i zwiększający siłę zadawanych przez nas obrażeń.
W grze, oprócz głównego wątku fabularnego, umieszczono setki misji pobocznych i wyzwań, pozwalających zdobyć doświadczenie, zyskać reputację u danej kasty, a także wejść w posiadanie trofeów. Po otwartym świecie Amalur możemy poruszać się właściwie bez ograniczeń, a duża jego część jest generowana losowo. Mapa podzielona jest na pięć rozległych dystryktów, odróżniających się od siebie zróżnicowanymi warunkami oraz charakterystyką terenu. Oprawa produkcji jest niezwykle barwna i plastyczna.
</div>
<div class="quote" style="font:normal normal normal 9pt/normal Verdana;text-align:justify;padding:9px;border:1px dotted #bebebe;">
<center>
<hr /><hr /><hr /><hr /><hr /></center></div>
<div class="quote" style="color:#000000;font:normal normal normal 10pt/normal Verdana;text-align:justify;background-color:#ffffe0;padding:9px;border:1px dotted #bebebe;">
<center>
</center>
Kingdoms of Amalur: Reckoning (2012) THETA PC
WERSJA ANGIELSKA
1. Pobierz 8 partów i wypakuj za pomocą winrar
2. Otrzymany obraz ISO zamontuj w napędzie / wypal na płytę
3. Zainstaluj
4. Skopiuj crack do folderu z zainstalowaną grą ( CRACK LUZEM LUB Z ISO )
5. Graj
Z TEGO CO MI WIADOMO POLSKIEJ WERSJI NIE BĘDZIE.
+3% DANE NAPRAWCZE
</div>
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
8,99 MB