-
640 -
2962 -
134 -
1201
34456 plików
9379,8 GB
Konwersja postaci
Wykorzystując wbudowany panel charakterystyk w 3DXchange, możesz szybko i łatwo konwertować zewnętrzne znaki na iClone za pomocą formatu FBX. Nowo skonwertowane znaki będą wtedy kompatybilne z tysiącami plików ruchu iClone, a także potężnymi narzędziami ruchu, takimi jak Body Puppet, MixMoves i przechwytywanie ruchu. Animuj każdą postać z Daz, Maya, 3DS Max, Mixamo i innych w mgnieniu oka!
Konwersja Prop
3DXchange zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do importowania i eksportowania rekwizytów 3D. Narzędzia Przekształć i wyrównanie umożliwiają szybkie obracanie i zmianę rozmiaru importowanego modelu przy użyciu poprawnych parametrów skali i osi. Narzędzia Pivot pomagają ustawić niestandardowy punkt obrotu, który kontroluje rotacyjne zachowanie obiektu. Narzędzie Grupuj umożliwia rozdzielanie obiektów, edycję hierarchii modeli, budowanie relacji węzłów rodzic-dziecko, zmianę nazw obiektów, wykluczanie niechcianych części i osobne wyprowadzanie wybranych obiektów w celu późniejszego zwiększenia możliwości animacji.
Konwersja ruchu
Przekształcając zewnętrzne dane o ruchu w iClone za pomocą formatu FBX / BVH, można
wprowadzać dane o ruchu z dowolnej zewnętrznej biblioteki ruchu, popularnych narzędzi do edycji ruchu lub nawet realistycznego przechwytywania ruchu do użytku ze standardowymi znakami iClone. Te dane ruchu mogą być dalej edytowane lub udoskonalane za pomocą potężnych narzędzi do edycji ruchu Human IK firmy iClone.
Konfiguracja twarzy
Zaimportowane postacie mogą również skorzystać z potężnych narzędzi do animacji twarzy
iClone! 3DXchange obsługuje wszystkie typy rozmawiających postaci, dzięki czemu możesz
wzbogacić swoją scenę o bardziej profesjonalne zasoby postaci, które są bardziej wyraziste
dzięki bogatej animacji twarzy, niezależnie od tego, czy postać została zaprojektowana przy użyciu urządzenia do budowy kości twarzy lub kształtów twarzy.
Bezpośrednie wejście / wyjście w iCloneAby jeszcze bardziej uprościć proces pipeline, 3DXchange umożliwia dostęp do kilku krytycznych funkcji importu i eksportu wewnątrz iClone 7. Obejmują one oczekiwaną funkcję eksportu partii FBX, która umożliwia eksportowanie znaków, rekwizytów i kamer jednocześnie.
iClone 7 może teraz wprowadzać wiele zmian z OBJ do organicznych animacji morfingu.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
9 plików
1,93 GB