Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Powerdrome.PC.rar

Download: Powerdrome.PC.rar

507,81 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
CPU 2GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 128MB

Powerdrome to wyjątkowo dynamiczne wyścigi futurystycznych pojazdów, za produkcję których odpowiada studio Argonaut Games. Co ciekawe, dla producenta opisywanej „ścigałki” jest to swego rodzaju debiut na rynku poważniejszych tytułów. W przeszłości firma ta kojarzona była z produkcjami tworzonymi w głównej mierze z myślą o młodszych graczach (Bionicle: The Game, seria Croc, Harry Potter and the Sorcerer's Stone...). Powerdrome pierwotnie ukazał się na konsole PlayStation 2 oraz Xbox, wersja PC jest więc bezpośrednio konwersją z tych platform.Skonstruowane przez producentów gry futurystyczne pojazdy z wyglądu przypominają połączenie tradycyjnego motocykla z myśliwcem odrzutowym. Osiągane przez te wehikuły prędkości są oczywiście odpowiednio duże (nawet kilka tysięcy kilometrów na godzinę) przy czym gra nie jest aż tak dynamiczna jak chociażby konsolowy F-Zero. Główna zasługa leży w tym przypadku po stronie samych tras, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby nie utrudniać zbytnio jazdy. Kolizje z innymi pojazdami czy też otaczającymi tor bandami nie są tak częste jak w konkurencyjnych produkcjach. Powerdrome pozbawiony jest jakichkolwiek broni, które pojawiały się w niektórych futurystycznych wyścigach. Jedynym sposobem pozbycia się danego przeciwnika jest zepchnięcie go na jedną z otaczających trasę band.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować



obrazek



obrazek



Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 256MB RAM, 64MB akcelerator 3D Trzynasta część niezwykle popularnej w Ameryce serii przygodówek, opowiadającej o śledztwach tytułowej pani detektyw - Nancy Drew. Tym razem nasza bohaterka musi rozwiązać tajemnicę „nawiedzonego pociągu”. Zyskał on taki przydomek, ze względu na niewyjaśnione wydarzenia związane z jego pierwszym właścicielem, Jakem Hurley’em. W czasach legendarnej gorączki złota wyruszył on tym pociągiem wraz z żoną na poszukiwanie szczęścia i fortuny. Niestety, niedługo po rozpoczęciu podróży jego wybranka odeszła z tego świata, a to złamało mu serce i jeszcze bardziej umocniło dążenie do zdobycia bogactwa. W przeciągu kilku kolejnych lat słuch o Hurley’u zaginął, aż w końcu odnaleziono jego pociąg w kanionie Błękitnego Księżyca. Inżynier który się nim zajmował został zabity, a sam Jake zniknął. Po 100 latach Lori Girard, bogata i wpływowa dama zaprasza najsłynniejszych detektywów na przejażdżkę „nawiedzonym pociągiem”, by w końcu odkryli kulisy niewyjaśnionych zajść z przeszłości. Oprócz Nancy pojawiają się tu więc bracia Hardy, obeznani w sprawach kryminalnych, John Grey, badający wszelkie pola elektromagnetyczne związane z obecnością duchów, Tino Balducci, detektyw rozsławiony za sprawą jednej sprawy z Chicago, i w końcu autorka licznych powieści historycznych - Charleena Purcell.
obrazek wymagania sprzętowe: Penium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki The Ball to gra akcji z silnym wątkiem logicznym. Projekt rozpoczął żywot jako modyfikacja do Unreal Tournament III, jednak dzięki wypuszczeniu przez Epic Games Unreal Development Kit, twórcy mogli przeobrazić swój projekt w komercyjną i profesjonalną produkcję. Wcielamy się w archeologa, który podczas badania wygasłego wulkanu zostaje uwięziony w podziemnym tunelu. Szukając wyjścia natrafia na prastare ruiny dawno wymarłej cywilizacji. Interakcja ze światem gry odbywa się za pomocą tajemniczej metalowej kuli, która posłuży nam jako narzędzie do rozwiązywania zagadek oraz jako broń. To drugie zastosowanie okaże się wyjątkowo pomocne. Budowniczy tego miejsca wymarli wiele stuleci temu, ale ich miejsce zajęły przeróżnej maści potwory, które teraz są jedynymi strażnikami ruin.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 233 MHz, 64 MB RAM, akcelerator 3D Jako płatny zabójca, człowiek cienia, wojownik vooodoo Michael LeRoi zniszcz pięciu antychrystów. Osadzona w bardzo mrocznych klimatach gra TPP wykorzystująca engine Tomb Raidera. Shadow Man to gratka dla miłośników gatunku TPP. Jeżeli chcesz odpocząć od widoku "mającej czym oddychać" pani archeolog, wciel się w postać Michaela LeRoi – zmarłego człowieka cienia, płatnego zabójcy. Jego celem jest odnalezienie i unicestwienie pięciu antychrystów. Przed nim kilometry krainy Deadside pełne przeciwników i wiele zagadek logicznych do rozwiązania. Doświadczeni gracze na pewno zauważą podobieństwo do wspomnianego Tomb Raidera. Rzeczywiście programiści z Acclaim Ent. wykorzystali ten sam engine do stworzenia własnego mrocznego świata. Nasz zabójca dysponuje bardzo pokaźnym arsenałem do unicestwiania wrogów. Od standardowych broni po takie, jak ognista lanca Baton, czy laska voodoo Asson. Dysponuje też on straszliwą tajną bronią – pluszowym misiem, który służy mu do przenoszenia się pomiędzy światami. Autorzy gry bardzo umiejętnie połączyli tempo rozgrywki z mrocznym klimatem obrzędów vooodoo. Należy jednak dodać, że gra jest dość trudna, a z uwagi na stopień brutalności nie jest przeznaczona dla najmłodszych.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 233 Mhz, 32 MB RAM, akcelerator 3D Kontynuacja przygód najpopularniejszej pary zabawkowych przyjaciół oparta na filmie Toy Story 2 z wytwórni Walt Disney. Pierwsza część filmu była pierwszą produkcją wykonaną całkowicie za pomocą komputerów, zamiast tradycyjną metodą rysowania poszczególnych klatek. W grze kowboj Chudy zostaje porwany przez złe zabawki, roboty którym przewodzi Imperator Zurg. Gracz wciela się w przyjaciela Chudego, kosmonautę Buzza Lightyeara, który za pomocą swojej laserowej broni, zręczności i skafandrowi kosmicznemu wyposażonemu w silniczki rakietowe, zmierza mu z pomocą. Przed Buzzem stoi trudne zadanie przejścia piętnastu trójwymiarowych map wykonując po drodze różnorodne zadania i pokonanie całej armii przeciwników. * wysokiej jakości grafika 3D oraz dźwięk. * 15 ciekawych światów do przejścia, wśród nich pięć trudnych map z bosami. * pełny arsenał broni i akcesoriów: rakietowe buty, lina z kotwiczką, kosmiczna tarcza i inne. * oryginalne głosy z filmu.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB RAM akcelerator 3D Lock On: Modern Air Combat to następca słynnego symulatora rosyjskich myśliwców – Flanker 2.0. Tym razem autorzy zdecydowali się umożliwić graczom wypróbowanie również i kilku dzieł amerykańskiej myśli konstrukcyjnej. Do dyspozycji gracza oddano aż osiem maszyn: A-10A Warthog (NATO), F-15C Eagle (NATO), MiG-29 Fulcrum A (wersja NATO), Su-27 Flanker B (Rosja), MiG-29 Fulcrum C (Rosja), Su-25 Frogfoot (Rosja), Su-33 Flanker D (Rosja), MiG-29 Fulcrum A (wersja Rosyjka). Każda posiada specyficzny dla siebie model lotu oraz doskonale odwzorowane plusy i minusy swoich prawdziwych odpowiedników. Poza nimi na terenie zmagań można spotkać cała gamę różnych maszyn obu stron (tj. NATO i Rosji). Są w śród nich myśliwce, zarówno te przeznaczone do przechwytywania celów powietrznych (MiG-31 Foxhound, MiG-25P Foxbat) lub niszczenia instalacji naziemnych (F-117 Black Jet, Tu-22M3 Backfire), jak i wielozadaniowe (F-16C Fighting Falcon, F-4E Phantom, F/A-18C Hornet). Nie brakuje też standardowych dla działań militarnych, samolotów-tankowców czy wielkich AWACS-ów, przeczesujących przestrzeń w obrębie kilkuset kilometrów i naprowadzających sojusznicze myśliwce na odlegle cele. Pojawiają się też helikoptery, zarówno bojowe AH-64D Longbow Apache i Mi-24D Hind, jak również transportowe UH-60 Blackhawk oraz Mi-26 Halo. Poza wyżej wymienionymi autorzy wykorzystali w Lock On jeszcze wiele innych samolotów, pełniących role swoich prawdziwych odpowiedników.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Gra przenosi nas w odległą przyszłość, gdzie najpopularniejszym sportem są walki potężnych dziesięciometrowych robotów. Gracz otrzymuje możliwość kierowania jedną z tych monstrualnych maszyn w walce o dominację nad obcą planetą. Mamy pełną swoboda ruchów w pełni trójwymiarowym środowisku (akcja ukazana jest z perspektywy trzeciej osoby). Pojedynki toczą się na ośmiu różnych arenach: City, Blade Pit, Desert, Power Plant, Iceberg, Volcano, Space Station i Canyon. Do wyboru mamy osiem podstawowych typów robotów (Jaguar, Force, Pyros, Mantis, Chronos, Gargoyle, Katana i Warlord), które następnie możemy modyfikować zarówno pod względem wyglądu jak i wyposażenia. Tryb rozgrywki wieloosobowej pozwala na rywalizację w sieli lokalnej i Internecie.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM Klasyczny hack-and-slash, w którym wcielamy się w rolę młodych adeptów sztuki magicznej. Bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi. Magicka to jedna z najlepszych szwedzkich produkcji 2008 roku. Jest konwencjonalnym hack-and-slashem autorstwa Arrowhead Game Studios, opartym na mitologii nordyckiej. Produkcja została wydana za pośrednictwem serwisów dystrybucji cyfrowej (Steam, Xbox Live Arcade). Wcielamy się w młodego maga i bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi, który przy pomocy wykreowanych monstrów stara się opanować spokojne i poukładane dotąd uniwersum Magicki. Główny wątek podzielony został na jedenaście rozbudowanych misji.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB Sublustrum, na zachodzie znana także jako Outcry, jest klasyczną przygodówką typu point&click autorstwa rosyjskiego studia Phantomery Interactive. W trakcie prac nad grą twórcy wzorowali się na dobrze znanej fanom gatunku serii Myst oraz Scratches. Naszym głównym bohaterem jest tu mężczyzna w średnim wieku - pisarz, który niedawno wrócił z długiej podróży po Morzu Północnym. Powodem jego przybycia był list od brata, naukowca i profesora uniwersyteckiego, którego nie widział się już od wielu lat. Niestety po dotarciu na miejsca czekała na niego jedynie informacja, że krewny gdzieś zaginął. Jak się później okazuje naukowiec poświęcił się pracom nad tajemniczą maszyną, potrafiącą podobno oddzielić czyjąś świadomość od ciała. Klimat jaki panuje w grze jest bardzo sugestywny, w powietrzu czuć gęstą atmosferę surrealizmu z początku XX wieku. Sublustrum porusza tematykę mentalności jednostki, wewnętrznych konfliktów i podświadomości.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Najnowsza część sztandarowej gry firmy NovaLogic, która to od momentu ukazania się pierwszej części w roku 1992 dla wielu graczy nosi miano legendarnego tytułu. Jak to miało miejsce w poprzednich częściach, tak i tu mamy do czynienia z bardzo dobrej jakości trójwymiarową grafiką wykorzystującą większość współczesnych akceleratorów graficznych. Dokładnie odtworzono maszynę, awionikę, teren, instalacje naziemne oraz całą występująca broń. Sama gra nie odbiega od koncepcji gry z 1992 roku (części pierwszej), tzn. nie jest to super realistyczny symulator, do którego opanowania trzeba przeczytać 150 stronicową instrukcję, lecz wciągająca gra o charakterze „first-person shooter”, oczywiście z regulowanym poziomem trudności. Nie znaczy to jednak, że Comanche 4 jest zręcznościówką całkowicie pozbawioną realizmu. Autorzy dokładnie odtworzyli wszystkich naszych przeciwników, między innymi: śmigłowce Ka-50, Ka-52 oraz Mi-24, a także całą gamę wykorzystywanego uzbrojenia, jak: rakiety AIM-9s, AGM-114s, Hydra-70s i działka 20 mm XM301.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB Mój wymarzony chłopak to pierwsza część popularnej serii My Boyfriend autorstwa niemieckiego studia dtp young entertainment. Produkt ten opracowano naturalnie z myślą o nastoletnich dziewczynach. Zabawę rozpoczynamy od wyboru jednego z trzech przystojniaków, różniących się między sobą nie tylko wyglądem (wzrost, fryzura, budowa ciała), ale również cechami charakteru czy zainteresowaniami (sportowiec, intelektualista itp.). Proces poznawania wybranego przez siebie chłopaka jest kilkustopniowy, lecz za każdym razem naszym dążeniem jest zdobycie jego serca i tym samym zawarcie trwałego związku. Dla każdej z wymienionych wyżej trzech postaci przygotowano około dwudziestu mniej lub bardziej rozbudowanych form spędzania wolnych chwil. Możemy mianowicie zajmować się poznawaniem znajomych swojego nowego partnera, wybierać się na dyskoteki, decydować się na romantyczne przechadzki w parku czy pogrywać w piłkę nożną. Wiele z tych czynności zobrazowanych zostało w postaci prostych zręcznościowych mini-gier, jak chociażby uderzania w odpowiednie struny podczas gry na gitarze.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności