Cities XL 2012 MULTi9 PL.part4.rar
-
◈ Strażak Sam -
155 kawałków różnych -
2005 -
2009 -
2010 -
2012 -
Aneta Zając -
Bai Ling -
Cyndi Lauper - The Very Best of -
CZERWONE GITARY -
emma watson -
Fake -
Gry dla dzieci -
gry dla dzieci PS1 -
Joanna and Marta Krupa -
Joanna Krupa -
Joanna Krupa (5-2010) Ukraine -
Kim Kardashian -
Kim Kardashian (10-2010) Italy -
Komponując siebie -
Lindsay Lohan -
Listonosz Pat [61] -
Madonna 1977 -
Marilyn Monroe -
Marilyn Monroe (1-2013) Venezuela -
Marilyn Monroe (12-2012) Mexico -
Masza i Niedźwiedź PL TV ABC -
Nicky Hilton -
Nicky Hilton - Maxim August 2005 -
Niezniszczalni -
nowy -
nowy folder -
Orange is the New Black - sezon4 -
Orange is the New Black - sezon6 -
Orange is the New Black - sezon7 -
PINGWINY Z MADAGASKARU NOWE -
platformowe -
Playboy Amerykański -
Pop Lista RMF FM - pierwsze miejsca -
Psi patrol -
Psi patrol(1) -
Psi Patrol(3) -
Rok 2001 -
Rok 2002 -
Rok 2003 -
Równonoc. Słowiańska Dusza -
Smocze wzgórze I II -
Tara Reid -
z postaciami z bajek -
🈯 Spisek prochowy [2017]
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.