GOTHIC 3 PL + ZMIERZCH BOGóW + UPDATE PL.part8.rar
-
01 Kobieta -
04 Newsea -
06 Shymoo -
10 Fashionista -
12 Cazy -
12 Cazy(1) -
Ben 10 - Ultimate Alien Cosmic Destruction -
Bladestorm -
Blood Drive -
Brave A Warriors Tale -
Brave A Warriors Tale(1) -
BulletStorm -
Burnout.Paradise.The.Ultimate.Box.XBOX360 -
Call Of Duty - Black Ops (PL) -
Cobra 11 Crash Time 2 -
crack do fifa 15 -
Dance Evolution -
Dead Island -
DiRT Showdown -
DJ Hero 2 -
Dla chłopca -
Dla dziewczynek -
F1 2010 (PL) -
F1 2011 (2011) XBOX360 -
Fable 2 (PL) -
Fable 3 -
FIFA 12 -XBOX360 (POLSKA WERSJA JEZYKOWA) -
FIFA Street 2012 -
GRA O TRON 2012 XBOX 360 -
GRY NA PSP -
Hour Of Victory -
Just Dance 3 -
Konwersja z The Sims Średniowiecze -
Konwersje -
Let's Dance -
Łóżka -
Mafia 2 -
Mass Effect -
MAX PAYNE 3 XBOX 360 -
MMA -
motoryna40 -
NBA 2K11 -
NBA 2K12 XBOX360 -
newseasims -
Peggy -
PES 13 iso Pc -
ufc2010 -
WIEDZMIN 2 ZABOJCY KROLOW PL(DUUBING) -
Winter Sports 2011 -
WWE All Stars 2011
Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta graficzna 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4.6 GB HDD, Windows 2000/XP/7
Po walce o przetrwanie w kolonii górniczej (Gothic I), po walce z orkami na terenie całej wyspy Khorinis (Gothic II), po odkryciu, że Khorinis kryje znacznie więcej, znacznie starszych od orków niebezpieczeństw (Gothic II: Noc Kruka), przyszła kolej na trzecią część Gothika, która oddaje nam do dyspozycji kawał stałego lądu. Świat przedstawiony w Gothiku III składa się z trzech wielkich krain: pustynnego Varrantu, skutego lodem Nordmaru oraz utrzymanej w europejskim, średniowiecznym klimacie Myrthany. Jest to obszar mniej więcej czterokrotnie większy od oferowanego nawet przez Noc Kruka.
Walka z orkami, która rozpoczęła się na dobre w drugiej części gry, dobiegła końca – ludzie przegrali ją z kretesem. Wszystkie miasta Myrthany znalazły się pod kontrolą orkowych oddziałów, ludzie zostali zniewoleni albo przystali na haniebną pracę dla okupanta, natomiast król Rhobar z wierną mu garstką paladynów schronił się w stolicy – Vengardzie – pod osłoną bariery magicznej. Takiej samej, jaka stanowiła więzienie gracza w pierwszej części. Gracz – wraz z towarzyszącymi mu od zawsze w przygodach towarzyszami: Lee, Lesterem, Gornem, Miltenem i Diego – przybija do brzegu Myrthany, by z miejsca wdać się w walkę z orkami. Jego dalsze poczynania jednak nie są już w żaden sposób ograniczone. Może walczyć o wyzwolenie Myrthany u boku kryjących się po lasach rojalistów, może przystać do orków i pracując dla nich umacniać ich zwycięstwo, może również sprzymierzyć się z żyjącymi na pustyni assassynami.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach gry, gracz nie może samodzielnie wykreować postaci, lecz jej rozwój został znacząco rozbudowany. Znacznie ułatwiona została, względem poprzedniczki, walka mieczem, tracąc jednocześnie gros oferowanych wcześniej możliwości. Z drugiej strony gracz może się obecnie nauczyć walki dwoma mieczami. Poza ćwiczeniem się w walce wręcz gracz może rozwijać swoją postać w kierunku łucznictwa lub magii.