Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Severance - Blade Of Darkness PC.iso

monnika87 / Gry / GRY RÓŻNE NA PC / Severance - Blade Of Darkness PC.iso
Download: Severance - Blade Of Darkness PC.iso

546,39 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Bóg z Chaosu stworzył Ducha Światła i Księcia Ciemności. Drugi z nich zbuntowawszy się posiadł tajemny język stworzenia i sam próbował tworzyć żywe istoty. Jednak nie chciały one słuchać swego nowego pana biorąc część swojej esencji i powołując do życia przeraźliwe potwory i demony. Bóg i Duch Światła próbowali je powstrzymać rozpętując wielką bitwę. Gdy ostatnia ciemna istota została pokonana ich ojciec - Książę Ciemności, został wygnany w czeluście Wszechświata.

Po wiekach od stworzenia Słońca, Księżyca i Ziemi zło budzi się na naszej planecie siejąc terror i spustoszenie. Potrzebny jest wybraniec, który poniesie święty miecz do zwycięstwa i ostatecznie pokona wroga.

Gracz może przyjąć rolę jedną z czterech postaci, z których każda posiada inne cechy i umiejętności. Fabuła gry prowadzi przez 16 różnych środowisk: mroźne pustkowia, pustynie, arabskie pałace, hinduskie świątynie, wulkany, zaginione wyspy, kopalnie. Do dyspozycji jest ponad 100 różnorakiej broni i ponad 100 typów przedmiotów, które można: podnieść, złamać, rzucić oraz używać jako broni. Na drodze spotkać możemy ok. 25 ras wrogów i ponad 100, zagadek, pułapek i śmiercionośnych mechanizmów.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB, 1 GB HDD Kolejna, po Worms 3D, część bardzo popularnej na całym świecie serii traktującej o zmaganiach wirtualnych robaków. Oprócz specyficznego klimatu i poczucia humoru znanego z poprzednich odsłon, Worms Forts Under Siege oferuje graczom zupełne novum w rozgrywce - tytułowe fortyfikacje. Na poszczególnych poziomach pojawią się teraz twierdze, za murami których możemy ukryć Worsmy przed atakami i samemu prowadzić efektywny ostrzał pozycji wroga. Twórcy z zespołu developerskiego Team 17 oddali do dyspozycji graczy rozmaite katapulty, balisty, tarany, etc., co podnosi przyjemność płynącą z grania, a także pozwala na stosowanie rozmaitych strategii na polu walki.Na szczególną uwagę zasługuje także unikatowa stylizacja środowiska - antyczny Egipt, okolice Troi, średniowieczna Japonia (spotkamy Samurajów!) czy Anglia (rycerze króla Artura). W pełnej wersji zaimplementowano około 30 zróżnicowanych rodzajów broni (także stacjonarnych) oraz ukryte bonusy w postaci map, odzywek robaków czy innych mini-gier. Za efekty wizualne odpowiada usprawniony silnik graficzny z Worms 3D, pozwalający dowolnie deformować otoczenie, w którym toczone są pojedynki oraz odpowiadający za generowanie zmiennych warunków pogodowych: śnieg, wiatr, deszcz, etc. (duży wpływ na celowanie). Poszczególnym potyczkom wciąż towarzyszy charakterystyczny, kreskówkowy styl i przyjemna muzyka. Obrazu całości dopełnia, rozbudowany w porównaniu do ostatniej części cyklu, tryb multiplayer pozwalający na rywalizowanie z innymi osobami w sieci lokalnej lub poprzez Internet.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian. Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
obrazek Odkryj tajemnicę mieszkańców planety Na Pali, na której rozbił się Twój statek, próbując uwolnić ich z niewolniczego jarzma najeźdźców z Imperium Skaari. Doskonała gra akcji FPP osadzona w dalekiej przyszłości, gdy ludzka rasa opanowała dalekie obszary kosmosu. Fabuła, żywcem wyjęta z gatunku science-fiction, rozpoczyna się gdy więzienny statek kosmiczny z powodu awarii rozbija się na nieznanej planecie. Jako jeden z nielicznie ocalałych rozpoczynamy wędrówkę po powierzchni niesamowitej planety, napotykając obce rasy i wiele niesamowitych potworów.
obrazek Sequel jednej z brutalniejszych i najkrwawszych gier jakie kiedykolwiek powstały na PC, stworzony przez ten sam, wzbudzający wiele kontrowersji zespół - Running With Scissors.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 600 MB HDD, Windows Me/2000/XP SunAge to debiutancki projekt austrackiego studia developerskiego Vertex4. Mamy tu do czynienia z typową strategią czasu rzeczywistego, pod wieloma względami przypominającą takie klasyki gatunku jak Starcraft czy Emperor: Battle for Dune.Akcja SunAge osadzona została w odległej przyszłości. Umierająca Ziemia jest świadkiem licznych i zakrojonych na szeroką skalę konfliktów, głównie pomiędzy próbującymi zaprowadzić porządek siłami Federacji, a siejącym zniszczenie tajemniczym Kultem. Do działań wojennych w pewnym momencie dołączają też kontrolowane przez sztuczną inteligencję i pochodzące z innej planety drony. Maszyny planują zniszczyć wszystko, co tylko stanie na ich drodze.Podobnie jak w wielu innych klasycznych strategiach czasu rzeczywistego, gracz może przejąć kontrolę nad każdą z wymienionych wyżej frakcji. Wybór ten ma oczywiście kluczowy wpływ na przebieg kolejnych misji. Każda ze stron konfliktu posiada odrębne jednostki, budynki oraz upgrade’y, którym poszczególne obiekty mogą być poddawane. Warto również zaznaczyć, iż każda ze skonstruowanych jednostek może działać w dwóch różnych trybach. Wybór jednego z nich uzależniony jest od aktualnej sytuacji na mapie. Istotną rolę odgrywa również układanie jednostek w odpowiednie formacje taktyczne, tak aby w efektowny sposób wykorzystać ich najmocniejsze strony. Na uwagę zasługuje także rozbudowany moduł odpowiedzialny za sterowanie poszczególnymi jednostkami.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 600 MB HDD, Windows Me/2000/XP SunAge to debiutancki projekt austrackiego studia developerskiego Vertex4. Mamy tu do czynienia z typową strategią czasu rzeczywistego, pod wieloma względami przypominającą takie klasyki gatunku jak Starcraft czy Emperor: Battle for Dune.Akcja SunAge osadzona została w odległej przyszłości. Umierająca Ziemia jest świadkiem licznych i zakrojonych na szeroką skalę konfliktów, głównie pomiędzy próbującymi zaprowadzić porządek siłami Federacji, a siejącym zniszczenie tajemniczym Kultem. Do działań wojennych w pewnym momencie dołączają też kontrolowane przez sztuczną inteligencję i pochodzące z innej planety drony. Maszyny planują zniszczyć wszystko, co tylko stanie na ich drodze.Podobnie jak w wielu innych klasycznych strategiach czasu rzeczywistego, gracz może przejąć kontrolę nad każdą z wymienionych wyżej frakcji. Wybór ten ma oczywiście kluczowy wpływ na przebieg kolejnych misji. Każda ze stron konfliktu posiada odrębne jednostki, budynki oraz upgrade’y, którym poszczególne obiekty mogą być poddawane. Warto również zaznaczyć, iż każda ze skonstruowanych jednostek może działać w dwóch różnych trybach. Wybór jednego z nich uzależniony jest od aktualnej sytuacji na mapie. Istotną rolę odgrywa również układanie jednostek w odpowiednie formacje taktyczne, tak aby w efektowny sposób wykorzystać ich najmocniejsze strony. Na uwagę zasługuje także rozbudowany moduł odpowiedzialny za sterowanie poszczególnymi jednostkami.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU 700MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, Windows 95/98/ME/NT/2K/XP Debiutancki projekt niewielkiego argentyńskiego studia developerskiego, „Scratches” to przygodówka w starym stylu. Fabuła gry w założeniach ma stanowić połączenie klasycznego kryminału z czymś znacznie mocniejszym, w stylu „Horroru w Amityville”. Gracz wciela się w postać mężczyzny, który dopiero co wprowadził się do swojego nowego, wykonanego w wiktoriańskim stylu domu, zlokalizowanego w Rothbury w Anglii. Początkowo nie zwracał on uwagi na dziwne wydarzenia zachodzące w jego najbliższym otoczeniu, w decydującym momencie na ucieczkę było już jednak za późno. Główny bohater został uwięziony w swoim własnym domu, musi poznać jego tajemnicę, a przy okazji spróbować z niego uciec. Warto przy tym dodać, iż autorzy pozostali w zgodzie z klasyką gatunku i nie wprowadzili do zabawy żadnych elementów zręcznościowych. Na rozwiązanie zagadki bohater ma trzy doby, przy czym gra w żaden sposób go nie pośpiesza pozwalając mu na dokładne zbadanie całej okolicy. Co ciekawe, w dalszej części gry bohater może odwiedzić okoliczne miejsca – wielki ogród, mauzoleum czy też kaplicę. Podobnie jak ma to miejsce w typowych przygodówkach, sporą część czasu spędza się na badaniu okolicy, zbieraniu ważnych przedmiotów czy wreszcie rozwiązywaniu skomplikowanych zagadek.„Scratches” działa na autorskim enginie producenta gry, firmy Nucleosys. Scream (Simple Creation Engine for Adventure Makers – prosty silnik graficzny dla twórców przygodówek), bo taką nazwę nosi ten silnik, w założeniach ma być nieskomplikowany i podatny na liczne modyfikacje już po oficjalnej premierze. Podobnie jak chociażby w serii „Dracula” firmy Wanadoo, gracz może dowolnie rozglądać się po okolicy aczkolwiek kolejne ruchy są wykonywane w sposób skokowy. Interfejs jest bardzo uproszczony, gra obsługiwana jest przy użyciu myszy.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7800 GT, 500 MB HDD, Windows XP/Vista/7 The Misadventures of P.B. Winterbottom to szalona platformówka przypominająca w założeniach słynną grę Braid, w której główny bohater również potrafił manipulować czasem. Produkcję przygotowało studio The Odd Gentlemen założone pod koniec 2008 roku przez dwóch deweloperów - Matta Korbę i Paula Bellezza.Gra opowiada o przygodach tytułowego P.B. Winterbottoma, który jest notorycznym złodziejem ciast i innych smakołyków. W pogoni za dziwnie wyglądającym przysmakiem bohater wpada do tajemniczego portalu i wskutek tego wydarzenia zyskuje niezwykłe umiejętności. Od tej chwili gracz może wykorzystywać przeszłe i przyszłe wcielenia Winterbottoma, ułatwiające w znacznym stopniu rozwiązywanie licznych zagadek ukrytych na poszczególnych poziomach.Produkcja jest dość nietypową platformówką wzbogaconą o kilka całkiem oryginalnych pomysłów. Na pierwszym planie jest wspomniane manipulowanie czasem, znane z wielu innych tytułów (Braid, Ratchet & Clank Future: A Crack in Time). Gracz może tworzyć i nagrywać kopie bohatera gry z przeszłości oraz przyszłości, aby współpracować z nimi w pokonywaniu kolejnych przeszkód stojących na drodze prowadzącej do przepysznych ciast. Grając w pojedynkę gracz otrzymuje nieskończoną ilość towarzyszy, którzy pomogą z każdą zagadką. Dzięki opracowanej mechanice sobowtóry głównego bohatera mogą posłużyć za most nad przepaścią, drabinę pozwalającą wspiąć się na platformę, katapultę czy nawet broń. Produkcja stawia w dużym stopniu na pomysłowość i zdolności uczestników zabawy. Wiele sytuacji, zwanych paradoksami czasowymi, wymaga naszej obecności w sześciu miejscach równocześnie.
obrazek wymagania sprzętowe: Windows XP / Vista/7,Pentium 4 2 GHz,RAM: 1 GB,Video Card: ATI Radeon X850 or NVIDIA GeForce 6800 W Tagebau Simulator 2011 można kontrolować pojazdy górnictwa. Korzystaj z urządzeń do węgla brunatnego, torfu, żwiru, piasku i skał. Ponadto będziesz miał do dyspozycji ładowarki kołowe, spycharki, kruszarki, nad którymi będziesz miał całkowitą kontrolę. Musisz dbać także o dobrą organizację pracy - pokrywasz poniesione koszty i inwestujesz zyski w zakup lepszych maszyn.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności