Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Quad Simulator 2010 - Portable.rar

mokatowiec / Gry portable / Quad Simulator 2010 - Portable.rar
Download: Quad Simulator 2010 - Portable.rar

621,42 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
Quad Simulator 2010 oferuje dzikiej i ekscytujące wyścigi 3D na złamanie karku. Istnieje wiele różnych krzyże i różne tryby gry, wymagające szczególnej uwagi i maksymalne stężenie w każdym okręgu. Cel ten można osiągnąć tylko z wielką zręcznością.


Cechy gry:
- 18 różnych krzyżówek
- Duży wybór quadów w różnych konfiguracjach
- Wybór od 3 do 7 przeciwników
- Różne warunki pogodowe

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Bus Driver jest wirtualnym symulatorem, pozwalającym użytkownikom komputerów osobistych klasy PC na wcielenie się w kierowcę autobusu. Prowadząc więc sporych rozmiarów pojazd musimy mieć na uwadze nie tylko zachowanie bezpieczeństwa na drodze, ale i zapewnienie komfortu podróżowania pasażerom. Mamy okazję zasiąść za kierownicami szeregu odmiennych maszyn, przystosowanych do przewozu osób. Prowadzimy więc rozmaite autobusy dalekobieżne (głównie trzyosiowe), miejskie (w tym piętrowe), a nawet szkolne i więzienne. Każdy z nich charakteryzuje się oczywiście innymi parametrami, mającymi ogromny wpływ na sposób kierowania. W zależności od upodobań możemy obserwować przebieg akcji z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby. Podczas zabawy musimy doskonale radzić sobie zarówno w warunkach dziennych, jak i nocnych. Ponadto developerzy wprowadzili zmienną aurę, więc nierzadko przychodzi nam jeździć pośród śniegu i lodu, w deszczu, przy silnym bocznym wietrze etc. Warto zauważyć, iż często przemieszczamy się po gęsto zaludnionych terenach miejskich, gdzie spore wyzwanie stanowi odnalezienie się w mocno natężonym ruchu ulicznym.
obrazek Need for Speed: Hot Pursuit to kolejna odsłona doskonale znanej serii gier wyścigowych rozpoczętej w 1994 roku przez firmę Electronic Arts. Tym razem za jedną z najbardziej dochodowych marek w historii rozrywki elektronicznej wzięło się studio Criterion Games, które znamy z konsolowych, szalonych wyścigów Burnout. Jak zwykle w grze pojawiają się najszybsze i najdroższe licencjonowane modele samochodów. Hot Pursuit odwołuje się do dwóch części serii o tej samej nazwie i stanowi nowe podejście do tematu pościgów z policją. W grze otrzymujemy rozbudowaną kampanię, w której wcielamy się zarówno w policjanta jak i uciekającego kierowcę. Autorzy nie zaprezentowali rozbudowanej fabuły, bo ich zdaniem bardziej liczą się same wyścigi. Kariery obu stron „konfliktu” na szosie składają się z kilkudziesięciu wyzwań i scenariuszy. Sama rozgrywka to zręcznościowy model jazdy, widowiskowe sceny i ujęcia (kiedy spychamy lub eliminujemy inne pojazdy) oraz specjalne umiejętności. Policjanci mogą przykładowo rozstawiać kolczatki i blokady a uciekinierzy zakłócać pracę radaru. Ważnym elementem Hot Pursuit w wydaniu Critetion Games jest tryb rozgrywki wieloosobowej i integracja gry z siecią. Za wszystko odpowiada rozbudowany system Autolog, który zbiera informacje na temat naszych wyników i zestawia je z dokonaniami znajomych. To pozwala w szybki sposób znaleźć nowe formy zabawy – możemy przykładowo spróbować pobić rekord nabity kilka minut temu przez innego gracza. Autolog pozwala również dzielić się obrazkami i filmami z wyścigów, publikować komentarze czy umawiać się na wspólną grę. Od strony wizualnej gra prezentuje się naprawdę dobrze i może pozytywnie zaskoczyć świetnymi efektami pogodowymi, dużym otwartym światem (Seacrest Country), płynnymi zmianami pory dnia i nocy oraz widowiskowym oświetleniem. W Hot Pursuit nie mogło oczywiście zabraknąć licencjonowanych samochodów. Każdy z nich został wykonany z dużą dbałością o szczegóły.
obrazek Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych. Gracze mają do wyboru szereg trybów rozgrywki (m.in. mistrzostwa, pojedynczy rajd czy jazda po konkretnych odcinkach tras rajdowych) i to zarówno jednoosobowych jak i wieloosobowych, czego bardzo brakowało w części trzeciej. Do gry przeniesionych zostało ponad 20 autentycznych, licencjonowanych samochodów rajdowych z napędem na cztery (m.in. Citroen Xsara, Mitsubishi Evo 7 oraz Subaru Impreza) i dwa koła (Ford Puma czy Fiat Punto). Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”. Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon. System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy). Same rajdy umiejscowione zostały w ośmiu krajach, w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanach Zjednoczonych, Finlandii, Austrii, Hiszpanii, Grecji i Japonii. Każda trasa podzielona została na sześć odcinków, a ponadto w grze spotykamy się z czterema odcinakami specjalnymi.
obrazek Dead to Rights to rozbudowana gra akcji/TPP, w jakiej wcielamy się w postać Jacka Slate’a - funkcjonariusza policji miasta Grant City, oskarżonego o morderstwo, którego nie popełnił. Niczym komiksowy Punisher, staje się on twardym mścicielem i razem ze swoim partnerem - psem o imieniu Shadow (Cień) - szuka zemsty na zabójcach swojego ojca i tych, którzy wrobili go w haniebną zbrodnię. Scenariusz omawianego programu prowadzi naszego bohatera do odkrycia jednej z największych afer Grand City, przez co bardzo szybko zostaje wyznaczona nagroda za jego głowę - staje się poszukiwany nie tylko przez swoich byłych kolegów, ale także przez wszelakiej maści kryminalistów... Jack Slate to gliniarz z krwi i kości. Potrafi na przykład świetnie walczyć wręcz, dzięki czemu bardzo szybko i „cicho” obezwładniamy żołnierzy przeciwnika, bez wzbudzania większego zainteresowania wśród jego towarzyszy. W dowolnym momencie możemy także przejąć kontrolę nad naszym psim kompanem w celu wykrycia pułapek rozmieszczonych na danym terenie czy obezwładnienia wroga. Co więcej, nic nie stoi na przeszkodzie ku temu, by wykorzystać oponentów jako tzw. „ludzką tarczę”, chroniącą Jacka przed serią obrażeń. Nie sposób nie zauważyć zapożyczeń rodem z Max Payne – podczas gry wykorzystujemy odmianę „Bullet Time”, czyli zwolnienia czasu, aby uniknąć kul wroga czy ułatwić sobie celowanie. Autorzy Dead to Rights zadbali o przygotowanie szeregu różnorodnych animacji, dopracowanych efektów audio-wizualnych (pełny trójwymiar; dowolne rotacje kamery), oraz dosyć sporego wachlarzu uzbrojenia: począwszy od pistoletów, poprzez karabiny maszynowe, a na wyrzutni rakiet skończywszy (każdy rodzaj broni posiada inny zasięg, a także zadaje inne obrażenia; liczy się również miejsce trafienia przeciwnika). W Dead to Rights zaimplementowano także szereg rozmaitych mini-gierek oraz zadań pobocznych, które stanowią ciekawe urozmaicenie głównej linii fabularnej (np. siłujemy się na rękę z bohaterami niezależnymi, aby – w przypadku zwycięstwa - uzyskać od nich stosowne informacje). Kolejne etapy kończy zaś walka z silniejszych bossem.
obrazek Ford Racing 3 to trzecia odsłona serii symulatorów samochodów na licencji koncernu Ford. W grze mamy możliwość zabawy w 16 odmiennych trybach rozgrywki, są to m.in.: standardowe wyścigi, rywalizacja na czas, zaliczanie bramek, jazda pod górę (hill climbs), zbieranie baloników, wyścigi draft i rywalizacja w której w serii kilku wyścigów ostatni na mecie odpada. Wirtualne współzawodnictwo samochodami firmy Ford odbywa się na 26 zróżnicowanych trasach. Wśród odcinków można wyróżnić m.in. trasy na terenach zurbanizowanych, bezdroża, a także profesjonalne tory. Różnorodność ta jest bardzo potrzebna ze względu na duże zróżnicowanie dostępnych w grze samochodów, które można podzielić na auta: koncepcyjne, sportowe, starocie (jeżdżące antyki) i terenowe z napędem na cztery koła. W grze mamy możliwość zasiąść za wirtualnym kokpitem 46 szczegółowo odwzorowanych aut wśród których znajdziemy takie modele jak: 1923 Model T Sedan, 1931 Model A Roadster, 1946 Convertible; 1948 F1 Pickup, 1949 Coupe, 1955 Thunderbird, 1956 F-100, 1964 Galaxie 500, 1965 F-100, 1966 Fairlane GT, 1966 Thunderbird, 1968 Mustang, 1968 Mustang GT, 1968 Mustang Mach 1, 1972 Ranchero GT, 1973 Mustang Mach 1, 1973 XBO Falcon GT, 1967 Gran Torino, 1992 Mustang Mach III Concept, 1994 Powerstroke Concept, 1995 GT90 Concept, 1996 Indigo Concept, 1998 F-150 4x4, 1999 Focus Rally Car, 1999 Mustang FR200, 2001 Fortynine Concept, 2002 Crown Victoria, 2002 Explorer Sport Trac XLT, 2002 Flareside F-350 XLT Sport, 2002 SVT Sport, 2002 SVT Lightning, 2002 Taurus Stock Car, 2002 Thunderbird Convertible, 2003 Falcon XR8, 2003 FR100 Concept, 2003 Limited Edition Thunderbird, 2004 F-150 FX4, 2004 Ford GT, 2004 SVT Lightning, 2004 Mustang GT-R, 2005 Air Force Reserve Ford Focus, 2005 Mustang GT. Ford Racing 3 w stosunku do poprzedniej części serii nie wnosi rewolucyjnych zmian, zarówno w grafice jak i ogólnych założeniach gry. Prowadzone samochody nadal nie posiadają modelu zniszczeń, istnieje natomiast możliwość wyboru pomiędzy automatyczną i manualną skrzynią biegów. Model jazdy stanowi swego rodzaju kompromis pomiędzy realizmem, a prostotą rozgrywki, co oznacza, iż nie ukończymy wyścigu bez krasy ciągle wciskając klawisz przyspieszenia, ale też nie uświadczmy tu takich niuansów jak zaburzenia toru jazdy wywołane podmuchami wiatru, itp. Program przeznaczony jest na platformy: PC, Xbox i PS2.
obrazek Grand Theft Auto III to trzecia odsłona kontrowersyjnej gry akcji, w której wcielamy się w pozbawionego wyrzutów sumienia amerykańskiego przestępcę. Rewolucyjna pod względem technologii produkcja została stworzona przez szkockie studio Rockstar North, a wydano ją kolejno na PS2, PC i pierwszej konsoli Xbox. Rzeczą odróżniającą GTA III od poprzednich odsłon serii jest w pełni trójwymiarowa, wyznaczająca w 2001 r. nowe standardy, oprawa graficzna, wykonana przy użyciu silnika RenderWare. Dzięki niej możliwe było wygenerowanie bogatego w obiekty i sterowanych przez AI ludzi, którzy tworzą razem wielkie, tętniące życiem miasto. Owa metropolia to Liberty City, wirtualna adaptacja Nowego Jorku, zaś osobnikiem, jakim możemy w grze sterować, jest wiecznie milczący Claude Speed. Młodzian ten jak każdy bohater w serii GTA, pragnie stać się bossem przestępczego półświatka. Chłopak ma do zrealizowania kilka istotnych celów, jak chociażby zemstę na swojej byłej dziewczynie, Catalinie, która o mało co nie wpędziła go do więzienia. Swoje zadania Claude otrzymuje od kilkunastu charyzmatycznych szefów, których poznajemy w wykreowanych z pomysłem cutscenkach. Wśród zleceń trafiają się niekiedy zadania zaprojektowane z przymrużeniem oka (np. zbieranie porozrzucanych na ulicy „świerszczyków”), a także liczne aluzje do innych gier akcji, np. misja „Two-faced Tanner”, w której autorzy nabijają się z dwuwymiarowego policjanta, bohatera Drivera 2. Fabuła GTA III jest nieliniowa, co oznacza, że większość misji (szczególnie pobocznych) można wykonywać w dowolnej kolejności, a nawet zrezygnować na jakiś czas ze zleceń i oddać się swobodnej eksploracji Liberty City. Do swojej dyspozycji bohater ma całą przestrzeń trzech połączonych ze sobą wysp (Portland, Staunton Island i Shoreside Vale). Odległości między nimi może pokonywać za pośrednictwem mostów i tuneli bądź też dzięki kilku rodzajom motorówek (Claude nie posiada umiejętności pływania). Fundamentalną rolę w GTA III spełniają dziesiątki nielicencjonowanych pojazdów, które podzielić można m.in. na auta dostawcze, rodzinne czy sportowe. Część z nich ma specjalne właściwości (np. unikalny, kuloodporny odpowiednik Humvee - Patriot), inne są bardzo rzadko spotykane (np. samochód-lodziarnia). Pojazdy mogą poszczycić się kilkunastoma strefami uszkodzeń oraz nadzwyczaj intuicyjnym modelem sterowania. Oferują także możliwość prowadzenia ostrzału w trakcie jazdy (drive-by) oraz opcję słuchania ośmiu stacji radiowych (większość puszczanych w nich utworów nagrano specjalnie na potrzeby Grand Theft Auto III). Każdy z wozów dane jest nam przechowywać w garażach, umiejscowionych przy kryjówkach Claude’a w poszczególnych dzielnicach.
obrazek Po ukazaniu się gier promujących wybrane samochody BMW i Lexusa, Mercedes postanowił wydać również produkt promujący Mercedesa CLC. W grze wcielamy się w kierowcę Mercedesa CLC 350 Sport i bierzemy udział w wyścigu na ulicach Londynu. Po obejrzeniu intra, ukazuje nam się proste menu przedstawiające model auta. Menu nie daje zbyt dużo opcji do wyboru. Możemy wybrać sobie kolor samochodu, rodzaj felgi, tryb gry, trase oraz poziom trudności. Dwa tryby gry, to klasyczny wyścig z komputerowymi przeciwnikami i wyścig na czas, gdzie samotnie musimy jak najszybciej dojechać do mety, a nawet zapisać się na listę najlepszych wyników online dostępną na stronie producenta. Cztery trasy mają różny stopień trudności, a dodatkowo różnią się tym, że dwie trasy przejeżdżamy w dzień, a pozostałe dwie w nocy. Muszę przyznać, że jest to ciekawe urozmaicenie. Mercedes CLC Dream Test Drive nie jest symulatorem i nie doszukamy się żadnych opcji ustawiających parametry samochodu jak to było w grze Lexusa. Brak wpływu na zachowanie samochodu powoduje, że gra staję się nieskomplikowaną wyścigówką. Dużym minusem, jaki zauważyłem w grze jest brak opcji konfigurowania grafiki, która wygląda dość ładnie, ale przez brak ustawień użytkownicy ze słabszymi komputerami będą musieli sobie grę podarować. Dla tych, co szukają nieskomplikowanej wyścigówki o przyjemnym i prostym sterowaniu Mercedes CLC Dream Test Drive jest dobrą propozycją.
obrazek Kolejna odsłona jednej z żelaznych sportowych serii korporacji Electronic Arts. Jak już sugeruje sam tytuł tematem tego cyklu są popularne wyścigi samochodowe NASCAR, które rozgrywają się zamkniętych torach. Autorzy zawarli w tej produkcji ponad 175 autentycznych samochodów (a właściwie skórek), jakie brały udział w sezonie 03/04 wyścigów NASCAR. Łącznie gracz może sprawdzić swoje umiejętności i ścigać się na 23 autentycznych oraz 11 wymyślonych trasach wraz z ponad 70 autentycznymi kierowcami wyścigów NASCAR (43 kierowców może brać udział w jednym wyścigu). Każdy zawodnik charakteryzowany jest przez szereg parametrów indywidualnych, posiada też własny styl jazdy, charakter i pamięć, dzięki czemu gracz może być pewien tego, że jeżeli zadarł z jakimś kierowcą to ten nie zawaha się odgryźć i będzie utrudniał mu poszczególne wyścigi. W NASCAR Thunder 2004 zaimplementowano nowy tryb kariery, dzięki któremu po raz pierwszy w tej serii gracze mogą zarządzać własnymi zespołami, organizować pracę ekip, zabiegać o sponsorów, inwestować w nowe technologie związane z konstrukcją samochodów, itp. W ręce gracza oddano też tak odpowiedzialną funkcję jak odpowiednie dostrojenie samochodu przed wyścigiem, w tym zestopniowanie skrzyni biegów, ustawienie sztywności zawieszenia, ciśnienia powietrza w oponach, siły hamowania przednich i tylnich hamulców, położenia spoilerów oraz innych parametrów wpływających na osiągi maszyny. W stosunku do zeszłorocznej edycji dokonano szeregu poprawek trójwymiarowego silnika graficznego (w tym dynamiczne warunki pogodowe) oraz silnika fizycznego, a także modelu zniszczeń, dzięki czemu tytuł ten jeszcze realniej oddaje to, co autentycznie dzieje się na torze podczas wyścigów NASCAR. * Tryb rozgrywki wieloosobowej pozwalający na grę 16 osób symultanicznie w sieci lokalnej lub Internecie. * Ponad 12 stopni trudności pozwalających dopasować rozgrywkę do swoich własnych upodobań. Ponadto opcja asystenta, która pomoże niedoświadczonym graczom nauczyć się podstawowych zasad jazdy. * Szczegółowo odtworzona praca mechaników w pit-stopie (technologia motion capture).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności