Heroes of Might and Magic IV.exe
-
⛔ 🔐 HASŁO 🔐 123 🔐 ⛔ -
①① Strefa HTML -
①② Kabarety -
18 Wheels of Steel -
18 Wheels of Steel Pedal to the Metal -
④ Paczki -
⑤ Alfabet -
Auta -
Auta Odcinek Specjalny Bujdy Na Resorach -
Bigfoot Polish Classics -
Chicken Invaders -
Chicken Invaders 5 Cluck of the Dark Side -
Cities Skylines -
Dawn of Magic -
Dimension Helper -
Dzwonnik z Notre Dame -
Emergency -
Extreme Motorbikers -
Free Orion -
German Classics GP -
Gish -
HACK (crack) -
Hard Truck Apocalypse -
Heroes of Newerth -
Hotel Mogul -
Imperium Romanum Gold Edition -
Kabaret Moralnego Niepokoju -
Karate Panda -
Koziołek Matołek Wynalazca -
Lexus IS-F Track Time -
Machinarium -
Maluch Racer 3 -
Max Payne -
Monster Truck Trials -
Need for Russia 3 -
Nikki and The Robots -
Open Sea Fishing -
Pijars -
Pizza Commander -
Police Destruction Street -
Restaurant Empire -
Sacred -
Spider-Man Web of Shadows -
Sudoku -
The Kings of the Dark Age -
The Settlers -
Twierdza Krzyżowiec -
Twierdza Krzyżowiec w 1 pliku -
Wartool -
💚natka177💚
Heroes Of Might And Magic IV - Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów.
Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów.
Bohaterowie charakteryzowani są dziewięcioma podstawowymi współczynnikami, powiązanymi z pięciostopniowymi umiejętnościami, które możemy podnosić. Nowością jest zarządzanie wojskami. Teraz mogą walczyć bez bohatera lub z więcej niż jednym bohaterem w armii. Bohaterowie mogą też atakować i czynnie uczestniczyć w walkach, toczących się na większych mapach taktycznych.