-
1963 -
14 -
1 -
16
2194 plików
181,93 GB


Wymagania sprzętowe:
- Pentium 4 3 GHz,
- 2 GB RAM,
- karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza),
- 5.5 GB HDD,
- Windows XP SP3/Vista SP1
Need for Speed: Undercover to dwunasta odsłona serii gier wyścigowych od Electronic Arts. Produkcja przygotowana przez kanadyjski oddział firmy zrywa z ideą legalnych, torowych wyścigów, którymi uraczono klientów w ProStreet i przenosi fanów szybkiej jazdy z powrotem do podziemia. Opisywany produkt jest pierwszą z odsłon cyklu, która ukazała się nie tylko na komputerach osobistych i konsolach, ale również na telefonach komórkowych iPhone.
Zamiast wrzucać graczy od razu w wir zmagań o tytuł króla ulicznych wyścigów, deweloperzy położyli szczególny nacisk na fabułę, mającą za zadanie wprowadzić odbiorców w świat kierowców, którzy zmagając się w zawodach typu Bitwa na autostradzie lub Wyprzedzanie, codziennie balansują na granicy prawa. Historię w Undercover opowiedziano przy użyciu przerywników filmowych z udziałem prawdziwych aktorów. Wśród osób przewijających się na ekranie wystąpiła m.in. piosenkarka Christina Milian, która wcieliła się w postać pięknej Carmen.
Programiści z Vancouver zadbali też o dostarczenie graczom odpowiedniej liczby aut znanych marek, przeznaczonych do jazdy z zabójczą prędkością i podatnych na tuning – zarówno optyczny, jak i mechaniczny. Need for Speed: Undercover tradycyjnie oferuje również ulepszoną oprawę graficzną oraz bogatą ścieżkę dźwiękową, stworzoną przy udziale artystów z całego świata.
Od lat na chłodne jesienno-zimowe wieczory otrzymujemy kolejne części Need For Speed. Od pewnego czasu widać, że ktoś ma problem, w którą stronę pójść z rozgrywką. Po otwartych miastach w kilku częściach twórcy w Pro Street zabrali nas na zamknięte trasy, by teraz ponownie wypuścić na ulice wielkiej metropolii.
Gra rozpoczyna się naprawdę ładnym intro. Nadlatujące nad autostradę śmigłowce, pół tuzina radiowozów i w końcu pirat drogowy, troszkę ładnych ujęć i… musimy zwiać stróżom prawa. Po krótkiej jeździe intro toczy się dalej i pokazuje naszą spektakularną ucieczkę. Bardzo miłe i jakże inne niż to, co do tej pory widzieliśmy w serii NFS.
Trafiamy do wielkiego miasta Tri-City Bay, tym razem nie jako chłopiec na dorobku, ale jako dojrzały policjant działający pod przykryciem. Nie musimy się męczyć jak we wcześniejszych NFS-ach, by uzyskać dostęp do jego wszystkich dzielnic – możemy pojechać w każdy zakątek w momencie rozpoczęcia gry. Jako tytułowy tajniak musimy się wykazać, aby być zauważonym przez interesujące nas środowisko. Oznacza to również, że wiele razy musimy zmagać się z nieświadomymi sytuacji kolegami po fachu.
Wykonywanie kolejnych misji pcha fabułę do przodu, a my otrzymujemy doświadczenie, które przekłada się na kolejne poziomy (taki cRPG-owy motyw). Wyższy poziom kierowcy to wyższa reputacja, która daje możliwość brania udziału w kolejnych, coraz trudniejszych wyścigach. W grze bowiem cały czas mamy na mapie dostępne różne wyścigi, a tylko kilka z nich to te kluczowe, związane z fabułą.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB

