Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

92.Bogusław Wolniewicz 92 DZIEWIĘC RIPOST.mp4

megur / GŁOS RACJONALNY / 92.Bogusław Wolniewicz 92 DZIEWIĘC RIPOST.mp4
Download: 92.Bogusław Wolniewicz 92 DZIEWIĘC RIPOST.mp4

98,13 MB

Czas trwania: 17 min 2 s

0.0 / 5 (0 głosów)
Opublikowany 19 gru 2016
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz w dyskusji po wykładzie "Chrześcijaństwo a filozofia współczesna" z pasją odpowiada na pytania o miejsce człowieka w naukowym obrazie świata. Melioryzm a pejoryzm.
Polaq3 miesiące temu
Ta seria jest genialna. Pan Profesor ma ponad 90 lat a nadal wnosi ogromną wartość intelektualną dla młodych pokoleń. Co za bystrość umysłu, jakie wspaniałe obserwacje. Ukłony do samej ziemi, mój mistrz.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
1.Bogusław Wolniewicz 1 RACJONALIZM I DEMOKRACJA - Rationalism and Democracy - English subtitles.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 8 sie 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniewi ...
Opublikowany 8 sie 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniewicz porusza zagadnienia wolności, rozumu i demokracji. Freedom, Reason, Democracy. Spis zagadnień: 0'00'' koncepcje rzeczywistości Realizacja Jarosław Faliński Dorota Dywańska 4'08'' rozum 5'08'' język, myśl i rzeczywistość 13'25'' racjonalizm i demokracja 18'15'' podział władzy i rola mediów 23;47'' teoria spiskowa i polit-poprawność 32'32'' prawda gdunt himler2 lata temu Bardzo mądry człowiek, szkoda że takich jest co raz mniej. Przedwojenna prawdziwa POLSKA szkoła a nie PO-lska. Życzę Panu 150 lat życia, jest Pan potrzebny Polsce i Polakom. Przemysław X.3 lata temu Panie profesorze, Pan mówi o rzeczach oczywistych, naturalnych. Tyle, że Panu zostało kilkanaście lat życia, a mnie prawdopodobnie kilkadziesiąt, bo mam 35. Ale zawsze będę walczył o prawdę i o to o czym Pan mówi. Zawsze będę zwalczał polit-poprawność.
2.Bogusław Wolniewicz 2 UNIWERSYTET BARBARZYŃCY METAFIZYKA - English subtitles.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 23 lip 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniew ...
Opublikowany 23 lip 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniewicz analizuje choroby Uniwersytetu, państwa totalnego, cywilizacji i postępu. A także o barbarzyństwie i reanimacji metafizyki. ENGLISH SUBTITLES Spis treści: 1. rozpad uniwersytetu (0'10'') 2. państwo totalne (5'50'') 3. profesura i lęk (8'00'') 4. szczucie studentów (10'38'') 5. myśl (15'01'') 6. postęp (15'53'') 7.Barbaria i barbarzyństwo (20'00'') 8. naród i historia (29'00'') 9. filozofia, metafizyka, perspektywy (30'47'') 10.dwie drogi: Parmenides i Heraklit (35'14'') P.S. Pierwsze spotkanie z prof. Wolniewiczem do obejrzenia pt."Racjonalizm i demokracja" Realizacja: Jarosław Faliński, Dorota Dywańska aguniaaaaak3 lata temu No ja podziwiam profesora ...Jednak to nieistotne. Widzę,że pan prof. nie tylko jest świetnym filozofem,ale zna się na naukach historycznych i potrafi wyciągać obiektywne wnioski z historii, krótko mówiąc posiada niesamowitą zdolność uspójniania informacji w pewnym modelu logicznym. Widać również ,że nie jest dogmatyczny... Niestety dzisiaj coraz mniej takich ludzi... a zabobon nihilizmu i wiara w scjentystyczny postęp się szerzy jarek Moczarek1 rok temu Jeden z niewielu tak mądrych ludzi w Polsce .Otwiera oczy na wiele ważnych kwestii. Moralność, patriotyzm,nauka i historia .Podziwiam iwielce szanuję wiedzę i erudycję p.profesora .Polecam wykłady każdemu Polakowi. vilemo751 rok temu Głos racjonalny - oby więcej podobnych kanałów jak YT. Nie zapominajmy myśleć wśród tych wciskanych nam ogłupiających programów i treści czysto rozrywkowych, abyśmy tylko odwrócili uwagę od rzeczy istotnych.
4.Bogusław Wolniewicz 4 ARCHITEKTURA CYWILIZACJI - Architectonics of Civilisation.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 11 wrz 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniew ...
Opublikowany 11 wrz 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniewicz odpowiada na nieznane mu wcześniej pytania. Mówi o zmierzchu autorytetu cywilizacji zachodniej, o jej rozpadającej się konstrukcji. Metaforą dwóch ław fundamentowych i dwóch wież przedstawia jej zasady oraz punkty zwrotne w jej historii. Spis treści: 1. Koniec początku? 0'0'' 2. Początek procesów nihilistycznych, Rewolucja Francuska 0'27'' dwie wojny światowe 3'33'' 3.ławy fundamentowe cywilizacji zachodu: chrześcijaństwo,nauka 10'52'' 4.2 Wieże cywilizacji chrześcijańskiej demokracja, technologia 13'33'' 5.Korodowanie chrześcijaństwa: 19'50'' 6. Upadek demokracji i nauki ' 25'00'' Realizacja: Jarosław Faliński, Dorota Dywańska hdhostPL3 lata temu Już abstrachując od wiedzy ale ile trzeba mieć w sobie geniuszu żeby w tak zajmujący sposob ulozyc pogadanke... mam nadzieje ze kiedys kiedys bede tak potrafil... MrJakub711 rok temu +Theatrum Illuminatum Skoro nasza cywilizacja ma się dobrze to dlaczego według prognoz za 50 lat większość państw Europy Zachodniej będzie muzułmańska?
5.Bogusław Wolniewicz 5 UNIVERSITAS - English subtlites.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 30 wrz 2013 Spotkanie 5. Prof. dr hab. Bo ...
Opublikowany 30 wrz 2013 Spotkanie 5. Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz odpowiada: czy filozofia jest piękna? Jaka jest idea Uniwersytetu i czemu się degraduje? Rozważa, czy prawda ma charakter historyczny? Tłumaczy swoje idee filozoficzne. Wspomina też o swojej przynależności do partii. Spis treści: Uniwersytet - źródła 0'20'' Gronostaje i łańcuchy 2'42'' Szacunek (społeczny) 6'31'' Czy prawda jest historyczna? 9'44'' Filozofia i prawda 15'50'' Ontologia sytuacji 21'31'' Piękno i filozofia (Wittgenstein) 28'40'' Realizacja: Jarosław Faliński i Dorota Dywańska markowa331 rok temu W domu groch z kapusta, a ja profesora trzeci dzień słucham :-) McIntosh Classe2 lata temu Pan Bogusław Wielka Postac i Fenomenalny Umysł ! danutka12132 miesiące temu Z całym szacunkiem panie Profesorze!!! Dużo Pan zatrzymuje się nad tą sprawą sukien z gronostajami, że to takie fee, a z tej czerwonej książeczki PZPR nie dało się jakoś wykręcić????? Nie pytam złośliwie , Nie zarzucam!!! . Naprawdę grzecznie pytam. Kristofer Laczynski1 rok temu (edytowany) Mozna sluchac bez konca. Dziekuje Panie Prof. za mile spedzony czas podczas sluchania Pana monologow. Wielkie dzieki !!! José Ciupalski8 miesięcy temu Profesor Wolniewicz posiada dar niezwykłej jasności i eleganckiej prostoty wykładania jakiegokolwiek tematu. Chwała mu za to. Ale szkoda, że nie ma internetu. Bo tam łatwo można dogrzebać się do rożnych informacji, które są dla Wittgensteina zgoła nieciekawe, a dla logiki zupełnie katastroficzne. Sprawcą tej “zapaści logicznego myślenia” jest Kurt Gödel (jeszcze lepszy filozof niż Wittgenstein), który udowodnił, w sposób formalny, że w jakimkolwiek spójnym systemie aksjomatycznym istnieją pytania na które nie można odpowiedzieć. Ot co darkland203 lata temu Absolutnie genialne. Plus za 'muzykę' - oto co znaczy minimum formy, maksimum treści. Proszę więcej! Szymon Ignaczak3 lata temu Na fb znajduje się również fanpage GŁOS RACJONALNY :) Polecam
16.Bogusław Wolniewicz 16 KU DOBRU I ZŁU.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 5 mar 2014 1. Wspólnota a wolność 0'20'' ...
Opublikowany 5 mar 2014 1. Wspólnota a wolność 0'20'' 2. Sprzeczność a demokracja 1'53'' 3. Miłość 4'36'' 4. Moralność a charakter 6'58'' 5. Kanibalizm 11'02'' 6. Przyszłość 18'37 Totilla2008 Tylko prawda jest ciekawa2 lata temu Demokracja - tak, ale nie dla hołoty. Demokracja wymaga wysokiego morale od ludzi w niej uczestniczących, więc nie jest dla każdego. Trzeba zakreślić ramy kto może w demokracji rządzić innymi, bo jeżeli każdy, to demokracja staje się powszechną tyranią.
18.Bogusław Wolniewicz 18 KRZYWA ŻYCIA cz. 2.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 21 mar 2014 https://www.facebook.com/group ...
Opublikowany 21 mar 2014 https://www.facebook.com/groups/83731... Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz przedstawia etapy ludzkiego życia i próbę jego zobrazowania matematycznego. Mika El3 lata temu (edytowany) 13:51 - Wykład obowiązkowy dla wszystkich feministek. Waldemar Dubois3 lata temu Kapitalny facet, dzięki za wykład, realizację i upload Endriu172 lata temu Świetny wykład. Zgadzam się z 2 z 3 ustaleń ustawy z 1993r. Otóż człowiek poczęty z gwałtu też powinien mieć prawo do narodzi, z tego względu, iż nie jego była wina, że został stworzony. Odpowiedzialność za jego utrzymanie powinien ponieś oprawca.
24.Bogusław Wolniewicz 24 SKAŻONA ZIEMIA Spotkanie cz.1.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 28 kwi 2014 Pierwsza część spotkania zorga ...
Opublikowany 28 kwi 2014 Pierwsza część spotkania zorganizowanego przez Centrum Edukacyjne Powiśle dnia 23.04.2014, którego drugą część przedstawimy wkrótce; będzie dotyczyła agresji islamu na cywilizację zachodnią, zaś trzecia część to odpowiedzi prof. Wolniewicza na pytania słuchaczy. Mariusz K.2 lata temu (edytowany) Wolniewicz syjonistyczny pupilek zakochany w Izraelu ! Brooklyn ? Przecież to Izrael jest siedzibą syjonizmu sprowadzającego Polaków do roli bydła !!! Na Brooklynie to syjoniści mają ostatnich wrogów, głośno mówiących o dzieciach diabła, tego agent Wolniewicz wam nie powie ! http://abelikain.blogspot.com/2013/07/gigantyczny-protest-antysemitow-przeciw.html?view=magazine W Nowym Jorku dziewiątego czerwca odbyła się gigantyczna demonstracja przeciwko syjonistycznemu tworowi znanemu jako Izrael. Oczy Was nie mylą, w jednym miejscu protestowało ponad 10 tysięcy Żydów i było to na początku czerwca.Teraz mamy już połowę lipca jednak do tej pory ani jeden bloger (jestem pierwszy w Polsce) a co dopiero dziennikarz (zaraz by z roboty wyleciał) o tym nie napisał. Co ciekawe, filmy pokazujące to wydarzenie zostały w przeważającej mierze na portalach filmowych zablokowane. Nastąpiła totalna blokada medialna. Wojciech Trojanowski2 lata temu Jak zawsze profesor potrafi zaznaczyć wszystkie istotne kwestie zagadnienia - najbardziej odrażające jest to, że dwóch naszych prezydentów przepraszało za niepopełnione przez nas zbrodnie, a Komorowski wręcz oskarżył naród polski o ich popełnienie. Niedopuszczalna rzecz. Dziwię się, że jeszcze obydwaj nie zostali skazani na długie lata więzienia. Co do tego Jana Błońskiego - był to jeden z tych literatów, co to podpisał rezolucję w sprawie procesu krakowskiego. Przyjemniaczek.
26.Bogusław Wolniewicz 26 WYBRANE ODPOWIEDZI Spotkanie cz.3.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 9 maj 2014 Trzecia część spotkania w Domu ...
Opublikowany 9 maj 2014 Trzecia część spotkania w Domu Kombatanta dn. 23.04.2014. Pytania i odpowiedzi na koniec wykładu. Zbigniew Musiał: Pozorna niekonsekwencja - W wypowiedzi Pana Profesora, dotyczącej postulatu ułożenia poprawnych stosunków z Rosją, z jednej strony, a z drugiej, w Jego deklaracji poparcia PiSu w nadchodzących wyborach, niektórzy komentatorzy dopatrują się niekonsekwencji. Prawdą jest bowiem, że gesty porozumienia ze strony Prezydenta Putina PiS odrzucił, a pobyt jego lidera na Majdanie był demonstracją nieprzyjaznego stosunku wobec Rosji. Jednakże, w sytuacji, gdy realne szanse na zwycięstwo mają tylko dwie partie, wybiera się z tego, co jest. A z tego, co jest , zdaniem prof. Wolniewicza PiS okazuje się jeszcze najlepszy, zwłaszcza że PO zajmuje wobec Rosji podobnie niechętne stanowisko. Głosowanie zaś na ugrupowania, które nie zdobyły sobie takiego poparcia społecznego, które predestynowałoby je do przejęcia władzy, jest niecelowe. Zbigniew Musiał 22annabella22 222 lata temu a mnie przekonały argumenty Pana Profesora kiedy wyjaśnił dlaczego ma zamiar głosowac na PiS - tego w PO-wskich mediach nie powiedzą, a do dzis pamietam ten wrzask kiedy PiS wziął sie za łapówkarzy i calkowicie podzielam pogląd Pana Profesora że właśnie dlatego że zagroziło to (finansowo) dużej grupie wpływowych osób tamten rzad tak szybko upadł...Daj Boże by PiS znowu doszedł do władzy i kontunuował naprawe Polski. Człowiek Ułomny2 lata temu Słuchając Pana Wolniewicza wpadłem na pewien pomysł a propos szczucia Polski przeciw Rosji - według mnie jest to na ręke zachodowi (unia, USA), który jako bankrut szuka kogoś na kogo spadłoby pierwsze uderzenie w teoretycznej wojnie wywołanej właśnie przez obawe przed jakimś krachem finansowym, który mógłby pociągnąć zmiany systemowe i zmiany u koryta (a jak wiadomo na wojnie nikt długów nie płaci). Taka mała hipoteza 22annabella22 222 lata temu Demokracja to nie jest dobry system, ale jak na razie nikt nie wymyślił lepszego warunkiem by demokracja dzaiłała w miare poprawnie jest zapewnienie prawidłowych wyborów pierwszy przykład żeby być kandydatem np na posła trzebaby spełnic szereg warunków które powinny byc okreslone w ordynacjji wyborczej (jak tez spsób na ich weeryfikację) Głosowac powinno sie na osoby a nie na listy partyjne - próg wyborczy? a cuż to takiego i jakim prawem jest wprowadzone? zgodnie z konstytucja RP wybory maja być powszechne bezposrednie i tajne - obecna orynacja jest sprzeczna z dwoma pierwszymi zasadami - trzeba ja napisac na nowa poszerzając cenzus dla posłow (np wykluczjąc alkoholików i narkomanów)
28.Bogusław Wolniewicz 28 PAJDOKRACJA CZYLI WŁADZA MŁOKOSÓW.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 28 cze 2014 Czy wolność młodzieży jest aut ...
Opublikowany 28 cze 2014 Czy wolność młodzieży jest autentyczna? Czy sterowana? Jakie są prognozy? Spis treści: 1. Parlament młodzieży 0:12 2. Spod kontroli? Wynalazek Mao Tse Tunga 2:54 3. Wyzysk dzieci 8:38 4. Dżinn z butelki 11:08 5. Procesy gnilne 15:32 mmkkad2 lata temu (edytowany) Młodzieży, czy nie młodzieży, nie ma dużego znaczenia - w dzisiejszych czasach dojrzałosć dorosłych ludzi jest coraz mniejsza, zanika też cos, co kiedys nazywało się "powagą". Pan Profesor jest krytykiem pajdokracji, a zwolennikiem ochlokracji zwanej także demokracją. A przecież różnica między tymi systemami obecnie jest praktycznie żadna, nie przebiega ona bowiem wzdłuż granicy wieku, ale cechą różnicującą jest stopień dojrzałosci ogółu obywateli. Gdy społeczeństwo się infantylizuje różnica się zaciera. Wystarczy spojrzeć np. na kampanie prezydenckie w USA - baloniki, chorągiewki, maskotki i spontaniczne, emocjonalne uniesienia tłumów - i to wszystko dla ludzi dorosłych dumbforester2 lata temu Fascynująca umysłowość. Można by wydać "Alfabet Wolniewicza" czy coś w tym rodzaju, bo jest tyle kwestii, o których zdania profesora nie słyszałem. Przemysław X.2 lata temu Pana profesora powinni dokładnie posłuchać wszyscy zafascynowani Palikociarnią i Korwinem-Mikke. Oczywiście to jest margines ale lemingo-platfusy nie są już marginesem ale o wiele groźniejszą dla naszego narodu ruchawką. Adam Lipiński2 lata temu A propos Afryki, w Kenii, 7 lipca mają być duże rozruchy opozycji, czyki Luo vs Kikuyu, starzy u sterów, młodzi na ulice. Adam Lipiński2 lata temu Kiedy Gorbaczow objął stanowisko I Sekretarza KPZW, miał 54 lata, co nie było coprawda szokiem, bo Gorbaczow był już znany, ale traktowany był przez wyjadaczy partyjnych jako młody, "maładiec", ale przecież bez poparcia Gromyki, nie doszedłby na szczyt. Profesor ma rację twierdząć, że to polityczne wygi pchają "młodzież" do władzy, a sami z tylnego fotela żrą konfitury. Wlodzimierz Sznitko2 lata temu Nie wiem kiedy to było? Ja nie pamiętam tych czasów, a to że najlepiej pierze się młody umysł, jeszcze niczym nie nasiąknięty to wiadomo. W byłej ZSRR a myślę że w obecnej Rosji również produkuje się kadry w domach dziecka. Oczywiście wybiera się osoby z odpowiednimi skłonnościami. Dlatego uważam że jest to nie moralne a na pewno nie demokratyczne. Każde ugrupowanie stara się tworzyć odpowiedni światopogląd u dzieci i młodzieży, efektem jest działanie bez własnych przekonań lub z przekonaniami sztucznymi. Przecież żeby je mieć trzeba mieć własne doświadczenia, które zdobywa się z czasem, więc trzeba ich dzieciom i młodzieży dostarczyć a nieodpowiednie odsunąć. Tak jak jestem przeciwny chrzczeniu niemowlaków i dalszemu układaniu ich spojrzenia na świat, tak samo jestem przeciwny angażowaniu młodzieży tej do 18 roku życia w politykę
29.Bogusław Wolniewicz 29 THE SHORTEST PRECISE DEFINITION OF ANTISEMITISM.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 8 lip 2014 Excerpt from a lecture to be pu ...
Opublikowany 8 lip 2014 Excerpt from a lecture to be published here next week. Prof. Bogusław Wolniewicz presents the typology of different kinds of disinclination to Jews. Fragment wykładu, który zostanie opublikowany w przyszłym tygodniu. Prof. Bogusław wolniewicz przedstawia typologię różnego rodzaju niesprzyjenia do żydów. M Frog2 lata temu Ha, angielski dziadka. Dozyjesz jego wieku to i zdobędziesz choć 1/100 tną jego wiedzy to wówczas pogadamy, Z tym pierwszym zadaniem może sobie poradzisz ale na zdobycie 1/100 wiedzy pana profesora to zapewne zabraknie tobie życia. Oby nasi polscy politycy reprezentujący nas poza krajem mieli taki zasób słów jak pan Bogusław Zgadzam sie ww zupełności z opinią "The Craussus 1980" The antisemitism is perfect way for jews to control public opinion and thru that to control others. ( antysemityzm , jest to doskonala droga do kontrolowania opinii publicznej a przez nią do kotrolowania innych ). Żydowska intryga i chęć dominacji już nie raz wyszła im bokiem a ,ze historia lubi się powtarzać to tylko spokojnie czekać a sami sobie ukręcą bicz ktory ich wychłosta za to co robią . Zbigniew Śliwa2 lata temu http://www.tworca.org/cytaty.html Bardzo dobry film. Nadchodzi kontrrewolucja. Eljot791 rok temu Profesor uczył się angielskiego samodzielnie, po wojnie, jako chłopak. Nie było płyt do fonetyki, nie było telewizji obcojęzycznych, więc jego wymowa i tak jest bardzo dobra jak na takie możliwości.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności