Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

89.Bogusław Wolniewicz 89 PATRIOTYZM A POWSTANIA.mp4

megur / GŁOS RACJONALNY / 89.Bogusław Wolniewicz 89 PATRIOTYZM A POWSTANIA.mp4
Download: 89.Bogusław Wolniewicz 89 PATRIOTYZM A POWSTANIA.mp4

156,88 MB

Czas trwania: 19 min 55 s

0.0 / 5 (0 głosów)
Opublikowany 4 lis 2016
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz o konflikcie, który rozdziera polską myśl historiozoficzną, a od którego żadne nasze postawy i poczynania nie są wolne.
BrudnaFoka5 miesięcy temu
Moj ulubiony niewierzacy katolik xD
dron5 miesięcy temu
BrudnaFoka ojciec Pio kiedyś powiedział o swoim przyjacielu lekarzu: "może ty nie wierzysz w Boga, ale Bóg wierzy w ciebie". Pan profesor też robi bardzo wiele dla Polski, deklaruje też swój sentyment do kultury łacińskiej wypływającej z chrześcijaństwa, iż można by było powiedzieć o nim to samo.
Maciej Wójcik4 miesiące temu
Super gość,co za kultura...gatunek na wymarciu...zdrówka profesorze i tak ok 120 lat życia..
Tds Sbl5 miesięcy temu (edytowany)
PO pierwsze zawsze agentura antypolska (ruska pruska angielska i inne) robiły wiele aby wywołać powstanie za wcześnie aby przebiegało najgorzej przez zwiedzenia i oszustwa, i aby represje i konfiskaty były maksymalnie dotkliwe dla Polaków a korzystne dla zaprzańców i agentów (przejęcia majątków i czasem nazwisk). Po drugie czy lepiej było być bohaterem walczącym czy i tak zginąć w torturach w kazamatach nic nie mogąc już zrobić wrogowi (jak bolszewia i wielu innych) a jeszcze będąc używanym przez wrogą propagandę jeszcze podlej..
Marcin Nowak5 miesięcy temu
"Żołnierze wyklęci" woleli walczyć i ginąć z bronią w ręku niż pozwolić się zamęczyć w ubeckich katowniach, albo po torturach zostać ofiarą mordu sądowego, jak rtm. W.Pilecki. Byli doskonale świadomi sposobu działania organizacji typu NKWD, SmierSz, CzeKa czy jak tam się te bandziory jeszcze nazywały, których ekspozytury penetrowały Polskę po 1945r. mając na swoich usługach polskojęzyczną ubecję - wojskową i cywilną. W zasadzie aż do 1956 roku ujawnienie się z "reakcyjną przeszłością" groziło co najmniej długoletnim wyrokiem, prawie zawsze poprzedzonym brutalnymi przesłuchaniami.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
1.Bogusław Wolniewicz 1 RACJONALIZM I DEMOKRACJA - Rationalism and Democracy - English subtitles.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 8 sie 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniewi ...
Opublikowany 8 sie 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniewicz porusza zagadnienia wolności, rozumu i demokracji. Freedom, Reason, Democracy. Spis zagadnień: 0'00'' koncepcje rzeczywistości Realizacja Jarosław Faliński Dorota Dywańska 4'08'' rozum 5'08'' język, myśl i rzeczywistość 13'25'' racjonalizm i demokracja 18'15'' podział władzy i rola mediów 23;47'' teoria spiskowa i polit-poprawność 32'32'' prawda gdunt himler2 lata temu Bardzo mądry człowiek, szkoda że takich jest co raz mniej. Przedwojenna prawdziwa POLSKA szkoła a nie PO-lska. Życzę Panu 150 lat życia, jest Pan potrzebny Polsce i Polakom. Przemysław X.3 lata temu Panie profesorze, Pan mówi o rzeczach oczywistych, naturalnych. Tyle, że Panu zostało kilkanaście lat życia, a mnie prawdopodobnie kilkadziesiąt, bo mam 35. Ale zawsze będę walczył o prawdę i o to o czym Pan mówi. Zawsze będę zwalczał polit-poprawność.
2.Bogusław Wolniewicz 2 UNIWERSYTET BARBARZYŃCY METAFIZYKA - English subtitles.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 23 lip 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniew ...
Opublikowany 23 lip 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniewicz analizuje choroby Uniwersytetu, państwa totalnego, cywilizacji i postępu. A także o barbarzyństwie i reanimacji metafizyki. ENGLISH SUBTITLES Spis treści: 1. rozpad uniwersytetu (0'10'') 2. państwo totalne (5'50'') 3. profesura i lęk (8'00'') 4. szczucie studentów (10'38'') 5. myśl (15'01'') 6. postęp (15'53'') 7.Barbaria i barbarzyństwo (20'00'') 8. naród i historia (29'00'') 9. filozofia, metafizyka, perspektywy (30'47'') 10.dwie drogi: Parmenides i Heraklit (35'14'') P.S. Pierwsze spotkanie z prof. Wolniewiczem do obejrzenia pt."Racjonalizm i demokracja" Realizacja: Jarosław Faliński, Dorota Dywańska aguniaaaaak3 lata temu No ja podziwiam profesora ...Jednak to nieistotne. Widzę,że pan prof. nie tylko jest świetnym filozofem,ale zna się na naukach historycznych i potrafi wyciągać obiektywne wnioski z historii, krótko mówiąc posiada niesamowitą zdolność uspójniania informacji w pewnym modelu logicznym. Widać również ,że nie jest dogmatyczny... Niestety dzisiaj coraz mniej takich ludzi... a zabobon nihilizmu i wiara w scjentystyczny postęp się szerzy jarek Moczarek1 rok temu Jeden z niewielu tak mądrych ludzi w Polsce .Otwiera oczy na wiele ważnych kwestii. Moralność, patriotyzm,nauka i historia .Podziwiam iwielce szanuję wiedzę i erudycję p.profesora .Polecam wykłady każdemu Polakowi. vilemo751 rok temu Głos racjonalny - oby więcej podobnych kanałów jak YT. Nie zapominajmy myśleć wśród tych wciskanych nam ogłupiających programów i treści czysto rozrywkowych, abyśmy tylko odwrócili uwagę od rzeczy istotnych.
3.Bogusław Wolniewicz 3 BUDOWANIE I NISZCZENIE - Constructing and Destroying - English subtlites.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 18 sie 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniew ...
Opublikowany 18 sie 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniewicz odpowiada na nieznane mu wcześniej pytania dotyczące Ameryki, rewolucji, pieniądza, ideologii "multi-kulti" i dzieła "O demokracji w Ameryce" Alexisa de Tocqueville, Realizacja: Jarosław Faliński, Dorota Dywańska. Spis treści: 1. Zdarzyło się w Ameryce..... - 1'00'' 2. Rewolucje - 6'20'' 3. Studenci: bunt i edukacja - 11'20'' 4. Alexis de Tocqueville (1805-1859): wolność a równość ("O demokracji w Ameryce", 1835) - 15'15'' 5. Pieniądz a obowiązek. Dwie demokracje - 18'35'' 6. Egalitaryzm: "multi-kulti" - 22'40'' 7. Zapowiedź następnego programu - 27'10'' Mateusz Peroński3 lata temu Szacunek dla Profesora Wolniewicza jeden z nielicznych Profesorów przez duże P Tomasz Walter1 rok temu (edytowany) Proszę powiedzieć Panu Profesorowi, że Amerykanie są bardzo zainteresowani jego prezentacjami na Youtubie. Niech wszystkie jego wideo będą z angieskimi tłumaczeniami. TheMarlitosos3 lata temu Szkoda ze tak mało dziś mamy profesorów przez duże "P". Ogromny szacunek dla Pana profesora, którego nie dotknęła bakteria Karola Marksa Mateusz Nalepka3 lata temu Kapitalny wywiad z panem prof. Wolniewiczem . Dziekuje i prosze o wiecej. Pozdrawiam serdecznie.
5.Bogusław Wolniewicz 5 UNIVERSITAS - English subtlites.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 30 wrz 2013 Spotkanie 5. Prof. dr hab. Bo ...
Opublikowany 30 wrz 2013 Spotkanie 5. Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz odpowiada: czy filozofia jest piękna? Jaka jest idea Uniwersytetu i czemu się degraduje? Rozważa, czy prawda ma charakter historyczny? Tłumaczy swoje idee filozoficzne. Wspomina też o swojej przynależności do partii. Spis treści: Uniwersytet - źródła 0'20'' Gronostaje i łańcuchy 2'42'' Szacunek (społeczny) 6'31'' Czy prawda jest historyczna? 9'44'' Filozofia i prawda 15'50'' Ontologia sytuacji 21'31'' Piękno i filozofia (Wittgenstein) 28'40'' Realizacja: Jarosław Faliński i Dorota Dywańska markowa331 rok temu W domu groch z kapusta, a ja profesora trzeci dzień słucham :-) McIntosh Classe2 lata temu Pan Bogusław Wielka Postac i Fenomenalny Umysł ! danutka12132 miesiące temu Z całym szacunkiem panie Profesorze!!! Dużo Pan zatrzymuje się nad tą sprawą sukien z gronostajami, że to takie fee, a z tej czerwonej książeczki PZPR nie dało się jakoś wykręcić????? Nie pytam złośliwie , Nie zarzucam!!! . Naprawdę grzecznie pytam. Kristofer Laczynski1 rok temu (edytowany) Mozna sluchac bez konca. Dziekuje Panie Prof. za mile spedzony czas podczas sluchania Pana monologow. Wielkie dzieki !!! José Ciupalski8 miesięcy temu Profesor Wolniewicz posiada dar niezwykłej jasności i eleganckiej prostoty wykładania jakiegokolwiek tematu. Chwała mu za to. Ale szkoda, że nie ma internetu. Bo tam łatwo można dogrzebać się do rożnych informacji, które są dla Wittgensteina zgoła nieciekawe, a dla logiki zupełnie katastroficzne. Sprawcą tej “zapaści logicznego myślenia” jest Kurt Gödel (jeszcze lepszy filozof niż Wittgenstein), który udowodnił, w sposób formalny, że w jakimkolwiek spójnym systemie aksjomatycznym istnieją pytania na które nie można odpowiedzieć. Ot co darkland203 lata temu Absolutnie genialne. Plus za 'muzykę' - oto co znaczy minimum formy, maksimum treści. Proszę więcej! Szymon Ignaczak3 lata temu Na fb znajduje się również fanpage GŁOS RACJONALNY :) Polecam
6.Bogusław Wolniewicz 6 WSTRĘT DO ROZUMIENIA - Reluctance to Understanding.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 20 paź 2013 Prof. dr hab. Bogusław Wolniew ...
Opublikowany 20 paź 2013 Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz odpowiada na nieznane mu wcześniej pytania. Spotkanie dotyczy udawania przez ludzi bądź niewiedzy bądź nierozumienia. Poruszany jest temat "posługi myślenia" (JPII) oraz odpowiedzialności człowieka wobec kultury. Spis treści: 1. upodobanie niewiedzy 0'00'' 2. kres obfitości 7'20'' 3. zubożenie duszy 9'20'' 4. rozkład normalny 14'00'' 5. "posługa myślenia" (JPII) 17'55'' 6. wyższe rejony kultury a moja postawa 20'00''' 7. utopia a rzeczywistość 23'50'' 8. etyka nauki i zdrowy rozsądek 25'00'' 9. Pointa? Realizacja Jarosław Faliński i Dorota Dywańska. lessconroy3 lata temu Słucham p. Wolniewicza i już wiem, dlaczego np. p. Olejnik czy p. Lis nie zapraszają go do swoich programów... po prostu nie mieliby nic do powiedzenia... i zostaliby w swojej głupocie bezwzględnie obnażeni... Maciej Wójcik9 miesięcy temu Wielki człowiek,wielki myśliciel.Szczury z tytułami , kiedyś go kąsały,kąsały i koniec,deratyzacja.Szczurów nie ma,profesor jest. Liberalny Konserwator3 lata temu infantylno-prostackie są media, coś w tym jest ;) Andrzej Rogalski9 miesięcy temu Profesor Wolniewicz to światełko w tunelu które rozświetla mrok rzeczywistości Tomek Sowinski1 rok temu Nawiązując do poziomu telewizji. Panie Profesorze, wszystko się zgadza. Tyle że to co dla Pana jest niskim poziomem, jest niestety średnim poziomem społeczeństwa.
7.Bogusław Wolniewicz 7 ŚMIERĆ - Death - English subtlites.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 1 lis 2013 Prof. dr hab. Bogusław Wolniewi ...
Opublikowany 1 lis 2013 Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz rozważa temat śmierci. Spis treści: 1. odpowiedź na pytanie internautów o sprawy ostateczne 0'20'' 2. wypowiedź na temat własnej śmierci 3'57'' 3. dwie populacje ludzkości 7'07'' 4. wrota metafizyki 10'41'' Realizacja: Jarosław Faliński, Dorota Dywańska. McIntosh Classe2 lata temu (edytowany) Panie Bogusławie dla Nas zwyklych ludzi moze i nie ma sensu przedluzac zycia chodzby o rok a moze ciut wiecej! Ale taka Osobistosc jak Pan powinna życ i życ -dobre ponad 100lat poniewaz nam Polakom potrzeba mądrych slow,mądrych Ludzi a my Sluchamy i uczymy się... Maria Ostrowska2 lata temu "...kiedy jeszcze istnieli inteligentni Francuzi..." Uwielbiam Pana, Panie Profesorze! PrideOfNations2 lata temu Może świeczka Pana Profesora zbliża się do wypalenia, dlatego wielkie podziękowania za stworzenie filmów, które mogą czegoś nauczyć ludzi urodzonych za kilka i kilkadziesiąt lat. Dariusz Poborczyk2 lata temu Zastanawia mnie czemu ludzie obdarzeni taką mądrością i inteligencją nie zajmują się polityką. Wypalają się w swoich domach zamiast przewodzić ludziom. Co z pańskiej mądrości panie profesorze kiedy rządzi mną ...hmmm ktoś kto powinien wisieć. Żal takich wielkich umysłów nie w pełni wykorzystanych. Kazimierz Kuratowski2 lata temu Boję się własnego cierpienia w procesie umierania i tego co będą czuli moi bliscy przed i po mojej śmierci. Samej śmierci się nie boję. Być może będzie to ciekawe doświadczenie, a może nie będzie już miał kto doświadczać. Szkoda tych co zostaną.
13.Bogusław Wolniewicz 13 TROPICIELE ANTYSEMITYZMU część 2.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 7 lut 2014 Wykład wygłoszony 25 stycznia 2 ...
Opublikowany 7 lut 2014 Wykład wygłoszony 25 stycznia 2014 w Stowarzyszeniu Koliber. Spotkanie prowadził Karol Zdybel. Słowo wstępne wygłosił prof. Zbigniew Musiał. Prezentujemy drugą z trzech części p.t. Dwie definicje . (Część pierwsza: W drodze ku definicji, w części trzeciej Pan Profesor przedstawia przykłady.) Bibliografia Ireneusz Krzemiński "Czy Polacy są antysemitami?", Warszawa 1996. "Antysemityzm narodowo-katolicki", GW 20.9.2013. "Tomasz Lis na żywo", TVP2, 18.11.2013. "W cieniu Jedwabnego", Rzeczpospolita 11.12.2000. Anna Bikont "My z Jedwabnego", Warszawa 2004; Paryż 2010. Recenzja j.w., GW 11.9.2004. Jean-Yves Potel "Koniec niewinności", Paryż 2008; Kraków 2010. Helena Datner-Śpiewak "Struktura i wyznaczniki postaw antysemickich" w: Krzemiński j.w., s. 29. Theodor Adorno i in. "The authoritarian personality", New York 1950; "Osobowość autorytarna", Warszawa 2010, s. 3. "Gazeta Polska Codziennie", 20.12.2013. Do "Jakuba Robinsona": Raul Hilberg "Sprawcy-ofiary-świadkowie. Zagłada Żydów 1933-1945", Warszawa 2007, s. 303/4. Do "Transporty do Oświęcimia": Danuta Czech "Kalendarz wydarzeń w KL Auschwitz", Oświęcim 1992, s. 178 i dalej passim. Miklos Nyiszli "Byłem asystentem doktora Mengele", Warszawa 1996, s. 7. (Wyd. I pt. "Pracownia doktora Mengele", Warszawa 1996.) Stefan Moroz3 lata temu Precyzja rozumowania prof Wolniewicza jest niesamowita. Totilla2008 Tylko prawda jest ciekawa3 lata temu Antysemitą jest ten, kogo nie lubią Żydzi. Najprostsza definicja. Mieczysław Sylwester Kazimierzak2 lata temu Nadużywanie pojęcia ANTYSEMITYZM jest narzędziem KULTU HOLOCAUSTU dla ograniczania ocen krytycznych żydowskiego etnocentryzmu. Do ludów SEMICKOJĘZYCZNYCH zalicza się tak Żydów jak i Arabów.Etymologicznie zatem odnoszenie pojęcia antySEMITA w odniesienia tylko do Żydów przez samych Żydów to kontynuacja postawy rasistowskiej wynikającej z żydowskiej monolatrii. Telemedycyna2 lata temu (edytowany) PYTAM od kiedy to talmudyczni chazarzy sa judejczykami.....czyli izraelitami od TORY, zwanymi zydami....? To tylko palestynczycy i arabowie sa ludami semickimi. Tzw. zydziory sa tylko koczownikami okrutnymi z Azji. To wlasnie teraz zydzi sa antysemitami bo morduja braci biblijnych palestynczykow....! SWIAT JEST TERRORYZOWANY przez chore plemie zmijowe.....!, ktore wymaga odosobnienia, gdyz zdegeneruja i zniszcza wraz z diablem swiat.
14.Bogusław Wolniewicz 14 TROPICIELE ANTYSEMITYZMU część 3.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 14 lut 2014 Trzecia część wykładu prof. Bo ...
Opublikowany 14 lut 2014 Trzecia część wykładu prof. Bogusława Wolniewicza Tropiciele antysemityzmu, który odbył się 25 stycznia 2014 w Stowarzyszeniu Koliber w Warszawie. W części tej prof. Wolniewicz pokazuje przykłady nierzetelnych opinii na temat Polski i Polaków, opisuje planowaną wystawę w Muzeum Historii Żydów Polskich; los Żydów węgierskich oraz zachowanie aliantów w czasie II Wojny Światowej. Bibliografia Ireneusz Krzemiński "Czy Polacy są antysemitami?", Warszawa 1996. "Antysemityzm narodowo-katolicki", GW 20.9.2013. "Tomasz Lis na żywo", TVP2, 18.11.2013. "W cieniu Jedwabnego", Rzeczpospolita 11.12.2000. Anna Bikont "My z Jedwabnego", Warszawa 2004; Paryż 2010. Recenzja j.w., GW 11.9.2004. Jean-Yves Potel "Koniec niewinności", Paryż 2008; Kraków 2010. Helena Datner-Śpiewak "Struktura i wyznaczniki postaw antysemickich" w: Krzemiński j.w., s. 29. Theodor Adorno i in. "The authoritarian personality", New York 1950; "Osobowość autorytarna", Warszawa 2010, s. 3. "Gazeta Polska Codziennie", 20.12.2013. Do "Jakuba Robinsona": Raul Hilberg "Sprawcy-ofiary-świadkowie. Zagłada Żydów 1933-1945", Warszawa 2007, s. 303/4. Do "Transporty do Oświęcimia": Danuta Czech "Kalendarz wydarzeń w KL Auschwitz", Oświęcim 1992, s. 178 i dalej passim. Miklos Nyiszli "Byłem asystentem doktora Mengele", Warszawa 1996, s. 7. (Wyd. I pt. "Pracownia doktora Mengele", Warszawa 1996.) Chszuchurz3 lata temu Niech Bóg da zdrowie i jeszcze wiele lat życia, kochany panie profesorze :-) Wojciech Trojanowski3 lata temu (edytowany) Nie chcę nikogo urazić, ale mam takie uczucie, że pewne środowiska żydowskie już w czasie wojny, a może i wcześniej, kalkulowały, jakie korzyści będą mogły wyciągnąć z zagłady Żydów. Osobna sprawa - odrażające jest to lizusostwo tych wszystkich ludzi pokroju Bikont czy Krzemińskiego, którzy byliby w stanie sprzedać własnych rodziców, gdyby wiedzieli, że to przyniesie im jakieś korzyści. Nie rozumiem, jak człowiek może się tak upodlić, żeby gadać najgorsze kłamstwa po to tylko tego, aby kogoś - w tym przypadku Polskę i Polaków - zgnoić, wdeptać w ziemię. A że większość Żydów (bo jednak nie wszyscy) nienawidzi Polaków - tego chyba nie sposób ukryć. Do tego dochodzi ten ich pokrętny sposób rozumowania. Liliana Wojtulewicz1 rok temu +vandergraaf78 Ja też mam wrażenie,że oni kalkulowali co im przyniesie śmierć ich braci.Chodzi o korzyści,jakie można wyciągnąć po wojnie. Waldemar Dubois3 lata temu Święta prawda: co działo się z raportami Karskiego i Pileckiego? Dlaczego Żydzi nie ostrzegali pobratymców przed wyjazdami do niemieckich obozów śmierci? 100of10003 lata temu bardzo profesjonalny wykład na najwyższym poziomie!
33.Bogusław Wolniewicz 33 GŁOS W SPRAWIE IZRAELA.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 25 sie 2014 Prof. dr hab. Bogusław Wolniew ...
Opublikowany 25 sie 2014 Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz kwestionuje jednostronne pokazywanie konfliktu żydowsko-arabskiego przez media. Ghostbuster1022 lata temu Nie zgadzam się z twierdzeniami prof. Wolniewicza, że Izrael jest przyczółkiem cywilizacji zachodniej na bliskim wschodzie. Profesorowi zdarzało się powoływać na twierdzenia Feliksa Konecznego, a ten przecież wyraźnie pisał, że do wrogów cywilizacji łacińskiej należy właśnie cywilizacja żydowska. Wrogość ta wynika z różnic w pojmowaniu m.in. etyki czy prawa. Poza tym w Palestynie z powodu działań militarnych Izraela ginie wielu niewinnych ludzi i usprawiedliwianie tego nawet najpiękniejszymi teoriami czy poglądami do mnie nie przemawia. Zresztą im bardziej brutalnie Izrael będzie tłumił Palestyńczyków tym radykalniejsze będą wśród nich nastroje. Nie trzeba chyba przypominać jakie to ma konsekwencje dla umacniania się poparcia wśród tamtejszej ludności dla działań organizacji terrorystycznych. analizafilmu2 lata temu Szanowny Panie profesorze. Ja także solidaryzuję się z Palestyńczykami, ponieważ Izrael strzela do żywych tarcz. To, że Hamas działa w taki właśnie sposób nie tłumaczy i nie zdejmuje odpowiedzialności z Izraela. Hamas nie ewakuował ludności, ale Izrael dobrze o tym wiedział a mimo to atakował. Terrorysta, osłaniający się żywymi tarczami, to człowiek zasługujący na największe potępienie. Żołnierz, który posiadając wiedzę, że terrorysta chowa się za plecami cywilów a mimo to atakuje, zasługuje na potępienie wieczne. Nie można jednej krzywdy tłumaczyć drugą krzywdą. Żydzi i Palestyńczycy, to wielka rana rozdrapywana przez obie strony. Trudno obiektywnie stwierdzić po czyjej stronie leży większa wina, ale nie o winę tutaj chodzi. Chodzi o strzelanie do bezbronnej ludności cywilnej. Gdyby to Arabowie zabijali dzieci i kobiety żydowskie, to również bym protestował. To nie o naród ten czy tamten chodzi. Chodzi o człowieczeństwo.
40.Bogusław Wolniewicz 40 UPIORY ostatnia część rozważań o bioetyce.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 28 lis 2014 Prof.dr hab Bogusław Wolniewic ...
Opublikowany 28 lis 2014 Prof.dr hab Bogusław Wolniewicz odsłania upiorny świat za pozornie pożytecznymi zmianami cywilizacyjnymi. Mówi o hodowli ludzi i oszołomieniu człowieka własnymi możliwościami i złudzeniami na własny temat. 1.Wielki Stanisław Lem 00:00 2.Cytat z Lema 01:23 3.Początek kryzysu 04:14 4.Koniec rozsądku 09:00 5.Hodowla ludzi 17:27 6 Cytat z brata 21:30 7.Brak nauczyciela 26:40 analizafilmu2 lata temu Panie Profesorze. Nie zgodzę się z Panem, że my Polacy nie mamy poczucia samych siebie, Ze nie potrafimy wierzyć, że jesteśmy zdolni być wielkimi. Ja, może dlatego, że mój przodek Fryderyk zrobił coś wielkiego, uważam, że jest w nas wielka siła, lecz nie ma warunków na jej wykorzystanie. Ja też nie w ciemię bity dwoję się i troję, aby ktoś zechciał przyjąć moje dobre rady, ale niekiedy ludzie są obojętni na dobre rady a nawet w niektórych okolicznościach słowa pozdrowienia poczytują jako słowa zniewagi. To nie my Polacy jesteśmy byle jacy. To ci, którzy nie chcą na słuchać są nic nie warci. W odniesieniu do eksperymentów szatańskich powiem, że ludzkość powinna powstrzymać się od wykorzystywanie pewnych osiągnięć nauki, aby nie otworzyć całkoem puszki Pandory, której wieko częściowo zostało otwarte. Rozbawił mnie Pan zestawieniem słów Wolniewicz i pijaczek. To tak, jakby ułożyć zestawienie w stylu Tusk i prawda. Lubie słuchać mądrych ludzi. Moje ukłony dla Pana. estee99991 rok temu Jeden z nielicznych dziś, który ma coś do powiedzenia. Przemyslaw Fejdych1 rok temu Świetny wykład. Mogę polecić dwa świetne filmy fabularne traktujące ten temat : Gattaca i The island Tom Boguszewicz2 lata temu (edytowany) Kolejny fascynujący wykład o życiu, umieraniu i kondycji ludzkości. Dziękuję! Edward Snopek2 lata temu Ludzkość już posiada specyfiki, po zażywaniu których człowiek na przykład: 1 Odczuwa wstręt do potraw z mięsa. 2 Lepiej widzi w ciemnościach. 3 Zmiany genetyczne w płodach, mające spowodować niski wzrost i tym samym zmniejszyć zapotrzebowanie takiego osobnika na żywność - ale z zachowaniem wysokiej wydajności fizycznej - to taki przyszłościowy gatunek niewolnika. Słyszałem też, że są instytuty tajemne, które przeprowadzają przerażające eksperymenty na ludziach - instytuty te umiejscowione są ponoć w Chinach.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności