Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Tucker Carlson w Moskwie.mp4

Download: Tucker Carlson w Moskwie.mp4

45,86 MB

Czas trwania: 4 min 28 s

0.0 / 5 (0 głosów)
Opublikowano 07. luty 2024 r.
Najbardziej popularny amerykański dziennikarz, który jeszcze niedawno był zatrudniony w FoxNews Tucker Carlson, wbrew przeszkodom stawianym ze strony Białego Domu przybył do Moskwy, w celu przeprowadzenia interview z Putinem.
Dlaczego ryzykuje tak wiele dla jednego interview? Nie mam tu na myśli jakiegoś wyimaginowanego ryzyka na terenie Rosji – te praktycznie nie istnieje. Ryzykuje, że po powrocie do Stanów zostanie potraktowany podobnie jak australijski dziennikarz Julian Assange, któremu grozi w USA ponad 100 lat więzienia za publikowanie niewygodnej dla rządu Stanów prawdy. Jedyne, co zamierza nam zdradzić, podobnie jak Assange jest prawda. O motywach Tuckera Carlsona możecie się dowiedzieć z filmu nakręconego wczoraj w Moskwie.
Tucker Carlson bardzo trafnie opisał w tym filmie rolę zachodnich mediów – zna je przecież od podszewki.
Kreml potwierdził w środę, że prezydent Rosji Władimir Putin udzielił wywiadu byłemu gospodarzowi Fox News Tuckerowi Carlsonowi. To pierwszy wywiad Putina z zachodnim dziennikarzem od rozpoczęcia jego inwazji na Ukrainę na pełną skalę dwa lata temu. Źródło. Tak więc wywiad już się odbył, nie został jeszcze opublikowany. Dla niecierpliwych podaję, że planowane jest opublikowanie tego interview po raz pierwszy na stronie Tuckera Carlsona, naturalnie po angielsku.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Opublikowano 08. luty 2024 r.
BOMBY! Ekskluzywny wywiad Tuckera Carlsona z prezydentem Władimirem Putinem w Moskwie – opublikowano transkrypcję.
Komentarz redaktora SOTN : Cały świat z niecierpliwością czekał na wywiad prezydenta Władimira Putina z dziennikarzem Tuckerem Carlsonem.
Ale dlaczego? Naprawdę?!
Ponieważ ludzie na świecie intuicyjnie wiedzą, że ci dwaj mężczyźni powiedzą sobie prawdę, podczas gdy wszędzie indziej są tylko kłamstwa na kłamstwach wygłaszanych przez oficjalność na całym świecie.
Jest jednak jeszcze kilka innych bardzo dobrych powodów, dla których ten wywiad był tak optymistycznie oczekiwany. Ludzie na całym świecie wiedzą, że prawdopodobnie zostaną wypowiedziane bardzo radioaktywne prawdy, które mogą spowodować prawdziwą zmianę sytuacji. Następująco:
WYWIAD Z TUCKEREM CARLSONEM I WŁADIMIREM PUTINEM –
EGZYSTENCJALNE ZAGROŻENIE DLA STATUS QUO GLOBALISTYCZNEJ WOJNY.
KLUCZOWY PUNKT: Istnieją inne istotne powody, dla których ten wywiad jest dosłownie „Wywiadem stulecia”. I dlaczego liczni potężni wrogowie Putina tak go nienawidzą. To właśnie wściekła rusofobia popchnęła należące do CIA Mockingbird Media CIA do wywołania niezrównanej burzy medialnej w daremnej próbie niedopuszczenia do przeprowadzenia tego wywiadu. Zobacz: Czy naprawdę dlatego tak bardzo nienawidzą Putina?
„W oszałamiającym splocie wydarzeń znany dziennikarz Tucker Carlson podjął się misji o historycznych proporcjach. Gdy los Ukrainy i świata wisi na włosku, Carlson przybył do Moskwy w Rosji, zdecydowany przeprowadzić wywiad z nikim innym jak prezydentem Władimirem Putinem. Czy to śmiałe posunięcie może okazać się kluczem do zakończenia wojny na Ukrainie i zapobieżenia grożącej katastrofie III wojny światowej? Czytaj dalej, aby poznać tę porywającą opowieść o odwadze, dziennikarstwie i dążeniu do pokoju”.
Ekskluzywny wywiad Tuckera Carlsona z Władimirem Putinem w Moskwie – pełny zapis:
TUCKER: Co powiedziałbyś ludziom rządzącym Ameryką?
PUTIN: Nasze przesłanie jest takie, że Rosja nie jest waszym wrogiem. Nie chcemy wojny. Jesteśmy gotowi na pokój. Twoi przywódcy szukają konfliktu. To nie jest to, czego chcemy. Rosja stoi w obronie własnego narodu. Nie chcemy tego, co nie jest nasze.
TUCKER: Czy odwiedziłbyś Waszyngton?
PUTIN: Tak, oczywiście. Byłem już w Stanach Zjednoczonych. Lubię odwiedzać i spotkałem się z każdym prezydentem z wyjątkiem Joe Bidena. Gdybym został zaproszony, poszedłbym. Tak.
TUCKER: Jaka jest twoja opinia o prezydencie Bidenie?
PUTIN: Jesteśmy przekonani, że to nie on rządzi krajem. Powiedzmy, że mamy dobre źródła, które to potwierdzają, ale każdy może to sprawdzić na własne oczy. Stany Zjednoczone weszły obecnie w mroczny okres. Ma nieodpowiedzialne przywództwo.
TUCKER: Czy sądzisz, że Joe Biden wygrał uczciwie?
PUTIN: Wolałbym nie wnikać w wewnętrzną politykę amerykańską, ale powiem, że moja ambasada poinformowała, że wasza południowa granica była lepiej zarządzana niż wybory w 2020 roku. (chichocze)
TUCKER: Jedna ankieta przeprowadzona w Ameryce pokazuje, że jesteś bardziej popularny niż Biden – jakaś reakcja?
PUTIN: (śmiech) Nie wiem, czy należy to traktować poważnie, ale rosyjskie ideały mają poparcie. Wierzymy w tradycyjne wartości; małżeństwo jest pomiędzy mężczyzną i kobietą: mężczyźni są mężczyznami, a kobiety kobietami.
TUCKER: Kogo chciałbyś widzieć jako kolejnego prezydenta Stanów Zjednoczonych?
PUTIN: Powtórzę raz jeszcze: nie do nas należy wypowiadanie się ani angażowanie się. Wbrew wieloletnim oskarżeniom nie ingerujemy w Wasze wybory. Nie musimy tego robić, ponieważ i tak za wszystkim kierują ci sami ludzie.
TUCKER: Dlaczego najechaliście Ukrainę?
PUTIN: Czy dokonaliśmy inwazji, czy też zostaliśmy najechani? Spójrz na historię. Spójrz na ludzi, którzy tam mieszkają. Historycznie rzecz biorąc, to my zostaliśmy zaatakowani i teraz po prostu walczymy. Ziemie i ludzie są rosyjscy i znów będziemy mieli to, co zawsze było nasze.
TUCKER: Jak się poczujesz, jeśli Trump ponownie wygra?
PUTIN: Mieliśmy dobre stosunki, kiedy Trump był prezydentem. Nie było wojny. Nasze relacje były w punkcie kulminacyjnym. To powiedziawszy, nic nie jest przewidywalne ani nie pozostaje takie samo. Będziemy musieli zobaczyć.
TUCKER : Co sądzisz o panu Zełenskim i jakie miałbyś dla niego przesłanie?
PUTIN: Pamiętam, że śmiałem się z jego żartów, gdy był komikiem w Rosji. Wróćmy do śmiechu.
TUCKER: Dlaczego?
PUTIN: Istnieją silne podmioty finansowe, w których interesie leży utrzymanie nas jako przeciwników. Jeden z waszych prezydentów ostrzegał przed tym. My, Rosjanie, nie mamy tego problemu.
TUCKER: Czy postrzegasz Stany Zjednoczone jako wroga?
PUTIN: Nie. Kategorycznie nie. Byliśmy sojusznikami podczas II wojny światowej. Rosjanie pomogli zasiedlić Alaskę w Kalifornii, byliśmy też na Hawajach. Nasi ludzie nie są wrogami, ale ci w DC z pewnością nie są naszymi przyjaciółmi.
TUCKER: Czy możesz podać więcej szczegółów i podać nazwiska?
PUTIN: To byłoby bez sensu. Nie do nas należy rozwiązywanie Twoich problemów domowych. Poza tym jestem pewien, że znasz te nazwiska lepiej niż my.
TUCKER: Więc mówisz, że twoim przeciwnikiem nie jest Joe Biden, ale ludzie, którzy za nim stoją?
PUTIN: Dokładnie. Joe Biden może nawet nie być świadomy tego, co się dzieje. Być może nie rozumie poziomu sankcji nałożonych na Rosję. Kto połączył te sankcje? To są nasi przeciwnicy.
TUCKER: Czy dlatego jesteś orędownikiem BRICS?
PUTIN: BRICS i tak by istniały. To naturalna reakcja na zachodni blok handlowy. To przeciwwaga. Kiedy dolar zostanie uzbrojony przeciwko państwom, pojawi się dla niego naturalna alternatywa. Tego właśnie chcemy.
TUCKER: Czy to dlatego ty i Rosja staliście się celem?
PUTIN: To bardziej skomplikowane, ale jestem pewien, że to w dużej mierze powód. Zawsze, gdy dolar jest zagrożony, Stany Zjednoczone podejmują ekstremalne środki. Nie może sobie pozwolić na upadek dolara.
TUCKER: Ale czy Rosja nie jest słabsza i bardziej bezbronna gospodarczo niż USA?
PUTIN: Patrząc na wielkość gospodarek, jesteśmy mali. Jednak niewiele osób bierze pod uwagę nasze ogromne zasoby naturalne. Rosja ma w ziemi ponad 80 bilionów dolarów. Żaden kraj nawet nie jest nam bliski.
TUCKER: Jaka jest twoja opinia o prezydencie Bidenie?
PUTIN: Jesteśmy przekonani, że to nie on rządzi krajem. Powiedzmy, że mamy dobre źródła, które to potwierdzają, ale każdy może to sprawdzić na własne oczy. Stany Zjednoczone weszły obecnie w mroczny okres. Ma nieodpowiedzialne przywództwo.
TUCKER: OK. Słuszna uwaga, ale czy nie macie takich samych problemów w Rosji?
PUTIN: Tak. Do pewnego stopnia. Ale w Rosji te interesy są bardziej zbieżne z myśleniem przeciętnego Rosjanina na ulicy. W Stanach Zjednoczonych tak nie jest. Elity cię opuściły.
TUCKER : Więc jak myślisz, kto w takim razie rządzi USA?
PUTIN: Te same siły, które zawsze nim kierowały. Możecie zmieniać prezydentów, ale nie zmieniacie tych, którzy mają prawdziwą władzę. To właśnie z nim musimy się uporać. Joe Biden jest tylko fasadą tej struktury władzy.
TUCKER: Dziękuję, że usiadłeś z nami. Jak twoje zdrowie? Pojawiły się pewne plotki……
PUTIN: Cieszę się, że mogę rozmawiać z wami i za waszym pośrednictwem z narodem amerykańskim. Nic mi nie jest. Czuję się dobrze. Biorąc pod uwagę moje lata, jestem w najlepszym zdrowiu, ale to czas ojca.
TUCKER: Ciągle pojawiają się doniesienia, że masz raka?
PUTIN: Zapewniam, że te pogłoski są fałszywe. Gdybym miał raka i udało mi się go pokonać, podzieliłbym się ze światem dobrą nowiną i lekarstwem.
*****
TUCKER: Kiedy mówisz, że niektórzy się go boją, masz na myśli, że Musk ma wrogów?
PUTIN: Widać wyraźnie, że ma wrogów w Stanach Zjednoczonych – sposób, w jaki został pozbawiony majątku o wartości 50 miliardów dolarów – nazwalibyśmy to sygnalizowaniem specjalnego traktowania. To niesprawiedliwe na pierwszy rzut oka.
TUCKER: Czy nie bałeś się Muska, kiedy zaczął dostarczać Ukrainie sprzęt Starlink?
PUTIN: Jeśli ktoś poważnie myśli, że kilka internetowych dań może pokonać potęgę Rosji – cóż mogę powiedzieć. Ale nie, nie baliśmy się ani nie obwinialiśmy pana Muska. Rząd nie dał mu dużego wyboru.
TUCKER: Wiele się zmieniło na świecie. Jaka jest Twoja opinia na temat Elona Muska?
PUTIN: Postrzegamy pana Muska jako biznesmena – odnoszącego duże sukcesy. Zbudował wielką fortunę i ogromną rzeszę fanów. To wyjątkowy myśliciel o sile osobowości, której nie można kupić. Niektórzy się tego boją.
TUCKER: Czy masz jakąś radę dla Elona?
PUTIN: Powiedziałbym, kontynuuj. Nie daj się zastraszyć. Ale jeśli sytuacja stanie się zbyt trudna, pozostaje Rosja. Chętnie otworzymy przed Tobą nasze drzwi. Gościliśmy już amerykańskich biznesmenów i cenilibyśmy kogoś kalibru pana Muska.
TUCKER: Zwróćmy się do Trumpa. Najpierw powiedz mi, co myślisz o obecnej sytuacji i prawdopodobieństwie jego reelekcji?
PUTIN: Byłoby to trochę dziwne i nie na miejscu, ale jesteśmy dobrze przygotowani. Obiecał zakończenie walk na Ukrainie i popieramy tę koncepcję.
TUCKER: Jak mógł zakończyć wojnę tak szybko?
PUTIN: Po pierwsze, nigdy nas nie obraził. Ma ogromny szacunek do Rosji. Zaczęlibyśmy od pozycji przyjaźni i zaufania – wtedy wszystkie problemy da się rozwiązać. Moglibyśmy to zrobić. Zaufaj mi.
TUCKER: Czy masz na myśli Bidena nazywającego cię zabójcą?
PUTIN: Byliśmy odbiorcami licznych obelg i obelg ze strony kilku pokoleń polityków. Trump był od tego odświeżającą odskocznią. Jest bardzo popularny w Rosji. Być może nie wyjdzie mu to na dobre.
TUCKER: Czy utrzymujesz jakiś kontakt z Trumpem?
PUTIN: Nie. Oczywiście, że nie. Ale gdyby wygrał ponownie, nasze kanały komunikacji otworzyłyby się natychmiast, podczas gdy obecnie nie prowadzimy dialogu z prezydentem Bidenem.
TUCKER: To dla mnie szokujące. Nikt z Białego Domu się z tobą nie kontaktował?
PUTIN: Zgadza się. Nikt nie zadzwonił, odkąd pogratulowaliśmy panu Bidenowi zwycięstwa w wyborach. Zastanawia nas, że obecnie komunikacja jest zimniejsza niż podczas zimnej wojny.
TUCKER: Jak według Ciebie przebiegną wybory w 2024 roku?
PUTIN: Po prostu obserwujemy. Naszym obowiązkiem jest zachować czujność, ponieważ będzie to miało wpływ na świat. Mamy nadzieję, że wybory zostaną przeprowadzone w sposób budzący wiarę w ich wyniki. W Rosji nie mamy poczty na kartach do głosowania.
TUCKER: Wróćmy do Chin. Jaki jest twój związek?
PUTIN: Prezydent Xi i ja jesteśmy szczególnie blisko. Rosja i Chiny cieszą się obecnie dobrymi stosunkami, co jest dla nas oczywistą zaletą, ponieważ są jednym z naszych największych partnerów energetycznych. Będziemy nadal przyjaciółmi.
TUCKER: Pojawiają się oskarżenia, że Chiny pomogły wam w wojnie na Ukrainie. Czy to prawda?
PUTIN: Nie mogę o tym dyskutować. Powiedzmy, że Rosja nie jest izolowaną potęgą. Ta strategia zawiodła. Mamy teraz więcej sojuszników i partnerów handlowych niż przed wybuchem wojny.
TUCKER: Czy rozważał Pan kiedykolwiek sytuację, w której Rosja i Chiny mogłyby połączyć siły przeciwko Stanom Zjednoczonym?
PUTIN: Masz na myśli ekonomicznie czy militarnie? Powiedziałbym, że nie chcemy żadnego. W naszym interesie nie leży starcie się z USA, bo w takim konflikcie wszystkie strony straciłyby.
TUCKER: Skoro mowa o konfliktach, jakie jest twoje zdanie na temat sytuacji w Gazie?
PUTIN: To naprawdę niefortunne. Palestyńczycy są niszczeni. Izrael działa w sposób nieograniczony. Pokazuje straszne podwójne standardy na świecie. Gdzie są sankcje na Izrael?
TUCKER: Czy Rosja jest w jakikolwiek sposób zaangażowana, zwłaszcza poprzez pański sojusz z Iranem?
PUTIN: Nie. Oczywiście, że nie. Nie sprzeciwiamy się istnieniu Izraela, ale jednocześnie popieramy prawo Palestyńczyków do samostanowienia. Chcemy zachować równowagę.
TUCKER: Czy śledzisz to, co dzieje się na południowej granicy USA?
PUTIN: Właściwie tak. To część moich codziennych odpraw. My, Rosjanie, ironicznie zabawne jest to, że wasz Kongres wyda miliardy na ochronę zagranicznych granic, a zaniedbuje własne. To ciche, śmieszne, ale zabójcze.
TUCKER: Zabójczy? Jak to rozumiesz?
PUTIN: Oczywiście śmiertelnie poważny. Codziennie giną ludzie, przekraczając waszą granicę w niekontrolowany sposób. Jest to rozwiązanie bezpłatne dla wszystkich. Świat nie widział czegoś takiego w epoce nowożytnej – lekkomyślność, jak na kraj, tak szeroko się otworzyć.
TUCKER: Czy Rosja w jakikolwiek sposób wykorzystuje sytuację na granicy?
PUTIN: Nie. Dlaczego powinniśmy. Nie musimy nic robić. Ameryka ulega samozniszczeniu. I jak mówił Napoleon, nie stój na przeszkodzie, aby twój wróg sam się zniszczył.
TUCKER: Zatem rzeczywiście postrzegasz Amerykę jako wroga?
PUTIN: To tylko takie powiedzenie, ale obecna administracja na pewno nie jest przyjacielem.
TUCKER: Czy można to zmienić?
PUTIN: Dlatego macie wybory.
TUCKER: Jeszcze raz dziękuję za dalszą współpracę ze mną na tak wiele różnych tematów. Czy możemy być jeszcze bardziej interesujący, że tak powiem?
PUTIN: Na pewno. Jestem otwarty na większość tematów.
TUCKER: Poruszmy kwestię zmian klimatycznych. Nadal jest to propagowane w Stanach Zjednoczonych i Europie. Jakie jest Twoje stanowisko?
PUTIN: Ludzkość nie jest nawet cywilizacją typu 1 w skali Kardaszewa. Jeśli nie potrafimy wykorzystać potencjału energetycznego planety, jak możemy kontrolować klimat?
TUCKER: Jesteś przynajmniej zaniepokojony?
PUTIN: Bardziej interesują mnie realne problemy. Zmiana klimatu nie jest jednym z nich. Ziemia radzi sobie całkiem nieźle z samoregulacją. A jeśli na Syberii zrobi się trochę cieplej, tym lepiej. Więcej gruntów rolnych dla Rosji.
TUCKER: Ale co powiedziałbyś prawdziwym wierzącym, którzy są przekonani, że zmierzamy do katastrofy?
PUTIN: Powiedziałbym im, że martwienie się zmianami klimatycznymi jest jak narzekanie na pogodę. Jeśli nie podoba Ci się klimat, przeprowadź się. Jeśli martwisz się pogodą, zaopatrz się w parasol.
TUCKER: W związku z tym, jak postrzegasz ruch osób transpłciowych?
PUTIN: Ciekawi mnie, że wszystkie rzeczy, które kiedyś były celem szantażu, są teraz odznakami honoru. W Rosji nie ma takich przepisów, ale z pewnością nie zmuszamy do tego naszych dzieci.
TUCKER: Rosję krytykowano za przepisy dotyczące mrówek i gejów oraz za nieprzyjazność dla LGBTQ+.
PUTIN: Mamy prawa, które chronią nasze dzieci. I nie dekorujemy naszych ambasad tęczowymi flagami. To jest poprawne. W przeciwnym razie nie ingerujemy w życie prywatne dorosłych obywateli.
TUCKER: Czy śledzisz amerykański sport? Zaraz będzie Super Bowl.
PUTIN: Właściwie tak. Rosja to wspaniały, sportowy naród. Całkiem niedawno byliśmy gospodarzami Zimowych Igrzysk Olimpijskich i Pucharu Świata. Lubimy każdy sport.
TUCKER: Co sądzisz o futbolu amerykańskim?
PUTIN: To ciekawy sport. Ale dlaczego nazywasz to piłką nożną, skoro piłką prawie zawsze gra się rękami? Czasami wydaje się też niepotrzebnie brutalny.
TUCKER: To prawda. Będziesz oglądać?
PUTIN: Mecz nie zostanie pokazany w Rosji.
TUCKER: Więc i wtedy nie zobaczysz Taylor Swift?
PUTIN: Nie. Otrzymaliśmy ułaskawienie.
TUCKER: Dziękuję prezydencie Putinowi za poświęcony czas.
___
Wiadomości iSource
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Tucker Carlson wywiad z Putinem lektor PL.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 10.luty 2024 r. Super tłumaczenie Rafał, s ...
Opublikowano 10.luty 2024 r. Super tłumaczenie Rafał, szacunek za pracę i szybkość : ) Czy rozważyłbyś tłumaczenie dwóch przemówień Putina do narodu z 21 i 24 lutego 2022 r.? Są bardzo ciekawe i zawierają mnóstwo istotnych informacji. Byłoby super mieć je po polsku w rocznice tych wydarzeń, myślę, że wielu osobom mogłyby nadal otworzyć oczy (póki nie jest za późno). Dziękuję kochani za ogrom pracy ,którą wykonaliście. Głęboki wywiad , ciekawe jak Amerykanie odniosą się do tego, co z tego zrozumieli. Wiem... Polska nie zawsze robiła, to co trzeba (bo była pod wpływami 👿) ale dlaczego Putin pominął.... Pakt Ribbentrop–Mołotow...👹 Pakt został podpisany 23 sierpnia 1939 w Moskwie przez ministrów spraw zagranicznych obu państw – Joachima von Ribbentropa i Wiaczesława Mołotowa, którzy w imieniu swoich przywódców, Adolfa Hitlera i Józefa Stalina, dokonali podziału terytoriów państw Europy Środkowej i Wschodniej. Wielkie dzięki za całą trudną pracę jaką robisz. To cudowne. A na dodatek z lektorem. Trzeba przyznać ze Putin jest w chuj ogarnięty. Popatrzcie na naszych polityków i jak to pierdoły w koło te same bzdety. Kłaniam się nisko I dziękuje za Waszą nocną pracę. Jesteście Wy I Agnieszka jedynymi przekazującymi nam prawdę❤️❤️❤️❤️.
Kłamstwa i prawdy Putina Wywiad, który wstrząsnął światem Rolnicy protestują w Polsce R. Pogoda.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 10.luty 2024 r. Gratuluję rozmowy. Merytor ...
Opublikowano 10.luty 2024 r. Gratuluję rozmowy. Merytoryka i precyzja wypowiedzi pana Pogody jak zwykle na najwyższym poziomie. Z jednym się jednak nie mogę zgodzić. Wywiad pana Carlsona z Putinem nie "wstrząśnie światem". Przekaz Rosji dotyczący prowadzonej przez nią wojny i szerzej - wyjaśniający stanowisko Moskwy wobec wydarzeń międzynarodowych, w dużym stopniu dociera do publiki na całym świecie. Np. poprzez rosyjską telewizję skierowaną do widza globalnego - RT, która nadaje 24 godziny na dobę, i to nie tylko w języku angielskim, ale też np. po hiszpańsku i chyba - po arabsku. Rozmowa z Putinem może wywołać tylko pewien ferment na tzw. Zachodzie, który po 24.02.2022 roku wprowadził, właściwie totalną, można ją nazwać - komunistyczną cenzurę, na rosyjskie media informacyjne. Pod tym względem, Tucker Carlson złamał i łamie ogłupiający monopol żydowsko-lewackich przekaziorów na informowanie mieszkańców Zachodu (Żydostanów - w szczególności) o sytuacji w ich i innych państwach. Co do samego wywiadu z W. Putinem. Trochę mnie rozczarował T. Carlson, że nie przyciskał pana Putina niewygodnymi pytaniami. Na początku pozwolił mu na snucie historycznej narracji, w dużym stopniu opartej na przemilczeniach, półprawdach, naginanych faktach, a niekiedy i kłamstwach. Trudno nawet mieć pretensje do amerykańskiego dziennikarza, że nie zna historii Rusi, Polski, Litwy, Rzeczypospolitej czy Imperium Rosyjskiego. Bo, jak słusznie zauważył redaktor Rola - "Co widza amerykańskiego obchodzi historia Europy Wschodniej". Ale, już nie przyciśnięcie prezydenta Rosji w kwestii haniebnego paktu Ribbentrop-Mołotow jest niewybaczalne... Niestety, pan Pogoda słusznie zauważył, że widz oglądający wywiad dojdzie do wniosku, że jedną, jeśli nie główną zakałą Europy Wschodniej jest... Polska. Bo - średniowieczne najazdy Polski na Ruś, bo - uciskanie miejscowej ludności w XVI i XVII wieku. I to, co najgorsze dla postrzegania Polski przez widza oglądającego nagranie z Kremla - Polska była współpracownikiem i prawie sojusznikiem A. Hitlera i Niemiec hitlerowskich. A teza ta, z ust władcy Kremla, padła kilkakrotnie. Kłania się teraz zdradziecka bezradność oraz chodzenie na pasku żydowskiej, masońskiej polityki. Polityki zrywania wszelkich związków, również dziennikarsko-informacyjnych z Rosją. Przecież taki wywiad, po 24 lutego 2022 roku powinien przeprowadzić jakiś dobrze merytorycznie przygotowany dziennikarz (zaznaczam - prawdziwy dziennikarz) z Polski.
Wywiad z Putinem, czyli jak mieszać w światowym kotle  Techniki Manipulacji.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 13.luty 2024 r. Wywiad Tuckera Carlsona z ...
Opublikowano 13.luty 2024 r. Wywiad Tuckera Carlsona z Władymirem Putinem to jedno z największych wydarzeń w historii dziennikarstwa. Jeszcze zanim się ukazał, wywołał masę kontrowersji, komentarzy i emocji, ściągnął też na Tuckera potencjalne ryzyko zarzutów o działalność na szkodę Ukrainy, NATO czy USA. Porozmawiajmy o poruszonych w tym wywiadzie kwestiach, a przede wszystkim skupmy się na tym w jaki sposób przedstawiona została Polska i nasza rola w historii Europy Środkowej i Ukrainy. Przyglądnijmy się również temu, w jaki sposób rosyjski prezydent wpływa swoim przekazem na słuchaczy w USA, Niemczech i innych krajach świata, a przede wszystkim - jak chce wpływać na słuchających tej rozmowy Ukraińców. Zapraszam. 0:00:00 intro 0:01:07 Reakcje przed wywiadem 0:10:10 Jak prowadzić prawdziwy wywiad? 0:15:12 Jak Putin przedstawia historię Ukrainy? 0:18:56 Jak przedstawia rolę Węgrów? 0:21:34 Jak rysuje światu rolę Polski? 0:27:13 Szczegółowe omówienie wywiadu 0:42:02 Ukraiński neonazizm 0:44:35 Przekaz kierowany do obywateli konkretnych krajów 0:45:02 Komunikaty przeznaczone dla widzów z USA 0:52:35 Komunikat dla Ukraińców 0:56:20 Rosja, jako kraj chrześcijańskich wartości i miłujący pokój 0:57:17 Putin o Elonie Musku, AI, modyfikacji ludzkiego DNA, transhumanizmie i nowoczesnych technologiach 0:58:54 Pytanie Tuckera o aresztowanego w Rosji amerykańskiego dziennikarza / szpiega 0:59:55 Przekaz Putina dla Niemców 1:02:38 Moje podsumowanie tego wywiadu 1:07:40 Czy Tucker będzie ścigany lub ukarany za ten wywiad w USA? 1:08:10 Zakończenie Putin nie pluje na historię Rosji. Nawet ten fragment ze Stalinem. Xi Jin Ping nie pluje na historię Chin. Nawet na ten fragment z Mao Zedongiem. Dzięki temu mają swoją historię nie oplutą... Warto by to było u nas rozważyć, ale chyba już za późno? PUTIN TO IWAN GRIOŹNY TURBO 2 . NIEBEZPIECZNY,PODSTĘPNY,INTELIGIENTNY,ZAWISTNY,PAMIĘTLIWY,BEZDUSZNY,ZIMNY ITP. ITD.
Na Żywo  17.02.24  Leszek Żebrowski  Kłamstwa Putina w wywiadzie z Tuckerem Carlsonem.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 18.luty 2024 r. Leszek Zebrowski analizuje ...
Opublikowano 18.luty 2024 r. Leszek Zebrowski analizuje i odkłamuje w programie na żywo historyczna propagand Putina w wywiadzie z Tuckerem Carlsonem, który odbył sie 06/02/24 na Kremlu. Strona Leszka: https://www.leszekzebrowski.pl/ Zawsze znajdzie się ktoś kto skrytykuje Putina, nie sądziłam, ze na tym kanale tez owa propaganda antyputinowska się zaczyna. My Polacy zawsze uważamy, ze jesteśmy lepsi od Rosjan czy innych narodów, a tu Putin nagle zmienia cały obraz rzeczywistości historycznej. No cos takiego! A kto wybrał na premiera potomka nazistów? A kto przyjmuje do swoich domów banderowców? Kto jak nie Polska płaci im zasiłki ,emerytury i wywiesza banderowskie flagi wszędzie? Polacy! Absolutnie zgadzam się z tobą. Sataniści od wieków robią z Rosjan wrogów. Ten Putin ( stary został zmieniony) jest po naszej stronie . Ujawnia powoli prawdę która się nie wszystkim podoba. No ale prawda jest prawdą. Nierząd Polski dba o wszystkich tylko nie swoich a Polacy nadal wybierają ta HM. Warto zapoznać się z tematem: "Wielki Parchlin": http://vude.de/s/5Bi Ja bym sie nie wdawal w historyczne dyskusje . Cala historia jest zaklamana. Historia jest stworzona przez tych ktorzy rzadza ziemia. Moze gdzies cos jest prawda ale jesli to niewiele.....Na prawde trzeba poczekac. Co do Putina i Tuckera oboje to aktorzy ktorzy graja role w filmie jaki jest nam pokazywany. Tak samo jak papiez ,krol Karol,wiekszosc rzadow..lista jest dluga. Oni robia i mowia to co jest w Planie. Jak JFK jr mowi - kto wie to wie a film jest dla tych co dalej spia. https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw USA dowodniło, że życie ludności na Ukrainie dla nich nie ma kompletnie żadnej wartości. Tym samym stan dobrobytu mieszkańców Unii Europejskiej jest dla nich także całkowicie nie ważny. Dla nich i im podobnych liczy się tylko wykorzystanie Ukraińców jako narzędzi i jako mięsa armatniego nawet kosztem milionów zabitych i całkowicie leżących w gruzach zniszczonych ukraińskich miast. Te cyniczne potwory potrzebują Ukraińców jako taranu przeciwko Rosji w celu dalszej ekspansji NATO i zniszczenia narodów w Rosji, tak by następnie Zachód mógł bez ograniczeń grabić wszelkie bogactwa naturalne Rosji a pozostałą przy życiu ludność wykorzystać jako swoich niewolników. Tak, rzeczywiście, aktualna Ukraina nie mają zamiaru ani wyjaśniać ani przepraszać za Wołyń.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności