Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

196.Ruszają SPOTKANIA 1Polska.pl - zaproszenie + rozliczenie zrzutki #195.mp4

megur / Afery Prawa / Podziemna TV / 196.Ruszają SPOTKANIA 1Polska.pl - zaproszenie + rozliczenie zrzutki #195.mp4
Download: 196.Ruszają SPOTKANIA 1Polska.pl - zaproszenie + rozliczenie zrzutki #195.mp4

26,46 MB

Czas trwania: 11 min 47 s

0.0 / 5 (0 głosów)
podziemnaTV

Opublikowany 6 kwi 2019





SUBSKRYBUJESZ 157 TYS.







Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. WSPARCIE dla PodziemnaTV - http://podziemnatv.pl/ Zaproszenie na spotkania 1Polska do rozsyłania: https://1polska.pl/img/Zaproszenie1PL... Nagrania z Konferencji Etyka i moralność: https://www.youtube.com/results?searc...



marcin zajkowski2 miesiące temu

Tylko Konfederacja +Agrounia , STOP zydo popisom



Maria D2 miesiące temu

Gratulacje najwyższy czas musimy sami zadbać o swój naród i Ojczyznę,bo trzeba wyeliminować wszystkich ubeków z reprezentacji naszego kraju.




Iamin2 miesiące temu

Sęk w tym że, to bezcelowe bo wybory są fałszowane najlepiej to było widać podczas wyborów do samorządów. Trzeba zmienić system głosowania tak aby fałszerstwa były niemożliwe. Taką opcją może być blockchain.




umtsno1 miesiąc temu

1polska.pl zachęca do udziału. To dobra inicjatywa, ale z hakami. Jeden z nich to właśnie hierarchiczne struktury. Czyżby żydzi chcieli zająć też tę inicjatywę? Polecam mój 1 postulat. AWN zarejestrował się jako kandydat na reprezentację w Gdańsku (okręg 25). Proszę o łapki na stronie- czyli poparcie. Gdy takie będzie to do Gdańska przyjadę. Chodzi jak mówi inicjator projektu o ćwiczenia z demokracji bezpośredniej. Ciekawe. Też jestem za łączeniem sił, ale polskich. Jestem za wybieraniem kandydatów, ale bez żydowskiego tła. #ŻŻ na Twitterze (nie wybierać do polityki i na stanowiska w sądzie i wojsku żadnego żyda) http://1polska.pl/postulaty/losowanie_reprezentantow_237 http://1polska.pl/okregi_wyborcze/25

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
15.Robią nas w konia  Premier i media o GOSPODARCE.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 16 lis 2013 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowano 16 lis 2013 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. hejka ziomek 5 godzin temu Obejrzałem wczoraj Fakty... wiem wiem "zgrzeszyłem". Był tam sondaż poparcia partii i jak wszystko zsumowałem to dało 69%. No kurde... gdzie jest 31%???? Robienie ludzi w konia w biały dzień. A raczej: wieczorne robienie ludzi w konia bo fakty wydanie wieczorne:) A co najśmieszniejsze to wszedłem teraz na stronkę Faktów, obejrzałem to samo online i wiecie co?? NIE BYŁO TEGO SONDAŻU! To chyba po to żeby Mariusz Max z za morza;) nie obejrzał i żeby nie nakręcił nowego odcinka jak puszczają mu zwieracze gdy ogląda TVN. Liquidazot 15 minut temu Uzupełnienie do komentarza poprzedniego - Cały czas się zastanawiam nad źródłem naszej niedoli. Skąd się biorą te skurwysyny co nas gnębią każdym możliwym sposobem. Załóżmy że, znalazł by się przywódca za którym pójdą ludzie, pokroju Piłsudskiego. Był Piłsudski było dobrze, zabrakło go i znowu było źle. Zmieniamy rzeczywistość na jakieś 20 lat tylko po to aby znowu jakieś dzieci poprzednich skurwysynów zaczęły toczyć jak robactwo nasz kraj. Bo sami pomyślcie, gdyby ci politycy grabili tylko pod siebie. To nagrabili by się ostro, mieli by WÓR pieniędzy ale przy tym mogli by dobrze zarządzać krajem. Jednak tak nie jest. Robią nam miliardowe długi, kradną nasz dobytek. Sami szczerze nic z tego nie mają i mieć nie będą. Ewidentnie zniżają nas do poziomu robotów-niewolników robotników. Regularnie dzieje się to samo. Gdzie leży źródło całego problemu. TU SIĘ TRZEBA ZASTANOWIĆ. Nie brać środków przeciw bólowych ciągle i mówić że, już jest dobrze. Trzeba znaleźć źródło naszej choroby i je raz i ostatecznie wyeliminować. Strategiusz 6 godzin temu Do PKB wliczają właśnie nawet takie rzeczy jak stadion narodowy, państwowa służba eutanazji czy kampania na rzecz poprawy wizerunku Romów. Wliczaliby nawet kopanie i zakopywanie dołów, gdyby ktoś to robił. Dlatego niektóre kraje maja wyższy stosunek podatki/PKB i żyje im się lepiej, bo prawdopodobnie ich PKB jest tworzone przez wolny rynek (od prywatnych firm - do prywatnego odbiorcy, bez udziału państwa) i służy ludziom, a nie tworzone przez rząd przymusowe usługi i zlecenia publiczno-prywatne, gdzie kokosy zbierają "kolesie".
23.Robią nas w konia  HIT Premier Tusk demaskuje kłamstwa Premiera Tuska.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 21 sty 2014 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowano 21 sty 2014 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. Paweł Chmielewski 2 dni temu Platforma Obywatelska doszła do władzy z co najmniej interesującym programem, zakładającym min.: wprowadzenie podatku liniowego, zniesienie podatku Belki, wprowadzenie jednomandatowych okręgów wyborczych, skrócenie drogi legislacyjnej ustaw, likwidację Senatu, skrócenie procedury założenia firmy (tzw. jedno okienko), komercjalizację ZOZ-ów, podział NFZ na kilka mniejszych zdecentralizowanych funduszów, reformę KRUS (uzależnienie składki od wielkości gospodarstwa itp.), zmniejszenie liczy urzędników i ograniczenie biurokracji. Szkoda że premier Tusk o znacznej większości postulatów dawno zapomniał. Przypomniał sobie za to o podwyżce VAT i wieku emerytalnego, a to "przypomnienie sobie" jest o tyle dziwne że tych rzeczy to akurat w programie PO nie było..... Paweł Chmielewski 16 godzin temu +Jerzy Urban Wówczas nie ma możliwość skorzystania z ulg podatkowych i rozliczenia wspólnego z małżonkiem więc dla wielu ten podatek wychodzi bardziej niekorzystnie niż skala podatkowa. Poza tym miał być podatek liniowy dla wszystkich, także osób fizycznych. Zresztą można powiedzieć że prawie mamy w Polsce mamy podatek liniowy, bo pierwszą skalę odprowadza 98 czy tam 99% podatników. Tylko że płacimy 18% a firmy 19% a Tusk zapowiadał wprowadzenie przede wszystkim niższego podatku liniowego na poziomie 15%. Zresztą sztandarowym hasłem PO niegdyś było 3x15 czyli nawet VAT miał mieć 15% a zamiast tego podnieśli do 23%. Krzysztof:) 1 tydzień temu W innych krajach ludzie by wyszli na ulice a w Polsce ludzie sa tak ociemniali,ze nie potrafia juz nic zrobic. W czasie wojny polacy walczyli z wrogiem a teraz?? Patrza jak nasz kraj spada na dno i ziemie kupuja obcy ,a ludzie placa podtaki by Ci z PO mogli sie bawic.
40.Robią nas w konia  BEZPRAWNY PODATEK, o którym wszyscy milczą.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 20 mar 2014 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
komentarz1
Opublikowano 20 mar 2014 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. osobliwynick 7 godzin temu A ja mam pytanie, co wówczas poczną banki? Skąd będą brały pieniądze? Jak będzie wyglądał wówczas system bankowy? Czy to nie spowoduje totalnego załamania tegoż systemu? Co w zamian dla samych banków? R2R 4 godziny temu MONOPOL NA EMISJĘ LEGALNEGO ŚRODKA PŁATNICZEGO, jakim jest pieniądz jest zawsze zły. Nie ważne czy jest on w rękach prywatnych, czy państwowych ALE jakie są alternatywne legalne dostępne środki płatnicze. Jeżeli ktoś myśli że kreowanie własnej opcjonalnej waluty polega tylko na drukowaniu papierków, to znaczy że nierozumie czym jest pieniądz. Zarrov 8 godzin temu Dobra, ale po pierwsze: kiedy się pytamy o kształt podatku inflacyjnego, to mamy na myśli jego mechanizm a nie skutki. Tak jak jest teraz, państwo odnosi korzyści z inflacji pośrednio-poprzez zwiększone wpływy z podatków w stosunku do zdolności konsumpcyjnej oraz poprzez obniżenie kosztów obsługi długu. Tymczasem teraz to miałby być oficjalny mechanizm zbierania środków. To co proponuje PodziemnaTV jest pod tym względem nieco od czapy właśnie z powodu braku szczegółów. Bo niby w jaki inny sposób państwo ma wyemitować pieniądze? rozdystrybuować? w niby w jaki sposób ma się to praktycznie odbyć? To nie jest bez znaczenia, to jest całe SEDNO problemu, bo teraz też mamy niby "to samo" a jednak imć Podziemnej się to nie podoba. Chyba mówimy dwoma zupełnie innymi językami. PTV rzuca abstrakcyjny pomysł, a ja się pytam o praktyczne realia i praktyczne konsekwencje-a nie o to że jest sobie inflacja. Proszę przedstawić DOKŁADNY mechanizm opodatkowania w tym reżimie monetarnym, a nie powtarzać że przecież to się już dzieje. NIE DZIEJE SIĘ. Jeśli nie byłoby urzędów skarbowych, ale banki miałyby prawo ściągania podatków, to pytanie by brzmiało podobnie-jak zorganizować proces POBORU by zyski płynęły w całości do państwa. A ty nam tutaj gadasz, że co za różnica dla obywatela kto zbiera :/ No jakoś dla ciebie jest...? Poza tym niektóre stwierdzenia rozsyłają wokół siebie nieprzyjemny zapaszek Modern Monetary Theory
49.Robimy się w konia sami IDEOLOGIA PŁATA FIGLE komentarze widzów HD.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 29 kwi 2014 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowany 29 kwi 2014 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. WSPARCIE dla PodziemnaTV - http://podziemnatv.pl/ Efektowne Tasowanie Kart 2 miesiące temu (edytowany) Polacy jak zawsze wybrzydzają bo nic im k***a nie pasuje. Poczytajcie jak systemy ubezpieczeń zdrowotnych działają na świecie... i DZIAŁAJĄ ! Nikt się tam nie bije ,że narkoman ma takie same składki co dziecko. Jak przychodzi temat prywatyzacji to wszyscy przesmradzają... Tak źle, a tak niedobrze. !! Niech głupi zjedzą truciznę. Państwo zdziera z was HARACZ z którego i tak nic nie macie. A ch***a chcecie z tym zrobić , bo bijecie się o 15 złotych... Nie na darmo kpią sobie z nas na świecie, bo ZAWSZE K**WA ŹLE. Bardzo przepraszam za wyrażenia w moim komentarzu, zwyczajnie czytanie ciągle takich komentarzy mnie irytuje. Poczytajcie, pozwiedzajcie świat i zobaczcie co jak działa. Już rozumiem znaczenie słowa "Polactwo" kubaspeed1 1 miesiąc temu +Sajotyn Mylisz się Niemiecki system emerytalny jest taki sam jak w Polsce ,czyli ,,międzypokoleniowy '' ,gdyby tak nie było ,to po II wojnie światowej niemieccy emeryci którzy przez wojnę straciliby swoje wkłady emerytalne nie otrzymywaliby świadczeń ,podobnie byłoby w Polsce i wielu krajach europejskich zrujnowanych przez wojnę .Gdyby składki obecnie pracujących ,nie były przeznaczane na emerytury obecnych emerytów tylko z indywidualnych kont tych emerytów to w wypadku np. wojny która pochłania wszystkie środki nie byłoby pieniędzy na świadczenia Leo K 2 miesiące temu Ostatnio rząd Donalda Tuska pokazuje wyborczy klip (wyprodukowany za 7 mln zł publicznych pieniędzy) promujący 10 lat Polski w UE. Znalazłem ciekawą infografikę pokazującą siłę nabywczą średniej wypłaty w roku 2004 czyli w momencie wstępowania do UE i w 2014 r: http://www.wykop.pl/ramka/1972262/10-lat-polski-w-unii-europejskiej/ Infografika pokazuje, że jesteśmy biedniejsi dzisiaj niż 10 lat temu - nie twierdzę, że to wina UE tylko rządu DT, który nieustannie podnosi obciążenia. Pokazuje to bezczelność obecnych rządzących, próbujących robić wodę z mózgu ludziom. Idealny temat na kolejny odcinek
50.Gdybym był premierem - Sędziowie i Sądy - klucz do normalności HD.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 6 maj 2014 Jerzy Radomski 2 tygodnie tem ...
Opublikowany 6 maj 2014 Jerzy Radomski 2 tygodnie temu Podobny model występuje we władzy ustawodawczej i wykonawczej. Też są mechanizmy samooczyszczające, ale ręka rękę myje. Imperviovs Enigma 3 tygodnie temu Co sądzisz o Sądach Kapturowych? (wybieranie na pewno uczciwych sędziów i sądzenie tych którzy byli by nie uczciwi) MixHenryChannel 2 miesiące temu Co do wyboru sędziów: 1.Nie każdy jest odpowiedni na takie stanowisko. 2. Wybór sędziów przez społeczeństwo = żaden wyrok nie będzie sprawiedliwy, będzie taki jak sobie życzy społeczeństwo. 3. Odwoływanie sędziów = brak niezależności sądów. Zwłaszcza przez lud. Nikt nie powinien mieć prawa odwoływania sędziów, co najwyżej jakiś trybunał, który nie jest zależny od rządzących. Bądź inni sędziowie. 4.Strony sporu wybierają sobie sędziego?! Nie słyszałem bardziej absurdalnego pomysłu, przecież wtedy każdy wybrałby takiego, który sądziłby na jego korzyść. 5. Trzech sędziów, którzy muszą się zgodzić = żaden spór nie będzie rozsądzony. 6. Jeden sędzia jest losowany. Pomysł dobry, gdyby był to jedyny sędzia. Jeszcze zależy jak ma wyglądać losowanie. Sędzia nie może sądzić w swoim mieście. Pewnie o czymś zapomniałem, ale wspomnieć jeszcze muszę o prawie: źródło złego prawa jest nie w sejmie, a w podziale władzy. Jeśli zmienimy władzę, to nic się nie zmieni, bo rządzący nadal będą mogli pisać ustawy. Problemem jest brak trójpodziału władzy. Sejm powinien mieć tylko władzę wykonawczą, a senat tylko ustawodawczą. SunriseTube1 2 miesiące temu (edytowany) O uczciwości znowu muszę napisać. Uczciwość to pojęcie względne. Definicji jest tyle ile ludzi na świecie. Proste pytana: - Czy wypłacanie zasiłków jest uczciwe ? - Czy płatny dostęp do sądu jest uczciwy ? - Czy pojęcie niskiej szkodliwości społecznej jest uczciwe ? - Czy niekaralność sędziów i prokuratorów jest uczciwe ? - Czy eutanazja jest uczciwa ? - Czy zakaz aborcji jest uczciwy ? - Czy zakaz invitro jest uczciwy ? - Czy podatki są uczciwe ? - Czy Owsiak jest uczciwy ?
52.Robią nas w konia 10 lat w UE propaganda vs rzeczywistość HD.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 14 maj 2014 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowany 14 maj 2014 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. WSPARCIE dla PodziemnaTV - http://podziemnatv.pl/ LINKI do materiałów: Konsekwencje gospodarcze i energetyczne obecności Polski w UE: http://youtu.be/e4CjU2-u3z8?t=1m30s Prawda i fałsz o dotacjach z UE: http://tomaszcukiernik.pl/artykuly/te... Robią nas w konia: Dotacje unijne - ostro: https://www.youtube.com/watch?v=MoqsK... Oficjalne rządowe zestawienie transferów finansowych UE-PL: http://www.mf.gov.pl/documents/764034... Roczne koszty obsługi długu w latach 2004-2011: http://www.dlugpubliczny.org.pl/pl/ci... ..oraz lata 2012-2013 (tabela na str. 4 tego dokumentu): http://www.finanse.mf.gov.pl/document... Infografika - Ile kupisz za przeciętną pensję 2003 vs 2013: http://www.wykop.pl/ramka/1972262/10-... PodziemnaTV na Facebooku: https://www.facebook.com/PodziemnaTV oraz na Twitterze: http://twitter.com/podziemnaTV Zachęcam do like'owania, share'owania, udostęniania i subskrybowania tego nagrania. Pomóżcie mi w walce z medialnym matrixem - bo tylko razem możemy coś osiągnąć! Dzięki! Grzegorz Be 1 tydzień temu Nie zgodzę się z tym że to jest głupota rządzących. Jestem przekonany ze to celowy demontaż Polski! slawciu53 5 dni temu kiedyś wyszła informacja, że partia Tuska i Komorowskiego (chyba jakaś z wcześniejszych) była finansowana z Niemiec. Niemcy na pewno za darmo nie finansowali, obecna władza musiała coś im wcześniej obiecać i pewnie teraz mamy tego skutki K3NJI99 2 miesiące temu nie masz pojęcia o czym mówisz, widać Twój "elektorat" to gimbazjum i ciemnota. Dzięki tym zakazom i nakazom Unia chroni swoje interesy i blokuje odpływ kapitału ze Wspólnoty, dzięki czemu Unijna gospodarka rozwija się bądź nie upada co nie miałoby miejsca gdyby zalała nas fala importu - ta krzywizna banana o której wspomniałeś jest idealnym przykładem NexaTG 3 dni temu +SNOREOFF Zgadnij kurwa dlaczego jest minimalistyczny... bo wszystko posprzedawali. Polska po 89 rozwijała się prężnie, statystyki nie kłamią (tak wyborco PO czy tam PiS), ale jak rządy przejęła banda socjalistów, która nie potrafi rządzić, to masz ci babo placek. Teraz momentalnie nie opłaca się inwestować we własną gospodarkę, bo jej nie mamy!
53.Robią nas w konia Jak się FAŁSZUJE WYBORY w tzw demokracjach HD.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 19 maj 2014 Kazik Palec 1 miesiąc temu ...
Opublikowany 19 maj 2014 Kazik Palec 1 miesiąc temu proponuję Demokrację Bezpośrednią, tam będziemy, jako obywatele, dużo większą władzę niż teraz Roman Glegoła 1 miesiąc temu +HomoSapiensAlfa 1) Ameryka i plan długoterminowe plany? Bush chciał zrobić w Polsce tarczę anty-rakietową, a Obama to wstrzymał. Koniec planu długoterminowego. Obama zrobił państwową służbę zdrowia, która obecnie plajtuje i następny prezydent USA prawdopodobnie będzie chciał wycofać się z tego. Jedynymi długookresowymi planami USA to są wojny w Afganistanie i Iraku. 2) Faktycznie tutaj znajduje się dziura w moim wywodzie. 3) Naturalnie, jednak ten burdel po jego śmierci jest wynikiem braku kontynuatora. Jednocześnie podczas jego rządów Polska wracała do świetności. 4) Masz rację i jednocześnie jej nie masz. Obecne monarchie umierają dość długo. Co do końca twojej wypowiedzi to przyznam, było by zabawnie. Tak ogólnie to nie złość się na moje poglądy, ukończyłem studia ekonomiczne i osobiście uważam poglądy wolnorynkowe KNP za pewnik. Zresztą, KNP nie ma w programie partii ustanowienia monarchii w Polsce :D Michau Dobry 1 miesiąc temu Okey, nie obrazilem sie. Nie bierz za kogos, komu musisz tlumaczyc. Ja wiem, ale jak ktos nie ma czasu na przemyslenie, sprawdzenie lub nie jest tak inteligentny czy madry, zrozumiec wypowiedzi Korwina - ale on rozumie pomalu ze musi byc ostrozny co, ile i kiedy mowi. Ze manipuluja i uzywaja kontra jemu i zmian w Polsce. Troche szkoda ze tak dlugo ´bojowal´ - po drugiej stronie dalo mu uwage, chociasz straty byly raczej wieksze. Sam niektorych wypowiedzi odrazu nie zrozumialem lub dalem sie wprowadzic w zle myslenie. Ja jestem raczej za narowej mysli. Wtedy jest pewny porzadek. Narodowosc (rodzic sie) i Tozsamosc jest podstawa spoleczenstwa. Chociasz tez w KNP jest taka mysl i idealy. Do spitali : nie boje sie prywatyzacji, a moze wlasnie mam lek. Bo wiele razy po prywatyzacji jest drozej. Zalezy od kapitalisty. Maxymalny zarobek ? Przyklady jak energia (monopol - nie moga powstac nowe sposoby) czy prywatyzacja wody pitej, itd.. Jak jest porzadek, narod troche troskliwy o swoje sprawy i otoczenie, rozsadni i odpowiedzialni ludzie - po co prywatyzowac taki powiatowy spital. Spital moze zostac w rekach gminy / obywateli - i tez beda mieli inters by sprawnie funkcionowal i byl ´tani´.. To ubiespieczenie - ile co kosztuje - obliczenia ile ma zostac zysku / rezerwy (´´podatki´´), zarobki lekarzy, dyrektorow, sprawnosc dzialania, organizacja - zakup materialu, pracowitosc decyduje o cennach i uslugach. Pytanie jest tylko takie - czy temu co mial wypadek, jest uposledzony, czy wariat, czy rodzinie cieszkiego losu, itd..- czy temu dolozysz ´w podatkach´ czy wezmiesz go w swoje ubiespieczenie i zaplacisz 10 zloty wiecej, czy maja to robic ludzie dobrowolnie, lekarze, fundacje, sasiedzi, rodzina.. - tez jestem za jak najmnieszymi kosztami, samodzialanosci, sprawnosci spoleczenstwa.. To sa takie male nuancy - ktore Ruch Narodowy przemysla moim zdaniem.. Jakos sie dogadamy, chociasz w tych szczegolowych, najwaznieszych sprawach.. Pozdrawiam
54.Robią nas w konia - ale dość tego Czas na normalność HD.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 23 maj 2014 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowany 23 maj 2014 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. vonjachu 1 miesiąc temu Polacy mieliby się zjednoczyć? Nie sądzę, jak już będzie to w stanie zrobić mała grupka. tak mała, że bez użycia przemocy się nie obejdzie. Społeczeństwo zostało zaprogramowane aby być psami na usługach panów i ich prosić o pomoc w każdej kwestii ... dlatego spierdoliłem z tego zającowa do bardziej normalnego kraju. Różnica w zwykłych codziennych rozmowach między tym, co było w tej chujolandii a ludźmi z mojej obecnej ojczyzny jest kolosalna. Na następne 100 lat polacy zostaną śmieciami i karaluchami które kompletnie nic dla świata nie znaczą. Nic zupełnie. Przekonam si ęo tym ostatecznie, kiedy nie zobaczę w parlamencie europejskim wspomnianych w tym materiale partii. Lelum Polelum 1 miesiąc temu +ira7s9 "Po pierwsze wybory parlamentarne nie będą wcale za rok, ale pod wpływem zakulisowanych rozmów PO-PiS'dowców już na jesieni br. łącznie z samorządowymi," Też sądzę podobnie. Uważam jednak, że w dużej mierze będzie to zależeć od wyników nadchodzących wyborów. Jeśli partie kontr-establishmentowe uzyskają znaczące wyniki to aktualna sitwa będzie dążyć do przedterminowych wyborów, aby ci nie mieli czasu na dalsze windowanie swego poparcia. Jak na razie wspólna nagonka politykierów i mediów na KNP pokazuje, że coś jest na rzeczy i strach im w oczy patrzy. sznypa 1 miesiąc temu Subskrybuję Twój kanał ale nie zgodzę się z tym, że tylko trzy partie wymienione przez Ciebie są ok. Uważam, że PiS ma największe możliwości dokonania mądrych zmian w Polsce. Nie powinniśmy się rozdrabniać bo znowu Tusk to wykorzysta i wygra.
55.Robią nas w konia Prawdziwe wyniki sfałszowanych wyborów do UE HD.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 27 maj 2014 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowany 27 maj 2014 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. WSPARCIE dla PodziemnaTV - http://podziemnatv.pl/ Linki do materiałów: PKW - Wyniki wyborów: http://pe2014.pkw.gov.pl/pl Protokół z lokalu wyborczego, w którym oddałem głos: http://pe2014.pkw.gov.pl/pl/wyniki/pr... Fałszowanie podpisów przed wyborami zgłoszone przez OBURZONYCH: http://powisle.prawdemowiac.pl/newsre... Zdjęcie dokumentujące fałszerstwo wyborcze podesłane mi przez widza na facebooku (które z facebooka zostało usunięte bardzo szybko po opublikowaniu!): https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.ne... PodziemnaTV na Facebooku: https://www.facebook.com/PodziemnaTV oraz na Twitterze: http://twitter.com/podziemnaTV SWK 1 miesiąc temu Kwestia głosów nieważnych. Znamy ich ogólna liczbę i przy założeniu ze wszystkie nieważne zostały zafałszowane i zabrane tylko jednemu ugrupowaniu uzyskujemy. Wyniki wypisuje dodając w kolejności list: 1) SP-4; SLD-5; PIS-17; KNP-4; PO-17; PSL-4 2) nic się nie zmienia 3) SLD-7; PIS-18; KNP-4; PO-18; PSL-4 4) SLD-5; PIS-20; KNP-4; PO-18; PSL-4 5) SLD-5; PIS-17; TREP-4; PO-17; PSL-4 6) SLD-5; PIS-17; PRJG-3; KNP-4; PO-18; PSL-4 7) SLD-5; PIS-18; KNP-6; PO-18; PSL-4 8) SLD-5; PIS-18; KNP-4; PO-20; PSL-4 9) SLD-5; PIS-18; KNP-4; PO-18; PSL-6 pozostałych przypadkach nic się nie zmienia. Czy ewentualne fałszerstwo miało ZNACZĄCY wpływ na wybory. W zasadzie nie, ugrupowania wiodące i tak dostana znaczna większość głosów. A sama różnica między nimi waha się między 1 a 2 mandatami. Teoretyzując znaczenie ma to dla tych ugrupowań, które nie weszły a mogły (oczywiście przy abstrakcyjnym założeniu że to tylko im odebrano głosy) czyli SP; TREP czy PRJG. Puste karty. Z tego co przeczytałem taki głos jest uznawany za nieważny ale tez daje możliwość dowolnego manipulowania i przypisania do jakiegoś kandydata. Ile mogło być tych kart? Zakładając że była to zbliżona ilość jak głosów nieważnych to w skrajnym wypadku czyli puste idą na jedno ugrupowanie a nieważne zabieramy ugrupowaniu konkurencyjnemu powstaje różnica 4 mandatów. Zaznaczam że to skrajny przypadek, który by musiał mieć miejsce we wszystkich komisjach. Podejrzewam że większe prawdopodobieństwo jest na trafienie 2x 6 w totka. I jeszcze taki detalik. Co to są karty nieważne? Za PKW: Liczba wydanych kart 7301650, liczba ważnych kart 7297490. W tych wyborach o fałszerstwo bym się nie martwił. Przeraża mnie frekwencja. Skoro ludzie nie idą do wyborów to po co demokracja? Zróbmy tak jak mówi JKM i wprowadźmy monarchię lub określmy że czynne prawo wyborcze jest nabywane w drodze egzaminu a po nabyciu takiego prawa głosowanie jest obowiązkowe.
62.Gdybym był premierem - Jak zmienić ustrój Demokracja vs monarchia HD.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 8 lip 2014 Manipulacja, hipokryzja i obłu ...
Opublikowany 8 lip 2014 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. WSPARCIE dla PodziemnaTV - http://podziemnatv.pl/ Bestsceneful 2 tygodnie temu 1066 -bzdura na kółkach !! Nikt tym bandytom z rządu nie pomoże. Wystarczy że na ulice wyjdą ludzie, ale nie jakiś tłum liczący 5 czy 100 tysięcy ludzi tylko powiedzmy cały naród pracujący, a w polsce jest nas nie mało bo 15 milionów! Uzbrojeni będziemy w pięści, ale kto nam podskoczy? Dane są takie: 800 tyś gliniarzy, wojsko to jakiś milion, inne państwa nic nie zrobią, a nawet gdyby to ilu mogą posłać? 100 tyś? 200 tyś? Załóżmy że razem nazbierają milion + nasi to niech będzie 3 miliony. Liczymy 15/3 = 5 na jednego. I pytanie: czy mając broń, kastety, noże itp. jesteś w stanie dać rade 5 naraz? Ilu zabijesz naraz? Jednego, dwóch a reszty nie zdążysz. Poza tym najważniejsze jest to że jak cała rasa pracująca wyjdzie im na przeciw, to nawet jednego nie zabiją. Co najwyżej będą się szczycić że złapali 50 (dla przykładu), może 100, na wszystkich i tak nie starczy miejsca w kiciu. Pytanie zatem brzmi: dlaczego nie będą z nami walczyć? Bo gdyby zabili, złapali lub znaleźli sposób na zamknięcie CAŁEJ rasy pracującej, to kto by pracował i łożył na państwo?? Oni to dobrze wiedzą, dlatego do walki z nimi potrzeba siły wszystkich, a nie garstki protestujących pod pałacem kultury, wtedy są przegrani. DevranMr 2 tygodnie temu Czyli zakładamy partie, która nas reprezentuje etc. Ok pierwszą blokadą jest kasa bo założenie i reklamy kosztuje. Po drugie telewizja nas zje. Będzie pokazywana taka partia w złym świetle ja KNP w lewicowym kraju. :( Czekam na to narzędzie :) myślałem, żeby zrobic e-wybory tylko nie robione przez rządzących tylko przez nas obywateli i tam głosujemy i dajemy pomysły na zmiany a nasza partia je wykonuje.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności