Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

148.Robią nas w konia Drukowanie pieniędzy a zarabianie ich za granicą i wydawanie w kraju 148.mp4

megur / Afery Prawa / Podziemna TV / 148.Robią nas w konia Drukowanie pieniędzy a zarabianie ich za granicą i wydawanie w kraju 148.mp4
Download: 148.Robią nas w konia Drukowanie pieniędzy a zarabianie ich za granicą i wydawanie w kraju 148.mp4

98,94 MB

Czas trwania: 12 min 4 s

0.0 / 5 (0 głosów)
Opublikowany 03.06.2016 Łucja Majewska3 godziny temu
Mi się najbardziej podoba, jak rozmawiają w telewizji jacyś ekonomiści. I jeden mówi, że inflacja jest dobra, bo to napędza gospodarkę. Jasne, że napędza gospodarkę. Bo jak miałeś np. uskładane na samochód, a ktoś ci 10 procent ukradł, to już go sobie nie kupisz, tylko musisz dalej pracować.
szary obywatel10 minut temu
Chodzi o to, żeby ceny towarów były w miarę stałe. To zachodzi wtedy, gdy proporcja między ilością towarów i usług a ilością pieniędzy na rynku jest stała. Problem w tym, że nie ma możliwości dokładnego kontrolowania ilości towarów i usług. Robi się to metodą pośrednią - inflacją. Narodowy Bank Polski pilnuje, aby inflacja była między 0% a 3%. Jak jest za mała, to obniża stopy procentowe ułatwiając pożyczanie - dopuszcza pieniędzy na rynek, bo to znaczy, że zaczyna być więcej towaru na rynku niż pieniędzy. Jak jest za duża, to podnosi stopy procentowe, czyli kredyty drożeją, lokaty stają się bardziej opłacalne - ściąga pieniądze z rynku, bo to znaczy, że zaczyna być za mało towaru na rynku. Inflacja mniejsza od 0% to kłopot, bo spadające ceny to mniejsze zyski firm, to następnym krokiem jest obniżanie pensji pracownikom, ci zaczynają jeszcze mniej wydawać, to ceny znowu spadają i zaczyna się pętla prowadząca do kryzysu w gospodarce. Za duża inflacja to generalnie złodziejstwo tak jak autor filmiku mówił. Też prowadzi do kryzysu, bo zabiera ludziom oszczędności, jeśli lokaty ich przed inflacją nie bronią. Czasem tak bywało. Codziennie prezes NBP decyduje ile są warte pieniądze, które posiadamy - taka jego praca. Z definicji więc pieniądz, każdy na świecie, ma wartość umowną, a sam w sobie jako kolorowy papierek nie stanowi żadnej wartości.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
1.Razem - inna parodia świątecznego spotu Donalda Tuska - YouTube.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 13 gru 2012 Uwaga - film jest oczywiście ...
Opublikowano 13 gru 2012 Uwaga - film jest oczywiście manipulacją - taką samą manipulacją jak oryginalny spot platformy - i ma na celu pokazanie na tym przykładzie - jak łatwo i w jakim stopniu media nami manipulują, mogąc stworzyć praktycznie dowolny przekaz dotyczący tej samej sprawy, w zależności od tego co chcą żeby odbiorca myślał na dany temat podziemnaTV 10 miesięcy temu Masz rację przyjacielu. Zgadzam się że to przegięcie po całości - nieumundurowany policjant na służbie kopiący w głowę kucającego człowieka to przegięcie jakich mało - polska policja strzelająca gumowymi kulami w tłum ludzi świętujących polskie święto narodowe to grube przegięcie - zaniechanie sekcji zwłok po nagłej śmierci wszystkich pasażerów polskiego "air force one" z głową państwa i generałami wojska polskiego na czele - to przegięcie jakiego świat nie widział - itd Dzięki że to zauważyłeś! Marcin Zgoliński 1 miesiąc temu myślę, że raczej oni uważają społeczeństwo za głupców, którym można wszystko wmówić... pozdrawiam Paweł Piotrowski 1 miesiąc temu Dla mnie to nie jest manipulacja a raczej rzeczywiste pokazanie tego co miało miejsce, a co próbowano przed nami nieudolnie zataić. Tuks i jego "swora" spartolili nawet zacieranie śladów... Zawsze jednak zastanawiam się: Czy oni są na prawdę takimi debilami iż myślą, że my uwierzymy w bajki przez nich opowiadane, czy jednak są świadomi tego, iż są nieudacznikami i pospolitymi przestępcami, a pomimo tego idą w zaparte i "palą głupa"? Tak czy siak - w obu przypadkach - są skończonymi gadami...
2.Czego chcą Polacy - bolesna prawda - zobacz koniecznie - YouTube.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 30 sie 2013 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowano 30 sie 2013 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. WSPARCIE dla PodziemnaTV - http://podziemnatv.pl/ PodziemnaTV na Facebooku: https://www.facebook.com/PodziemnaTV oraz na Twitterze: http://twitter.com/podziemnaTV Max TV mówię jak jest - to to nie jest - ja jestem amatorem a nie dziennikarzem :) ...ale zachęcam do like'owania, share'owania, udostęniania i subskrybowania tego nagrania. Pomóżcie mi w walce z medialnym matrixem - bo tylko razem możemy coś osiągnąć! Dzięki! PS. Link do ankiety CBOSu (tabela nr1) - tak się kreuje matrix - odpowiedzi były PODANE - innych nie było: http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2013/K... OpcjaSpoleczna 2 tygodnie temu Komentarz oznaczony jako spam ukryj • Nie spam nie państwo Ci zabiera ale żydowski amerykański system bankowy , premierzy Mazowiecki,Suchocka,Bielecki to po co robili długi dla państwa polskiego. Zamiast dla Ciebie na lekarza albo kredyt na Twoja firmę Polska spłaca długi robione dla długów które wcale nie były potrzebne do zaciagania. Nawet te dotacje unijne robia dług dla Niemiec samorząd bierze 60 procent na drogę a 40 % jako swój wkład zaciaga dług Zadaj Sobie pytanie co Oni robią z pieniędzmi od nas branymi a nie zatrzymuj się podatku astraldreamer84 2 tygodnie temu 1:13 Żaden z tych punktów w chwili obecnej nie jest spełnianiany,pomimo kosztownego systemu socjalnego czy choćby pseudo pomocy ze strony Uni(kasa jest ale nie dla Nas tylko dla dygnitarzy i mafii).Można jedynie powiedzieć o bezpłatnej edukacji,która oczywiście niczemu nie służy i jest coraz bardziej degradowana.Uczniowie niedługo zamiast na historie będą chodzić na filmy o Bolku,a na j.polskim będą się uczyć o martyrologii narodu żydowskiego.Szkoda wspominać o przedmiotach technicznych
3.Jak politycy i media oszukują Polaków - YouTube.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 7 wrz 2013 Obnażam kłamstwa na temat fina ...
Opublikowano 7 wrz 2013 Obnażam kłamstwa na temat finansowania państwa, którymi jesteśmy karmieni z każdej strony. Manipulacja, propaganda, hipokryzja i obłuda są dziś w mediach wszechobecna. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. WSPARCIE dla PodziemnaTV - http://podziemnatv.pl/ PodziemnaTV na Facebooku: https://www.facebook.com/PodziemnaTV oraz na Twitterze: http://twitter.com/podziemnaTV Zachęcam do like'owania, share'owania, udostęniania i subskrybowania tego nagrania. Pomóżcie mi w walce z medialnym matrixem - bo tylko razem możemy coś osiągnąć! Dzięki! Owczarke 1 miesiąc temu Dobry odcinek, lecz wydaje mi się, że tematyka tego filmiku trochę za bardzo przypomina tematykę poprzedniego odcinka. Już wiemy, że każdą złotówkę którą wyda państwo, najpierw bierze z naszych kieszeni, czas na wypowiedź na jakiś inny temat. Tom Srom 6 dni temu Dopóki w szkołach będą nauczać, że z chmur, ktoś na nas patrzy, że Maryja zawsze dziewica, że anioły ogłaszają dobrą nowinę, że bydlęta klękają, itp. dopóty ten naród nie zrozumie w najmniejszym stopniu tego w jaki sposób jest dymany przez państwo. :-)
5.Płaca minimalna - kto robi nas w konia - YouTube.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 16 wrz 2013 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowano 16 wrz 2013 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. WSPARCIE dla PodziemnaTV - http://podziemnatv.pl/ emes2912 1 tydzień temu Widzę, że jesteś trudnym przypadkiem. Ja rozumiem, że niektórzy chcą być traktowani, jak krowa w chlewie albo, jak niewolnik. To jest właśnie mentalność niewolnika, albo krowy - niech mój pan o mnie dba, niech mi wsypie do żłobu, niech mnie wyczesze i wydoi. Niech mnie jeszcze uwiąże na postronku, żebym sobie krzywdy nie zrobił albo nie uciekł. Ja nie chcę tak żyć i szlag mnie trafia, że w wyborach większość głosów mają ludzie o mentalności krowy, niewolnika, więźnia - jak kto woli. CamelKatowice 16 godzin temu Calkiem dobrze pan mówi o tym ze państwo grabi nas z naszych pieniędzy, ale nie zgodzie sie z faktem ze jestesmy dlatego biednym narodem bo państwo nam odbiera tak dużo pieniędzy z wypłaty. Dla porównania prosze wziąć za przykład Niemiec w których koszty pracodawcy są dużo wyzsze niż w Polsce. Państwo tam zabiera jeszcze większą cześć pieniędzy z wynagrodzenia a standard życia i bogactwo społeczeństwa w porównaniu do PL chyba jest bezsprzeczn de69ial 3 dni temu Istnieje jednak ryzyko, że gdyby nie było płacy minimalnej to, przynajmniej część pracodawców, eksploatowałoby swoich pracowników za dużo niższe stawki, jak ma to miejsce np. w Indiach czy Chinach, a jak miało miejsce w okresie międzywojennym. Ale to drugi biegun, myślę, że można znaleźć równowagę między nimi, głównie w postaci redukcji struktur państwowych. Bo gdyby państwo mniej wydawało to i mniej by "zabierało". Tylko, że system jest tak zaprojektowany aby wszystkich wpędzać w długi. Chwała! anada65 3 dni temu opodatkowanie jest tez ukryte, bo wszytkie te abonamenty korporacyjne jak telefony,energia, prad,oplaty za posiadnie mieszkania to nic nie tworzy ale zmusza do ciaglego uganiania sie za pieniedzmi by przetrwac! jest wolna energia darmowa korzystana przez wojsko, rzady, badania kosmiczne a ludzie musza placic zaszkodliwa kopalniana energie i jeszcze inflacja...celowo sie produkuje zarowki co krocej dzialaja, sprzet agd,komputery,itd bo mamy byc niewolnikami konsumpcyjnymi i nie narzekac. anada65 3 dni temu kochani do podatkowych nalezy tez jak oplaty za wywoz nieczytosci (ten pseudoekologiczny), podatek od dwutl.wegla, wszelkie oplaty urzedowo-administr,zus i ubezp.samochodow, nawet bankowe! NBP nie jest wlasnoscia Polakow, ale banku ang. ktory jet wlasnoscia gr.Bilbergow, wydluza sie wiek emer bo nie maja zamiaru placic emerytur lecz legalnie eutanazje! czas pracy dluzszy i bez nadgodzin, a bezrobocie bo jest komputeryzacja...byc niewolnikiem..
8.Jak władza oszukuje emerytów i podatników - YouTube.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 30 wrz 2013 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowano 30 wrz 2013 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. WSPARCIE dla PodziemnaTV - http://podziemnatv.pl/ System podatkowy jest wadliwy i pozwala na wyłudzanie pieniędzy od społeczeństwa. PodziemnaTV na Facebooku: https://www.facebook.com/PodziemnaTV oraz na Twitterze: http://twitter.com/podziemnaTV Zachęcam do like'owania, share'owania, udostęniania i subskrybowania tego nagrania. Pomóżcie mi w walce z medialnym matrixem - bo tylko razem możemy coś osiągnąć! Dzięki! DANE KONTA bankowego dla dobrowolnych wpłat: Konrad Daniel 47 2490 1044 0000 4200 9037 6800 tytułem: "Darowizna na PodziemnaTV". Dziękuję, podziemnaTV 1 tydzień temu Ja uważam to za najuczciwsze postawienie sprawy. Gdybym planował zarabiać na reklamach to rzeczywiście miałbym powód, żeby gadać "pod publiczkę" bo od ilości wyświetleń zależałyby wpływy z reklam. Ale moje motywacje są inne - i staram się jasno je przestawić: mówię jaka jest prawda o funkcjonowaniu państwa i gospodarce, mówię wprost o tym jak nas robią w balona - i liczę na to, że znajdą się ludzie, dla których ta prosta prawda ma jakąkolwiek wartość. Słowem Pana nie przekonam ale czas to pokaże maciejl20 3 dni temu załóżmy że idziesz do pracy po studiach w wieku 25-27 lat pracujesz 40lat do 67lat odkładasz sobie 400zł miesiecznie przez 12 miesiecy przez 40lat to da ci 200tys +odsetki. to z kolei oznacza że mógłbys brać całkiem przyzwoita emeryture i jeszcze po twojej śmierci dzieciom zostawiłbym całkiem niezła sumke. po to jest przymus płacenia bo to zwykły przekret Liquidazot 3 dni temu Człowiek zaczyna średnio pracę w wieku 20 lat. Pracuje jakieś 40 lat. średnio żyje około 80 lat, co daje nam średnią 20 lat z KAŻDEGO POKOLENIA EMERYTUR które ZNIKAJĄ bezpowrotnie w czeluściach ZUSu bez możliwości dziedziczenia. Liquidazot 3 dni temu Przykładowo. Pracuje 40 lat. Te 40 lat odkładam pieniądze na MOJĄ emeryturę. Te pieniądze ZNIKAJĄ, i wmawiane jest mi że, abym otrzymał emeryturę młodsi pracujący ludzie muszą płacić ZUS. Ok OK ale co się stało z pieniędzmi które, ja odkładałem 40 lat? Czy pieniądze pierwszych OFIAR ZUSu WYPAROWAŁY i teraz łatają dziurę która rośnie bez zatrzymania? WALĄ NAS W DUPĘ kozie syny. Chcą zrobić z nas niewolników bezczelnie mydląc oczy i grożąc odebraniem, posiadanych rzeczy jak nie będzie posłuchu
13.Robią nas w konia - Media o nas  Polacy skazani na biedę .mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 8 lis 2013 Manipulacja, hipokryzja i obłu ...
Opublikowano 8 lis 2013 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie tordar2 1 miesiąc temu W Polsce płace są takie małe nie tylko dlatego, że podatki od nich są za wysokie, ale także dlatego, że nawet pracodawcy, których stać na wyższe ich nie podnoszą, bo nie mają motywacji, skoro bezrobocie takie wysokie. A wysokie jest dlatego, że mało która działalność się opłaca, bo ludzie nie mają kasy na konsumpcję, bo płace są za małe. To błędne koło, które może przerwać tylko kara Boska na wyzyskiwaczy: ostrzezenie.wordpress.com laleczka góraleczka 2 tygodnie temu Trudno się gwiewać na pracodawców że nie są hojniejsi niż wymagają tego prawa rynku i chęć podjęcia pracy przez pracownika. To tak jakby się gwiewać na sąsiada że nie pomyślał o roboczych pensjach i zamówił remont domu w tańszej firmie, która zaoferowała mu taką samą jakość usługi, a nie w droższej. Wyzysk nie jest wynikiem działania przedsiębiorców, tylko praw i przepisów regulujących rynek pracy. Wysokie koszty i opieszałość biurokracji, skomplikowane procedury, niejasne przepisy, wysoki koszt samozatrudnienia, etc. tworzą warunki w których spycha się ludzi do odtwarzania ról z wspomnianego w nagraniu państwa kolonialnego. Henryk Kamerski 1 miesiąc temu Wszystko się zgadza i ja, jako stary dobrze o tym wiem. Tylko tu, nie trzeba debatować, a działać! A kto zacznie działać, jak nie WY MŁODZI- starcy ?Starcy, mogą pomóc, ale inicjatywa należy do młodych. Pamiętam, jak dawniej- to od studentów i młodzieży zaczynały się wszelkie demonstracje i zmiany. Jak starsi, widząc ten zryw, dołączali się i wspierali, by odzyskać wolną Polskę. Gdzie teraz jesteście młodzi ludzie?Tu,aby uświadamiać coś, o czym większość rodaków wie ?Brak jest przywódcy, który obudzi "drzemiące" społeczeństwo- nie kolejnych, którzy tylko potrafią gadać.
15.Robią nas w konia  Premier i media o GOSPODARCE.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 16 lis 2013 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowano 16 lis 2013 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. hejka ziomek 5 godzin temu Obejrzałem wczoraj Fakty... wiem wiem "zgrzeszyłem". Był tam sondaż poparcia partii i jak wszystko zsumowałem to dało 69%. No kurde... gdzie jest 31%???? Robienie ludzi w konia w biały dzień. A raczej: wieczorne robienie ludzi w konia bo fakty wydanie wieczorne:) A co najśmieszniejsze to wszedłem teraz na stronkę Faktów, obejrzałem to samo online i wiecie co?? NIE BYŁO TEGO SONDAŻU! To chyba po to żeby Mariusz Max z za morza;) nie obejrzał i żeby nie nakręcił nowego odcinka jak puszczają mu zwieracze gdy ogląda TVN. Liquidazot 15 minut temu Uzupełnienie do komentarza poprzedniego - Cały czas się zastanawiam nad źródłem naszej niedoli. Skąd się biorą te skurwysyny co nas gnębią każdym możliwym sposobem. Załóżmy że, znalazł by się przywódca za którym pójdą ludzie, pokroju Piłsudskiego. Był Piłsudski było dobrze, zabrakło go i znowu było źle. Zmieniamy rzeczywistość na jakieś 20 lat tylko po to aby znowu jakieś dzieci poprzednich skurwysynów zaczęły toczyć jak robactwo nasz kraj. Bo sami pomyślcie, gdyby ci politycy grabili tylko pod siebie. To nagrabili by się ostro, mieli by WÓR pieniędzy ale przy tym mogli by dobrze zarządzać krajem. Jednak tak nie jest. Robią nam miliardowe długi, kradną nasz dobytek. Sami szczerze nic z tego nie mają i mieć nie będą. Ewidentnie zniżają nas do poziomu robotów-niewolników robotników. Regularnie dzieje się to samo. Gdzie leży źródło całego problemu. TU SIĘ TRZEBA ZASTANOWIĆ. Nie brać środków przeciw bólowych ciągle i mówić że, już jest dobrze. Trzeba znaleźć źródło naszej choroby i je raz i ostatecznie wyeliminować. Strategiusz 6 godzin temu Do PKB wliczają właśnie nawet takie rzeczy jak stadion narodowy, państwowa służba eutanazji czy kampania na rzecz poprawy wizerunku Romów. Wliczaliby nawet kopanie i zakopywanie dołów, gdyby ktoś to robił. Dlatego niektóre kraje maja wyższy stosunek podatki/PKB i żyje im się lepiej, bo prawdopodobnie ich PKB jest tworzone przez wolny rynek (od prywatnych firm - do prywatnego odbiorcy, bez udziału państwa) i służy ludziom, a nie tworzone przez rząd przymusowe usługi i zlecenia publiczno-prywatne, gdzie kokosy zbierają "kolesie".
21.Robią nas w konia  POLACY wybrali polityka roku Vs prawdziwe wyniki sondażu CBOS.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 8 sty 2014 Media to współczesna BROŃ maso ...
Opublikowano 8 sty 2014 Media to współczesna BROŃ masowego rażenia. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. FuwekFruwek Wszech obecne skurwysyństwo. Media - bezwolne pacholęta. Uwielbiam PodziemnąTV za otwieranie oczu i pokazywanie już nie ,,prawdy,, której na co dzień mam dosyć a faktów - miało być Faktów. clasyfiks 7 godzin temu dlatego nie włączam TVN, TVP, one.pl, wp.pl...itp Lubię podziemnaTV, bo w 10 min można dowiedzieć się więcej niż z pół godziny przesłuchań posterunkowej MO. Jan JaJ Dziękujemy za ujawnienie tego ewidentnego matactwa. Jovenik 17 godzin temu Jeżeli już ktoś nie wierzy w techniki badań statystycznych i twierdzi, że na 40 milionowe społeczeństwo potrzeba by, setek tysięcy respondentów by wynik był obiektywny. Zawsze może prześledzić wyniki "łapkowania" na youtube. Jeżeli film obejrzy 100 osób i zdobędzie on 90% (czy też 10%) łapek w górę. To po następnym milionie odsłon to nadal będzie w okolicy 90% (czy odpowiednio 10%). Nie chce nikogo do niczego przekonywać ale zachęcam do sprawdzenia tego na własną rękę. Krzysiek 1971 5 godzin temu +Ziemniak Tak, masz troszkę racji. Troszkę bo ten kanał i gagazeettaaa.pl się nie równoważą. Gdyby wziąć 1000 osób i kazać przeczytać gazetę, następnie TV, później ten kanał - Pana Konrada, a na koniec przedstawić respondentom badania CBOS (to jest to, co zrobił p. Konrad), wówczas każdy by wiedział jak jest. Pan Konrad zrobił to za nas, chwała takim ludziom. Chwała bo my nie mamy czasu na szukanie info i sprawdzanie wiarygodności każdego dziennikarza. Jovenik miał na myśli obiektywny sondaż na YT. Np. jest program w TV i na pasku wyniki na TAK i NIE, natomiast komentarze pod filmem i łapki pokażą coś odwrotnego. Sondaże to czysta manipulacja, pokazująca to, co chce pokazać nam zamawiający ten sondaż:) Jak będą chcieli pokazać, że my Polacy to debile, to proszę... Czy Polacy to też debile Filipskater 20 godzin temu Robi Pan bardzo dobrą robotę, proszę to kontynuować! W przeciwieństwie do Maxa Kolonko odwołuje się Pan do naszej inteligencji a nie emocji.
23.Robią nas w konia  HIT Premier Tusk demaskuje kłamstwa Premiera Tuska.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 21 sty 2014 Manipulacja, hipokryzja i obł ...
Opublikowano 21 sty 2014 Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. Paweł Chmielewski 2 dni temu Platforma Obywatelska doszła do władzy z co najmniej interesującym programem, zakładającym min.: wprowadzenie podatku liniowego, zniesienie podatku Belki, wprowadzenie jednomandatowych okręgów wyborczych, skrócenie drogi legislacyjnej ustaw, likwidację Senatu, skrócenie procedury założenia firmy (tzw. jedno okienko), komercjalizację ZOZ-ów, podział NFZ na kilka mniejszych zdecentralizowanych funduszów, reformę KRUS (uzależnienie składki od wielkości gospodarstwa itp.), zmniejszenie liczy urzędników i ograniczenie biurokracji. Szkoda że premier Tusk o znacznej większości postulatów dawno zapomniał. Przypomniał sobie za to o podwyżce VAT i wieku emerytalnego, a to "przypomnienie sobie" jest o tyle dziwne że tych rzeczy to akurat w programie PO nie było..... Paweł Chmielewski 16 godzin temu +Jerzy Urban Wówczas nie ma możliwość skorzystania z ulg podatkowych i rozliczenia wspólnego z małżonkiem więc dla wielu ten podatek wychodzi bardziej niekorzystnie niż skala podatkowa. Poza tym miał być podatek liniowy dla wszystkich, także osób fizycznych. Zresztą można powiedzieć że prawie mamy w Polsce mamy podatek liniowy, bo pierwszą skalę odprowadza 98 czy tam 99% podatników. Tylko że płacimy 18% a firmy 19% a Tusk zapowiadał wprowadzenie przede wszystkim niższego podatku liniowego na poziomie 15%. Zresztą sztandarowym hasłem PO niegdyś było 3x15 czyli nawet VAT miał mieć 15% a zamiast tego podnieśli do 23%. Krzysztof:) 1 tydzień temu W innych krajach ludzie by wyszli na ulice a w Polsce ludzie sa tak ociemniali,ze nie potrafia juz nic zrobic. W czasie wojny polacy walczyli z wrogiem a teraz?? Patrza jak nasz kraj spada na dno i ziemie kupuja obcy ,a ludzie placa podtaki by Ci z PO mogli sie bawic.
25.Naruszenie praw autorskich . Robią nas w konia  Pajac z TVN o DŁUGU PUBLICZNYM - MASAKRA.avi play
Naruszenie praw autorskich Nadawca: Chomikuj.pl Chomi ...
Naruszenie praw autorskich Nadawca: Chomikuj.pl Chomik dzisiaj o 10:15 wiadomość administracyjna Witamy, otrzymaliśmy wiarygodną informację, iż na Pani/Pana koncie znajdują się pliki: 25.Robią nas w konia Pajac z TVN o DŁUGU PUBLICZNYM - MASAKRA.mp4 (folder: Podziemna TV) do których prawa autorskie zostały naruszone, według oświadczenia: TVN S.A. który to podmiot skierował do Portalu Chomikuj.pl prośbę o uniemożliwienie ich rozpowszechniania. W związku z powyższym, pliki zostały usunięte. W razie pytań lub wątpliwości na przyszłość prosimy o lekturę przewodnika o prawach autorskich (w stopce portalu). W przypadku niepoprawnego zgłoszenia niektórych plików, bardzo prosimy o kontakt z nami przez odpowiedź na tę wiadomość z podaniem lokalizacji każdego błędnie usuniętego pliku. Dziękujemy za zrozumienie.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności