-

3330 -

31829 -

6217 -

13650
65493 plików
47795,14 GB
Foldery
Ostatnio pobierane pliki
Siódma część jednej z najsłynniejszych serii fantasy cRPG. Seria Might & Magic przez wiele lat zyskała masy zwolenników. Dołącz do nich i ty przenosząc się w świat smoków, czarnoksiężników i mrocznych tajemnic
New World Computing-producent
3DO Company-wydawca
Cenega Poland-wydawca PL
Fabuła
Po ucieczce z Enroth Archibald, brat króla Rolanda, zaczyna nowe życie w Erathii, sprzymierzając się z nekromantami z Deyji. W tym samym czasie Lord Markham organizuje na Szmaragdowej Wyspie konkurs poszukiwaczy skarbów, w którym pierwszą nagrodą jest zamek Harmondale. Drużyna gracza podejmuje wyzwanie, nie przypuszczając, że wkrótce od ich poczynań będą zależeć losy świata. Kiedy drużyna gracza wygrywa konkurs i zdobywa zamek, musi się uporać z różnymi problemami, np. wypędzeniem goblinów, odbudową. Kiedy już zamek jest gotowy, gracz może wspomóc jedną ze stron konfliktu (Erathię lub Las Tulareański). Kiedy umiera sędzia, gracz może wybrać jednego z dwóch kandydatów na to stanowisko - z Bracady lub Deyji. Wybierając Bracadę opowiada się po stronie światła i odkrywa anielskie miasto Celeste, a wybierając Deyję staje po stronie ciemności i dostaje dostęp do Czeluści. Od tego momentu gra wchodzi w najtrudniejszy, końcowy etap. Drużyna dostaje zadanie mające na celu uwierzytelnienie decyzji - jeśli gracz opowiedział się po stronie światła, musi przejść przez "Ściany mgły" – tor przeszkód dla czarodziejów; jeśli natomiast wybrał ścieżkę ciemności, musi przejść przez "Strefę wylęgu", miejsce, w którym rodzą się najokropniejsze potwory magicznego świata. Po wykonaniu tego zadania, drużyna otrzymuje kilka kolejnych, po czym dochodzi do jednego z najtrudniejszych zadań: musi zabić obrońcę światła (jeśli jest po stronie ciemności) lub obrońcę nocy (jeśli wybrał światło). Po wykonaniu zadania otrzymuje potężną broń, jaką jest "miotacz" (blaster) – broń starożytnych. Kolejnym zadaniem (porównywalnie trudnym, zdobyta broń znacznie je ułatwia) jest zabicie przywódcy diabłów w Kolonii Zod. Ostatnim zadaniem jest udanie się do statku kosmicznego, którego załoga również została podzielona między światło i ciemność. Gracz musi znaleźć "przetwornik oscylacyjny" potrzebny naszym sojusznikom (władcom ciemności aby utworzyć "Niebiańską kuźnię" – fabrykę broni, a Wskrzesicielce stojącej po stronie dobra aby otworzyć portal prowadzący do innych światów). Jest to ostatnie zadanie, a po jego wykonaniu gracz otrzymuje dyplom i może nadal grać wykonując poboczne misje. Pierwotnie kanonicznym zakończeniem gry było zakończenie po stronie ciemności, co stanowiło punkt wyjścia do pierwotnej fabuły Armageddon's Blade - dodatku do Heroes III. Została ona jednak zmieniona ze względu na protesty graczy, którzy uznali elementy Sci-Fi za nie pasujące do świata Might and Magic, choć w rzeczywistości są jednym z kluczowych jego elementów, tak więc kanonicznym zakończeniem MM7 zostało zakończenie ze strony światła.
Wymagania
Pentium II 300MHz
64MB RAM
karta grafiki 8MB
580 MB wolnego miejsca na dysku
System operacyjny: Windows 98/2000/XP
Cojak?
1.Rozpakuj.( obraz płyty mdx, 1 płytka CD)
2.Użyj napędu wirtualnego (DaemonTools Lite), lub wypal (Astroburn Lite).
3.Zainstaluj.
4.Graj.( nie wymaga płyty w napędzie)
- sortuj według:
-

1 -

3 -

0 -

0
4 plików
2,55 MB
Chomikowe rozmowy
Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (47)














Pokaż wszystkie
Pokaż ostatnie










