CityLife PC.rar
-
♦MAFIA.[PL] -
♦MAX PAYNE 2.[PL] -
►►GRY PC Strategie -
aplikacje na telefon -
Arcania a Gothic 4 Tale PL -
assassins creed broterhood -
bijatyki -
Code Of Honor Francuska Legie Cudzoziemska -
crysis 2 -
diablo 2 -
Diablo II -
Dokumenty -
Fifa 2009 [PL] -
Filmy +18 -
Galeria -
Ghost Master -
GRY do wyboru xD -
Gry JAVA 240x320 -
gry java sony ericsson 240x320 -
GRY PC -
Gry Strategiczne -
GTA Vice City -
Hitman Krwawa Forsa -
Knights and Merchants the Paesands Reballion -
Max Payne 2 BEZ ISTALACJI -
Medal of honor Airborne -
muzyka -
NFS Most Wanted [PL] -
pobrane -
Serious Sam 2 PL -
Sims 2 Pełna Wersja PL -
Sony Ericsson Elm -
STAR WARS jedi academy 2 -
Star Wars Jedi Knight Jedi Academy -
The Sims + Dodatki -
The Sims 2 - Dodadki -
Twierdza [PL] -
Twierdza 2 Deluxe [PL] -
Twierdza Krzyżowiec [PL] -
Worms Armageddon
Norm Koger’s The Operational Art Of War III to kolejny tytuł z serii będącej absolutnym hitem dla wielbicieli tradycyjnych, turowych gier strategicznych. Tytułowy Norm Koger bierze udział w tworzeniu gier już od lat osiemdziesiątych, dwudziestego wieku. Na swym koncie ma tytuły odzwierciedlające prawdziwe i hipotetyczne konflikty, mające miejsce w różnych okresach historycznych: Red Lightning, Conflict: Middle East, Conflict: Korea, Stellar Crusade, TANKS, Age of Rifles, Distant Guns, The Russo Japanese War at Sea. Do jego dorobku trzeba też wliczyć serię The Operational Art Of War. Sekret powodzenia kolejnych wersji The Operational Art Of War leży w niesłychanej elastyczności. Osoby korzystające z programu mogą rozegrać dowolną bitwę mającą miejsce w dwudziestym wieku i obecnym stuleciu (w tym I wojna światowa oraz pierwszy konflikt w Iraku). Co więcej, użytkownicy dostają do dyspozycji potężny zestaw narzędzi umożliwiających kreowanie własnych starć i kampanii. Bardzo ważnym elementem serii jest jak najwierniejsze odwzorowanie realiów współczesnych konfliktów. Najnowszy tytuł, stworzony przez Kogera i studio Matrix Games, wprowadza mnóstwo zmian, w stosunku do tego co oferowały poprzednie odsłony. Mają one na celu uwspółcześnienie i urealnienie rozgrywek. Zmiany dotyczą głównie silnika i narzędzi edycyjnych (m.in. poprawiona sztuczna inteligencja, podwojona licza elementów możliwych do umieszczenia w tworzonej kampanii, poprawiona grafika i efekty dźwiękowe, dodanie języka francuskiego i niemieckiego, dołączenie ponad trzech tuzinów łatek naprawiających błędy poprzednich wersji itp.), a także rozwoju technologii bojowej (różnicowanie zniszczeń w zależności od jakości pancerza celu, zmiana zasięgu broni przeciwlotniczej, uwzględnienie siły uderzenia pocisków jądrowych itp.).