Gothic 3 Zmierzch bogów.part07.rar
-
► Konie Ksiązki -
1 -
101cw ujezdzeniowych -
3Ds Max Design 2014 -
Adobe Photoshop CS6 Extended FULL -
-ALBUM-Projekty Foto-Ksiąg PSD -
Artykuły -
Belfer -
BELFER S01 -
BELFER(1) -
choroby koni -
Czyngis-chan (mongol).rmvb PL -
Czyngis-chan 1965 -
Czyngis-chan 2007 -
Czyngis-chan Na podbój świata 2007 -
Eden135 -
hasło = 123 -
hipika -
Hodowla koni-Zwoliński -
hodowla psów -
konie -
KONIE -
Konie(1) -
mało treściwe -
Parelli -
poradniki -
PROGRAMY REMONTOWE -
Programy do odzyskiwania danych -
PRZEPISY NA WIDEO -
Ringer -
Rząd jeździecki, akcesoria itp -
sezon 1 Lektor rmvb -
Sezon 2 demony -
Sezon 2 PL rar -
SEZON 3 Lektor PL -
SEZON 3 wgrane napisy PL -
Silversand -
Steve Halfpenny -
stolarstwo 1 -
stolarstwo 2 -
stolarstwo3 -
SZKOLENIE PSA (najlepsze książki) -
szkolenie psów -
Szynkowar -
WATAHA -
Wędliny surowe i suszone -
wikingowie sezon 2 HD lektor -
Wikingowie sezon 4B -
Wilcom Embroidery Studio e2.0T SP3 -
---Wychowanie i Tresura Psów
CIA Operative to taktyczna gra akcji FPS osadzona tematycznie na arenie działań wywiadowczych po zakończeniu Zimnej Wojny. Teraz głównym wrogiem stały się organizacje terrorystyczne, kartele narkotykowe i przeróżne organizacje przestępcze, zagrażające bezpieczeństwu świata. W grze wcielamy się w agenta Jacka Noela, który działa jako jednoosobowa armia. Dostaniemy do wykonania skomplikowane misje w najbardziej egzotycznych rejonach naszego globu, mające na celu przywrócenie zarówno lokalnej jak i globalnej równowagi. Wiele z nich toczy się w tak zapalnych miejscach jak: Irak, Bogota czy Moskwa. Wszelkie działania prowadzimy na własną rękę i odpowiedzialność, gdyż w razie jakiejkolwiek wpadki Stany Zjednoczone, nasz mocodawca wyprze się powiązań z Noelem. Naszym atutem jest inteligencja, spryt oraz działanie z ukrycia, dzięki czemu udaje się bohaterowi wyjść bez szwanku nawet z sytuacji, gdy liczebność przeciwników jest przekraczająca możliwości obronne normalnego człowieka. Realistyczny system walki powodujący, iż trafianie w konkretną część ciała powoduje specyficzne obrażenia. Akcja nie jest liniowa i rozwija się w zależności od akcji przeprowadzanych przez gracza.
W 2030 roku eksploracja kosmosu stała się koniecznością. Ogromne zanieczyszczenie Ziemi, widmo przeludnienia oraz wyczerpania surowców naturalnych sprawiły, że ludzie coraz częściej myśleli o szukaniu szczęścia poza niebieską planetą. Doszło nawet do tego, że prywatni przedsiębiorcy gotowi są inwestować w rozwój technologii pozwalających na podróże kosmiczne, byle jak najszybciej wyrwać się ze skazanego na zagładę świata. Dodatkowym bodźcem do działań stała się udana kolonizacja Marsa przez NASA. Wkrótce potem powołano Międzynarodową Unię Eksploracji Kosmosu, która zajęła się zbieraniem informacji na temat planet nadających się do zamieszkania. W przestrzeń wysłano mnóstwo statków. Akcja ruszyła pełną parą. Po dziesięciu latach od tamtych wydarzeń, jednostka Protoplastus odnalazła wreszcie świat, który sprostałby wygórowanym wymaganiom Ziemian. Okazał się nim jeden z księżyców Jowisza – Ganimedes. Niedługo później rozpoczęto terraforming, mający na celu całkowite przystosowanie panujących warunków dla potrzeb ludzi. Zebrano ogromne fundusze, do akcji włączyło się również wojsko. W 2070 roku na Ganimedesie powstała pierwsza placówka naukowo-badawcza o nazwie New Atlantis. Kiedy wydawało się, że los wreszcie uśmiechnął się do Ziemian, nastąpiła tragedia. Jak zwykle... Akcję obserwujemy w rzucie izometrycznym, zmagania rozgrywają się w pełni trójwymiarowym środowisku. Nasi śmiałkowie (do wyboru jest kilka postaci) przemierzą olbrzymie kompleksy kolonii i spróbują pozbyć się wszystkich agresorów. Przeciwnicy podzieleni na kilka gatunków, kontrolowani są przez olbrzymie stwory, pełniące funkcję tzw. „bossów”. Oczywiście od czasu do czasu przyjdzie nam się z nimi zmierzyć. Mimo bogatego arsenału środków zagłady, walka nie będzie łatwa i wróg z pewnością zdąży upuścić nam trochę krwi. Niezmiernie ciekawą opcją Shadowgrounds jest możliwość dowolnego udoskonalania środków zagłady. Gracze sami decydują, jaki element będzie im aktualnie potrzebny i według tego, dostosowują oręż do zagrożenia. Siłę rażenia broni testujemy nie tylko na przeciwnikach, ale również elementach wyposażenia wnętrz, które można doszczętnie zniszczyć. Część obiektów jak beczki z paliwem pomogą nam w walce, inne z kolei po destrukcji odsłonią ukryte przejście.
Wcielamy się w postać Johna Armstronga (nazwisko przypadkowe?), młodego studenta medycyny. Nasz bohater, w chwili ogłoszenia stanu wojennego, zostaje wcielony w szeregi Gwardii Narodowej. Niestety oddział złożony z żółtodziobów szybko ulega rozbiciu przez potężnego przeciwnika. Dzielny John, wychowany pewnie na Rambo i Commando, postanawia wziąć sprawy (czytaj: wielki karabin), w swoje ręce i jako jednoosobowa armia rusza na krucjatę przeciw przybyszom z gwiazd. Całkiem intrygująca fabuła przedstawiona jest w postaci serii etapów/scenariuszy, rozgrywających się na ulicach Wielkiego Jabłka (programiści starali się jak najwierniej oddać prawdziwy obraz miasta). Wykonując zadanie John jest zmuszony zmierzyć się z mnóstwem różnego rodzaju Obcych, poczynając od hord bezmyślnych Spawnów, a kończąc na gigantycznych rozmiarów Aspirantach. Każdy gatunek kosmitów dysponuje inną bronią i unikalnym zachowaniem, wymuszającym modyfikowanie taktyki walki w zależności od rywala. Narzędziem służącym do ekspediowania przybyszów do ufoludkowego raju, jest futurystyczny karabin. Broń możemy rozbudowywać korzystając z technologii Obcych (zbieramy potrzebne komponenty a następnie montujemy je uzyskując pożądane efekty). Oprócz kosmicznych dziwolągów na swej drodze niejednokrotnie spotykamy także sojuszników – bohaterowie niezależni pomogą nam pokonać szczególnie wymagające przeszkody