Gothic 1 [PL].rar
-
Absolute Duo -
Amnesia -
Anime -
Ano Hana -
Another -
Ao no Exorcist -
apk -
Bleach -
Blood Lad -
CCleaner -
Chicken Invaders 5 FULL PL -
Codeblocks -
CPU-z -
CS1.6_v32 - by -=Lukasz=- -
Death Note -
Death Parade -
Dragon Ball - odcinki japońskie z napisami -
Dragon Ball Z - filmy z napisami -
Dragon Ball Z - odcinki japońskie z napisami -
Dragon Ball Z - odcinki specjalne z napisami -
Elfen Lied -
FilleZilla -
Full Metal Alchemist -
Heroes III HD -
Kiba -
Launcher xenoxmt2 2014 -
Mapy do cs'a 1.6 -
Medion WIM 2080 -
Mirai Nikki -
Naruto -
Naruto Shippuuden własny upload HD i HQ PL -
No Game No Life -
Paczki map do CS 1.6 -
playlist__## -
Pojedyncze mapy do CS 1.6 -
Psycho - Pass S1 -
Psycho - Pass S2 -
Putty -
Seikon no Qwaser -
Seikon no Qwaser II -
Senyuu -
Shaman King -
Sterowniki# -
Sword Art Online S1 -
The Sims 2 -
The Sims 2 Pełna Polska Wersja!! -
WarHammer 40,000 Dawn of War -
WarHammer 40,000 Space Marine -
Windows XP Black Edition v8.2 [PL] -
Winrar
producent: Piranha Bytes
kategoria: cRPG / gry akcji
światowa data premiery: 15 marca 2001
data wydania w Polsce: 28 marca 2002
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
wymagania sprzętowe: Pentium II 350MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D
Gothic to pierwsza gra w dorobku firmy Piranha Bytes utworzonej w 1997 roku przez piątkę byłych pracowników studia Greenwood Entertainment. Prace nad nią rozpoczęły się jednak rok wcześniej. Projekt oparty został w całości na autorskich rozwiązaniach technologicznych, w tym silniku graficznym ZenGin. Akcja gry przenosi graczy do fantastycznego Królestwa Myrtany, którym rządzi król Rhobar II. Wcielając się w postać Bezimienngo trafiają oni do kolonii karnej na wyspie Khorinis. Otacza ją magiczna, przenikalna jedynie z zewnątrz bariera, którą stworzyli arcymagowie. Niestety, w trakcie inkantacji wydarzyło się coś niespodziewanego. Zasięg zaklęcia okazał się większy niż przewidywano i bariera otoczyła cały obszar Górniczej Doliny, więżąc także magów. Główny bohater to jeden ze skazańców strąconych do kolonii karnej. Wkrótce jednak okazuje się, że nie jest zwykłym więźniem, a wysłannikiem boga Innosa, który pokonać ma zło czające się we wnętrzu magicznej kopuły... Fabuła Gothic, choć linearna, odznacza się rozmachem i dynamicznymi zwrotami akcji. Świat gry nie jest zbyt rozległy, ale obejmuje dosyć zróżnicowane lokacje jak Stary i Nowy Obóz, Obóz Sekty, Obóz Bandytów, kilka kopalń, a nawet wioskę orków. W trakcie swoich przygód Bezimienny może napotkać ponad 200 postaci niezależnych i dołączyć do kilkunastu gildii (np. Kopacze, Cienie, Szkodnicy, Strażnicy Świątynni, Najemnicy), z których każda kieruje się nieco innymi motywami działań. Na jego drodze staje także kilkadziesiąt rodzajów potworów - od chrząszczy i ścierwojadów, poprzez szkielety a na demonach skończywszy. Jak przystało na tytuł łączący elementy gry akcji i cRPG, ważną rolę w Gothicu odgrywa walka. Arsenał broni, pancerzy i artefaktów (amulety i medaliony) jest spory, choć dostęp do niektórych przedmiotów bywa ściśle limitowany (można je tylko wykonać samemu lub zdobyć pokonując przeciwnika). Zależnie od upodobań gracza, Bezimienny może władać mieczami jedno i dwuręcznymi, toporami, maczugami, młotami, kuszami lub łukami. W grze zastosowany został prosty system współczynników i umiejętności. Postać głównego bohatera opisana jest przez atrybuty: siły, zręczności oraz maksymalnego zdrowia i many. Po awansie na kolejny poziom doświadczenia Bezimienny otrzymuje 10 punktów, które gracz może przeznaczyć na podniesienie współczynników, bądź nauczenie się nowych umiejętności. Są to zarówno biegłości bojowe (władanie bronią jedno i dwuręczną) i magiczne, ale też użyteczne w codziennym życiu (np. otwieranie zamków, skradanie się, skórowanie zwierząt). Nauka i doskonalenie już posiadanych umiejętności możliwe są jedynie po znalezieniu odpowiedniego nauczyciela. Gra wyróżnia się poziomem oprawy audio-wizualnej. Silnik graficzny ZenGin generuje obfitujący w detale, wysokiej jakości (jak na swoje czasy) obraz. Klimatu dodaje zmieniające się w cyklach dnia i nocy oświetlenie. Animacje postaci głównego bohatera, którego poczynania gracze obserwują z perspektywy trzeciej osoby, wyglądają płynnie i naturalnie. Firma CD Projekt zadbała o pełną polską wersję językową gry. Bezimiennemu głosu użyczył Jacek Mikołajczak. W pozostałych rolach wystąpili: Tomasz Marzecki, Adam Bauman, Piotr Bąk, Paweł Iwanicki, Paweł Szczesny, Przemysław Nikiel, Jarosław Domin, Agata Gawrońska-Bauman, Jacek Kopczyński, Łukasz Nowicki, Marek Obertyn, Andrzej Tomecki, Robert Tondera, Janusz Wituch, Mirosław Zbrojewicz i Jacek Sołtysiak.
The Settlers II: The Next Generation to odświeżona wersja drugiej odsłony cyklu gier strategicznych, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w 1996 roku. Program został przygotowany przez niemiecką firmę Blue Byte z okazji dziesiątych urodzin pierwowzoru. Fabuła nowej edycji gry nie różni się niczym od historii opowiedzianej w pierwowzorze. Po upadku Imperium Rzymskiego, wielu ówczesnych przywódców postanowiło wyruszyć w długi rejs statkiem, poszukując krainy, gdzie możliwe stałoby się stworzenie nowego państwa. Jednym z nich był Nautius, który po wylądowaniu w nieskalanym ludzką obecnością świecie, postanowił założyć małą kolonię. Jak nietrudno się domyśleć, trud przerodzenia wioski w wielkie imperium, spada na barki gracza.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 128MB (Geforce 4 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows 2000/XPWersja Polska Rok: 2010 Procesor: Core 2 Duo 2 GHz Ram: 4 GB Grafika: 512 MB Windows: XP/Vista/7 Producent: Blue Byte Software Wydawca: Ubisoft Kategoria: strategiczne Ocena: 8.1/10
The Settlers 7: Paths to a Kingdom to kolejna odsłona popularnej serii strategii czasu rzeczywistego rozwijanej przez studio Blue Byte. Gracze wcielają się w rolę władcy osady, a ich zadaniem jest doprowadzenie jej do rozkwitu ekonomicznego oraz w dalszej kolejności ekspansji militarnej. Na przekór nieco bajkowej oprawie wizualnej, rozgrywka odznacza się sporą złożonością, co powinno usatysfakcjonować nawet najbardziej hardcorowych miłośników strategii ekonomicznych.