3DMGAME-King.Arthur.II.Dead.Legions.Steam-3DM.part12.rar
-
!█▬█ █ ▀█▀ █▬█ █ ▀█▀! -
►►►SKŁADANKI GRUDZIEŃ 2013 -
◄ GTA San Andreas Xtreme -
● ► Goraca Imprezka 01-34 -
◘ A Game of Dwarves (2012) -
◘ Doom 3 BFG Edition (2012) -
◘ Painkiller Hell & Damnation (2012) -
➤ Filmy Psychologiczne ← ❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒ -
▐FILMY▌2012 -
█ KABARETY █ -
██ NOWE GRY PC ██ -
♛ Nowości Gry 1 Plik ♛ -
✦✦✦FILMY 2012✦✦✦ ❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒ -
✦✦✦FILMY HD A-Z✦✦✦ ❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒ -
✦✦✦FILMY RMVB HD✦✦✦ ❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒ -
❎ RESIDENT EVIL 6 [PC] 2013 -
Abba -
Albumy i Składanki Disco Polo -
Avast 5 PL -
Cd key od artur242342 -
DISCO POLO DANCE SKŁADANKI ALBUMY 2013 -
Disco polo,2011,2012 -
Discoplex A4 - Sala Disco Dance (30.09.2012) -
Discoplex A4(1) -
ESKA Biało-Czerwoni (2012) -
Ewelina Lisowska - W stronę Słońca -
FIFA12 komentarz PL -
Fifa-14-2014-Chomikuj-PL-PC -
FILMY RMVB -
Filmyyyyyyyyyyyyyyyyy -
Hity na maxxa -
Klucz Do Kartkówek macmilian -
muzyka - dyskotekowa nuta -
Muzyka Disco Dance Nowości 2012 - 2013 -
Muzyka Dyskotekowa 2011 -
Nero mini od artur242342 -
Ochrona od artur242342 -
Odkurzone Nuty Vol. 84 (2013) -
PACZKI DISCO POLO 2013 -
Prezentacje dokumentalne od artur242342 -
PROGRAMY -
programy 2012 -
PROGRAMY(2) -
przeglądarki internetowe od artur242342 -
Rmbv Filmy rożne -
skórki do aimpa cyber od artur242342 -
Skórki Winamp od artur242342 -
styczeń 2013 -
Śląskie szlagiery -
Wycinanie fragmentu mp3
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 768 MB , 12 GB HDD, Windows XP/Vista/7
King Arthur II to kontynuacja udanej gry łączącej elementy strategii i RPG-a. Gra utrzymana jest w wyraźnie bardziej mrocznej atmosferze niż pierwowzór i wprowadza masę ulepszeń w stosunku do swojego poprzednika. Za produkcję ponownie odpowiada studio Neocore Games znane również z takich tytułów jak Lionheart: Wyprawy Krzyżowe oraz Crusaders: Twoje królestwo.
Akcja gry zaczyna się kilka lat po wydarzeniach z pierwszej części. Jako Artur zjednoczyliśmy południową Brytanię i zapanował pokój. Sielankę przerywa spisek królowej-wiedźmy Morgawse. Posłusznemu jej rozkazom zabójcy nie udało się pozbawić nas życia, ale jego atak spowodował ranę, która nigdy się nie zagoi. Jakbyśmy mieli mało problemów, Święty Graal został roztrzaskany, a magia królowej pozwoliła na powrót Fomorian. To demoniczne plemię zostało przed wiekami wypędzone z Wysp i teraz zamierza się zemścić, niszcząc wszystko na swej drodze. Nasz cel to, oczywiście, ocalenie królestwa i obrona jego mieszkańców, ale nie będzie to łatwe zadanie. Rycerze Okrągłego Stołu nie są już bowiem wierną nam grupą szlachetnych wojowników. Zamiast tego, zaczęli walczyć ze sobą. Część z próbuje stawić czoło najeźdźcom, ale czynią to samotnie, co skazuje ich na porażkę. W przeciwieństwie do bajkowej pierwszej części, King Arthur II to znacznie mroczniejsze klimaty. Na początku kampanii sytuacja będzie wydawała się niemal beznadziejna. Z każdej strony otaczają wrogowie, wśród których znajdą się nie tylko Fomorianie, ale również Smocze Królestwa, dysponujące potężną magią plemiona Piktów oraz zwykli ludzcy lordowie, w tym część naszych dawnych sojuszników.
Zabawa w grze ma dwie płaszczyzny. Aspekt strategiczno-ekonomiczny odbywa się w turach, z których każda odpowiada jednej z pór roku, natomiast bitwy toczą się już w czasie rzeczywistym. W porównaniu do pierwowzoru skala potyczek została wyraźnie zwiększona i pozwala nam na dowodzenie bardziej licznymi armiami. Dodatkową atrakcją są starcia z potężnymi bossami, których pokonanie jest prawdziwym wyzwaniem nawet dla weteranów pierwszej części. Gra oferuje oczywiście masę nowych jednostek i bohaterów. Nie brakuje też nowych maszkar, na których nasze wojska mogą sprawdzić ostrość swoich mieczy. Istotną rolę ponownie odgrywają elementy RPG, które rozgrywane są w formie gry paragrafowej. Zabawę uprzyjemnia wyraźnie ulepszony system kamery.
W porównaniu do pierwowzoru znacznie rozszerzono teren działań. W „jedynce” mogliśmy bawić się jedynie na terenach południowej Brytanii. Tym razem mapa obejmuje również środkową oraz północną część wyspy, w tym Szkocję. W bitwach autorzy wprowadzili do starć dodatkowe „piętro” w postaci jednostek latających. Kompletnie przebudowano także system magii. Teraz każda strona na początku starcia dysponuje magiczną tarczą, której siła wyrażona jest w punktach. Aby nasze zaklęcie zadziałało przeciwko wrogowi musi mieć wyższy poziom niż jego tarcza. System ten powoduje, że obie strony sporo czasu spędzają na osłabianiu tarczy przeciwnika. Osiągamy to m.in. eliminując elementy dające drugiej stronie bonusy, a więc na przykład zabijając jej bohaterów czy odbijając punkty strategiczne.