Cicha śmierć - Rule Ann.rar
-
3 czesc -
Ebook 01 -
Ebook 02 -
Ebook 03 -
Ebook 04 -
Ebook 05 -
Ebook 06 -
Ebook 07 -
Ebook 08 -
Ebook 09 -
Ebook 10 -
Ebook 11 -
Ebook 12 -
Ebook 12(1) -
Ebook 13 -
Ebook 14 -
Ebook 15 -
Ebook 16 -
Ebook 16(1) -
Ebook 17 -
Ebook 18 -
Ebook 19 -
Ebook 20 -
Ebook 21 -
Ebook 22 -
Ebook 23 -
Ebook 24 -
Ebook 24(1) -
Ebook 25 -
Ebook 26 -
Ebook 27 -
Ebook 27(1) -
Ebook 28 -
Ebook 29 -
Ebook 30 -
Ebook 31 -
Ebook 32 -
Ebook deutsch 05 -
Ebook deutsch 06 -
Ebook deutsch 07 -
Ebook deutsch 08 -
Ebook deutsch 09 -
Ebook deutsch 10 -
Ebook deutsch 11 -
Ebook deutsch 12 -
Ebook deutsch 13 -
Ebook deutsch 14 -
Ebook deutsch 15 -
Ebook deutsch 16 -
mieszanka
Po wielu latach wojen, głodu i klęsk żywiołowych dla zdziesiątkowanej ludzkości rozbłyska iskierka nadziei: Badacze Czasu, sondujący przeszłość w poszukiwaniu przyczyn katastrof, które gnębią Ziemię, ustalają ponad wszelką wątpliwość, że wszystkie nieszczęścia zaczęły się od uwieńczonej sukcesem wyprawy Krzysztofa Kolumba. Jednak ingerowanie w bieg historii może okazać się niebezpieczne - kto zagwarantuje, że wprowadzone zmiany odniosą zamierzony skutek? Kto zaręczy, że nowe nie okaże się gorsze od starego? Kto odważy się wskazać ludzkości nową, lepszą drogę? Kto wreszcie jest pewien, że taka droga w ogóle istnieje?
Istnieje wielka różnica między czarami a czarną magią, różnica uwypuklona w zmaganiach dwóch tajemniczych osobistości: Mauryla i Hasufina. Tristen stanowi oręż w tej odwiecznej wojnie. Zawezwany i powołany do życia przez czarodzieja Mauryla, stoi w obliczu swojej pierwszej zimy, jakkolwiek posiada kształt i pamięć młodzieńca. Potężną bronią jest także jego miecz. Ostra klinga, naznaczona po jednej stronie słowem "Iluzja", a po drugiej - "Prawda", pomogła młodemu Cefwynowi zasiąść na tronie Ylesuinu, natomiast Tristena przywiodła do władzy w kraju Amefel. Powiewają już szkarłatne sztandary zwiastujące rychłą wojnę. Buntują się ambitni możnowładcy, religijni fundamentaliści zakłócają spokój królestwa Cefwyna, uchodźcy gromadzą się u granic. Tristen musi sięgnąć po miecz i skorzystać z sihhijskiej magii, której się wyrzekł. Jest dzieckiem przeznaczenia, istotą stworzoną do walki w zamierzchłym i straszliwym konflikcie, wykraczającym poza zdolności pojmowania zwykłych śmiertelników.
Opadają kurtyny pomiędzy światami. Nastaje nowe objawienie… Wydarzenia te biorą swój początek w odległej przeszłości, sięgając do wybuchu trwającej po dziś dzień wojny pomiędzy ukrytymi w mroku Nieśmiertelnymi, kiedy to w końcu Forma czarodzieja Mauryla zdołała stawić czoło Cieniom przywołanym z Chaosu. Tristen jest ową Formą; i mniej, i więcej niż człowiekiem. Odnosi sukcesy, zwalczając fale złej magii, dzięki czemu jego przyjaciel Cefwyn zyskuje zarówno królestwo, jak i prawdziwą miłość. Ale Linie utrzymujące świat w ryzach przesuwają się. Bezlitosny wróg szykuje się do bitwy. Tristen ponownie dobędzie miecza, którego ostrze naznaczone jest po jednej stronie słowem “Iluzja", a po drugiej - “Prawda". Tym razem jednak stanie w obliczu czegoś więcej niźli tylko wojna i kolejny pretendent do cefwynowego tronu. Cienie, które ujrzy, przybyły wprost ze Spustoszenia - erupcji ciemności zalewającej świat niczym atrament.
Feniks, ziemski statek kosmiczny, skierowany do eksploracji układu T-230, wychodzi z nadprzestrzeni w miejscu, którego nie zaznaczono na żadnej z gwiezdnych map. Zapasy paliwa są niemal wyczerpane, następny skok jest niemożliwy. Kapitan musi wydać rozkaz lądowania na obcej, niezbadanej planecie. Wkrótce Ziemianie orientują się, że nie są na niej sami. Dochodzi do pierwszego w historii ludzkości kontaktu - z rasą wojowniczych atevi. Zależeć od niego będzie los załogi Feniksa oraz przyszłość miliardów ludzi, zamieszkujących galaktykę...
Od czasu odlotu międzygwiezdnego statku Feniks tylko jeden przedstawiciel ludzkich kolonistów ma prawo utrzymywać kontakty z atevi. Jest nim paidhi - ambasador, tłumacz i sprzedawca zaawansowanych technologii w jednej osobie. Trzeba przyznać, że w społeczeństwie, w którym zabójstwa są jedną z form negocjacji, Bren Cameron - paidhi - radzi sobie nadspodziewanie dobrze. Do czasu... Po prawie dwustu latach nieobecności, ziemski statek kosmiczny Feniks powraca. Wypracowana przez wiele lat równowaga pomiędzy ludźmi a atevi zostaje zachwiana. Obie strony są o krok od nowego konfliktu. Wydaje się, że tylko Bren Cameron może ocalić planetę przed zagładą...
Trzeci tom z cyklu "Morgaine". Klucznica zamykająca Bramy Świata i jej giermek przybywają z tonącego Shiuanu do krainy zwanej Azeroth, gdzie stoi, ogarnięta ogniami, gwiezdna Brama. To ją Morgaine musi zapieczętować. Za ich przyczyną spada na tę spokojną krainę przerażająca klęska - przybywają hordy z Shiuanu, zdecydowane podbić nową ziemię i pomścić swą utraconą planetę. W Azeroth jednakże pojawia się dodatkowy czynnik: na trzeciej planecie, oprócz rasy ludzkiej, żyją i sprawują rządy qhalowie, przodkowie ludzi. A qhalowie są poza zasięgiem ludzkiej wiedzy...
Najpierw wyobraź sobie pajęczynę gwiazd. Wyobraź sobie, jak rozciąga się coraz szerzej i szerzej. Przemierzają ją statki. Przepływają informacje. W sercu tej pajęczyny, w jej środku, sercu i umyśle znajduje się gwiazda. To Wspólnota. A potem wyobraź sobie w ogromnym mroku pojedynczy sznur gwiazd, ścieżkę zapraszającą do oddalenia się od tej pajęczyny, ścieżkę, po której mogą podróżować statki. Dalej leży skarb, niewielkie jezioro słońc typu G5, niemal krąg idealnych gwiazd, znajdujących się w bliskim wzajemnym sąsiedztwie. Tędy, powiada to pasemko. Po tak trudnej podróży nagroda. Bogactwo. Surowce. Lecz wzdłuż tego sznura gwiazd napływa szept, cień szeptu, złudzenie szeptu. Pajęczyna gwiazd słyszała już coś takiego. Są tam inni, bardzo daleko, bardzo niewyraźni, nie mający znaczenia dla naszych spraw. Czy powinniśmy byli ich słuchać?
Trzeci tom "Trylogii wojen magów". Skandaron, Czarny Gryf, stał się legendą za życia. Kiedyś walczący bohater - teraz jest wyrocznią we wszystkich sprawach. Lecz młode pokolenie niecierpliwi się: synowie Skandarona marzą o tym, aby także wyróżnic się i dorównać bohaterskim rodzicom. Sprowadza to na nich mroczne siły, z którymi dawniej dzielnie zmagał się Czarny Gryf... Ta pełna fantastycznych przygód książka odtwarza prehistoryczne dzieje Valdemaru.
Wojowniczka Tarma, należąca do Klanu Jastrzębia nomadów Shin`a`in, była świadkiem mordowania swego klanu przez bandytów.Wyszkolona we wszelkich rodzajach walki, wyrusza w poszukiwaniu zemsty. Urodzona w szlacheckiej rodzinie czarodziejka Kethry uciekła z domu, by znależć azyl w potężnej szkole magii. Osiągnąwszy wysoki stopień wtajemniczenia, zobowiązuje się wykorzystywać swoje zdolności wyłącznie dla dobra ludzi. Nieoczekiwanie zostaje także właścicielką magicznego miecza. I wtedy na jej drodze staje Tarma. Połączone zaklęciem miecza i wolą Bogini, obie podążają na spotkanie przeznaczenia.