CSS_Final_01-01-2010.exe
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, 64 MB karta grafiki
Bad Boys II to wirtualna adaptacja kinowego obrazu pod tym samym tytułem, z Willem Smithem i Martinem Lawrencem w rolach głównych. Podczas faktycznej rozgrywki, prowadzimy tutaj jednego z dwóch głównych bohaterów-policjantów z oddziału narkotykowego w amerykańskim mieście Miami, tj. Mike’a Lowrey'a lub Marcusa Burnetta (każda postać posiada zróżnicowane parametry, umiejętności i inaczej reaguje w danych sytuacjach). Pełna wersja opisywanej produkcji oferuje szybką i dynamiczną akcję, zaś wszystkie wydarzenia możemy obserwować z dwóch perspektyw: pierwszo- (FPP) lub trzecioosobowej (TPP). Całość można przyrównać do popularnego cyklu Grand Theft Auto, bądź też konsolowej produkcji pt. The Getaway.
* 15 rozbudowanych poziomów, z szeregiem przeróżnych zadań do wykonania.
* Tzw. „Bad Boy rating system”, czyli sposób nagradzania za dokonane postępy. Podczas śledztwa, w którym bierzemy udział, możemy się bowiem zachowywać jak „dobry glina” (przestrzeganie przepisów), bądź też działać jak „zły glina” (naginanie takowych).
* Szereg różnych broni do wyboru, pozwalających na zniszczenie większości elementów otoczenia (pistolety, karabiny, granaty, etc.).
* Zaimplementowanie dwóch trybów: akcji (zajmujemy się wyłącznie wymianą ognia lub walką z wrogiem) oraz eksploracji terenu (w poszukiwaniu dowodów, ważnych dla śledztwa).
WYPAKUJ KILKNIJ SETUP ZAINSTALUJ GRAJ
Free Mind ( producent )
Techland ( wydawca )
Techland ( dystrybutor PL )
Kategoria:symulacje
Data premiery:
17 września 2010 ( światowa data premiery )
17 września 2010 ( data wydania w Polsce )
Tryb gry: single player
Nośnik: 1CD
Wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=9923
Wymagania sprzętowe: Pentium IV 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Opis:
Wirtualna wersja kursu na prawo jazdy. Uczymy się podstaw kierowania samochodem, poznając również obowiązujące przepisy ruchu drogowego. Swoje umiejętności doskonalimy na ulicach Krakowa.
Druga część symulatora jazdy samochodem, pomagającego w przygotowaniu się do zdania egzaminu na prawo jazdy. Ważną cechą omawianego produktu jest to, iż opracowało go polskie studio dewloperskie FreeMind, dzięki czemu uwzględnia on obowiązujące w naszym kraju przepisy ruchu drogowego.
Właściwa rozgrywka podzielona została na dwie zasadnicze kategorie. Zdecydowanie ważniejszą rolę odgrywa w grze część praktyczna, pozwalająca na wcielenie się w postać kursanta i doskonalenie swoich umiejętności za kółkiem. Dostępne lekcje obejmują zarówno wszystkie ćwiczenia placu manewrowego, jak i przemieszczanie się po prawdziwym mieście. W tym drugim przypadku musimy uważać na te same niebezpieczeństwa, co w rzeczywistości, a więc na innych uczestników drogi, pojazdy komunikacji miejskiej (w tym tramwaje), a nawet na pieszych.
Ciekawostką jest to, że gra symuluje różne groźne sytuacje na drodze, między innymi ryzykowną jazdę w wykonaniu innych kierowców, wymuszając szybkie i właściwe reakcje. Sterowany przez nas pojazd może w wyniku nieprzemyślanych ruchów uczestniczyć w różnego rodzaju wypadkach, czy to zderzając się z innymi autami czy potrącając przechodniów. Tego typu akcje są oczywiście przez grę surowo karane, przypominając jednocześnie o licznych niebezpieczeństwach czyhających na przyszłych kierowców.
Drugim elementem gry jest możliwość zdobywania wiedzy teoretycznej na temat kierowania samochodem. Interaktywne lekcje pomagają w zrozumieniu omawianych zagadnień. Co więcej, dostępna jest opcja przystępowania do egzaminów z wiedzy teoretycznej, organizowanych na tych samych zasadach, na jakich ma to miejsce w rzeczywistości.
Nauka jazdy odbywa się na ulicach Krakowa, który w swojej wirtualnej odmianie doczekał się wielu charakterystycznych miejscówek. Oprócz wspomnianych wyżej placów manerwowych jeździ się też między innymi po zatłoczonych uliczkach w ścisłym centrum, dróżkach osiedli mieszkaniowych czy obwodnicach. Akcja może być obserwowana z kilku ujęć, między innymi z kamery umieszczonej za sterowanym pojazdem. W wykonywaniu poprawnych manewrów pomaga podgląd widoku z bocznych lusterek.
Wymagania :
Procesor 1 Ghz, 256 MB RAM, karta graficzna 128 MB
Gra akcji, w której poznajemy niebezpieczny świat mafii. Uczestniczymy w całym szeregu nielegalnych przedsięwzięć, prowadząc przy tym nieustanną wojnę z konkurencją.
Made Man studia SilverBack to niezwykła gra akcji pozwalająca nam poznać od podszewki, równie fascynujący co niebezpieczny, świat mafii. Nad tytułem pracowali między innymi autor bestsellerów David Fisher oraz były członek wpływowej rodziny mafijnej Bill Bonano. Obecność tych dwóch panów w procesie powstawania gry ma gwarantować, jak najwierniejsze odwzorowanie realiów niełatwego życia w bezlitosnym świecie gangsterów.
wymagania sprzętowe:
Pentium III 450 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 16MB
Trójwymiarowa zręcznościówka skierowana raczej w stronę młodszych użytkowników komputerów. „Shark Tale” (w Polsce „Rybki z ferajny”) to komputerowa adaptacja kolejnego filmu animowanego zrealizowanego przez Dreamworks Pictures. Gra pozostaje w zgodzie z fabułą filmu i opowiada o losach Oscara (głosu tej postaci użyczył Will Smith), niewielkiej acz niezwykle gadatliwej rybki, której marzy się wielka kariera. Pewnego dnia zamordowany zostaje syn lokalnego rekina-mafioso a winą obarczony zostaje główny bohater, który przypadkiem znalazł się na miejscu zbrodni. Oscar w bardzo szybkim tempie zyskuje sławę nie zdając sobie przy tym sprawy z czyhających na niego niebezpieczeństw. Całość przypomina parodię słynnego „Ojca chrzestnego”, warto też dodać, iż głosy głównym bohaterom filmu użyczyły same hollywoodzkie sławy - Robert De Niro, Renee Zellweger, Angelina Jolie czy Michael Imperioli (Christopher z „Rodziny Soprano”). PeCetowy „Shark Tale” jest konwersją z konsol nowej generacji.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.5 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB
7 Sins to symulator ludzkiego życia dedykowany dorosłym osobom, bazujący na mechanice takich gier jak The Singles czy The Sims. W programie studia Monte Cristo wirtualne społeczeństwo, analogicznie jak ma to miejsce w prawdziwym świecie, bierze udział w bezustannym wyścigu szczurów, wyścigu o sławę, pieniądze, pełnym chciwości i złych stron ludzkiej natury.
Esencją gry jest rozbudowana, siedmioetapowa kampania, składająca się z ponad sześćdziesięciu mniejszych misji. We wszystkich celem nadrzędnym jest osiągnięcie życiowego sukcesu (materialnego i zawodowego). Podczas zabawy gracz nieraz na własnej skórze uświadczy siedmiu grzechów głównych (i tytułowych – 7 Sins): dumy, gniewu, chciwości, zawiści, żądzy, lenistwa oraz pożądliwości. Użytkownik otrzymuje kontrolę nad jednym z wielu bohaterów (zawistnych, fałszywych, żyjących w myśl zasady: cel uświęca środki) i poza walką o pozycje, musi dbać także o swoje domowe zacisze. Do dyspozycji budującego i urządzającego swoje „cztery kąty” oddanych zostało ponad dwieście różnorodnych urządzeń i przedmiotów. Nieliniowy styl gry pozwala na dużą swobodę – wypady w głąb nowoczesnego, stosunkowo rozbudowanego miasta (ponad dwadzieścia miejsc do odwiedzenia) stoją tu na porządku dziennym. Plusem tej produkcji jest także, jak sami autorzy twierdzą, realistyczne oddanie ludzkich emocji i zależności (w 7 Sins spotykamy ponad 100 NPC-tów, każdy z własny profilem psychologicznym). Zdobyć zaufanie wymaga wielu poświęceń - stracić je można w kilka sekund.
wymagania sprzętowe:
Pentium 233MHz, 64MB RAM
Druga część gry zręcznościowej Kurka Wodna, która sprzedając się w ilości ponad 50 tysięcy sztuk, okazała się bestsellerem firmy Topware. Istota rozgrywki nie zmieniła się w żadnym stopniu, nadal kursor myszki jest celownikiem broni, a zadaniem gracza jest zestrzelenie jak największej ilości kurek pojawiających się na ekranie (to zza krzaka, to zza skały, to przelatujących w poprzek ekranu) w jak najkrótszym czasie. Autorzy wyposażyli grę w bardzo ładną dwuwymiarową, rysowaną grafikę (ponad 10.000 klatek klasycznej animacji). Do przejścia przygotowano sześć poziomów (+ coś ekstra) oraz dwa różne tryby rozgrywki arcade i classic. Dostępne są trzy rodzaje broni. Kurka Wodna 2 pozwala także na grę wieloosobową w sieci lokalnej i Internecie - na bieżąco prowadzony jest ranking najlepszych graczy na stronach internetowych gry.
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB
Evil Days: Pound of Ground jest kontynuacją nietypowej produkcji - Evil Days of Luckless John, która stanowi prawdziwy miks różnych gatunków gier - akcji, wyścigów, przygodówek, a nawet roleplay'ów. Za jej stworzenie odpowiada studio Centauri Production mające na swoim koncie głównie przygodówki takie jak: Alternativa, Gooka: The Mystery of Janatris, Memento Mori.
Ponownie wcielamy się w rolę Johnny’ego Meyera, który prowadzi hulaszczy tryb życia w swoim rodzimym mieście Snake City. Z tego powodu pomimo swej ogromnej fortuny nie cieszy się poważaniem wśród sąsiadów, a kobieta, która wpadła mu w oko nie zwraca na niego uwagi. Pewnego dnia wszystko się zmienia – Johnny budzi się w opuszczonej farmie na środku pustyni jedynie z kijem baseballowym w ręku. Niestety nie pamięta niczego, co się wcześniej wydarzyło, a na domiar złego w pobliżu kręcą się całe zastępy zombiaków. Szybko znajduje więc samochód i bardziej przydatne uzbrojenie, po czym udaje się w kierunku swego prawdziwego domu. Gdy jednak dociera do miasta okazuje się, że jego ulice i domy przepełnione są nieumarłymi. Jak się okazuje, tym co przemienia ludzi w bezmyślne zombie jest tajemnicza żółta mgła, za której stworzeniem stoi obłąkany profesor Hoffman Vangele pragnący na zawsze zaistnieć na kartach historii. Zadaniem naszego bohatera jest uratowanie miasta i odnalezienie zaginionej wybranki serca. Jednak najpierw musi stawić czoła całej armii wrogów i winnemu całej tej sytuacji szaleńcowi.
wymagania sprzętowe:
Pentium II 233MHz, 32MB RAM
Parodia polskiej edycji popularnego teleturnieju Milionerzy, gdzie oprócz pieniędzy możesz zarobić siniec pod okiem i złamany nos.
W grze wybieramy jednego z pięciu „miliarderów” i zaczynamy odpowiadać na pytania prowadzącego show. Jeżeli udzielimy poprawnej odpowiedzi, możemy walnąć wybranego miliardera i zabrać mu pieniądze. A gdy odpowiedź będzie zła, sami dostaniemy po nosie tracąc wygraną. Podsumowując, naszym celem jest zostawienie posiniaczonych przeciwników na placu boju bez grosza przy duszy.
WYPAKUJ ZAMONTUJ ISO W DEAMON LUB POWER ISO ZAINSTALUJ GRAJ
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 2 GB HDD
The Suffering: Ties That Bind to kontynuacja wydanego w 2004 roku wyjątkowo krwawego survival-horroru, który pod wieloma względami przypominał takie produkcje jak From Dusk Till Dawn czy Manhunt. Tytuł ten cieszył się sporą popularnością wśród graczy. Podobnie jak w pierwowzorze, oprócz wersji PC przygotowano edycje na najpopularniejsze konsole nowej generacji - PS2 oraz Xboxa.Fabuła Ties That Bind bezpośrednio powiązana jest z wątkiem z pierwszej części gry. Głównym bohaterem drugiego The Suffering ponownie jest niejaki Torque. W poprzedniej części trafił on do zakładu penitencjarnego Abbott w celu wykonania na nim wyroku śmierci za rzekome wymordowanie swoich najbliższych (żony i dzieci). Do egzekucji jednak nie doszło, w niewyjaśnionych okolicznościach całe więzienie zostało bowiem zasiedlone przez hordy przerażających potworów. Głównemu bohaterowi udało się zbiec z obiektu, okazuje się jednak, iż więzienie Abbott nie było jedynym miejscem, do którego trafiły monstra. Torque spotka na swojej drodze wiele różnych rodzajów kreatur. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa postać żony głównego bohatera. Torque wpada też na wiele innych osób, jak chociażby panią doktor prowadzącą badania nad krwiożerczymi monstrami. Posiadaczy pierwszej części The Suffering zainteresuje zapewne możliwość przeniesienia posiadanych save'ów. W zależności od zdobytego wcześniej zakończenia zabawa rozpocznie się w nieco inny sposób.Akcja drugiej części gry osadzona została w zupełnie nowym środowisku. Torque przemierza tereny zurbanizowane - opustoszałe ulice miast czy też stosunkowo mroczne slumsy. Wachlarz dostępnych przeciwników poszerzony został o kilka nowych stworów, jak chociażby demonicznego psa z ludzką głową. Torque musi również stawić czoła wrogim żołnierzom zatrudnionym w tajemniczej organizacji o nazwie The Foundation. Osobnicy Ci są świetnie wyposażeni i znacznie mądrzejsi od tradycyjnych stworów, z którymi walczyło się w pierwszym The Suffering. Arsenał głównego bohatera zawiera kilka nowych modeli giwer. Co ciekawe, Torque w danym momencie może mieć przy sobie jedynie dwie bronie. Autorzy gry poszerzyli również wachlarz zachowań głównego bohatera. Porusza się on teraz bardziej realistycznie. Torque nauczył się też kilku nowych ruchów, między innymi kucania.

Pobierz