Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Kufel zza grobu.pdf

m1988k / Scenariusze-Przygody RPG / Kufel 2014 / Kufel zza grobu.pdf
Download: Kufel zza grobu.pdf

401 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
[Warhammer] Ta przygoda sprawdzi charakter graczy, a właściwie
ich decyzyjność i gotowość do podjęcia ryzyka. Przygoda
domyślnie stworzona jest do Warhammera ed.2, choć można ją przekonwertować do innego systemu fantasy. Nadaje się raczej jako przerywnik w kampanii chociaż przy odrobinie inwencji można stworzyć z niej zalążek kampanii. Liczba graczy nie powinna być mniejsza niż trzech.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
[Warhammer] Scenariusz można go dostosować do innych systemów. Stanowi przerywnik w kampanii i zarazem początek nowej ciekawej przyjaźni BG z postaciami tej przygody. Gracze będą musieli rozwiązać zagadkę, pomóc odnaleźć ukojenie dla duchów i czekach ich epicka walka końcową. Scenariusz polecany dla grupy liczącej więcej niż 3 członków (optymalnie 4-5), wykonujących różne profesje. Dobrze gdyby znalazł się kapłan i czarodziej lub inna uczona świecka postać. Poziom graczy nie ma zbyt wielkiego znaczenia, do ew. walk MG powinienstworzyć sam przeciwników zgodnie dalszymi wskazówkami.
[Evernight] Upadli to krótka historia rozgrywająca się gdzieś w Waluzji. Może posłużyć za jednostrzał lub „odcinek specjalny” w dłuższej kampanii.
[Oneiros: Karty Wyobraźni] Scenariusz zdobył Wyróżnienia Karczmarzai jest przeznaczony dla 2-6 graczy. Miejscem akcji przygody jest sen pracownika korporacji, więc przeznaczona jest ona do światów przypominających nasz i osadzonych w czasach współczesnych. Przy odrobinie pracy można go jednak przerobić tak, aby pasował też do innych settingów i okresów.
[Diadem] Zwyczajnie szukacie pracy. Teraz siedzicie w karczmie ,,Pod Pijanym Krasnoludem’’. Macie nadzieje znaleźć tu jakąś dobrze płatną robotę. Karczma jest prawie pusta. Karczmarz poleruje kufle. W rogu siedzi elfka. Jest ubrana w biały strój i przenikliwie się w was wpatruje. Pod oknem znajduje się stolik, przy którym rosły mężczyzna popija piwo. Wygląda na zmartwionego...
[Warhammer] Przygoda jest przeznaczona dla kilku średnio zaawansowanych postaci i ma charakter horrorystyczny. Jeśli ktoś chce może nadać jej charakter parodii lub survivalu.
[dowolny] Spróbujmy więc rozstać się ze stereotypową tawerną. Niniejszy tekst ułatwi zarysowanie scenariusza zarówno początkującym Mistrzom Gry, jak i może zainspirować tych bardziej doświadczonych. Nie jest to gotowy sztywny scenariusz, jednak przedstawione pomysły będą poparte przykładami, z których śmiało możesz skorzystać podczas swoich sesji. Schematy w niniejszym tekści nadają się do każdego systemu.
[Dziedzictwo Imperium: Dwory końca świata] Przygoda może zostać rozegrana w dowolnym systemie, preferującym intrygi z rodzaju płaszcza i szpady. Mistrz Gry może ją dowolnie adaptować, ale musi pamiętać, że walka o władzę pociąga za sobą ofiary. Historia ma pewien cel: ukazanie morderstwa jako sposobu walki politycznej. Jeśli sięgasz po broń, musisz być gotowy, by zabić...
[Monastyr] Akcja ma miejsce w Wolkam mieście w Tawirze, państwie wysuniętym daleko na południe Dominium. Gracze przesiadują tutaj jako goście hrabiny de Fleure i mają do przewiezienia tajny list wywiadu cynazyjskiego, więc nie mają zwracać na siebie uwagi.
[Wiedźmin: Gra Wyobraźni] Jest słoneczne, letnie popołudnie. Postaci graczy, jako podróżnicy trafiają strudzeni wioski, w której mieszka ich znajomy mag, Torril (widocznie typ pustelnika). Przybywają na jego prośbę, ponieważ w okolicy dzieje się coś dziwnego...
[Warhammer] Niestandardowa przygoda na 1 sesję dla minimum 3 graczy, pasująca do każdego systemu fantasy RPG rozgrywającego się w czasach zamierzchłych. Wszystkie rażące błędy w pisowni są zamierzone ;)
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności