cpx-buls.iso.007
-
►Kamerki -
4 Dzień świra [2002] -
5 Czarny łabędź [2010] -
6 Krótki film o zabijaniu [1987] -
7 Dług [1999] -
8 Trzy kolory - Czerwony [1984] -
9 Okno na podwórze [1954] -
Człowiek -
Egipt -
FIFA 1994 -
FIFA 1995 -
FIFA 1997 -
FIFA 1998 -
FIFA 2000 -
FIFA 2001 -
FIFA 2002 -
FIFA 2009 -
FIFA 2011 -
Football Manager 2010 -
Football Manager 2011 -
Football Manager 2012 -
Inne -
Joga dla początkujących -
Joga I -
Kosmos -
Kundalini Joga -
Kyokushin Karate -
Lyoto Machida Karate for MMA -
Optymalizacja -
Piła - Saw [1 - 7] -
Piłka nożna -
Pobieranie -
Program FIFA 11+ -
Rzeki, morza, oceany -
Samoobrona -
Seria FIFA -
Seria Football Manager -
Słowniki -
Społeczeństwo -
Sportowe -
Starożytne kultury -
Strategie -
Sztuki walki -
Translatory -
Tworzenie, edycja video -
Wędkarstwo -
Wielcy ludzie -
Windows XP Home Edition SP3 OEM [PL] [.iso] -
x_ Joga -
za niebieskimi drzwiami
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
XBOX-360
Bulletstorm to efektowna strzelanina osadzona w dalekiej przyszłości. Za produkcję odpowiada studio People Can Fly, znane głównie z ciepło przyjętej gry FPS zatytułowanej Painkiller i pecetowej konwersji Gears of War (wykonanej dla Epic Games, właściciela dewelopera). Akcja nowej gry osadzona została w XXVI wieku.
Jedną z największych potęg w galaktyce jest Konfederacja Planet, której przewodzi charyzmatyczny generał Serrano. Pomyślność jego imperium gwarantuje działalność elitarnego oddziału Dead Echo. Gracze wcielą się w Graysona Hunta – dawniej członka wspomnianej grupy, a obecnie pirata i wroga publicznego numer jeden. Większość czasu spędzimy na planecie Stygia, która dawniej była luksusowym centrum rozrywki. Zarządcy opuścili jej powierzchnię wiele lat temu, oddając ją we władanie zmutowanym roślinom. Ocalali ludzie podzielili się natomiast na wiele dzikich plemion.
Bulletstorm to dynamiczna pierwszoosobowa strzelanina, którą wyposażono w efektowny system walki wręcz. Grayson potrafi przywalić wrogom kopniakiem oraz wykonywać długie wślizgi. Ważnym dodatkiem jest energetyczny bat - dzięki niemu można złapać i przyciągnąć wroga, odrzucić go do tyłu, a nawet podrzucić w powietrze. Oprócz tego dostajemy też pokaźny arsenał bardziej zwyczajnych broni – karabinów, strzelb, czy wyrzutni rakiet – wykonanych jednak w specyficzny sposób i wzbogaconych o różne modyfikatory.
Podczas gry otrzymujemy punkty za wykańczanie nieprzyjaciół, czyli wykonywanie tak zwanych „skillshotów”. Przykładowo, za zwykle zabicie wroga otrzymamy premię +10, a zdjęcie kogoś strzałem w głowę da nam już +50. Jeśli dołączymy to tego kreatywne wykorzystanie bata i pozostałych możliwości bohatera końcowy wynik ulegnie jeszcze dodatkowemu zwiększeniu. Zarobione punkty wydajemy na modernizację broni. W taki to sposób karabin zyska możliwość wystrzelenia stu naboi na raz, co zerwie całe mięso z kości większości wrogów, zostawiając jedynie parujący szkielet. Ulepszony bat potrafi natomiast uderzyć o ziemię z taką siłą, że podrywa kilku wrogów w górę, pozwalając nam spokojnie zdjąć ich jednego po drugim, gdy bezbronnie szybują w powietrzu.
Przygodę Graysona możemy ukończyć w dodatkowym trybie Echo, w którym zmagamy się z czasem i próbujemy zdobyć jak najwięcej punktów. Ważnym dodatkiem do rozgrywki jednoosobowej są różne formy zabawy w grupie. W meczach o nazwie Anarchia grupa graczy walczy z kolejnymi falami wrogów. Nie chodzi jednak o przetrwanie, ale raczej zrobienie tego w szczególnie widowiskowy sposób (a więc nabicie odpowiedniej liczby punktów za pomocą skillshotów). Zawodnicy mogą wykonywać wiele ataków drużynowych.
Bulletstorm działa na najnowszej wersji silnika Unreal Engine 3.0, co zapewnia mu piękną i kolorową grafikę. Za opracowanie fabuły odpowiada Rick Remeder - doświadczony twórca komiksów, który współpracował z Electronic Arts także przy Dead Space.
SCREENY Z GRY :
NIE MA ZABEZPIECZENIA AP25!