Company Of Heroes Eastern Front 2010 PC.rar
-
►Kamerki -
4 Dzień świra [2002] -
5 Czarny łabędź [2010] -
6 Krótki film o zabijaniu [1987] -
7 Dług [1999] -
8 Trzy kolory - Czerwony [1984] -
9 Okno na podwórze [1954] -
Człowiek -
Egipt -
FIFA 1994 -
FIFA 1995 -
FIFA 1997 -
FIFA 1998 -
FIFA 2000 -
FIFA 2001 -
FIFA 2002 -
FIFA 2009 -
FIFA 2011 -
Football Manager 2010 -
Football Manager 2011 -
Football Manager 2012 -
Inne -
Joga dla początkujących -
Joga I -
Kosmos -
Kundalini Joga -
Kyokushin Karate -
Lyoto Machida Karate for MMA -
Optymalizacja -
Piła - Saw [1 - 7] -
Piłka nożna -
Pobieranie -
Program FIFA 11+ -
Rzeki, morza, oceany -
Samoobrona -
Seria FIFA -
Seria Football Manager -
Słowniki -
Społeczeństwo -
Sportowe -
Starożytne kultury -
Strategie -
Sztuki walki -
Translatory -
Tworzenie, edycja video -
Wędkarstwo -
Wielcy ludzie -
Windows XP Home Edition SP3 OEM [PL] [.iso] -
x_ Joga -
za niebieskimi drzwiami
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.