Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Hugo-Gorączka Czarnych Diamentów.rar

kubamaksym2001 / Gry / Hugo-Gorączka Czarnych Diamentów / Hugo-Gorączka Czarnych Diamentów.rar
Download: Hugo-Gorączka Czarnych Diamentów.rar

273,89 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Hogo-Gorączka Czarnych Diamentów to kolejna gra udostępniana przezemnie.

Komentarze:

majsteryoda12345

majsteryoda12345 napisano 16.02.2012 19:55

zgłoś do usunięcia

Ta gra jest fajna

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Hugo: Gorączka Czarnych Diamentów została wydana w 2004 roku. Jest kontynuacją Hugo 3D.

Najpierw słówko o fabule gry, którą nawet nieuważny obserwator od razu przypisze do innej platformówki, mianowicie Croca. Tak więc nasi starzy, dobrzy kumple Kikurzy zostali porwani przez Scyllę i zaprzęgnięci do pracy w kopalni diamentów, którę wiedźmę mają uczynić (sorry za zwrot) zajepotężną, rozsławić, dać władzę nad światem i tym podobne ple ple ple.

Zajmijmy się menu gry, które ma w tlę o wiele lepszą animacje plaży z patrolem. Mamy nową grę, po której wybiera sie poziom trudności, który nic tak naprawdę nie zmienia, ale o tym potem, wpisywanie kodów, opcje, twórcóqw i wyjście. W opcjach możemy zmienić głośność muzyki, dźwięków otoczenia, wibracje oraz (nowość) przełączać dźwięk z mono na stereo. Sterowanie w dalszym ciągu modyfikuje się osobnym programem.

Teraz coś odnośnie tych kodów. Chociaż twórcy zmienili co nieco ten system i teraz jeden kod może otwierać poziom, do którego doszliśmy i wszystkie poprzednie, to i tak jest niedopuszczalne, żeby w grze z 2004 roku dalej trzeba było wpisywać kody. Żeby nie szukać przykładów za daleko: w bliźniaku tej gry, Hugo: Czarodziejskie Zwierciadło, istniała możliwość zapisu na czterech slotach, a gra była wydana dwa lata wcześniej - i co, można?

Zajmijmy się interfejsem tej gry. W lewym górnym rogu mamy gębę naszego trollińskiego, obok niego zaś liczbę żyć i zdrowie symbolizowane przez serca - w miarę ratowania Kikurów ten pasek będzie się powiększał. Po prawej mamy liczbę diamentów zebranych, liczbę owych kryształów do zebrania na tym poziomie, a poniżej identyczną listę o Kikurach.

Teraz coś o poziomach - mamy ich w grze 8 i mają nazwy: Palm Beach (Palmowa Plaża), Ślad Starego Kiku, Grota Diamentów, Linia Zaopatrzeniowa, Platforma Wydobywcza, Fabryka Diamentów, Roztapianie i Ucieczka. Oryginalności takiej jak w Hugo 3D tu nie ma. Siedem pierwszych plansz to standardowe łażenie, a w ostatnim wiejemy przed płomieniami. Może i ostatnie dwa są odpowiedniej długości, ale reszta jest zwyczajnie za krótka.

A jaki jest cel tej szarady, zapytacie? Naszym zadaniem jest przemieścić trolla z tymi samymi umiejętnościami z punktu A do B. Nie jest nic wymagane do ukończenia etapu. Ani diamenty, które tym razem uzupełniają nam życie po etapie, jeśli mamy min. 90%, ani chociaż odpowiednia liczba Kiku, których uwolnienie oznacza checkpoint i dodatkowe życie (tylko trzy sobie po prostu leżą). No dobrze, na 8 trzeba brać klucze które otworzą drzwi dalej, a czy to prawdziwy cel, jak są dwa metry dalej?

Pod względem graficznym gra leży. Silnik jest dokładnie ten sam, ma tylko odrobnę wolniejsze reakcje. Nawet większość trekstur jest ściągnięta z poprzednie części i to w jeszcze gorszej jakości. Co to ma być?

Natomiast audio się bardzo poprawiło. Nie tylko wreszcie jest w tej grze muzyka (chć pozą tą z 7 poziomu nie jest chwytliwa), ale też pojawił się dubbing polski dla 4 postaci: Hugona, Scylli, Don Kroka i Starego Kiku. Odgłosy otoczenia nie są już takie chwalebne, bo większość - poza krokodylami i Kikurami - to zgapa. Szlag mnie by trafił, gdybym to dostał po 10 urodzinach.

Filmiki w grze są tym razem mocniejsze, bo nie wywalają przy uruchomionym Frapsie, ale są i tak w malutkim okienku, więc nic nie widać. Są niestety tylko przed niektórymi poziomami.

Poziom trudności? Nawet nie mówcie tego słowa. Jest tu dokładnie odwrotnie niż w Hugo 3D. Gra jest po prostu dziecinnie łatwa i nawet zasmarkany siedmiolatek z zezem i w szaliku z fan klubu Leopolda w godzinę zda ją na stówę. Natomiast topień trudności wybierany przy nowej grze tylko zmienia wytzymałość niektórych wrogów.

Zanim omówię rodzaje wrogów, których jest w tyej grze 18, nadmienię jeszcze, że za rozwalenie większości z nich dostaniemy diament albo zdrowie.
Kukułka - łaj not? Kto powie, że brudna foliówka robiąca "kuku" może być najbardziej wkurzającym przeciwnikiem w grze? Lata sobie między dziurami na plazach i nie można jej zabić. Poziomy 1 i 5.
Krokodyl Miecznik - zgapiony i tak samo żałosny. Poziomy 1, 2, 4 i 5.
Pterodaktyl - wredna, śmiejąca się, latająca maszkara. Wiesz co masz robić. Poziomy 1-3.
Małpa - rzucacz kokosów, żyje gromadnie i nieruchomo. Poziomy 1 i 2.
Chwast - nawyrzymalszy w grze, przyjmuje jeden cios więcej od innych. Atakuje obracając się i waląc z dyńki co kilka sekund. Poziom 1.
Krab - łazik plaży na etapie 1. Powolny, na pewno trzaśniesz go pierwszy.
Małż - póki zamknięty, wszystko OK. OK? Poziom 1.
Rosiczka - ZGAPAAAA, poziom 2.
Mały pająk - występuje parami na poziomie 2. Atakuje szarżą i wycofaniem.
Krokodyl Strzelec - nic się nie zmienił, poza tym, że ma gorszą broń. Poziomy 2-7.
Krokodyl Wybuchowiec - rzuca w swoim niezbytym szerokim zasięgu dynamitem. Poziomy 3 i 5.
Krokodyl Kilof - odpowiednik Miecznika z poziomu 3.
NIetoperz - zgapaaa, poziom 3.
Duży pająk - atakuje tak jak mały, tylko bokiem i jest jeden. Poziom 3.
Duch - pozbawiono go kapelusza i wsadzono w poziom 3.
Krokodyl Majster - odpowiednik Miecznika z poziomów 5 i 6.
Krokodyl Lekarz - odpowiednik Miecznika z poziomu 7.
Rycerz - niezniszczalny, jedyny wróg na ostatnim poziomie. Ma topór bądź młot.

Natomiast Kiku są w czterech rodzajach:
Płaczek - stoi i beczy. Poziomy 1 i 3-6.
Kujarz - wali kiilofem w ziemię. Poziomy 2 i 3.
Kręcioł - kręci korbą. Poziom 7.
Król - Ucieka i zostawia serca w różnych miejscach. Poziom 8.

Podsumowując, gra ta jest nędzną kontynuacją. Jest za prosta, działa na dokładnie tym samym silniku i dalej jest na kody. Plusem jest lepsze audio. Jeśli na to trafisz, nie graj.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności