Robert.Kiyosaki - Cashflow 101 the E-Game [2 of 2].iso
-
00 Discovery -
Agnihotra -
Bałtyk -
Bear Grylls w miejskiej dzungli -
Bestie końca czasów -
Biblia -
Biblia(1) -
Bilderberg-Grup -
Biografie -
Blue Angel Podniebni Akrobaci -
Budowle przyszłości -
Byron Katie -
Cashflow 101 i 102 -
czarnobyl -
czego nie widzi ludzkie oko -
David Icke -
Dokumenty -
Edukacja finansowa -
filmy -
filmy zakazane -
Galeria -
Henry Deacon -
Henry Deacon(1) -
Henryk Pająk -
Iluminati -
Kryzys finansowy -
Michael Cremo -
Nowy folder -
prawie wszystko o mózgu -
Religie Świata -
work -
Żydzi
Na starcie każdy gracz otrzymuje z przydziału zawód, status rodzinny, wysokość zarobków i zobowiązania finansowe (kredyty, pożyczki, rachunki). Pierwszym etapem jest wyścig szczurów, którego celem jest podniesienie przychodów pasywnych gracza do poziomu, na którym będą przekraczały wydatki. Gracz porusza się po planszy pionkiem w kształcie szczura, który ścigając się po zamkniętym kręgu bieżących wydatków, symbolizuje pogoń za materialną niezależnością. Pionek może zatrzymać się na jednym z trzech rodzajów pól: transakcyjnym, losowym lub rynkowym.