-
0 -
20 -
201 -
633
2174 plików
317,42 GB
UWAGA! Ze względu na ograniczoną funkcjonalność programu Scantool do pracy z urządzeniem ST-E3 zalecamy używać bardziej zaawansowanego oprogramowania diagnostycznego S-TECH Diag.
Możliwości programu Scantool:
Odczytywanie kodów błędów (DTC) standardowych oraz specyficznych dla producenta.
Czyszczenie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
Wyświetlanie informacji z czujników takich jak:
Prędkość obrotowa silnika (RPM)
Obciążenie (Calculated Load Value)
Temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
Status układu paliwowego (Fuel System Status)
Prędkość (Vehicle Speed)
Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
Długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
Podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
Kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
Temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
Przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
Położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
Wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
Ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
i inne.
W następnej wersji programu Scantool zostaną dodane następujące funkcje:
Graficzna wizualizacja danych i ich zapis do pliku
Odczyt zamrożonych ramek
Tryb ciągłego monitorowania sondy lambda
Funkcjonalność programu Scantool jest bardzo ograniczona w porównaniu do programu S-TECH Diag. Program S-TECH Diag posiada wszystkie wymienione powyżej funkcje oraz wiele innych, których autorzy Scantoola nawet jeszcze nie zaplanowali wprowadzić. Zapraszamy do przeczytania opisu programu S-TECH Diag i porównania możliwości.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
1,48 MB